himan Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 (bewerkt) Plek 5 is trouwens dat seizoen goed voor 4(3+1) CL plekken. Om even duidelijk te maken hoeveel belang er op plek 5 zit, want normaal is die belang wat minder groot. Nu zit er gewoon een Champions League plek in voor FC Twente en AZ als je een redelijk seizoen draait. Laat staan bij een goed seizoen. 12 juni 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 21 juni 2023 FC Twente (NED) - Hammarby Fotboll (SWE) NK Celje (SVN) - Vitória SC (POR) Twente mag naar Zweden, tegen de nummer 3 van dat land. Vitoria tegen de bekerwinnaar en nummer 2 van Slovenië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2023 5. Nederland (52.100) PSV Eindhoven (NED) vs SK Sturm Graz (AUT) FK Sutjeska (MNE) / FC Santa Coloma (AND) - AZ Alkmaar (NED) FC Twente (NED) / Hammarby Fotboll (SWE) - Kecskeméti TE (HUN) / Riga FC (LVA) 6. Frankrijk (51.914) SC Dnipro-1 (UKR) / Panathinaikos FC (GRE) vs Olympique de Marseille (FRA) 7. Portugal (46.649) SC Braga (POR) vs FK TSC Bačka Topola (SRB) FC Arouca (POR) - SK Brann (NOR) NK Celje (SVN) / Vitória SC (POR) - Balzan FC (MLT) / FC Neman Grodno (BLR) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Dit wordt een boeiende strijdt met onderstaande twee landen. Vooral Frankrijk achter ons houden wordt een uitdaging denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2023 FC Twente - Hammarby Fotboll 1-0NK Celje - Vitória SC 3-4 Nederland loopt iets in op Portugal, omdat punten door 5 in plaats van 6 deelnemers gedeeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Keep up the good work Mark! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Zalgris 2-2 Galatasaray (voorronde CL, je zou denken dat Gala dit thuis afmaakt) Fenerbahce 5-0 Chisnau (voorronde Conference, die zijn wel door) Cluj - Adana 1-1 (voorronde Conference) de club uit de stad van mijn ouders ) hoop dat ze het volgende week thuis kunnen afmaken Besiktas - Tirana 3-1 (voorronde Conference, ja ga toch wel van uit dat dit ook gespeeld is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 12 uur geleden zei 007mark: FC Twente - Hammarby Fotboll 1-0NK Celje - Vitória SC 3-4 Nederland loopt iets in op Portugal, omdat punten door 5 in plaats van 6 deelnemers gedeeld wordt. Is het niet dat NL nu juist iets uit loopt in plaats van in loopt op Portugal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 28 juli 2023 39 minuten geleden zei ADG-Vincent: Is het niet dat NL nu juist iets uit loopt in plaats van in loopt op Portugal? Hehe dat bedoel ik inderdaad. En uiteraard lopen we ook uit op Frankijk, die niet gespeeld hebben deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2023 Alvast een update voor het slapengaan. Twente pakt een gelijkspel, want stand na 120 minuten telt in een terugwedstrijd. Voorrondes tellen voor de helft dus 0.100 punten erbij voor Nederland en volgende ronde tegen Riga FC. AZ Alkmaar moet verrassend naar Andorra, want FC Santa Coloma is door. En dus PSV wat mag aantreden tegen Sturm Graz. Aan Portugese zijde mag Vitoria Guimaraes nu verlengen tegen NK Celje, want is 0-1 geworden voor de Slovenen. Ook daar telt natuurlijk de stand na 120 minuten, maar zou heel fijn zijn als Vitoria er al uit vliegt. Betekent toch een vroege uitschakeling en veel minder potentiële punten dit seizoen. Trusten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2023 Pooooooolonaiseeeeee. Vitoria eruit. (Waarom kijk ik die penaltyserie eigenlijk in godsnaam?l Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Portugal is niet eens zo heel belangrijk meer voor volgend seizoen, maar dit is een goed begin. Twente door en Vitoria eruit. Dat was vroeger toch vaak héél anders. Zeker voor Nederlandse clubs, die vaak zo in een voorronde eruit vlogen. Maar goed ik beschouw Twente en zeker AZ als op zijn minst redelijke ploegen die ook zomaar kwartfinale conference League kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Alle turkse clubs door, feest. Het Adana van Kluivert verrast door met 10 man van Cluj te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 9 uur geleden zei himan: Portugal is niet eens zo heel belangrijk meer voor volgend seizoen, maar dit is een goed begin. Twente door en Vitoria eruit. Dat was vroeger toch vaak héél anders. Zeker voor Nederlandse clubs, die vaak zo in een voorronde eruit vlogen. Maar goed ik beschouw Twente en zeker AZ als op zijn minst redelijke ploegen die ook zomaar kwartfinale conference League kunnen halen. Ik denk dat het niet heel realistisch is om te verwachten dat we Frankrijk gaan inhalen. Dus Portugal op een zo groot mogelijke achterstand krijgen lijkt mij juist het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 7 uur geleden zei Kelvin: Ik denk dat het niet heel realistisch is om te verwachten dat we Frankrijk gaan inhalen. Dus Portugal op een zo groot mogelijke achterstand krijgen lijkt mij juist het belangrijkste. Ik denk dat het wel realistisch is. We hebben nu nog 5 clubs volgend jaar wordt dat 6. Dit is het moment om het laatste zetje van de polonaise te zetten. Daarnaast de afgelopen 3 jaar zijn we boven de Fransen geëindigd, dus waarom dit jaar ineens niet? Behalve dat nu Feyenoord CL speelt en Ajax niet helemaal top is, zie ik geen enkele reden waarom dat niet nog een keer kan gebeuren, gezien het dus precies dezelfde omstandigheden zijn. Belangrijkste is 5 clubs die overzomeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Mogelijke tegenstanders voor FC Twente, wordt wel erg lastig hoor. Zitten pittige teams tussen. Hopen op een Midtjylland of Bodo/Glimt, de 2 clubs uit Tsjechië misschien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Maccabi. Bodø misschien niet. Belgische tegenstander is ook wel mooi en niet meteen kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 4 augustus 2023 Share Geplaatst 4 augustus 2023 Ik ben vrij die 2 weken dus ik hoop wel op een mooie away day! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ben op vakantie, dus even minder tijd en alleen mobiel. Maar hierbij: Nederland PSV / Sturm Graz - Glasgow Rangers _ Servette Ajax - FC Astana /Ludogorets AZ / Santa Coloma - FC Arouca / SK Brann FC Twente / FC Riga - Fenerbahce / Maribor Frankrijk Olympique Marseille / Panthinaikos - FC Braga / Backa Topola LOSC Lille - B36 Torshavn / HNK Rijeka Portugal FC Braga / Backa Topola - Olympique Marseille / Panathinaikos FC Arouca / SK Brann - AZ / Santa Coloma Denk zelf brij gunstig dat een Franse óf Portugese ploeg niet extra nog de CL groep haalt. En zie AZ eigenlijk wel goede zaken doen door Arouca niet te laten overzomeren. Al moeten ze dat klusje wel nog even klaren de komende 4 wedstrijden. Lille heeft helaas wel relatief een makkelijke loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Vooral nadeel dat Marseille waarschijnlijk CL ingaat. Wanneer AZ namelijk UCL haalt hoeven we dit jaar niet naar Portugal te kijken maar vooral naar Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 augustus 2023 Share Geplaatst 7 augustus 2023 Ik vind Marseille en Lens ook wel twee teams die een prachtige 4e plek kunnen halen in de groepsfase van de Champions League, Maar ook zomaar halve finales van de Europa League kunnen halen. Kan wel eens niet zo veel verschil uitmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Op 4-8-2023 om 18:05 zei himan: Ik denk dat het wel realistisch is. We hebben nu nog 5 clubs volgend jaar wordt dat 6. Dit is het moment om het laatste zetje van de polonaise te zetten. Daarnaast de afgelopen 3 jaar zijn we boven de Fransen geëindigd, dus waarom dit jaar ineens niet? Behalve dat nu Feyenoord CL speelt en Ajax niet helemaal top is, zie ik geen enkele reden waarom dat niet nog een keer kan gebeuren, gezien het dus precies dezelfde omstandigheden zijn. Belangrijkste is 5 clubs die overzomeren. afgelopen jaren speelde een goed Feyenoord in de lagere Europese competities . Maar kregen wel veel punten. Ik zie Feyenoord geen wedstrijd winnen in de cl Twente en Az hebben ook enorm ingeleverd. gaat psv ook cl in, zulle ze ook minder punten halen dan voorgaande jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 2 minuten geleden zei putdus: afgelopen jaren speelde een goed Feyenoord in de lagere Europese competities . Maar kregen wel veel punten. Ik zie Feyenoord geen wedstrijd winnen in de cl Twente en Az hebben ook enorm ingeleverd. gaat psv ook cl in, zulle ze ook minder punten halen dan voorgaande jaren. Het optimisme is jou wel met de paplepel ingegoten he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 5 minuten geleden zei joostmakaay: Het optimisme is jou wel met de paplepel ingegoten he? Hij praat je zo in de put, dus pas maar op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 7 minuten geleden zei joostmakaay: Het optimisme is jou wel met de paplepel ingegoten he? Zie het graag anders maar realisme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten