Gert Gepost August 8, 2022 Share Gepost August 8, 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Of een kopman die niet kan dalen en er iedere afdaling volledig afgereden wordt . Dat had ik met Reichenbach in de Giro. Zelfs op 99 bolletje ging hij er af.  Dumoulin vindt dat heel realistisch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 19, 2022 Share Gepost August 19, 2022 Groupama FDJ | Seizoen 1 | Makkelijk | Dauphiné & Ronde van Zwitserland  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 19, 2022 Share Gepost August 19, 2022 Een like voor je resultaten en voor dat ik niet meer tegen die nare Luuk aan hoef te kijken in je avatar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost August 19, 2022 Author Share Gepost August 19, 2022 (edited) Ik heb me een leuke uitdaging bedacht als side game. Ik ga precies dezelfde renners inschrijven als irl. Kijken of ik dezelfde resultaten haal, betere of misschien wel slechtere. Nu ben ik alleen nog het denken welk team ik hiervoor ga pakken. Heb hier totaal geen voorkeur in.  Heb op dit moment de volgende teams staan om eventueel te pakken: - AG2R - Astana - EF Education - Groupama FDJ - Intermarche Wanty - Team DSM - Trek-Segafredo - Alpecin - TotalEnergies  Jullie misschien voorkeuren en waarom?  @Gert @Michaelinho* @CrisChivu @rich ruzzian @LouisPSV Edited August 19, 2022 by chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 19, 2022 Share Gepost August 19, 2022 EF Cycling. Omdat dit wel humor is omdat ze altijd als laatste komen met de definitieve selectie op de startlijst in elke grote ronde, terwijl het in je game dus als eerste duidelijk is omdat deze startlijsten al bestaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost August 19, 2022 Share Gepost August 19, 2022 Maak van DSM een betere ploeg dan jumbo en haal vd poel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 19, 2022 Share Gepost August 19, 2022 Trek heeft mooi shirt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 20, 2022 Share Gepost August 20, 2022 Alle suggesties hierboven kan ik me in vinden. Maar als originele tegenhanger; Intermarche Wanty. Grootste/meest succesvolle Belgische ploeg van maken. En natuurlijk Taco van der Hoorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost August 20, 2022 Author Share Gepost August 20, 2022 Jullie maakte de keuze er niet makkelijker op  . Uiteindelijk voor Team DSM gekozen. Nu heb ik wel een vraag. Is er een mogelijkheid om direct renners van het Development team naar het "1ste" team te schuiven? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 20, 2022 Share Gepost August 20, 2022 5 uur geleden zei chrisje1993: Jullie maakte de keuze er niet makkelijker op  . Uiteindelijk voor Team DSM gekozen. Nu heb ik wel een vraag. Is er een mogelijkheid om direct renners van het Development team naar het "1ste" team te schuiven? Zonder zo’n editor niet denk ik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost August 20, 2022 Author Share Gepost August 20, 2022 53 minuten geleden zei Michaelinho*: Zonder zo’n editor niet denk ik? Dan moet ik in die koersen maar met 1 persoon minder of een willekeurige andere renner pakken hahaha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 22, 2022 Share Gepost August 22, 2022 Een vraag over een finish op een heuvel. Heb het op internet proberen te vinden, maar weinig over te vinden. Heb wel allemaal tutorials over bergritten gekeken, maar kon niet vinden hoe je het beste in bijv Waalse Pijl de laatste kilometer kunt doen. Dus mijn vraag hoe doen jullie dat bij een rit met een stijle heuvel op het eind? Denk dat bolletje beter is dan sprinten? Want sprinten dan is je rode balk zo leeg zonder dat je echt vooruitgang ziet. En welke inspanning bolletje doen jullie dan? Begreep dat 85 bolletje de klim stat wordt benut en tussen 85 en 95 het de heuvel stat is van de renner? Uiteraard ga ik in zo'n rit voor een renner met een hoge heuvel stat. Zou dan 95 bolletje het beste zijn? Wat zijn jullie ervaringen ik hoor het graag, tnx  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 22, 2022 Share Gepost August 22, 2022 12 minuten geleden zei Gert: Een vraag over een finish op een heuvel. Heb het op internet proberen te vinden, maar weinig over te vinden. Heb wel allemaal tutorials over bergritten gekeken, maar kon niet vinden hoe je het beste in bijv Waalse Pijl de laatste kilometer kunt doen. Dus mijn vraag hoe doen jullie dat bij een rit met een stijle heuvel op het eind? Denk dat bolletje beter is dan sprinten? Want sprinten dan is je rode balk zo leeg zonder dat je echt vooruitgang ziet. En welke inspanning bolletje doen jullie dan? Begreep dat 85 bolletje de klim stat wordt benut en tussen 85 en 95 het de heuvel stat is van de renner? Uiteraard ga ik in zo'n rit voor een renner met een hoge heuvel stat. Zou dan 95 bolletje het beste zijn? Wat zijn jullie ervaringen ik hoor het graag, tnx  Als ik de filmpjes van Liquigas manager me kan herinneren is het eigen tempo(bolletje) 94/95 en wel proberen zoveel mogelijk vooraan te beginnen. en dan langzaam ophogen en dan laatste honderden meters op sprinten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 22, 2022 Share Gepost August 22, 2022 (edited) Tnx   Hier zitten de voorjaars klassiekers erop. Waar we vorig jaar in veel van deze koersen net buiten de top 10 eindigden, daar hebben we hier ook weer een stapje gezet. Ik gooi even alle screens hieronder:   Nieuwenhuis wel echt bizar sterk in het heuvelwerk dit jaar. En Pedersen is echt een monster in mijn game, dus die blijft ook echt wel de te kloppen man in veel koersen.  Edited August 22, 2022 by Gert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 22, 2022 Share Gepost August 22, 2022 Prima resultaten. Steeds beetje beter. Moet zeggen dat ik MSR de meest eenvoudige wedstrijd vind om te winnen. Als je op de top van de Poggio klein gaatje hebt met een goeie daler halen ze bijna nooit meer terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 22, 2022 Share Gepost August 22, 2022 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Prima resultaten. Steeds beetje beter. Moet zeggen dat ik MSR de meest eenvoudige wedstrijd vind om te winnen. Als je op de top van de Poggio klein gaatje hebt met een goeie daler halen ze bijna nooit meer terug.  Ga ik die tactiek eens uittesten. Ik heb het nu op een sprint aan laten komen (wat ik in het echt ook het liefste zie gebeuren), maar dan is het een sprint in afdalende lijn waar ik gewoon verkeerd heb getimed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost August 22, 2022 Share Gepost August 22, 2022 6 minuten geleden zei Gert:  Ga ik die tactiek eens uittesten. Ik heb het nu op een sprint aan laten komen (wat ik in het echt ook het liefste zie gebeuren), maar dan is het een sprint in afdalende lijn waar ik gewoon verkeerd heb getimed. Als ik YT filmpjes kijk, zie ik zo iedereen MSR winnen. POggio aanvallen en dan als een gek naar beneden. Zo win ik zelf deze koers ook regelmatig. Vooral omdat na de afdaling het nog weleens wil stilvallen achter jouw renner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 23, 2022 Share Gepost August 23, 2022 (edited) Op 22-8-2022 om 08:56 zei Gert: Een vraag over een finish op een heuvel. Heb het op internet proberen te vinden, maar weinig over te vinden. Heb wel allemaal tutorials over bergritten gekeken, maar kon niet vinden hoe je het beste in bijv Waalse Pijl de laatste kilometer kunt doen. Dus mijn vraag hoe doen jullie dat bij een rit met een stijle heuvel op het eind? Denk dat bolletje beter is dan sprinten? Want sprinten dan is je rode balk zo leeg zonder dat je echt vooruitgang ziet. En welke inspanning bolletje doen jullie dan? Begreep dat 85 bolletje de klim stat wordt benut en tussen 85 en 95 het de heuvel stat is van de renner? Uiteraard ga ik in zo'n rit voor een renner met een hoge heuvel stat. Zou dan 95 bolletje het beste zijn? Wat zijn jullie ervaringen ik hoor het graag, tnx  Tussen 86 en 95 is het een percentage van beiden. 90 is 50% heuvel en 50% klim. Vanaf 96+ is het 100% hill stat. Wat @rich ruzzian zegt klopt; een goede (leidende) positie is heel belangrijk en soms de moeite waard om wat extra energie voor op te geven om het te laten lukken. Waar mogelijk probeer ik op zo'n finish nog een trein van twee goede heuvelrenners te hebben waarbij de eerste bolletje 99 rijdt en de ander met de S-> knop volgt. Daarna inderdaad sprinten vanaf de voorkant, want je komt op een heuvel maar moeilijk langs iemand. Edited August 23, 2022 by PJHoutman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 23, 2022 Share Gepost August 23, 2022 54 minuten geleden zei PJHoutman: Tussen 86 en 95 is het een percentage van beiden. 90 is 50% heuvel en 50% klim. Vanaf 96+ is het 100% hill stat. Wat @rich ruzzian zegt klopt; een goede (leidende) positie is heel belangrijk en soms de moeite waard om wat extra energie voor op te geven om het te laten lukken. Waar mogelijk probeer ik op zo'n finish nog een trein van twee goede heuvelrenners te hebben waarbij de eerste bolletje 99 rijdt en de ander met de S-> knop volgt. Daarna inderdaad sprinten vanaf de voorkant, want je komt op een heuvel maar moeilijk langs iemand.  Super bruikbare tips, tnx  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost August 24, 2022 Share Gepost August 24, 2022 Op 22-8-2022 om 09:16 zei rich ruzzian: Als ik de filmpjes van Liquigas manager me kan herinneren is het eigen tempo(bolletje) 94/95 en wel proberen zoveel mogelijk vooraan te beginnen. en dan langzaam ophogen en dan laatste honderden meters op sprinten  Dank ook voor deze tip (tussen de regels door). Ik heb geabonneerd op die LM ProcyclingBe en ga van de week even wat filmpjes kijken om te zien of ik er nog wat van op kan steken  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 26, 2022 Share Gepost August 26, 2022 Op 22-8-2022 om 08:56 zei Gert: Een vraag over een finish op een heuvel. Heb het op internet proberen te vinden, maar weinig over te vinden. Heb wel allemaal tutorials over bergritten gekeken, maar kon niet vinden hoe je het beste in bijv Waalse Pijl de laatste kilometer kunt doen. Dus mijn vraag hoe doen jullie dat bij een rit met een stijle heuvel op het eind? Denk dat bolletje beter is dan sprinten? Want sprinten dan is je rode balk zo leeg zonder dat je echt vooruitgang ziet. En welke inspanning bolletje doen jullie dan? Begreep dat 85 bolletje de klim stat wordt benut en tussen 85 en 95 het de heuvel stat is van de renner? Uiteraard ga ik in zo'n rit voor een renner met een hoge heuvel stat. Zou dan 95 bolletje het beste zijn? Wat zijn jullie ervaringen ik hoor het graag, tnx  Dit doe ik inderdaad ook. Maar niveau makkelijk is niet heel representatief denk ik  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost August 26, 2022 Author Share Gepost August 26, 2022 Update Team DSM:  De maand Januari heb ik klaar. Hierin heb ik de selectie's wel nog zelf moeten doen omdat deze koersen niet gereden zijn ivm corona. Vanaf Februari zullen de selectie's net als in real life zijn.  Nationaal Kampioenschap Australie ITT: Winnaar: Rohan Dennis Beste DSM renner: Chris Hamilton (16e +2'11'')  Nationaal Kampioenschap Australie Wegrace: Winnaar: Caleb Ewan Beste DSM renner: Chris Hamilton (5e z.t.)  La Tropicale Amissa Bongo: Winnaar: Florian Stork  Santos Tour Down Under: Winnaar: Mads Pedersen Beste DSM Renner: Casper Pedersen (4e +12'')  Race Torquay: Winnaar: Martin Laas Beste DSM Renner: Cees Bol (2e z.t.)  Trofeo Alcudia: Winnaar: Peio Goikoetxea Beste DSM Renner: Kevin Vermaerke (2e z.t.)  Trofeo Pollenca: Winnaar: Tao Geoghegan Hart Beste DSM Renner: Romain Bardet (4e +4'')  Cadel Evans Great Ocean Road Race: Winnaar: Arnaud Demare Beste DSM Renner: Cees Bol (20e z.t.)  Trofeo Playa de Palma - Palma Winnaar: Alberto Dainese  Grand Prix Cycliste la Marseillaise: Winnaar: Mikkel Frolich Honore Beste DSM Renner: Romain Bardet (16e +22'') Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost August 26, 2022 Author Share Gepost August 26, 2022 (edited) Even een vraagje. Hoe pakken jullie de scouting aan? Als ik filmpjes op youtube kijk (oa van Benjinaessen) die hebben een heel ander scouting als wat ik heb. Dus kan daar weinig mee.  @Gert @Michaelinho* @PJHoutman @rich ruzzian Edited August 26, 2022 by chrisje1993 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost August 26, 2022 Share Gepost August 26, 2022 Ik scout eigenlijk niet omdat het zo onbetrouwbaar is als wat. Ik kijk gewoon elk jaar naar de renners die het uitzonderlijk hebben gedaan voor hun leeftijd en naar de beste in de U23-koersen. En dan liefst nog een beetje nationaliteiten die bij mijn team passen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 27, 2022 Share Gepost August 27, 2022 (edited) Groupama FDJ | Seizoen 1 | Makkelijk | Tour de France  Het is dat ik op makkelijk speel, anders was deze Tour echt dramatisch verlopen denk ik qua uitslagen . Vormpieken van Gaudu en Pinot in de 1e 5 dagen van de Tour en daarna compleet uit vorm. Vanwege de moeilijkheidsgraad waarschijnlijk nog normaal mee kunnen komen en dus 3e Algemeen met Gaudu. Kung en Pinot eindigden ook nog in de top 15. Doelstelling was overigens een etappewinst, dus dat Kung in z'n vormpiek zat op de 1e dag kwam dan weer wel goed uit. Zonder vorm won ik overigens ook nog vrij makkelijk de afsluitende tijdrit.  Conclusie, ik moet even een beetje leren hoe ik die vorm nou goed plan. In de Giro kwam de vormpiek namelijk pas helemaal aan het einde toen het eigenlijk niet meer nodig was.  Edited August 27, 2022 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts