cimbomcu Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Link naar de beelden? Gemist... Moet wel zeggen dat ik ze van beide niet bepaald kapot ben. Bruma is een soort toekomstig David Luiz, gepoort woorden in 1 op 1 duels en veel fouten maken :r Ik denk dat Bruma god op z'n blote knieën mag danken, als hij het net zo ver komt in z'n carrière als dat David Luiz is gekomen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Of professioneel filmrecensent Of amateur psycholoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 De verloren zonen van Louis ''God'' Van Gaal.... zijn weer gevonden dus. Plaatsvervangende schaamte... Maar ja was te verwachten in een samenleving met selfie sticks , smart phone zombies en waar narcisme niet eens zo gek meer is. Of samenleving waarbij iedere debiel denkt professioneel fotograaf te zijn :r Stukgaan hier. Had deze beelden helemaal nog niet gezien. Man man man :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 :D Okay zielig met z'n allen tegen onze Kyrill, maar je gedraagt je de laatste tijd nogal excentriek zal ik maar zeggen Laatste tijd? Wanneer niet dan? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Of amateur psycholoog Gelukkig ben ik in opleiding dus dat scheelt (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Dan ben je nog steeds amateur ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Goh wat een debielen zijn dit zeg hahahah. Dit hebben ze dus gewoon thuis geoefend he, dat je dan niet denkt; wat een stel mongolen zijn wij haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Dan ben je nog steeds amateur ;) Precies Gert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Dan ben je nog steeds amateur ;) Daarom zeg ik ook dat het scheelt dat ik in opleiding ben ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Daarom zeg ik ook dat het scheelt dat ik in opleiding ben ;) Maar ik heb nooit geclaimed dat ik film recensent ben :r :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Zij ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Maar ik heb nooit geclaimed dat ik film recensent ben :r :cab: Ik heb ook nooit geclaimd amateurpsycholoog te zijn (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ik heb ook nooit geclaimd amateurpsycholoog te zijn (d) Naar wie was je opmerking dan wel gericht? Aan reacties te zien , had je over mij.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 ???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Overdaad schaadt Kyrill. Je bent een beetje té/irritant aanwezig op het moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Ik vond het ook wel grappig, maar misschien is het handig om het niet zelf in te zetten.Maar waren het wel bestaande liedjes of hebben ze die ook nog 's zelf verzonnen? Als dat zo is heb ik oprecht medelijden met die twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Overdaad schaadt Kyrill. Je bent een beetje té/irritant aanwezig op het moment. Thnx Michael voor de uitleg. Ik zal er proberen op te gaan letten. Vroeger werd me nog verweten dat ik alleen in Multi Media kwam :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Dan past hier zeker ''vroeger was alles beter'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Kan jij je ook niet beperken tot alleen multimedia dan Cim? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Neuh moet het Ajax topic goed bewaken (h) Oh en de andere topics. Nee maar voetbal > multimedia, snap niet dat mensen vaker bij multimedia posten dan bij voetbal maar goed iedereen eigen mening he ;c Trouwens grapje he Kyrill juist leuk dat je over voetbal post imo (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Maar waren het wel bestaande liedjes of hebben ze die ook nog 's zelf verzonnen? Als dat zo is heb ik oprecht medelijden met die twee. Die van Bruma wel, die van Rekik had ik nog niet eerder gehoord (en zou ik ook niet nog een keer willen horen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Maar waren het wel bestaande liedjes of hebben ze die ook nog 's zelf verzonnen? Als dat zo is heb ik oprecht medelijden met die twee. Rekik zei wel: 'misschien kennen jullie dit liedje nog wel' of zoiets. Maar denk dat dat dan alleen eerder over Rekik gezongen is, niet bij andere spelers. Ken dat liedje in ieder geval niet van iemand anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Betrap me er wel op dat ik elke morgen met een glimlach wakker word, en in mn hoofd "Karim RekiKIIIII" zing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 23 april 2015 Share Geplaatst 23 april 2015 Betrap me er wel op dat ik elke morgen met een glimlach wakker word, en in mn hoofd "Karim RekiKIIIII" zing. Ik heb dat ook al sinds maandag in.m'n hoofd ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten