ivago Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Auditie 4 is een wel erg bekende band, is wel jammer. Verder hoor ik heel wat mainstream tunes. Daar de coaches en hun voorkeuren bij en mijn artiesten zullen niet al te ver raken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 7. Op zich een aardig nummer. Af en toe jammer dat de zanger wat naar de achtergrond lijkt te verdwijnen en kan af en toe iets meer dynamiek in. Toch voor mij genoeg om voor te draaien. 8. Ik kan niet direct zeggen dat er iets me heel erg stoort aan dit nummer maar ik heb eigenlijk geen enkel moment ook maar de neiging om hiervoor om te draaien. 9. Echt verre van in mijn straatje passend maar ergens heb ik na afloop het gevoel dat ik wel benieuwd ben naar meer. Daarom een draai van de stoel van mijn kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 september 2021 Auteur Share Geplaatst 14 september 2021 Auditie 10: Auditie: 11 Auditie 12: @Jeroen. @Tamara84 @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 10. Over het algemeen spreekt het me te weinig aan om hier ja voor te zeggen. Na afloop van het nummer ook geen enkele interesse om meer van ze te horen dus daarom draai ik niet. 11. Op zich hou ik hier wel van. Toch nodigt het me niet echt uit om te draaien. Eerste minuten had ik mijn hand dicht bij de knop maar hoe langer het nummer duurde hoe minder ik de neiging had daadwerkelijk te draaien. 12. En we maken het 3 uit 3 waar ik rustig in mijn stoel blijf zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Benieuwd wie nr 11 heeft ingestuurd! Hier ook in de Spotifylijst aanwezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) 7. Fijne stem, zeker icm de instrumenten. Dit spreekt me wel aan, ik draai om. 8. Dit nummer begint wat saai, maar betert wel naar verloop van het nummer. Maar het is niet genoeg om te draaien. 9. Spreekt me eigenlijk totaal niet aan, ik draai dan ook niet. 10. Spreekt me totaal niet aan en vind ik persoonlijk geen fijn gebruik van instrumenten icm met de zang, ik draai dan ook niet om. 11. Fijn om naar te luisteren, stem past goed bij de instrumenten en wordt een mooi verhaal verteld. Ik draai om. 12. Totaal geen fijne sound om naar te luisteren, naar mijn mening ook veel te druk. Ik blijf zitten. 15 september 2021 bewerkt door van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 4: deze muziek bevalt mij wel maar ik ben niet kapot van de stem. Ik draai dan ook niet voor deze auditie. Auditie 5: Heerlijke stem heerlijke muziek een ja voor mij! Auditie 6: Ik krijg kippenvel van deze stem, helaas niet op een positieve manier. Ik draai dan ook niet voor deze auditie. Auditie 7: love it! Heerlijke stem lekker zwijmelen. Ik draai. Auditie 8: twijfel twijfel twijfel daar ben ik eerlijk in ik was niet in 1 klap verkocht maar de stem spreekt me toch wel aan. Ik draai. Auditie 9: brrr nee ik loop er niet was voor. Ik draai niet. Auditie 10: niet slecht niet goed maar ook niet mijn ding. Ik draai niet. Auditie 11: DEZE WIL IK!!! Zo mijn smaak! Die stem die muziek!!! IK WIL JE IN MIJN TEAM!!! Auditie 12: helaas ik draai niet. Ik wordt er niet blij van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 september 2021 Auteur Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) Auditie 10 is het niet gelukt om een coach te overtuigen. Arsenal van @Kowet zullen we dan ook niet meer terug horen. Al is het natuurlijk niet heel verrassend dat Arsenal niet heeft kunnen overtuigen . Ook auditie 12 is het niet gelukt. Coals van @Laki gaan we dan ook niet meer terug zien. Auditie 8 van @bas2204 gaat naar @Tamara84. Auditie 9 van @hjs is de eerste die zich bij team @Jeroen. voegt. Auditie 4 en 6 van respectievelijk @Kowet en @nasje92 mogen kiezen tussen @van der Water en @Jeroen.. Auditie 11 van @Grote Ree heeft de keuze tussen @Tamara84 en @van der Water. Auditie 5 en 7 van @Giroud allebei mogen kiezen tussen alle 3 de coaches. Auditie 13: Auditie 14: Auditie 15: De kwaliteit van auditie 15 is wat minder maar de vorige doet het niet ivm de auteursrechten. @Jeroen. @van der Water @Tamara84 15 september 2021 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 13. Sterk en interessant nummer. Wordt ook een sterk verhaal verteld. Ik draai om. 14. een lastige, nummer spreekt me niet volledig aan maar het instrumentgebruik is wel sterk, ik geef het nummer het voordeel van de twijfel. Ik draai. 15. totaal niet mijn ding, ik draai dan ook niet om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 13: zo'n fijne muziek en stem. Ik verdrink hier in! Een hele dikke ja!!! Auditie 14: ik heb het idee dat de stem soms totaal niet boven de instrumenten uit komt. Dat maakt het geheel totaal niet fijn om naar te luisten. Ik draai niet. Auditie 15: Nederlandse muziek ik wordt er wel blij van. mooie stem en ik word nieuwsgierig wat ze nog meer kan. Ik draai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 6 kiest voor @van der Water! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 5 gaat naar @Jeroen. en auditie 7 gaat naar @van der Water! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 4 kiest voor @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 13. Moet eerlijk zeggen dat ik het enthousiasme dat mijn mede-coaches hebben niet helemaal voel zelf. Goed genoeg om te draaien is het echter zeker wel. 14. Het voelt af en toe wat druk aan maar uiteindelijk met plezier geluisterd en daarom een ja van mijn kant. 15. Op zich niks mis met Nederlandstalig. Echter stoor ik mij voornamelijk aan de uitspraak van de zangeres wat voor mij genoeg reden is om niet te draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 september 2021 Auteur Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 13 van @Fabian. mag kiezen tussen alle drie de coaches. Auditie 14 van @bas2204 mag kiezen tussen @van der Water en @Jeroen.. Auditie 15 van @Fabian. gaat naar @Tamara84. Auditie 16: Auditie 17: Auditie 18: @Jeroen. @van der Water @Tamara84 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Als @Tamara84 al in caps gaat typen, dan kun je de lokroep natuurlijk niet weigeren. Auditie 11 voegt zich dus graag in haar team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 13 kiest voor @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 16: mijn hoofd kan hier totaal niets mee sorry. Auditie 17: niet helemaal mijn smaak maar ik ben toch nieuwsgierig genoeg geworden om te draaien. Ik ben benieuwd wat er nog meer komt. Auditie 18: ? ik versta niet eens wat er gezongen (geschreeuwd) wordt. Voor mij geen draai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Auditie 14 gaat naar @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 (bewerkt) Deze auditie was er één waarvan ik dacht dat er de meeste kans was dat iemand zou omdraaien. Als dat hier al niet gebeurt, dan denk ik dat het over is, en vooral dat jullie nog heel hard gaan afzien Vier keer aan een stuk. Nouja, maakt het alleen maar ietsje realistischer zeker? 15 september 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 september 2021 Auteur Share Geplaatst 18 september 2021 Auditie 19: Auditie 20: Auditie 21: @Tamara84 @Jeroen. @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 16. Yes Yes yes. Geen twijfel vanuit mijn kant. 17. Beetje jaren 70 rock vibes. Vanuit mijn kant absoluut een ja. 18. Het grijpt me totaal niet dit nummer. Een nee voor mij. 19. Hier kan ik totaal niks mee. Geen draai voor mij. 20. Bij de intro begon deze auditie voor mij op een achtergrond. Maar toen de zangeres er in kwam was ik vrij snel om een duidelijke ja voor mij. 21. Ik geloof dat ik niet helemaal de doelgroep hiervoor ben. Een jaar of 20 geleden had ik het misschien nog wat gevonden maar op dit moment is het een nee voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Auditie 19: ik vind het geen fijne stem geen draai voor mij. Auditie 20: niet mijn muziek sorry ik draai niet. Auditie 21: ook hier draai ik niet voor helaas. Ik ben niet kapot van de stem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 20 september 2021 Auteur Share Geplaatst 20 september 2021 Auditie 22: Auditie 23: Auditie 24: @Tamara84 @Jeroen. @van der Water Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 21 september 2021 Share Geplaatst 21 september 2021 22. Hell yeah. Heerlijk stemgeluid heeft deze man. Nummer voelt wat simplistisch op momenten maar ik hoor graag meer hiervan. 23. De zanger zingt alsof hij een slaapliedje zingt terwijl de muziek me op de zenuwen werkt. Geloof niet dat deze combinatie echt werkt voor mij. 24. En ook hier erger ik me meer dan dat ik de neiging heb me om te draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten