Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Bert was wel goed vandaag ja, normaal geen fan van.

Ook met het nederlands elftal als hij daar als analist zit, hij wilt gewoon niks zeggen over de groep omdat hij zelf bondscoach is geweest tja waarom kom je dan vraag ik mij af ;c

Vandaag iig gezegd dat Rvp en Huntelaar elkaar totaal niet mogen :D (Ook al was dat wel duidelijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee?

Hij is het totaal oneens met het huidige beleid, iemand werd ontslagen omdat hij een andere mening had (Aldus Derksen) en daar ging Derksen zich mee bemoeien. En nog wat discutabele beslissingen maar dat ben ik vergeten zei nog dat hem pijn doet ;c. Als ik wist welke uitzending het precies was had ik wel een link neergezet. Dacht uitzending met Henk de Jong maar weet niet zeker.

Saillant detail, Johan wou graag Wilfred Genee als zijn opvolger (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is het totaal oneens met het huidige beleid, iemand werd ontslagen omdat hij een andere mening had (Aldus Derksen) en daar ging Derksen zich mee bemoeien. En nog wat discutabele beslissingen maar dat ben ik vergeten zei nog dat hem pijn doet ;c. Als ik wist welke uitzending het precies was had ik wel een link neergezet. Dacht uitzending met Henk de Jong maar weet niet zeker.

Saillant detail, Johan wou graag Wilfred Genee als zijn opvolger (d)

Iemand werd ontslagen omdat ze hem een lul vonden, niet omdat hij zijn werk niet goed deed. Dat heet Johan tegengehouden. Verder was hij zwaar teleurgesteld over hoe het daar nu aan toegaat, nadat hij al die jaren het verder heeft opgebouwd. Hij is nog geen jaar weg en het is meteen een teringbende. Johan wilde Wilfred al jaren lang bij VI hebben, maar VI wilde dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites