Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Wie is de Mol? 2021

MisterX

Wie is.. het molleke?  

8 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

Deze peiling is gesloten. Er kan niet meer worden gestemd.

• Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.
  • Peiling gesloten op 13-02-21 om 19:30

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei MisterX:

Ik heb altijd het voornemen om te kijken, maar nooit komt het er van. Waar kan ik dit eigenlijk bekijken? 

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-1

Je moet wel een account aanmaken en daarbij een postcode invullen. Je Nederlandse postcode zonder letters zou hij moeten pakken en anders doe je 2000 (is in Antwerpen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei RicoV1989:

https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s9/de-mol-s9-aflevering-1

Je moet wel een account aanmaken en daarbij een postcode invullen. Je Nederlandse postcode zonder letters zou hij moeten pakken en anders doe je 2000 (is in Antwerpen). 

Dus je maakt gewoon een account aan met een fictief Belgisch adres en dan kun je het zien? Eens kijken wanneer ik tijd heb. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei MisterX:

Dus je maakt gewoon een account aan met een fictief Belgisch adres en dan kun je het zien? Eens kijken wanneer ik tijd heb. 

Klopt ja. Je hoeft alleen een postcode in te voeren, niet eens een huisnummer of woonplaats ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Philip ligt er idd te dik bovenop. Zelf zit ik op Jasmien en Annelotte, waarbij ik naar Jasmien neig.

Ergens heb ik overigens wel het idee dat Isidoor de hond van Annelotte is. Hij lijkt extreem goed op haar te reageren en ze wilde hem ook per se trainen voor die knop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jasmien schreeuwde wel echt iets te snel dat ze wist welk hondje het was, zat bij mij wel in een categorie van 'dat zou een mol niet doen'.

Ik geloof overigens niet dat Isidoor het hondje is van Annelotte, dat zou namelijk inhouden dat heel haar omgeving dat nu ook zou weten. Denk dat het gewoon iemand is die goed met honden omgaat en die beesten voelen dat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste afleveringen zijn weer geniaal inderdaad, veel beter dan de Nederlandse versie (voor zover dat nog niet bekend was).

Katrien vind ik zo'n onopvallend figuur, maar dat maakt haar juist gevaarlijk (ze ging ook voor pasvragen toch?) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Keko:

Jasmien schreeuwde wel echt iets te snel dat ze wist welk hondje het was, zat bij mij wel in een categorie van 'dat zou een mol niet doen'.

Ik geloof overigens niet dat Isidoor het hondje is van Annelotte, dat zou namelijk inhouden dat heel haar omgeving dat nu ook zou weten. Denk dat het gewoon iemand is die goed met honden omgaat en die beesten voelen dat aan.

Zit ook wel wat in ja. En ik zit sowieso meer op Jasmien dan op Annelotte, maar het viel me wel enigszins op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Christian.:

Ja topaflevering weer. Heb nog niet echt een duidelijke mol tot dusver. Neig vooralsnog naar Lennart en Annelotte met evt Sven nog als derde optie. De overige kandidaten sluit ik eigenlijk uit. 

Ik zit vooral op Jasmien. Sven ook eventueel inderdaad, zeker gezien hoe zelfverzekerd en als eerste naar de stoelen toeliep en precies een bomstoel koos. Al scoorde hij wel veel goals bij het voetballen, maar goed, er waren toch al genoeg penalty's tegen geïncasseerd.

Maar ik las ook een interessante theorie over Samina. Die "versprak" zich voor het eerste gerechtje door te zeggen "pikant!", maar misschien is dat juist wel een prima tactiek voor een mol. De kans dat kandidaten voor het geld gaan als ze een grote stapel pasvragen is beloofd, is niet bepaald groot, dus als mol hoef je niet op een bomstoel te zitten om te zorgen dat het geld eruit gaat. Door nu van te voren te proeven en zeggen "pikant" laat ze even zien hoe naïef ze is en hoe slecht ze kan liegen, maar ondertussen doet ze dat dus juist expres om de aandacht bij haar weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei RicoV1989:

Ik zit vooral op Jasmien. Sven ook eventueel inderdaad, zeker gezien hoe zelfverzekerd en als eerste naar de stoelen toeliep en precies een bomstoel koos. Al scoorde hij wel veel goals bij het voetballen, maar goed, er waren toch al genoeg penalty's tegen geïncasseerd.

Maar ik las ook een interessante theorie over Samina. Die "versprak" zich voor het eerste gerechtje door te zeggen "pikant!", maar misschien is dat juist wel een prima tactiek voor een mol. De kans dat kandidaten voor het geld gaan als ze een grote stapel pasvragen is beloofd, is niet bepaald groot, dus als mol hoef je niet op een bomstoel te zitten om te zorgen dat het geld eruit gaat. Door nu van te voren te proeven en zeggen "pikant" laat ze even zien hoe naïef ze is en hoe slecht ze kan liegen, maar ondertussen doet ze dat dus juist expres om de aandacht bij haar weg te halen.

Jasmien zei de vorige aflevering iets te snel en te gretig het juiste antwoord bij de honden opdracht, dat zie ik een mol niet zo snel doen. Beetje wat Koen ook zegt een paar posts hierboven. 

Bij Samina denk ik oprecht dat het een verspreking is. Ondanks dat je voor 99% zeker weet dat iedereen voor de pasvragen gaat, geloof ik niet dat je je als mol compleet afzijdig wil houden in dit spel. 

Sven scoorde er veel, maar leverde ook 2 simpele ballen in waardoor de Duitsers wisten te scoren. En uiteindelijk zorgden de tegengoals voor problemen, de gemaakte goals leverden eigenlijk niet zoveel op in het spel. Vond hem alleen iets te obvious naar een bomstoel gaan. Lag er iets te dik bovenop. Denk ook niet dat Sven het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij is het Lennart.

die jongen brengt werkelijk geen geld in het potje. en maar de brave deelnemer uithangen die z'n best doet bij elke opdracht. gisteren bv. heeft hij weer 0 euro opgebracht. denk niet dat hij 1 goal heeft gemaakt bij dat voetballen, die tactiek sloeg helemaal nergens op, hij ging meer ondersteboven dan wat anders. bij de 2e opdracht waren beide uitbeeldingen van die groep ook mis. ok, hij ging er mss net als eerste uit bij die laatste proef omdat velen hem al verdenken als mol. nu zou je als kandidaat toch al op het juiste spoor moeten zitten. behalve Katrien dan, die zat blijkbaar op een dwaalspoor.

kortweg : het is Lennart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren en vandaag de afleveringen ingehaald, maar wat een goede opdrachten. Die bomopdracht was er ook weer een uit het boekje. En Isidoor :classic_love:

Annelotte zou het zomaar kunnen zijn, maar verder nog weinig ideeën. Sven en Philip zijn het in ieder geval niet. Veel te opvallend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites