FlyD Gepost May 9, 2021 Share Gepost May 9, 2021 Spoiler Sinds de opdracht met de hypnotiseur was Lennert mijn hoofdverdachte en dat bleek correct. Toch opvallend dat geen enkele kandidaat het door had (tot de laatste aflevering). Hopelijk lezen de maker dit ook en geven ze me volgende keer een kans als kandidaat De opdrachten in de laatste aflevering waren opnieuw mooi gevonden. Die meditatie opdracht met die kip, hoe komen ze erop  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost May 9, 2021 Share Gepost May 9, 2021 Spoiler ik was juist, zoals verwacht. 2e jaar op rij bingo. Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost May 9, 2021 Share Gepost May 9, 2021 Spoiler Toch wel gewaagde acties hoor. Alle aandacht op je vestigen met dat bod van 10k, direct "ehhh" zeggen aan die kabel.... Maar ja, als je ermee weg komt.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost May 9, 2021 Share Gepost May 9, 2021 Op 12-4-2021 om 12:09 zei Christian.: Ja topaflevering weer. Heb nog niet echt een duidelijke mol tot dusver. Neig vooralsnog naar Lennart en Annelotte met evt Sven nog als derde optie. De overige kandidaten sluit ik eigenlijk uit. Ik was in ieder geval warm zullen we maar zeggen  Twijfelde in de finale tussen twee namen en uiteraard weer de verkeerde gekozen. Had ik na de afgelopen jaren ook eigenlijk moeten weten...  Desondanks gewoon weer een heerlijk seizoen en een heerlijke mol. Bepaalde acties zo obvious doen en er alsnog mee wegkomen, prachtig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost May 11, 2021 Share Gepost May 11, 2021 (edited) Hoopte stiekem dat het niet Lennart was zodat @Aaron21 fout zat   Verder wel mooie beelden al aan het einde van de aflevering. Heel benieuwd naar de molacties. Achteraf ook echt jammer dat Philip er uitging vorige week, als hij erin was gebleven had er vast en zeker het hele spel lang niemand op Lennart gezeten  Edited May 11, 2021 by Rogier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost May 11, 2021 Share Gepost May 11, 2021 6 uur geleden zei Rogier.: Hoopte stiekem dat het niet Lennart was zodat @Aaron21 fout zat   Verder wel mooie beelden al aan het einde van de aflevering. Heel benieuwd naar de molacties. Achteraf ook echt jammer dat Philip er uitging vorige week, als hij erin was gebleven had er vast en zeker het hele spel lang niemand op Lennart gezeten  ja, inderdaad. hij had ook gewoon gewonnen als hij vorige weken gewoon gespreid had en tot inzicht was gekomen in de finale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost May 17, 2021 Share Gepost May 17, 2021 Die reünie-aflevering in België is toch altijd wel heerlijk opgezet he  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian. Gepost May 17, 2021 Share Gepost May 17, 2021 7 uur geleden zei RicoV1989: Die reünie-aflevering in België is toch altijd wel heerlijk opgezet he   Mwah ben het niet helemaal met je eens. Had nog wel iets uitgebreider de streken van Lennart willen zien, voor mijn gevoel gingen ze daar nu vrij snel aan voorbij. Al was dat stuk met die tweede mol wel heel sterk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicoV1989 Gepost May 18, 2021 Share Gepost May 18, 2021 17 uur geleden zei Christian.:  Mwah ben het niet helemaal met je eens. Had nog wel iets uitgebreider de streken van Lennart willen zien, voor mijn gevoel gingen ze daar nu vrij snel aan voorbij. Al was dat stuk met die tweede mol wel heel sterk. Ik snap wel wat je bedoelt, ik had wel het gevoel dat er in de afgelopen seizoenen meer molacties werden laten zien dan in deze aflevering. Maar dat neemt niet weg dat ik het weer een hele fijne aflevering vond, met heel veel openheid (ook over iedereens verdenkingen bijvoorbeeld) en inderdaad dat stuk over de andere mol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts