ivago Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Na een eerste beluistering is mijn 12-punter al duidelijk, die steekt er bovenuit. Daaronder zit een middenmoot waarbij ik nog een keertje ga moeten luisteren om ze te rangschikken. Gaat over een viertal songs. De rest kon me minder bekoren en gaan van beluisterbaar tot oh god no Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Afgaande op wat ik hoorde tegenover mijn eigen inzending vrees ik dat ik wel erg weinig zal scoren dit keer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Een editie waar de punten makkelijk te vergeven waren. Elk land die punten krijgt verdiende deze ook. Paar topnummers en een brede middenmoot. En een paar zwakke broeders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 18 uur geleden zei ivago: Na een eerste beluistering is mijn 12-punter al duidelijk, die steekt er bovenuit. Daaronder zit een middenmoot waarbij ik nog een keertje ga moeten luisteren om ze te rangschikken. Gaat over een viertal songs. De rest kon me minder bekoren en gaan van beluisterbaar tot oh god no Ik dacht eerst ik weet al welke jouw 12-punter is dan, maar dat bleek jouw eigen inzending Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Één van de beste nummers in alle Worldsongvisiefestivals tot nu toe staat bij mij op één. Ik vond het relatief een goede editie. Maar één nummer was echt super goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Heb nog niks geluisterd helaas, maar zal ik zer nog wel doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Hier gister ingeleverd. Uiteindelijk net als @Platina32een duidelijk nummer 1. Mooie ontdekking gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Heb alle nummers 1x geluisterd, dus kan feitelijk het lijstje insturen. Maar zou de boel deels nog een keer willen luisteren met betere geluidskwaliteit (ipv vanaf mijn mobiel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Libanon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Ik probeer Nicaragua nog te vinden, maar zelfs Shazam herkent het nummer niet. Ben er dus bang voor :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Prima editie. Maar twee nummers waar ik snel klaar mee was, de rest zat dicht bij elkaar, sprongen er een stuk of 5 uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2020 Share Geplaatst 12 december 2020 Inmiddels lijstje ingestuurd. Nog wel wat verschuivingen na wat terugluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 december 2020 Auteur Share Geplaatst 12 december 2020 5 uur geleden zei Badmuts: Libanon Thanks! Toegevoegd aan de lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 17 uur geleden zei Badmuts: Ik probeer Nicaragua nog te vinden, maar zelfs Shazam herkent het nummer niet. Ben er dus bang voor :( Op YouTube staat hij wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 Ik hoop Dinsdagavond een antwoord te kunnen bieden. Vandaag en morgen gaat mij helaas niet lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 15 december 2020 Share Geplaatst 15 december 2020 Alle inzendingen een keer geluisterd inmiddels. In de breedte vind ik het een relatief leuke/sterke editie. Slechts vier inzending waar ik ditmaal persoonlijk daadwerkelijk niks mee kon. Zowel bovenin als onderin m'n top tien moeten er nog knopen doorgehakt worden. Al met al een vermakelijke editie qua inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 december 2020 Auteur Share Geplaatst 16 december 2020 Langzaamaan komen alle stemmen binnen druppelen. Nog vier deelnemers te gaan en dat kunnen Heino & Heintje weer uit de kelder worden gehaald! Een friendly reminder voor @Badmuts @bas2204 @Grote Ree @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Ik weet het. Hoop er morgenavond aan toe te komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Is toch vrij snel gegaan. Sta te popelen om te beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 december 2020 Share Geplaatst 16 december 2020 Dit schildpad heeft zaterdag nog nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 Ik kom er ook pas dit weekend aan toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 december 2020 Auteur Share Geplaatst 17 december 2020 Prima mannen, ik laat HH nog wel wat oud-Duitse liedjes oefenen in de tussentijd . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 december 2020 Share Geplaatst 17 december 2020 9 uur geleden zei Titan: Prima mannen, ik laat HH nog wel wat oud-Duitse liedjes oefenen in de tussentijd . Doen Doen Doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Zojuist gestemd! Ben erg tevreden met mijn top 3, waarvan ik er 2 nog niet kon. Dus dank daarvoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 december 2020 Share Geplaatst 18 december 2020 Mijn laptop lijkt gisteren te zijn overleden @Titan, ik ga even kijken hoe snel het nog lukt alles te fixen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten