Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Coëfficiëntenupdates van 007mark

007mark

Aanbevolen berichten

Plek 5 is trouwens dat seizoen goed voor 4(3+1) CL plekken.  Om even duidelijk te maken hoeveel belang er op plek 5 zit, want normaal is die belang wat minder groot. Nu zit er gewoon een Champions League plek in voor FC Twente en AZ als je een redelijk seizoen draait. Laat staan bij een goed seizoen.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5. Nederland (52.100)     

PSV Eindhoven (NED) vs SK Sturm Graz (AUT)

FK Sutjeska (MNE) / FC Santa Coloma (AND) - AZ Alkmaar (NED) 
FC Twente (NED) / Hammarby Fotboll (SWE) - Kecskeméti TE (HUN) / Riga FC (LVA)

6. Frankrijk (51.914)

SC Dnipro-1 (UKR) / Panathinaikos FC (GRE) vs Olympique de Marseille (FRA)

7. Portugal (46.649)

SC Braga (POR) vs FK TSC Bačka Topola (SRB)

FC Arouca (POR) - SK Brann (NOR)

NK Celje (SVN) / Vitória SC (POR) - Balzan FC (MLT) / FC Neman Grodno (BLR)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zalgris 2-2 Galatasaray (voorronde CL, je zou denken dat Gala dit thuis afmaakt)

Fenerbahce 5-0 Chisnau (voorronde Conference, die zijn wel door)

Cluj - Adana 1-1 (voorronde Conference) de club uit de stad van mijn ouders :<) hoop dat ze het volgende week thuis kunnen afmaken

Besiktas - Tirana 3-1 (voorronde Conference, ja ga toch wel van uit dat dit ook gespeeld is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei 007mark:

FC Twente - Hammarby Fotboll 1-0
NK Celje - Vitória SC 3-4

Nederland loopt iets in op Portugal, omdat punten door 5 in plaats van 6 deelnemers gedeeld wordt.

Is het niet dat NL nu juist iets uit loopt in plaats van in loopt op Portugal? :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei ADG-Vincent:

Is het niet dat NL nu juist iets uit loopt in plaats van in loopt op Portugal? :classic_ninja:

Hehe dat bedoel ik inderdaad.

En uiteraard lopen we ook uit op Frankijk, die niet gespeeld hebben deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alvast een update voor het slapengaan.

Twente pakt een gelijkspel, want stand na 120 minuten telt in een terugwedstrijd. Voorrondes tellen voor de helft dus 0.100 punten erbij voor Nederland en volgende ronde tegen Riga FC. 

AZ Alkmaar moet verrassend naar Andorra, want FC Santa Coloma is door. En dus PSV wat mag aantreden tegen Sturm Graz.

Aan Portugese zijde mag Vitoria Guimaraes nu verlengen tegen NK Celje, want is 0-1 geworden voor de Slovenen. Ook daar telt natuurlijk de stand na 120 minuten, maar zou heel fijn zijn als Vitoria er al uit vliegt. Betekent toch een vroege uitschakeling en veel minder potentiële punten dit seizoen.

Trusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Portugal is niet eens zo heel belangrijk meer voor volgend seizoen, maar dit is een goed begin. Twente door en Vitoria eruit. Dat was vroeger toch vaak héél anders. Zeker voor Nederlandse clubs, die vaak zo in een voorronde eruit vlogen. Maar goed ik beschouw Twente en zeker AZ als op zijn minst redelijke ploegen die ook zomaar kwartfinale conference League kunnen halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei himan:

Portugal is niet eens zo heel belangrijk meer voor volgend seizoen, maar dit is een goed begin. Twente door en Vitoria eruit. Dat was vroeger toch vaak héél anders. Zeker voor Nederlandse clubs, die vaak zo in een voorronde eruit vlogen. Maar goed ik beschouw Twente en zeker AZ als op zijn minst redelijke ploegen die ook zomaar kwartfinale conference League kunnen halen. 

Ik denk dat het niet heel realistisch is om te verwachten dat we Frankrijk gaan inhalen. Dus Portugal op een zo groot mogelijke achterstand krijgen lijkt mij juist het belangrijkste. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kelvin:

Ik denk dat het niet heel realistisch is om te verwachten dat we Frankrijk gaan inhalen. Dus Portugal op een zo groot mogelijke achterstand krijgen lijkt mij juist het belangrijkste. 

Ik denk dat het wel realistisch is. We hebben nu nog 5 clubs volgend jaar wordt dat 6. Dit is het moment om het laatste zetje van de polonaise te zetten. Daarnaast de afgelopen 3 jaar zijn we boven de Fransen geëindigd, dus waarom dit jaar ineens niet? Behalve dat nu Feyenoord CL speelt en Ajax niet helemaal top is, zie ik geen enkele reden waarom dat niet nog een keer kan gebeuren, gezien het dus precies dezelfde omstandigheden zijn. Belangrijkste is 5 clubs die overzomeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben op vakantie, dus even minder tijd en alleen mobiel. Maar hierbij:

Nederland

PSV / Sturm Graz - Glasgow Rangers _ Servette

Ajax - FC Astana /Ludogorets

AZ / Santa Coloma - FC Arouca / SK Brann

FC Twente / FC Riga - Fenerbahce / Maribor

Frankrijk

Olympique Marseille / Panthinaikos - FC Braga / Backa Topola

LOSC Lille - B36 Torshavn / HNK Rijeka

Portugal

FC Braga / Backa Topola - Olympique Marseille / Panathinaikos

FC Arouca / SK Brann - AZ / Santa Coloma

Denk zelf brij gunstig dat een Franse óf Portugese ploeg niet extra nog de CL groep haalt. En zie AZ eigenlijk wel goede zaken doen door Arouca niet te laten overzomeren. Al moeten ze dat klusje wel nog even klaren de komende 4 wedstrijden. Lille heeft helaas wel relatief een makkelijke loting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Marseille en Lens ook wel twee teams die een prachtige 4e plek kunnen halen in de groepsfase van de Champions League, Maar ook zomaar halve finales van de Europa League kunnen halen. Kan wel eens niet zo veel verschil uitmaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-8-2023 om 18:05 zei himan:

Ik denk dat het wel realistisch is. We hebben nu nog 5 clubs volgend jaar wordt dat 6. Dit is het moment om het laatste zetje van de polonaise te zetten. Daarnaast de afgelopen 3 jaar zijn we boven de Fransen geëindigd, dus waarom dit jaar ineens niet? Behalve dat nu Feyenoord CL speelt en Ajax niet helemaal top is, zie ik geen enkele reden waarom dat niet nog een keer kan gebeuren, gezien het dus precies dezelfde omstandigheden zijn. Belangrijkste is 5 clubs die overzomeren.

afgelopen jaren speelde een goed Feyenoord in de lagere Europese competities . Maar kregen wel veel punten.

Ik zie Feyenoord geen wedstrijd winnen in de cl 

Twente en Az hebben ook enorm ingeleverd. 

gaat psv ook cl in, zulle ze ook minder punten halen dan voorgaande jaren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

afgelopen jaren speelde een goed Feyenoord in de lagere Europese competities . Maar kregen wel veel punten.

Ik zie Feyenoord geen wedstrijd winnen in de cl 

Twente en Az hebben ook enorm ingeleverd. 

gaat psv ook cl in, zulle ze ook minder punten halen dan voorgaande jaren. 

Het optimisme is jou wel met de paplepel ingegoten he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites