Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Zojuist is de trailer uitgekomen. Mbappe is dus de coverstar. In de trailer is er te zien dat Cantona 1 van de nieuwe icons wordt. 

Verder komt er o.a. Fut Coop. Je kunt dus sb en rivals spelen met een vriend. Wat mij betreft wel een prima toevoeging. In augustus wordt er meer bekend over FUT.

Wie gaat fifa halen? Ik haal hem altijd van m’n verjaardagsgeld dus dit jaar is het niet anders. 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 19 helemaal grijs gespeeld, maar kwam er achter dat het vooral frustratie opleverde (het FUT, de rest is zwaar onderontwikkeld).

Mede daarom 20 laten schieten en geen moment spijt gehad, dus deze zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook laten schieten.

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

EA zal mij dit jaar echt moeten overtuigen, want zo slecht als FIFA 20 is het lang niet geweest. Heb 't spel in het najaar gekocht en niet tot nauwelijks aangeraakt. Ga denk ik sowieso wachten tot de PlayStation 5 uit is.

bewerkt door Le Saux
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Le Saux:

EA zal mij dit jaar echt moeten overtuigen, want zo slecht als FIFA 20 is het lang niet geweest. Heb 't spel in het najaar gekocht en niet tot nauwelijks aangeraakt. Ga denk ik sowieso wachten tot de PlayStation 5 uit is.

Dit, ja. Coop lijkt me wel chill met vrienden. Maar nog zo'n spel als FIFA20 en 19, ik ben er niet bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik twijfel voor het eerst in jaren eigenlijk ook een beetje. Zal alle nieuwsberichten wel even afwachten worden om hem vervolgens doodleuk weer op de release te halen. ;c Maar speel op dit moment eigenlijk enkel Pro Clubs en om daar nu een nieuwe fifa voor te halen vind ik ook wat zonde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fifa 19 overgeslagen, bij Fifa 20 begon het te kriebelen en dus gekocht. Na een week of 2 het spel al in de hoek gesmeten en inmiddels al ingeleverd voor een ruilactie voor The Last of Us II. Denk niet dat ik het spel ooit nog ga kopen. Drang naar realisme van het spel is te ver doorgeschoten waardoor het één en al bron van frustratie is door de willekeur tijdens de potjes. Daarnaast wordt een modus als Ultimate Team (wat een briljant concept is) volledig verkracht door al het geld wat eruit geklopt moet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap niet waarom je 60 of 70 voor een spel alleen koopt waar je de helft van het spel niet speelt en dan voor je lol geld erin pompt voor wat spelers die je toch weer verkoopt of dat je loopt te schelden dat het allemaal zo kut is. Koop het dan niet.

Waarom niet FUT als online gratis spel waar je geld in moet stoppen? En dan FIFA als vanouds. Want nu maak je het spel wat vroeger leuk was om te doen nu kapot te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poh, dat EA hè met die features..

Citaat

Nieuwe manieren om spelers te contracteren - Carrière heeft nu leen deals met optie tot koop net als de mogelijkheid om spelers te ruilen.

Dit is al vanaf 08 mogelijk ofzo. Zat een bug in dat je een optie van 999 miljoen op spelers kon sluiten, werden die deals altijd geaccepteerd. Toen ik dat wist had ik ineens Messi, Ronaldo en nog een zooi toppers uit die tijd in de selectie. Kutspel.

Citaat
  • Nieuw Growth System - Op een micro-niveau kun je een actievere blik werpen op de ontwikkeling van je spelers tijdens de training en kun je ze op nieuwe posities trainen om een linksback tot een linksvoor te veranderen.
  • Match Sharpness - Dit is een nieuwe manier die bepaalt hoe goed je spelers het op 'cruciale momenten' doen, waarschijnlijk over de fitness levels, dat zou een wisselende selectie kunnen bevorderen.
  • Active Training - Hangt samen met Match Sharpness, je kunt groepstrainingen houden die de wedstrijdscherpte van je spelers verbeteren waaronder afronden en tacklen.
  • Activity Management - Nog zo een Football Manager-achtige toevoeging, nu kun je kiezen hoe veel je team traint en rust tussen wedstrijden om Match Sharpness mer moraal en fitness te balanceren.

Uitgekleed over 4 zinnen, maar eigenlijk is het dus maar 1 feature - je hebt wedstrijdfitheid. Punt.

Citaat

Verbeterde AI - EA Sports claimt dat de AI-tegenstanders slimmer zullen zijn in de aanval en verdediging en 'slimmere' keuzes maken, zodat de game vers blijft.

Claimen ze elk jaar.

Citaat

Set-up opties - Voordat je de carrière begint, kun je een aantal elementen instellen die de ervaring realistischer maken of niet, waaronder 'Authentic Transfers' (we kregen nog geen details), of een geldinjectie krijgen via een financiële overname.

Goh, straks is het nog een feature dat je kan kiezen of een helft 5 of 6 minuten duurt.

Spoiler

image.png.884a5c45910987ab9260c82eca4cf1f1.png

Screenshot ziet er ook niet uit. Wordt hem niet dit jaar voor mij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Chiemel:

Een verbeterde carrièremodus en dat je FUT coop kan spelen spreekt me zeker wel aan. Nu nog dat je carrière met z'n 2en kan spelen, dan koop ik hem direct. 

Bedoel je online met ze tweetjes? Je kan toch gewoon met 2 gasten carrière doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Wat is jouw definitie van een drankspelletje? :D

Doe meestal met een maatje van mij alles simuleren en dan een speler kiezen, als degene scoort moet de ander een slokje nemen. Als je een middenvelder kiest en die scoort zijn dat drie slokken. Alleen Fifa 20 heeft dat verneukt omdat als je simuleert gelijk de hele wedstrijd wordt geskipt.

Ook topscoorder van de competitie is een glas leegdrinken en MVP natuurlijk ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites