Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Guilty Pleasures

ElPrincipito

Aanbevolen berichten

Op 10-12-2020 om 23:01 zei Roprop:

De hele week lekker (alternative) rock luisteren en dan op vrijdag dit soort tering herrie erop. Heerlijk.

Die gasten zuipen toch een partij Jäger weg ;c

EDIT: Ben wss de enige die met regelmaat naar dit soort muziek luistert ;c Zeker in deze saaie en depressieve tijden moet je dit soort muziek luisteren :D

bewerkt door sennid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dit is blijkbaar een hit op TikTok en dat is normaal een reden tot absolute verbanning, maar deze plaat is een catchy classic. 

Dit blijft ook echt een stiekeme favoriet van me. Vind deze Sziget 2017 versie qua intro lekker om naar te luisteren, de goede versie is helaas van YouTube afgehaald. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-1-2021 om 15:31 zei 007mark:

Heb Tom Odell toevallig gezien tijdens Sziget 2019. Wat een enorm overgewaardeerde artiest met een zielloos optreden.

Vind hem persoonlijk ondergewaardeerd, maar vind hem op de beelden van Sziget 2019 wat futloos overkomen inderdaad. Sowieso past zijn muziek imo beter in een wat kleinschaligere setting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-12-2020 om 14:09 zei sennid:

Die gasten zuipen toch een partij Jäger weg ;c

EDIT: Ben wss de enige die met regelmaat naar dit soort muziek luistert ;c Zeker in deze saaie en depressieve tijden moet je dit soort muziek luisteren :D

Nee hoor, Immer Hansi is briljant _O_

Elke vrijdag- en zaterdagavond knalt hier een apres ski-lijst door het huis heen hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Grote Ree:

Dit is voor mij absoluut geen guilty pleasure. Wat heb ik hier in mijn jeugd (oké, dit klinkt alsof ik heel oud word) veel naar geluisterd :D

Ik vind hem ook echt heerlijk hoor! Normaal helemaal niet het genre waar ik zo van houd, maar dit nummer heeft alles. Draai hem nu. 

Hebben ze ook andere toffe nummers, of is dit het wel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help. Net bij het darten was er een nummer en ik kan het niet vinden. Iets met 'head under water' en qua muziek leek het op Live (usa). Soort van rock/singersongwriter ballad idee. YouTube geeft veel foute antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Satyr:

Help. Net bij het darten was er een nummer en ik kan het niet vinden. Iets met 'head under water' en qua muziek leek het op Live (usa). Soort van rock/singersongwriter ballad idee. YouTube geeft veel foute antwoorden.

Heb er één met Head Above Water.. Is stretch voldoet wel aan rock en ballad iig:

Link naar opmerking
Deel via andere websites