Pino Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Ja dat weet je als Joling in de uitzending zit. Jij verwacht nog steeds een hoogstaand voetbal praatprogramma volgens mij je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Oh nee hoor, ik vind Joling gewoon niet zo grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Ik heb wel duizend keer liever een uitzending als gisteren dan al die andere uitzendingen met fucking Rianne nog wat en die zuiger die ruzie maakte met hansie. Man tenenkrommend slechte tv was dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Oh nee hoor, ik vind Joling gewoon niet zo grappig. Waarom kijk je dan als hij er is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Ik hoef mij tegenover jou niet te verantwoorden, komop zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Ik heb wel duizend keer liever een uitzending als gisteren dan al die andere uitzendingen met fucking Rianne nog wat en die zuiger die ruzie maakte met hansie. Man tenenkrommend slechte tv was dat zeg. Vooral Tarkan met z’n geschreeuw steeds, vervelend mannetje. Gisteren was geniaal, heerlijk gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Ja ik vond hem ook erg vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juli 2018 Share Geplaatst 16 juli 2018 Hebben jullie daar echt naar gekeken? (de uitzendingen zonder de big three aka Derksen, Gijp en Boskamp) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 20 juli 2018 Share Geplaatst 20 juli 2018 Heeft Veronica eigenlijk iets van uitzending gemist ofzo? Leuk en aardig dat ze daarheen gaan maar ik kijk 99% van de aflevering later terug ipv live. Ja, http://www.kijk.nl In de categorie: waarom weet ik dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2018 Share Geplaatst 20 juli 2018 Via de site kon je ook altijd terugkijken, dus dat zal straks ook wel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 juli 2018 Share Geplaatst 20 juli 2018 Doe ik ook altijd @Barteh Neem het op op mijn mediabox en spoel de reclame door. Als ik niet thuis ben dan via RTL Gemist en dan downloaden via downloadgemist.nl. Scheelt zoveel door die reclame te skippen (en Speler van de Week item, de muziek en andere kut items). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juli 2018 Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik keek het altijd terug via de app op de televisie van RTL gemist idd. Heb je ook zoiets van Veronica? Op laptop terug kijken vind ik toch minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 juli 2018 Share Geplaatst 20 juli 2018 (bewerkt) Waarom zie ik de post van Cimmie hier niet? Ah toch wel. Ik keek het altijd terug via de app op de televisie van RTL gemist idd. Heb je ook zoiets van Veronica? Op laptop terug kijken vind ik toch minder. KIJK is ook een app. 20 juli 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 juli 2018 Share Geplaatst 21 juli 2018 Is dat inmiddels gratis? Moest hier 2.50 betalen ofzo om het terug te kunnen kijken op tv. Vind terugkijken op de laptop toch fijner, geen last van reclames ook met adblock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 juli 2018 Share Geplaatst 21 juli 2018 Volgens mij gewoon gratis al staan er iet veel programma's op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 augustus 2018 Share Geplaatst 10 augustus 2018 ''Helaas is uw tv niet geschikt voor de nieuwe KIJK smart tv app''' :( Meer mensen last van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 augustus 2018 Share Geplaatst 11 augustus 2018 (bewerkt) Je kan ook via Veronica terugkijken. Alleen hij staat er nog niet op. https://www.veronicatv.nl/programmas/veronica-inside/ EDIT: Hij staat er nu wel op. 11 augustus 2018 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 augustus 2018 Share Geplaatst 11 augustus 2018 Titel van dit topic moet wel gewijzigd worden. Mooi interview van Aad trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 augustus 2018 Share Geplaatst 11 augustus 2018 Out of sync na eerste reclameblok :/ Maar ff gedownload met GemistDownloader zodat ik het met VLC kan afspelen. Voor de mensen die in het buitenland wonen, je hebt een VPN nodig naar Nederland omdat Kijk daarop checkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 augustus 2018 Share Geplaatst 11 augustus 2018 Had van mij half uur korter ipv langer gemogen. Ga iig nooit live kijken met reclame er tussen, niet te doen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Is het nu altijd weer 1.5 uur? Volgens mij ook wel minder reclame. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Bevalt nu een stukje beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Blijft 2 uur toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Ja klopt en op Twitter stond met 1 reclameblok minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten