cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Wat lult die Vermeulen nou nu :r Overmars doet het ook voor zijn eigen portemonnee niet voor Ajax, hij neemt juist bewust lager salaris aan van de club :D Of dacht Arno dat Jonk, Bergkamp en Overmars gratis werken bij de club ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Hij probeert zijn punt ook altijd op zo'n verschrikkelijke manier duidelijk te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Waardeloze uitzending. Bert wel volledig gelijk over KNVB en Oostveen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) Arno :-D Bertje de enige waar een zinnig woord uit komt zoals wel vaker. 19 oktober 2014 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2014 Trieste uitzending zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 oktober 2014 Share Geplaatst 19 oktober 2014 Gelukkig zat Arno er, houdt het niveau nog enigszins hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Bert was wel goed vandaag ja, normaal geen fan van. Ook met het nederlands elftal als hij daar als analist zit, hij wilt gewoon niks zeggen over de groep omdat hij zelf bondscoach is geweest tja waarom kom je dan vraag ik mij af ;c Vandaag iig gezegd dat Rvp en Huntelaar elkaar totaal niet mogen :D (Ook al was dat wel duidelijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Johan schrijft geen column meer in de VI en wordt niet vermeld aan de voorkant in het blad. Iemand die weet of er wat aan de hand is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Johan schrijft geen column meer in de VI en wordt niet vermeld aan de voorkant in het blad. Iemand die weet of er wat aan de hand is? Heb je laatst VI gezien waar Derksen behoorlijk hard uithaalt naar VI? (Of ja meer naar de huidige directie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Nee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Zou niet best zijn voor de boeken van Johan. Alleen daarom blijft die vent zitten bij VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Johan schrijft geen column meer in de VI en wordt niet vermeld aan de voorkant in het blad. Iemand die weet of er wat aan de hand is? Staat de laatste weken dat hij met vakantie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Vorige week niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Wie is er vanavond eigenlijk bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Hansie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Nee? Hij is het totaal oneens met het huidige beleid, iemand werd ontslagen omdat hij een andere mening had (Aldus Derksen) en daar ging Derksen zich mee bemoeien. En nog wat discutabele beslissingen maar dat ben ik vergeten zei nog dat hem pijn doet ;c. Als ik wist welke uitzending het precies was had ik wel een link neergezet. Dacht uitzending met Henk de Jong maar weet niet zeker. Saillant detail, Johan wou graag Wilfred Genee als zijn opvolger (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Johan schrijft geen column meer in de VI en wordt niet vermeld aan de voorkant in het blad. Iemand die weet of er wat aan de hand is? http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/3757733/2014/09/27/Keizer-Johan-Derksen-ziet-z-n-imperium-teloorgaan.dhtml http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/a3m/progressive/components/sport/voetbal_international/322707/8bad33f8-88cd-38c6-b753-7233b448dba9.ssm/8bad33f8-88cd-38c6-b753-7233b448dba9.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Hoe kun je dat nou gemist hebben Bruins :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Ik ben niet zo'n levenloze die het hele weekend voetbal kijkt :S oh wacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Hij is het totaal oneens met het huidige beleid, iemand werd ontslagen omdat hij een andere mening had (Aldus Derksen) en daar ging Derksen zich mee bemoeien. En nog wat discutabele beslissingen maar dat ben ik vergeten zei nog dat hem pijn doet ;c. Als ik wist welke uitzending het precies was had ik wel een link neergezet. Dacht uitzending met Henk de Jong maar weet niet zeker. Saillant detail, Johan wou graag Wilfred Genee als zijn opvolger (d) Iemand werd ontslagen omdat ze hem een lul vonden, niet omdat hij zijn werk niet goed deed. Dat heet Johan tegengehouden. Verder was hij zwaar teleurgesteld over hoe het daar nu aan toegaat, nadat hij al die jaren het verder heeft opgebouwd. Hij is nog geen jaar weg en het is meteen een teringbende. Johan wilde Wilfred al jaren lang bij VI hebben, maar VI wilde dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 (bewerkt) http://www.rtlxl.nl/#!/voetbal-international-197775/8bad33f8-88cd-38c6-b753-7233b448dba9 Eerste 7 min. [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Jij verwoord het idd beter :) 20 oktober 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Carolina Pruis. Die gaan we ff bedreigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Jullie al bijgekomen van de legendarische uitzending van gisteren? Meneer Van Gelder klaagde over het feit dat het zoveel over Ajax ging. Hij heeft er slechts ruim decennium over gedaan om daar achter te komen huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Ja dat was weer zo nep :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 oktober 2014 Share Geplaatst 20 oktober 2014 Als Jack de uitzending begint met 'ik heb weer ge-no-ten dit weekend' weet je alweer hoe laat het is ja :r Zo geforceerd hoe die dat zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten