Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Rechter heeft geen introductie nodig Pilou Asbaek oa Borgen en Game of Thrones. Linker is Loyd een vriend van mijn broer Alexander. Lloyd en Pilou zijn samen eigenaar van Deense tweede divisie club, weet niet welke, met Pilou Asbaek googlen en Danish football kom je vast heel eind. Mijn broer zegt dat Loyd gestoord is, zal best :D

Deel hier omdat veel mensen voetbal kijken en er ook mensen Deense clubs nemen met fm natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

2 uur geleden zei Kyrill:

Rechter heeft geen introductie nodig Pilou Asbaek oa Borgen en Game of Thrones. Linker is Loyd een vriend van mijn broer Alexander. Lloyd en Pilou zijn samen eigenaar van Deense tweede divisie club, weet niet welke, met Pilou Asbaek googlen en Danish football kom je vast heel eind. Mijn broer zegt dat Loyd gestoord is, zal best

Deel hier omdat veel mensen voetbal kijken en er ook mensen Deense clubs nemen met fm natuurlijk. 

Ik lees Deens. Ik ga op onderzoek uit. 

Na even zoeken blijkt het om B93 uit Kopenhagen te gaan. Zie overal dat Pilou daarin samen met Zanka Jørgensen en Lindegaard miljoenen hebben geïnvesteerd, maar lees nergens iets over eigenaarschap. Wellicht dat iemand anders dit kan verduidelijken? 

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/anden-division/b93/zanka-investerer-i-dansk-klub-stjerner-aabner-pengepungen/8608961

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Badmuts:

Ik lees Deens. Ik ga op onderzoek uit. 

Na even zoeken blijkt het om B93 uit Kopenhagen te gaan. Zie overal dat Pilou daarin samen met Zanka Jørgensen en Lindegaard miljoenen hebben geïnvesteerd, maar lees nergens iets over eigenaarschap. Wellicht dat iemand anders dit kan verduidelijken? 

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/anden-division/b93/zanka-investerer-i-dansk-klub-stjerner-aabner-pengepungen/8608961

Thnx maat thnx. Dankjewel topper. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Kyrill:

Thnx maat thnx. Dankjewel topper. 

In de video hebben ze het trouwens tegen ene "Ole" van FC Midtjylland. Ze praten over dat ze 2 langharige goden zijn die een zwaar jaar achter de rug hebben, maar niet zo zwaar als Midtjylland :)

Aan het einde zeggen ze ook: Zo gaat het met B93 (met de duim omhoog) en zo gaat het met FC Midtjylland (met de duim omlaag)

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei ElPrincipito:

@Kyrill Lachen, een eigen club! 

Kunnen we dat met MU niet doen? Kopen we een slechte 6e klasser ergens, 49 man in het bestuur en gas geven. 

Manchester United anders? De URL hebben we al ;c

Nee, lijkt me best tof. Ik zal eens rondvragen welke clubs financiële problemen hebben. Als overnemen niet lukt, kunnen we altijd nog een shirtsponsor worden of advertentieplaten kopen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de winstpartij van Fenerbahce is vandaag Galatasaray aan de beurt tegen Antalyaspor op dit moment, te zien op Ziggo.

Muslera, Baris Yilmaz , Sanchez, Nelsson, Kohn, Demirbay, Torreira, Akturkoglu, Mertens, Tete, Vinicius 

Bij Antalya, Sam Larsson en VD Streek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@La Pulga speciaal voor jou, eindelijk Ziyech weer minuten gemaakt :cab: 

Kohn en Torreira met hun eerste goal van het seizoen. Kohn speelt echt geweldig, ex linksback van Willem 2. Eindelijk dan de zwakke linksback positie opgelost? @Acquafresca

Verder mooi dat Icardi, de penal aan Demirbay gaf zodat hij zijn hattrick kon maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites