Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #31

Titan

Aanbevolen berichten

Na een eerste beluistering is mijn 12-punter al duidelijk, die steekt er bovenuit.

Daaronder zit een middenmoot waarbij ik nog een keertje ga moeten luisteren om ze te rangschikken. Gaat over een viertal songs.

De rest kon me minder bekoren en gaan van beluisterbaar tot oh god no

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei ivago:

Na een eerste beluistering is mijn 12-punter al duidelijk, die steekt er bovenuit.

Daaronder zit een middenmoot waarbij ik nog een keertje ga moeten luisteren om ze te rangschikken. Gaat over een viertal songs.

De rest kon me minder bekoren en gaan van beluisterbaar tot oh god no

Ik dacht eerst ik weet al welke jouw 12-punter is dan, maar dat bleek jouw eigen inzending ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle inzendingen een keer geluisterd inmiddels. In de breedte vind ik het een relatief leuke/sterke editie. Slechts vier inzending waar ik ditmaal persoonlijk daadwerkelijk niks mee kon. Zowel bovenin als onderin m'n top tien moeten er nog knopen doorgehakt worden. Al met al een vermakelijke editie qua inzendingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites