Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Conference League [2021/2022]

Rogier.

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Kyrill:

De prijzen pot is hier al veel minder dan in de EL, helemaal in vergelijking met de CL. Dus ik neem aan dat als je dit toernooi wint iig meteen geplaatst bent voor de groepsfase van de EL, toch?

Dit hele toernooi slaat toch nergens op? De Europa League is eigenlijk al het B-toernooi van Europa. De Conference League is eigenlijk het B-toernooi van het B-toernooi... Pas in de halve finale heeft Feyenoord voor het eerst een tegenstander gekregen met een beetje fame... Of gaan mensen nu beweren dat clubs als Slavia Praag, FK Partizan, ... nu echte Europese topclubs zijn? Als dit soort clubs in de Champions League uit zouden komen, dan is de kans groot dat ze de voorrondes geen eens overleven.

Logisch toch dat de prijzenpot dan ook veel minder is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei MisterX:

Dit hele toernooi slaat toch nergens op? De Europa League is eigenlijk al het B-toernooi van Europa. De Conference League is eigenlijk het B-toernooi van het B-toernooi... Pas in de halve finale heeft Feyenoord voor het eerst een tegenstander gekregen met een beetje fame... Of gaan mensen nu beweren dat clubs als Slavia Praag, FK Partizan, ... nu echte Europese topclubs zijn? Als dit soort clubs in de Champions League uit zouden komen, dan is de kans groot dat ze de voorrondes geen eens overleven.

Logisch toch dat de prijzenpot dan ook veel minder is? 

Slavia en Partizan zijn net zulke grote topclubs als Ajax en Feyenoord in Europa. Groot in eigen land. Europees af en toe eens een leuk seizoen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Djurovski:

Slavia en Partizan zijn net zulke grote topclubs als Ajax en Feyenoord in Europa. Groot in eigen land. Europees af en toe eens een leuk seizoen 

Ik raad je aan de prestaties van Slavia en Partizan eens beter te bekijken. In dit millennium hebben beiden 1x maar de groepsfase van de CL bereikt en zijn daarin afgeslacht. Ajax presteert de afgelopen jaren structureel beter dan het 'leuke seizoen', dé uitschieter van Slavia en Partizan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MisterX:

Ik raad je aan de prestaties van Slavia en Partizan eens beter te bekijken. In dit millennium hebben beiden 1x maar de groepsfase van de CL bereikt en zijn daarin afgeslacht. Ajax presteert de afgelopen jaren structureel beter dan het 'leuke seizoen', dé uitschieter van Slavia en Partizan.

Slavia laatste jaren 4x kampioen en 1x 2e. Partizan 1e of 2e laatste 10 jaar. Europese bekers 0 sinds 2000. Leuk hoor dat ajax het af en toe leuk doet in Europa. Nog leuker is een Moura die het verpest. Laatste NL club die wat was Feyenoord en die kunnen het weer doen. Zou haast zeggen dat Feyenoord Europees groter is dan ajax 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dudelange is 7 van de laatste 11 seizoenen kampioen geworden. Maakt dit Dudelange tot een grote Europese club? Voor als je het niet wist, deze club komt uit Luxemburg. Nationale prestaties doen er niet heel veel toe in Europa. Sowieso staan de competities van Servië en Tsjechië lager aangeschreven dan die van Nederland. Nederland staat ook hoger op de UEFA ranklijst voor Europese tickets. Dat puntenverschil is best groot. En hoe komt dat? Omdat Nederland gewoon een stuk beter presteert. En welke club pakt de meeste punten voor Nederland? Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Djurovski:

Slavia laatste jaren 4x kampioen en 1x 2e. Partizan 1e of 2e laatste 10 jaar. Europese bekers 0 sinds 2000. Leuk hoor dat ajax het af en toe leuk doet in Europa. Nog leuker is een Moura die het verpest. Laatste NL club die wat was Feyenoord en die kunnen het weer doen. Zou haast zeggen dat Feyenoord Europees groter is dan ajax 

In het buitenland kennen ze Feyenoord alleen vanwege het feit dat ze in hetzelfde land voetballen als Ajax, dat zegt wel genoeg. Dat ze dan leuk presteren in de Conference League is prima en goed voor het Nederlands voetbal, maar sla aub niet door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei La Pulga:

In het buitenland kennen ze Feyenoord alleen vanwege het feit dat ze in hetzelfde land voetballen als Ajax, dat zegt wel genoeg. Dat ze dan leuk presteren in de Conference League is prima en goed voor het Nederlands voetbal, maar sla aub niet door.

In buitenland kennen de meeste mensen Ajax dan weer als een wasmiddel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nederlandse clubs presteren goed Europees -> betere coëfficiënten -> Meer clubs Europees -> meer aanzien in Europa -> betere spelers/sponsors komen naar Nederland.

Snap niet dat mensen hier blijven zeiken over welke club beter is. Je kan beter als land achter een club staan die weer eens iets Europees kan winnen. Kom je als land een stuk verder mee.

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei MetalMichael:

Goh, waar komt dat verhaal van arrogante Ajacieden toch vandaan...

Ah het is gelijk arrogantie als ik op iemand reageer die zegt dat Feyenoord in Europa haast groter is. Realistisch blijven is moeilijk na een Europees succesje in de 3e beker, dat blijkt ook weer.  Het succes is ook zeker gegund, maar als Feyenoord niet in de finale stond dan wist niemand niet eens van het bestaan van deze competitie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei MetalMichael:

Nee, de bewoordingen die je kiest wel.

Was een klein geintje met een klein beetje realiteit. Kon het niet anders verwoorden ook.

sorry, hup Feyenoord de 25e. geef die Mourinho een pak op de broek 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei sennid:

Nederlandse clubs presteren goed Europees -> betere coëfficiënten -> Meer clubs Europees -> meer aanzien in Europa -> betere spelers/sponsors komen naar Nederland.

Snap niet dat mensen hier blijven zeiken over welke club beter is. Je kan beter als land achter een club staan die weer eens iets Europees kan winnen. Kom je als land een stuk verder mee.

Het hele punt ging geen eens over welke club beter is. Het gaat er om dat de conference League een aanfluiting is. Zonder echt aansprekende namen van CL niveau kun je daar gewoon de finale halen. Daarmee is dat toernooi een lachertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Acquafresca:

+barca fan + psg fan + messi fan + city fan(?). Bermudadriehoek is minder gevaarlijk. 

eigenlijk alleen Barca en Messi. Ajax is wel leuk en er mee opgegroeid, maar vind ze vooral in Europa leuk om te volgen. PSG en City mag ik juist minder, wel leuke teams in fifa trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit in besloten groep voor mijn werk bij Ziggo. Veel testers hebben laatste  tijd ,enorm veel last gehad met ''momentjes'' ''even geduld'' En ''beeld haperingen'' en ''storingen''. Dat komt zowel voor bij de CL, EL als Conference League. Ook bij de F1 en gisteren ook tijdens S10 en Song festival. Ik zou graag willen weten of mensen hier die ook tv van Ziggo hebben ook dit soort problemen ondervinden laatste dagen en weken tijdens bijvoorbeeld Feyenoord-Marseille, Feyenoord-PSV , F1 etc?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Kyrill:

Ik zou graag willen weten of mensen hier die ook tv van Ziggo hebben ook dit soort problemen ondervinden laatste dagen en weken tijdens bijvoorbeeld Feyenoord-Marseille, Feyenoord-PSV , F1 etc?

Ik heb wel een Ziggo abbo, maar ik kijk amper tv. Dus ik heb nog niets bijzonders opgemerkt. Gisteren was de wifi wel enorm kut. Na een reset van het modem lijkt dat echter wel weer verholpen te zijn.

Als je voorbeelden heb ik niet gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites