sennid Geplaatst 19 december 2020 Share Geplaatst 19 december 2020 (bewerkt) Op 10-12-2020 om 23:01 zei Roprop: De hele week lekker (alternative) rock luisteren en dan op vrijdag dit soort tering herrie erop. Heerlijk. Die gasten zuipen toch een partij Jäger weg EDIT: Ben wss de enige die met regelmaat naar dit soort muziek luistert Zeker in deze saaie en depressieve tijden moet je dit soort muziek luisteren 19 december 2020 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 10 januari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Dit is blijkbaar een hit op TikTok en dat is normaal een reden tot absolute verbanning, maar deze plaat is een catchy classic. Dit blijft ook echt een stiekeme favoriet van me. Vind deze Sziget 2017 versie qua intro lekker om naar te luisteren, de goede versie is helaas van YouTube afgehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 januari 2021 Share Geplaatst 11 januari 2021 Heb Tom Odell toevallig gezien tijdens Sziget 2019. Wat een enorm overgewaardeerde artiest met een zielloos optreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 12 januari 2021 Share Geplaatst 12 januari 2021 Op 11-1-2021 om 15:31 zei 007mark: Heb Tom Odell toevallig gezien tijdens Sziget 2019. Wat een enorm overgewaardeerde artiest met een zielloos optreden. Vind hem persoonlijk ondergewaardeerd, maar vind hem op de beelden van Sziget 2019 wat futloos overkomen inderdaad. Sowieso past zijn muziek imo beter in een wat kleinschaligere setting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 14 januari 2021 Share Geplaatst 14 januari 2021 Op 19-12-2020 om 14:09 zei sennid: Die gasten zuipen toch een partij Jäger weg EDIT: Ben wss de enige die met regelmaat naar dit soort muziek luistert Zeker in deze saaie en depressieve tijden moet je dit soort muziek luisteren Nee hoor, Immer Hansi is briljant Elke vrijdag- en zaterdagavond knalt hier een apres ski-lijst door het huis heen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 22 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2021 (bewerkt) 22 januari 2021 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 22 januari 2021 Share Geplaatst 22 januari 2021 And there's more where that came from! #songfestivalfan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Zonder schaamte zing ik deze mee, elke keer dat ik hem hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 januari 2021 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2021 3 uur geleden zei ElMarcos: Zonder schaamte zing ik deze mee, elke keer dat ik hem hoor! Lekker man! Dat heb ik met deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 februari 2021 Share Geplaatst 2 februari 2021 Vance Joy kan ik vaak wel waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 6 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2021 Deze is heel triest, maar als ik hem hoor krijg ik toch wiebelende heupjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 23 uur geleden zei ElPrincipito: Dit is voor mij absoluut geen guilty pleasure. Wat heb ik hier in mijn jeugd (oké, dit klinkt alsof ik heel oud word) veel naar geluisterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 7 februari 2021 6 minuten geleden zei Grote Ree: Dit is voor mij absoluut geen guilty pleasure. Wat heb ik hier in mijn jeugd (oké, dit klinkt alsof ik heel oud word) veel naar geluisterd Ik vind hem ook echt heerlijk hoor! Normaal helemaal niet het genre waar ik zo van houd, maar dit nummer heeft alles. Draai hem nu. Hebben ze ook andere toffe nummers, of is dit het wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Pareltjes hier hoor. Zal ik als MMB (MegaMuziekBarbaar) ook even een duit in het zakje doen? https://youtu.be/F3vCB3YBMUo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 9 april 2021 Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Mijn guilty pleasure is happy hardcore. En de Miley Cyrus versie van Jolene. 9 april 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 juli 2021 Share Geplaatst 2 juli 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Help. Net bij het darten was er een nummer en ik kan het niet vinden. Iets met 'head under water' en qua muziek leek het op Live (usa). Soort van rock/singersongwriter ballad idee. YouTube geeft veel foute antwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 16 uur geleden zei Satyr: Help. Net bij het darten was er een nummer en ik kan het niet vinden. Iets met 'head under water' en qua muziek leek het op Live (usa). Soort van rock/singersongwriter ballad idee. YouTube geeft veel foute antwoorden. Heb er één met Head Above Water.. Is stretch voldoet wel aan rock en ballad iig: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Helaas, dat is 'm niet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Was dat op TV? Kun je misschien dat fragment waarin de song gespeeld wordt eens delen. Dacht al aan iets van alter bridge of Creed ofzo.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 Nee, was in een cafe gisteren, tijdens het darten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 juli 2021 Share Geplaatst 27 juli 2021 ah,dan kan ik u niet helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten