Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Hahahahaha ken bijna alles al, heerlijke muziek 😎❤️😍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Sorry @Djurovski - ik doe wel vanaf ronde 2 mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 54 minuten geleden zei Rykjvk1: Sorry @Djurovski - ik doe wel vanaf ronde 2 mee! Knal er de komende 24 uur nog een nummer en doe nu al mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 18 uur geleden zei Djurovski: Knal er de komende 24 uur nog een nummer en doe nu al mee zie PM! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Lijst op spotify en hier is nu aangepast dus iedereen doet gezellig mee. Voor degene die al wel de punten heeft ingestuurd kijk nog even na of er nog veranderingen moet komen zo niet neem ik die punten mee zoals ingediend. Welke artiesten/ nummers het niet gered hebben en ik misschien stiekem wel verwacht had zijn Veel succes met de punten uit delen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Puntjes ingestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Tien lijstjes binnen tot zo ver Denken de anderen er ook aan deadline is nog DRIE dagen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Ingestuurd, eerste 5 nummers waarop ik stemde, vind ik van erg hoog niveau. Daarna werd het heel wat lastiger om de plekjes te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari De lijstjes komen binnen gedruppeld. Mis nog die van @Titan @Urbeto @Roprop en @Djordison Lukt het nog uiterlijk dit morgen geregeld te krijgen of hebben jullie nog wat extra tijd nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Ik wil proberen het morgen te doen, mocht dat niet lukken hoor je van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Ik ga het einde van de middag proberen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Nou, consider it done. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari @Roprop is sinds zaterdag spoorloos op MU . Willen de mensen die geen reserves hebben ingestuurd dit nog even doen. @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 1 uur geleden zei Djurovski: @Roprop is sinds zaterdag spoorloos op MU . Willen de mensen die geen reserves hebben ingestuurd dit nog even doen. @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Dun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Paar drukke dagen gehad. Ben vaker een paar dagen niet online. Lijstje stuur ik nu zo in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Lijstje inmiddels ingestuurd. Mijn algehele afdronk van het lijstje: - In tegenstelling tot de MU Worldvision natuurlijk veel bekende nummers. Desalniettemin toch nog een paar nieuwe nummers gehoord die ik wel kon waarderen - 2 keer Sufjan Stevens, wie? - Als er dan toch een remix van Benny Benassi moet komen, mis ik deze: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Uiteindelijk heeft iedereen netjes zijn puntjes voor de deadline ingeleverd en waren de reserves gelukkig niet nodig, Dat betekend dat we kunnen beginnen met de eerste deelnemer. En dat is Polen ( oftewel mijzelf ) die Wig Wam uit Noorwegen het podium opstuurt met het nummer Out of the Dark. Wig Wam is in 2001 opgericht al waren de bandleden al wel eerder actief in de muziekwereld. In 2005 wonnen ze de Melodi Grand Prix en mochten ze naar het Eurovision Songfestival. Het nummer in my dreams werd een grote hit in Noorwegen , IJsland en Zweden. In Kiev kwamen ze als favoriet aan de start maar werden ze maar 9e. Tja ik geloof natuurlijk ook in mijn inzending en gezien de rest van de nummers geef ik mij zeker een favorietenstatus. Of dat terecht is zullen we na de laatste stemming zien natuurlijk. In 2014 ging de band uit elkaar maar kwam in 2019 weer samen. En dan het belangrijkste de punten uit Polen @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari (bewerkt) Je mag de puntentelling nu al beëindigen. 7 februari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Prima begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Punten verwacht en gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Toch een puntje. Had wel een beetje hoop kijkend naar de overige inzendingen, maar niet meteen verwacht. @nasje92 Leuke band gekozen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Geen drama om te starten met een nul als de puntengever zich focust op hitjes en kwaliteit niet (h)erkent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Heel benieuwd hoe mijn nummer gaat scoren tussen de klassiekers en hitjes 😊 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Oef, anders ik wel. 0 punten hier was geen verrassing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Ooit 12 van Satyr gekregen. Houdt hoop op ooit puntje van Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten