Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Lijst op spotify en hier is nu aangepast dus iedereen doet gezellig mee. Voor degene die al wel de punten heeft ingestuurd kijk nog even na of er nog veranderingen moet komen zo niet neem ik die punten mee zoals ingediend. Welke artiesten/ nummers het niet gered hebben en ik misschien stiekem wel verwacht had zijn

Veel succes met de punten uit delen

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roprop is sinds zaterdag spoorloos op MU . Willen de mensen die geen reserves hebben ingestuurd dit nog even doen. 

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

@Roprop is sinds zaterdag spoorloos op MU . Willen de mensen die geen reserves hebben ingestuurd dit nog even doen. 

Dun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijstje inmiddels ingestuurd. Mijn algehele afdronk van het lijstje:

- In tegenstelling tot de MU Worldvision natuurlijk veel bekende nummers. Desalniettemin toch nog een paar nieuwe nummers gehoord die ik wel kon waarderen

- 2 keer Sufjan Stevens, wie?

- Als er dan toch een remix van Benny Benassi moet komen, mis ik deze:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uqDcKw0.jpeg

Uiteindelijk heeft iedereen netjes zijn puntjes voor de deadline ingeleverd en waren de reserves gelukkig niet nodig, Dat betekend dat we kunnen beginnen met de eerste deelnemer. En dat is Polen ( oftewel mijzelf ) die Wig Wam uit Noorwegen het podium opstuurt met het nummer Out of the Dark. Wig Wam is in 2001 opgericht al waren de bandleden al wel eerder actief in de muziekwereld. In 2005 wonnen ze de Melodi Grand Prix en mochten ze naar het Eurovision Songfestival. Het nummer in my dreams werd een grote hit in Noorwegen , IJsland en Zweden. In Kiev kwamen ze als favoriet aan de start maar werden ze maar 9e. Tja ik geloof natuurlijk ook in mijn inzending en gezien de rest van de nummers geef ik mij zeker een favorietenstatus. Of dat terecht is zullen we na de laatste stemming zien natuurlijk. In 2014 ging de band uit elkaar maar kwam in 2019 weer samen. 

En dan het belangrijkste de punten uit Polen

Link naar opmerking
Deel via andere websites