Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Haha alle landen zijn fout, behalve het ultra superieure Nederland. Toevallig FvD meest groeiende partij in dit Nederland ;)?

Dan raad ik je aan naar Turkije of China te verhuizen, waar dat de normale gang van zaken is.

Nogmaals: https://nl.wikipedia.org/wiki/B%C3%BClent_Ersoy

Wat een reactie weer Houtman. Juist het bemoeien van iedereen en ook van politieke partijen lijkt juist op landen waar dictatuur heerst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja de eerste keer zag ik het door de vingers maargoed

Mede door de maatschappelijke onrust die de geslachtsverandering teweegbracht, en de maatschappijkritiek die Ersoy openlijk uitsprak, legde tijdens het militaire regime president Kenan Evren haar een optreedverbod op en werd zij regelmatig opgepakt en in gevangenissen opgesloten; aanvankelijk in mannen-, later in vrouwengevangenissen

In december 2008 werd Ersoy vrijgesproken van "het beledigen van de Turkse staat" en het Turkse leger [1], feiten waarvoor voorheen zware straffen werden uitgedeeld. Mede onder invloed van door de Europese Unie afgedwongen hervormingen werden de uitspraken nu gezien als geoorloofde "vrijheid van meningsuiting".

Slechts 10 jaar geleden moest dat tolerante land van je nog tot de orde geroepen worden door de EU.

Verder heb je wel gelijk, ik begin zo langzamerhand strontziek te worden van al die progressieve Noord-Koreaanse politieke groeperingen die Kim Jong nogwat het vuur aan de schenen leggen elke week. Vermoeiend.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ja de eerste keer zag ik het door de vingers maargoed

Slechts 10 jaar geleden moest dat tolerante land van je nog tot de orde geroepen worden door de EU.

Verder heb je wel gelijk, ik begin zo langzamerhand strontziek te worden van al die progressieve Noord-Koreaanse politieke groeperingen die Kim Jong nogwat het vuur aan de schenen leggen elke week. Vermoeiend.

Ersoy is de meest beroemde, populaire, geliefde en rijke vrouw van Turkije. Dat het in het begin moeilijk geaccepteerd werd doet daar niks vanaf. Is de koningin van de tv, wordt overal op handen gedragen en met de rode loper binnengehaald, neukt meer jonge kerels dan Bobbi Eden en ook dat weet iedereen.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ersoy is de meest beroemde, populaire, geliefde en rijke vrouw van Turkije. Dat het in het begin moeilijk geaccepteerd werd doet daar niks vanaf. Is de koningin van de tv, wordt overal op handen gedragen en met de rode loper binnengehaald, neukt meer jonge kerels dan Bobbi Eden en ook dat weet iedereen.

https://nos.nl/artikel/2207675-perverse-turkse-lhbt-ers-een-gevaar-voor-de-gezondheid.html

Mijn punt is vooral: één zo'n voorbeeld zegt niet zoveel over de algehele stemming omtrent homoseksualiteit en transgenders in een land. Het is een beetje als zeggen: Nederlanders hebben geen problemen met Marokkanen/moslims, want Ali B is een heel populair figuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bril, Turkije is door de huidige beleidsbepalers ook een conservatief land. Maar elke keer dat gewijs naar andere landen word ik een beetje moe van. Daarom af en toe wat tegengas. Moet je even kijken in de afgelopen pagina's hoevaak andere landen en geloven er zijn bijgehaald over een discussie wat daar helemaal niks mee te maken heeft :cab:

Ook dit soort discussies laten zien dat Nederland nog lang niet zo ver is als men wil of denkt.

Ja overdrijven is wel een kunst die jij heel goed bezit. Je bent normaal heel goed in de essentie van een post te begrijpen, maar als het je even niet uitkomt kom je met een dergelijke opmerking.

:D Dat is de PJ truc, daar beschuldig ik hem ook altijd van.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja overdrijven is wel een kunst die jij heel goed bezit. Je bent normaal heel goed in de essentie van een post te begrijpen, maar als het je even niet uitkomt kom je met een dergelijke opmerking.

We moeten maar eens stoppen om al die woordvoerders van dat soort groepen een plek te geven om elke keeer lekker verontwaardigd te gaan lopen doen.

Dit is toch letterlijk wat jij zegt? Dat een groep die het ergens niet mee eens is zijn mond moet houden, omdat jij vind dat ze geen reden tot klagen hebben? Zo werkt het niet in een rechtstaat, iets wat ik je volgens mij al tientallen keren heb geprobeerd uit te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is toch letterlijk wat jij zegt? Dat een groep die het ergens niet mee eens is zijn mond moet houden, omdat jij vind dat ze geen reden tot klagen hebben? Zo werkt het niet in een rechtstaat, iets wat ik je volgens mij al tientallen keren heb geprobeerd uit te leggen.

Ik zeg niet dat ze hun mond moeten houden, maar dat we moeten stoppen ze een podium te geven. Die hele media heisa om 1 grapje ( die je al dan niet kunt waarderen) is een farce. Die laatste opmerking snap ik dan niet zo, volgens mij hebben we nog niet eerder een dergelijke discussie gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bril, Turkije is door de huidige beleidsbepalers ook een conservatief land. Maar elke keer dat gewijs naar andere landen word ik een beetje moe van. Daarom af en toe wat tegengas. Moet je even kijken in de afgelopen pagina's hoevaak andere landen en geloven er zijn bijgehaald over een discussie wat daar helemaal niks mee te maken heeft :cab:

Dat ben ik met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan suggereert effe dat Ziyech Helene Hendriks niet te woord wil staan omdat zij een vrouw is en dus minderwaardig volgens ''die'' cultuur. Goh wat een debiele gedachte, zomaar iets naar buiten roepen zonder enig argumentatie. Net zo debiel als dat hij laatst Danny Makkelie als homo bekend maakte omdat hij het niet kan hebben dat die lekker ging cashen in Saudie-Arabie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O dan mag het niet? We moesten ze niet serieus nemen toch? Hij zegt wat Nederland denkt. Niet dat ik het eens ben met wat ie zegt maar dat zie ik bij elke rel voorbijkomen.

Sla je met de eigen argumenten en smoesjes om de oren en dan is dat opeens verkeerd. Heerlijke selectieve verontwaardiging.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde dat Johan weer zat te zeiken op de rode kaart van Kramer? Begint echt genant te worden he, wat een hetze tegen de KNVB en bepaalde scheidsrechters omdat zijn vriendje Nijhuis het laat afweten. Echt een kwalijke zaak zo erg haatzaaien en proberen om een hetze in gang te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde dat Johan weer zat te zeiken op de rode kaart van Kramer? Begint echt genant te worden he, wat een hetze tegen de KNVB en bepaalde scheidsrechters omdat zijn vriendje Nijhuis het laat afweten. Echt een kwalijke zaak zo erg haatzaaien en proberen om een hetze in gang te krijgen.

Hij had in zekere zin wel een punt met dat Kramer hem niet trapte maar dat hij hem weg duwde. Alleen dat is niet zo verstandig met je poot in iemands gezicht, met een zooitje noppen er nog onder ook:D. Vond het ook belachelijk dat Buttner geen rood kreeg en zelfs in het interview zich van geen kwaad bewust was. Alleen voor zo'n interview moet je die gek al 5 wedstrijden schorsen na het zien van die beelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij had in zekere zin wel een punt met dat Kramer hem niet trapte maar dat hij hem weg duwde. Alleen dat is niet zo verstandig met je poot in iemands gezicht, met een zooitje noppen er nog onder ook:D. Vond het ook belachelijk dat Buttner geen rood kreeg en zelfs in het interview zich van geen kwaad bewust was. Alleen voor zo'n interview moet je die gek al 5 wedstrijden schorsen na het zien van die beelden.

Naja kreeg geel maar vond het ook rood. Zag het op de schermen op de promenade, 100% rood. Maar Buttner is natuurlijk niet de slimste op de NL velden. Daarnaast als Kramer had doorgetrapt, dan had Buttner niet verder gespeeld. Sommige mensen moeten ze verbieden voor de camera te komen. Blijft wel een achterlijke actie van kramer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites