hjs Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 Eindelijk eens puntjes maar zak toch verder weg. Toch bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 augustus 2021 Share Geplaatst 7 augustus 2021 (bewerkt) Lekker, twaalf puntjes van Oekraine Daarmee ben ik toch wel een reeks bezig dat ik in een aantal opeenvolgende deelnames altijd goed ben voor minstens een twaalfpunter. Momenteel zevende. Ik zou tevreden zijn dat ik dit kan vasthouden. Als we even rekenen komen er nog 5 landen aan de beurt. Ik voorspel wat puntjes van Turkije nog. Van de andere vier geen flauw idee, maar gezien ik aan 3 v/d 4 landen die nog komen (buiten Turkije) geen punten gaf, en het genre van Saint Kitts & Nevis toch ook totaal anders is, vrees ik daarvoor dat het hooguit enkele puntjes zullen worden. Dus dan kan het nog wel best moeilijk worden. Van de landen onder mij zijn Turkije en de VS nog aan de beurt, dus die hebben één stemronde minder. Turkije krijgt zowat van dezelfden als ik punten, dus van die neem ik aan dat ik ze kan afhouden (wel een goed nummer trouwens). De rest is moeilijk in te schatten, maar de VS dus één stemronde minder te gaan. Ik heb nog maar van drie landen meer dan 4 punten gekregen. Dat zijn meteen drie landen waarvan ik de 5 hoogste punten gegeven heb. Nederland gaf me er maar 2. Turkije moet nog komen. De andere drie geven telkens 10 of 12 punten. Tevens heb ik ook maar weinig punten gegeven aan de landen die aan de top staan. De nummers twee, vier en zes (St. Kitts & Nevis, Italie en Frankrijk) profiteren het best van het lage aantal puntjes dat ik voor de top 6 over had. Zevende zou één van mijn betere finishes zijn, dus daar zou ik voor tekenen op dit moment, want ik denk niet dat er meer zal inzitten. Ik denk dat linkerkolom nu het doel moet zijn. 7 augustus 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 8 augustus 2021 Share Geplaatst 8 augustus 2021 10 erbij, gezien de Oekraïner aan het roer hoopte ik wel op een lekkere score en ik kreeg die ook. Dank Oekraïne! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2021 Het is andermaal wachten op de volgende stemronde omdat de stemmen van Saint Kitts en Nevis niet kloppen. Laten we het maar op de onervarenheid van de eilandbewoners en de vakantiemodus waarin verantwoordelijke @Titan zit houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 54 minuten geleden zei Grote Ree: Het is andermaal wachten op de volgende stemronde omdat de stemmen van Saint Kitts en Nevis niet kloppen. Laten we het maar op de onervarenheid van de eilandbewoners en de vakantiemodus waarin verantwoordelijke @Titan zit houden. Nee, uitsluiten die handel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2021 Stemronde 13/17: Saint Kitts en Nevis https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/452849/13/13/vkzdlkogy0 Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 8 Punten! die zag ik niet aankomen. Dankjewel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Had hier stiekem wel op puntjes gehoopte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 3 minuten geleden zei komodo25: Had hier stiekem wel op puntjes gehoopte Kende Mushroomheads al wel en ze hebben toffe nummers hoor. Vond deze eerlijk gezegd niet zo sterk, kwam wat te geforceerd op me over. Complimenten voor de bandkeuze, maar daar koop je niks voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Holy guacamole Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 Weer een aantal plaatsen opgeschoven. Dank voor de 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 1 uur geleden zei Titan: Kende Mushroomheads al wel en ze hebben toffe nummers hoor. Vond deze eerlijk gezegd niet zo sterk, kwam wat te geforceerd op me over. Complimenten voor de bandkeuze, maar daar koop je niks voor Kende ze eerst niet dat 7 a 8 mnd terug. Nummer kreeg ik door op een moment dat ik me klote voelde vandaar dat ik voor deze koos. Hebben idd betere nummers maar deze maakte indruk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus 2021 Share Geplaatst 9 augustus 2021 6 punten en dan toch op de laatste plek terechtkomen. Ben bang dat we hier blijven, zou voor het eerst zijn geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Geen punten als enige in de top. Das nie mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 7 totaal onverwachte punten, en ik werd al als rijzende ster genoemd! @Grote Ree beschreef het perfect, Ierland mag voorzichtig naar boven gluren. Hoera! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2021 Stemronde 14/17: Turkije https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/452849/14/14/m2zmjkyzy3 Platina32@Laki@Stefanos@Satyr@Chimpa@bas2204@ivago@nasje92@Jeroen.@chrisje1993@hjs@Chiemel@Titan@komodo25@Fabian.@koperij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Hé, tien punten en ik schiet zo de top 3 in. Alleen moet ik zelf nog punten geven aan het eind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ai, ai, de doodsteek. Geen getüüter in de straten van St. Kitts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 imma gonna win Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Moet eerlijk zeggen dat ik de grote voorsprong voor Engeland niet helemaal aan had zien komen. Echt een groot gat tussen 1 en 2 met ongeveer een gelijk gat naar plek 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Ik wil nu ook gewoon die laatste plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Toch weer wat gesprokkeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Sprokkel ik weer eens wat punten, overrompelen de Duitsers ons opeens met 12 punten... misschien waren we toch wat te aardig voor ze na WO2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Weer niks en onder mij wel helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 augustus 2021 Share Geplaatst 10 augustus 2021 Pff weer niets. 2 waardeloze rondes op rij. Helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten