Sophomore Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Clubwatcher van Vitesse, geef de man eens ongelijk. Dat vind ik echt een baas, dit stukje bijvoorbeeld :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 Dat vind ik echt een baas, dit stukje bijvoorbeeld :D Dat hele boek over Vitesse is heerlijk, volgens mij stond deze anekdote daar ook in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 In 'Je hebt het niet van mij' of 'Het jaar van de adelaar'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 In 'Je hebt het niet van mij' of 'Het jaar van de adelaar'? 'Schijt', dat gaat voornamelijk over Ester Bal en Theo Janssen, maar ook over Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Even het stukje van Roosmalen terug gekeken. Het kwam behoorlijk gefrustreerd over en het zijn eigenlijk allemaal loze kreten wat die roept. Best gek voor iemand die, blijkbaar, vrij weinig bij de club komt. 'Alle spelers gaan weg' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 (bewerkt) We gaan het weer hebben over wie er doorslaggevend was bij PSV en wat het verschil is met Ajax :D Elke week hetzelfde onderwerp :D ''Guardado, De Jong, Willems en Depay zijn sleutelspelers'' :r Van Halst weer met z'n stokpaardje ''gemene speler'' ''Deze jongen speelde gewoon een EK he 2010'' over Willems :D 19 april 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Ach, Mulder denkt dat die Moses Simon haalbaar is voor PSV :-D Vroegen ze daar onlangs niet 20 miljoen voor oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 De 'sterren' van het Belgische voetbal zijn echt niet meer haalbaar (lees: betaalbaar) voor Nederlandse clubs, sowieso is de Belgische competitie - Eredivisie eigenlijk geen echte stap meer vooruit, eerder eentje opzij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Niemand ook die wist te melden dat die zelfde Simon nog op proef was bij Ajax :cab: Die is idd onhaalbaar, maar die andere die Mulder zei kan wel Depoitre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Waarom was dat relevant geweest dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Waarom was dat relevant geweest dan? Het is Ajax, dat is bij Studio Voetbal toch altijd relevant. :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Hoeft toch niet persé relevant te zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 april 2015 Share Geplaatst 19 april 2015 Nou in een gesprek is het wel handig als er op elkaar gereageerd wordt met relevante informatie, anders wordt het een uur lang random weetjes roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Als je het al weken/maanden hebt over het falende aankoopbeleid van Ajax moet je dit ook gewoon weten imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 De 'sterren' van het Belgische voetbal zijn echt niet meer haalbaar (lees: betaalbaar) voor Nederlandse clubs, sowieso is de Belgische competitie - Eredivisie eigenlijk geen echte stap meer vooruit, eerder eentje opzij. Voor mijn gevoel is een stap naar de echte top vanuit Nederland wel sneller gemaakt, dus vanwege die reden zie ik spelers nog wel richting de Eredivisie komen. Maarja, zo'n Defour speelt nu ook in Belgie terwijl die bij PSV terecht kon, dus misschien heb je wel gelijk. Hoorde gister de naam van Boeitius vallen, dat lijkt me geen gekke gedachte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffersonn Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Hoorde gister de naam van Boeitius vallen, dat lijkt me geen gekke gedachte. Vond het opvallend dat niemand Corona van FC Twente noemde. Tighadouini werd ook genoemd, die zie ik om de week voetballen. Hij toont potentie maar hem acht ik momenteel nog niet klaar voor de top van de Eredivisie, laat staan de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Vond het opvallend dat niemand Corona van FC Twente noemde. Tighadouini werd ook genoemd, die zie ik om de week voetballen. Hij toont potentie maar hem acht ik momenteel nog niet klaar voor de top van de Eredivisie, laat staan de Champions League. Hoe doet die jongen het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Hoe doet die jongen het? Corona of Tighadouini? In het geval van Corona, dat is denk ik de beste speler van dit Twente, samen met Ziyech/ Tapia. Laat wekelijks een aantal zeer leuke acties zien, al is zijn rendement nog niet heel hoog. Heeft zeker de potentie om nog een stap hogerop te gaan. Hoop dat hij wel nog een jaartje bij Twente blijft iig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Vond het opvallend dat niemand Corona van FC Twente noemde. Tighadouini werd ook genoemd, die zie ik om de week voetballen. Hij toont potentie maar hem acht ik momenteel nog niet klaar voor de top van de Eredivisie, laat staan de Champions League. Vind Corona nou niet een 'wow' speler, veels te weinig beslissend geweest (ook dit jaar, 2015, blessure gehad?). Zie Tigha niet passen bij PSV, nog altijd zeer zonde dat Vitesse heeft laten gaan en gekozen voor ladderzat.. Financieel onbegrijpelijk maar ook gewoon een jongen van de club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Vitesse heeft een redelijk groot percentage van de transferopbrengsten van Adje in handen en heeft volgens mij ook een terugkoopprijs van circa 8 ton afgedwongen, terwijl andere clubs 2,5 miljoen op tafel moeten leggen. Denk zelf ook dat de top van de Eredivisie te hoog voor hem gegrepen is. Daarvoor heeft hij simpelweg teveel wedstrijden waarin hij totaal onzichtbaar is. Groningen/Vitesse zou een mooie stap voor hem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Adje moet sowieso (nog) niet naar de top van de eredivisie. Speelt pas de 2e seizoenshelft wat constanter op een goed niveau, maar dat is nog niet topclub waardig imo. Laat hem nog maar een jaartje bij NAC of een eredivisie sub-topper op zijn minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Vitesse heeft een redelijk groot percentage van de transferopbrengsten van Adje in handen en heeft volgens mij ook een terugkoopprijs van circa 8 ton afgedwongen, terwijl andere clubs 2,5 miljoen op tafel moeten leggen. Denk zelf ook dat de top van de Eredivisie te hoog voor hem gegrepen is. Daarvoor heeft hij simpelweg teveel wedstrijden waarin hij totaal onzichtbaar is. Groningen/Vitesse zou een mooie stap voor hem zijn. Ooh echt? Dat wist ik niet, dacht dat Vitesse alleen doorverkoopclausule had afgedongen. Gun hem dit succes wel, want het is een goede jongen. Zonde van de blessures die hij gehad heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Corona of Tighadouini? In het geval van Corona, dat is denk ik de beste speler van dit Twente, samen met Ziyech/ Tapia. Laat wekelijks een aantal zeer leuke acties zien, al is zijn rendement nog niet heel hoog. Heeft zeker de potentie om nog een stap hogerop te gaan. Hoop dat hij wel nog een jaartje bij Twente blijft iig :) Bedoelde eigenlijk Tighadouini. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Die Tighadouini vind ik nu wel echt een kopie van Depay eerlijk gezegd. Wel iets minder natuurlijk, maar toch een leuke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Heerlijke speler is dat man poeh ik geniet er iig van [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Als Vitesse clausule heeft is dat te dom voor woorden als ze die niet gaan lichten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten