Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Rechter heeft geen introductie nodig Pilou Asbaek oa Borgen en Game of Thrones. Linker is Loyd een vriend van mijn broer Alexander. Lloyd en Pilou zijn samen eigenaar van Deense tweede divisie club, weet niet welke, met Pilou Asbaek googlen en Danish football kom je vast heel eind. Mijn broer zegt dat Loyd gestoord is, zal best Deel hier omdat veel mensen voetbal kijken en er ook mensen Deense clubs nemen met fm natuurlijk. VID-20240223-WA0000.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) 2 uur geleden zei Kyrill: Rechter heeft geen introductie nodig Pilou Asbaek oa Borgen en Game of Thrones. Linker is Loyd een vriend van mijn broer Alexander. Lloyd en Pilou zijn samen eigenaar van Deense tweede divisie club, weet niet welke, met Pilou Asbaek googlen en Danish football kom je vast heel eind. Mijn broer zegt dat Loyd gestoord is, zal best Deel hier omdat veel mensen voetbal kijken en er ook mensen Deense clubs nemen met fm natuurlijk. VID-20240223-WA0000.mp4 Ik lees Deens. Ik ga op onderzoek uit. Na even zoeken blijkt het om B93 uit Kopenhagen te gaan. Zie overal dat Pilou daarin samen met Zanka Jørgensen en Lindegaard miljoenen hebben geïnvesteerd, maar lees nergens iets over eigenaarschap. Wellicht dat iemand anders dit kan verduidelijken? https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/anden-division/b93/zanka-investerer-i-dansk-klub-stjerner-aabner-pengepungen/8608961 23 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 8 minuten geleden zei Badmuts: Ik lees Deens. Ik ga op onderzoek uit. Na even zoeken blijkt het om B93 uit Kopenhagen te gaan. Zie overal dat Pilou daarin samen met Zanka Jørgensen en Lindegaard miljoenen hebben geïnvesteerd, maar lees nergens iets over eigenaarschap. Wellicht dat iemand anders dit kan verduidelijken? https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/anden-division/b93/zanka-investerer-i-dansk-klub-stjerner-aabner-pengepungen/8608961 Thnx maat thnx. Dankjewel topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) 14 minuten geleden zei Kyrill: Thnx maat thnx. Dankjewel topper. In de video hebben ze het trouwens tegen ene "Ole" van FC Midtjylland. Ze praten over dat ze 2 langharige goden zijn die een zwaar jaar achter de rug hebben, maar niet zo zwaar als Midtjylland Aan het einde zeggen ze ook: Zo gaat het met B93 (met de duim omhoog) en zo gaat het met FC Midtjylland (met de duim omlaag) 23 februari bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Als we dan toch in de Deense termen blijven. Een paar weken geleden nog een leuk Deens woordje gesproken met Dennis Rommedahl. Zijn zoon speelt natuurlijk bij de beste amateurvoetbalclub ter wereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari GPC Vlissingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari @Kyrill Lachen, een eigen club! Kunnen we dat met MU niet doen? Kopen we een slechte 6e klasser ergens, 49 man in het bestuur en gas geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 24 minuten geleden zei ElPrincipito: @Kyrill Lachen, een eigen club! Kunnen we dat met MU niet doen? Kopen we een slechte 6e klasser ergens, 49 man in het bestuur en gas geven. Manchester United anders? De URL hebben we al Nee, lijkt me best tof. Ik zal eens rondvragen welke clubs financiële problemen hebben. Als overnemen niet lukt, kunnen we altijd nog een shirtsponsor worden of advertentieplaten kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari MESSI MESSI MESSI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Belachelijk volk ook Hebben niks anders te doen blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Toch wel treurig hoe de "grote" Ronaldo zich zo laat opfokken door een handjevol supporters op de tribune, lijkt erop dat de WK-winst van Messi hem echt enorm dwars zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Na de winstpartij van Fenerbahce is vandaag Galatasaray aan de beurt tegen Antalyaspor op dit moment, te zien op Ziggo. Muslera, Baris Yilmaz , Sanchez, Nelsson, Kohn, Demirbay, Torreira, Akturkoglu, Mertens, Tete, Vinicius Bij Antalya, Sam Larsson en VD Streek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 11 tegen 2, dats oneerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari @PJHoutman Google voor de gein even wie er gescoord heeft voor Antalyaspor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 39 minuten geleden zei La Pulga: 11 tegen 2, dats oneerlijk. Zo doen ze dat in Turkije. Spoiler GEINTJE NATUURLIJK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 1 uur geleden zei 007mark: @PJHoutman Google voor de gein even wie er gescoord heeft voor Antalyaspor. Sanna Streekoe Die gaat komen deze zomer hoor, let maar op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 2-1 gewonnen, winst Kerem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart @cimbomcu waar blijft je liveverslag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) Als je nou echt niks te doen hebt he... : Live voetbal uit de Estlandse eredivisie 10 maart bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Op 8-3-2024 om 18:28 zei La Pulga: @cimbomcu waar blijft je liveverslag? Mooie pot gemist zie ik.. Ben in Valencia maat.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Orrrieeeeeeeeeeeeeeee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart No Messi, no party. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart Share Geplaatst 12 maart @La Pulga speciaal voor jou, eindelijk Ziyech weer minuten gemaakt Kohn en Torreira met hun eerste goal van het seizoen. Kohn speelt echt geweldig, ex linksback van Willem 2. Eindelijk dan de zwakke linksback positie opgelost? @Acquafresca Verder mooi dat Icardi, de penal aan Demirbay gaf zodat hij zijn hattrick kon maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart @cimbomcu Moet een makkie worden vandaag toch? Waarom geen Ziyech in de basis? Jammer dat het niet op tv komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten