chrisje1993 Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2022 Misschien dat hier iemand me kan helpen. Ik heb dingen gewijzigd in de PCM Fast Editor. Alleen krijg ik deze wijzigingen vervolgens niet te zien in de save op PCM. Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 juni 2022 Share Geplaatst 10 juni 2022 5 uur geleden zei chrisje1993: Misschien dat hier iemand me kan helpen. Ik heb dingen gewijzigd in de PCM Fast Editor. Alleen krijg ik deze wijzigingen vervolgens niet te zien in de save op PCM. Weet iemand hoe ik dit opgelost krijg? Ik heb er geen ervaring mee maar lees dit op de website vd editor: PCM Fast Editor was created in 2011 as an all purpose database editor for the game Pro Cycling Manager. It is used by hundreds of enthousiasts each day to improve their gaming experience. It is a full featured editor with smart tables and a performant back end. Lijkt me een database editor en geen savegame editor. Dus alleen als je een nieuwe game start raadpleegt hij die aangepaste database denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2022 6 minuten geleden zei NicoHaak: Ik heb er geen ervaring mee maar lees dit op de website vd editor: PCM Fast Editor was created in 2011 as an all purpose database editor for the game Pro Cycling Manager. It is used by hundreds of enthousiasts each day to improve their gaming experience. It is a full featured editor with smart tables and a performant back end. Lijkt me een database editor en geen savegame editor. Dus alleen als je een nieuwe game start raadpleegt hij die aangepaste database denk ik. Het is inmiddels gelukt. Ik was het op de verkeerde plek op aan het slaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Seizoen 3 zit erop en dit is het resultaat: Als het klopt wat hier in de index staat, dan promoveren we 2x zo naar die Cya world cup. Dat zou wel een bekroning zijn. Van alle (pro) continentale ploegen waren we iig de meest succesvolle, zoals je in screen 2 kunt zien. Was wel lang wachten maar eindelijk gaan we nu koersen op niveau fietsen. Zal vast moeilijk worden, maar ook weer motiverend om er het beste van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Ook weer ff opgepakt met de Tour voor de deur. Resultaten zijn weer lekker; Zanni werd weliswaar in de Ronde van Vlaanderen op de streep geklopt door Van Aert, maar Aleotti heeft twee etappes op rij gepakt in de Ronde van het Baskenland. Staan ruim bovenaan in de World Tour. PS: Heb een nieuwe PC en wat ziet PCM er lekker uit op de hoogste grafische settings zeg. Stukje beter dan wat ik hiervoor had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Ik ben eergisteren weer begonnen en me zelf er toe gezet om die planning gewoon te doen. Begonnen met UNU X, lekker talentvolle ploeg hebben die zeg! sta nu eerste op de continental ranking na 3 maanden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Ik twijfel om dit spel te kopen. heb PCm 21 is het het waard= Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Eerste seizoen protour is pittig Toch moeilijk om de grote koersen te winnen, aangezien ik nog geen wereldtoppers heb, maar wel erg leuk om die grote koersen te rijden. Wat wel opmerkelijk is dat is het aantal valpartijen. En dan helemaal van mijn kopmannen in de laatste 30 km. Daar had ik voorgaande seizoenen nooit last vast. Misschien is de kans veel groter in de grote koersen. Meer mensen die eerste contintental reden en dit verschil ook merken? Nog een aanvullende vraag: Ik draai dit seizoen best wel verlies en geraak straks in de min. Tot hoever blijft dat goed gaan? Ik ben een ploeg uit Oekraïne en ik denk mede daardoor dat mijn sponsorgeld niet heel hoog is. En daarnaast verwachte ik dat de prijzengelden bij grotere wedstrijden ook wel een stuk hoger zouden zijn, maar ook dat valt wat tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 9 uur geleden zei NicoHaak: Eerste seizoen protour is pittig Toch moeilijk om de grote koersen te winnen, aangezien ik nog geen wereldtoppers heb, maar wel erg leuk om die grote koersen te rijden. Wat wel opmerkelijk is dat is het aantal valpartijen. En dan helemaal van mijn kopmannen in de laatste 30 km. Daar had ik voorgaande seizoenen nooit last vast. Misschien is de kans veel groter in de grote koersen. Meer mensen die eerste contintental reden en dit verschil ook merken? Nog een aanvullende vraag: Ik draai dit seizoen best wel verlies en geraak straks in de min. Tot hoever blijft dat goed gaan? Ik ben een ploeg uit Oekraïne en ik denk mede daardoor dat mijn sponsorgeld niet heel hoog is. En daarnaast verwachte ik dat de prijzengelden bij grotere wedstrijden ook wel een stuk hoger zouden zijn, maar ook dat valt wat tegen. Volgens mij kun je 1 maand min draaien en daarna is het failliet en kun je niet meer verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 2 minuten geleden zei Kelvin: Volgens mij kun je 1 maand min draaien en daarna is het failliet en kun je niet meer verder. Owjee echt. Dan stopt over enkele weken mijn savegame. Zou heel zuur zijn 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Dankzij tips van PJ via Steam heb ik het probleem nu verholpen. Mijn prijzengeld modifier stond op 1.0x en die heb ik naar 3.0x gezet. Plus via de Editor heb ik wat extra geld op mijn rekening gezet. Als een soort lening, zodat ik niet onverhoopt toch failliet ga. Dit ga ik dan later weer weghalen als ik weer gezond kan draaien. Ben nu wel aanbeland bij de Giro en rit 2 hebben we gewonnen. Dat was dan ook een doelstelling vd sponsor. Dus de Giro is al geslaagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Heb sinds kort PCM 22 gekocht, leek me een gaaf spel. Ik weet echter niet zoveel van de sport, ik kijk af en toe eens een tour mee. Heb ook nog nooit een eerdere versie gespeeld. Weet iemand een goeie guide voor mij om te beginnen, want het is een klein beetje overweldigend tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Denk dat youtube de beste plek is en dan met name Benji naesen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 Op 30-6-2022 om 15:35 zei NicoHaak: Denk dat youtube de beste plek is en dan met name Benji naesen. Die zit vanavond bij Vive le Velo. Ouwe beunhaas dat 't is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 juli 2022 Share Geplaatst 5 juli 2022 PCM 21 is nu maar 15 euro op steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bart2000 Geplaatst 6 juli 2022 Share Geplaatst 6 juli 2022 Hoi, Ik heb sinds kort PCM gekocht voor het eerst. Inmiddels heb ik al veel geleerd over het spel, maar iets wat ik niet kan vinden is hoe ik een renner(in carrière mode) op de shortlist zet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Ja in zijn profiel is er in PCM19 een knop waarmee je dat doet.: Toevoegen aan sh.. Hier seizoen 4 en ik ben bezig in de Tour. Rit 6 en 7 zijn twee monsterlijke bergritten. Na rit 7 zitten er nog 37 renners in koers omdat de rest allemaal buiten tijd is :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Hoe ziet de ploeg er inmiddels uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 8 uur geleden zei rich ruzzian: Hoe ziet de ploeg er inmiddels uit? Zal als ik weer speel een screenshot maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Hier doet Ruben Guerreiro een Pereiro Siootje. Pakt in etappe 11 even 18 minuten uit de ontsnapping en zet daardoor Pogi op 7 minuten in het AK. Giacomotti was ook deel van die vlucht, staat nu plots op het podium. Ben benieuwd of iemand het lukt om hem uit het roze te rijden, ondertussen doen Aleotti en Rubino namens mij nog best aardig mee met het AK. Doel was om Aleotti in de top-5 te krijgen, dat zou moeten kunnen gezien Giacomotti er nog uit gaat vallen en Dumoulin ook niet goed meekwam vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 17 uur geleden zei bart2000: Hoi, Ik heb sinds kort PCM gekocht voor het eerst. Inmiddels heb ik al veel geleerd over het spel, maar iets wat ik niet kan vinden is hoe ik een renner(in carrière mode) op de shortlist zet? Rechtermuisknop op de naam van de renner klikken, meestal krijg je dan menu'tje te zien en daar kun je kiezen voor toevoegen aan shortlist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 2 uur geleden zei NicoHaak: Zal als ik weer speel een screenshot maken Dit is nu mijn team. Doel is eigenlijk om de goede renners te laten verlengen en deze transferperiode niet teveel nieuwe renners aan te trekken. Iig geen hele dure krachten, want mijn sponsoring is ook komende seizoen nog niet zo bar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Leuke ploeg hoor. Al beetje kunnen scoren in de grote koersen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Schachmann en Padun vallen erg tegen zeg, opmerkelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 (bewerkt) Giro zit erop. Inderdaad vijfde geëindigd, mede omdat de AI besloot om roze trui Guerreiro op te souperen voor Roglic. Opmerkelijke keuze, ook Giacomotti viel (ver) uit de top-10. Wel zien jullie een groot gat tussen Aleotti en de top-4. Ik stond voor een tactische keuze; Aleotti kan niet tijdrijden en er kwam een tijdrit van 50 km aan. De dag ervoor was er een bergrit waar Aleotti +5 vorm had. Top-5 was al zeker, dus ik besloot op de één-na-laatste berg aan te vallen in de hoop een groot gat te kunnen slaan, in de afdaling te herstellen en dan op bolletje naar de finish te rijden. Fase 1 lukte, maar bij het dalen kreeg Aleotti bijna geen energie terug. Op de slotklim werd ik dus al vroeg voorbij gezoefd door een man of 12, waardoor Aleotti zo'n vier minuten verloor op de favorieten. In de aansluitende tijdrit raakte hij nog eens bijna 3 minuten kwijt. Gegokt en verloren dus. Sowieso is in de stand goed terug te zien dat dit een TT-rijke Giro was; een ploegentijdrit van 23 km, een proloog van 8 (waarin Aleotti al een minuut kwijtraakte) en dus nog een individuele van 50km. Voor iemand met 65 tijdrijden een onmogelijke opdracht tegen Pogacar, Roglic en Dumoulin. Maar laten we niet doen alsof het alleen daaraan lag; Pogacar pakt namelijk ook de ciclamino (puntentrui), want hij won maar liefst vijf etappes, stond nog eens 4 keer op het podium en verloor eigenlijk bijna nooit tijd. Was het dan een matige Giro voor Team Stanley? Nee, zeker niet. Aleotti pakte naast zijn vijfde plaats en de witte trui ook nog een etappezege, en ook Samuele Zanni sprintte naar twee dagoverwinningen. Daarmee is het sponsordoel van een ritzege ruimschoots behaald. Rubino eindigt uiteindelijk 11e en Abrahamsen 21e, waarmee we ook het ploegenklassement binnensleepten. 8 juli 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten