Elsjorro1990 Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Speel warzone ook nog steeds vrij fervent. Al is het sinds de integratie van cold war echt huilen met de pet op. Wapens als de DMR en die akimbo pistooltjes. Je wilt het niet, maar je gaat gewoon zelf ook zulke wapens gebruiken. Omdat je het gewoon verliest anders. Die DMR hebben ze een nerf gegeven, is gewoon helemaal niks van te merken. Tis gewoon een sniper met zero recoil en fire speed van 3 kogels per seconde ofzo. Cheaters worden ook steeds extremer. Laatst gingen we dood door cheaters, ff potje afgekeken. Bij de laatste 15 waren alle overgebleven gasten cheaters. Niet te doen. Kom gemiddeld 3/4 potjes per avond cheaters tegen. Ongeveer 50% van de tijd. En ze hiden het niet eens. Omdat er toch niks aan gedaan wordt. Super slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 28 januari 2021 Share Geplaatst 28 januari 2021 Welke wapens gebruiken de warzone spelers nu nog een beetje hier? Momenteel veel met de FFAR en de Kar, benieuwd of er mensen zijn met wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 8 uur geleden zei Goatruida: Welke wapens gebruiken de warzone spelers nu nog een beetje hier? Momenteel veel met de FFAR en de Kar, benieuwd of er mensen zijn met wat anders. Amax-mp5 of amax-spr zijn de loadouts die ik normaal gebruik. Maar heb het de hele week nog.niet gespeeld, het is echt niet meer te doen met de cheaters. Elk potje 2/3 teams met cheaters. Niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 12 uur geleden zei Elsjorro1990: Amax-mp5 of amax-spr zijn de loadouts die ik normaal gebruik. Maar heb het de hele week nog.niet gespeeld, het is echt niet meer te doen met de cheaters. Elk potje 2/3 teams met cheaters. Niet te doen. Op welke console speel je? Ik heb op de playstation echt 0 last ervan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 2 minuten geleden zei Goatruida: Op welke console speel je? Ik heb op de playstation echt 0 last ervan. Pc. Is niet te doen. Zijn al zoveel streamers gequit nu doordat er echt elk potje wel een Cheater in zit. Niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Pc. Is niet te doen. Zijn al zoveel streamers gequit nu doordat er echt elk potje wel een Cheater in zit. Niet te doen. Daarom speel ik altijd zonder crossplay. Lijkt me verschrikkelijk inderdaad. Vond 't al niet leuk toen iedereen met de DMR speelde, kan me voorstellen dat dit nog vervelender is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Ik speel CoD WW2, recentelijk gekocht met 4 vrienden om toch te kunnen gamen samen. Ontzettend tof, speel redelijk veel en het gaat wel goed moet ik zeggen. In sommige speltypes 30-45 kills per potje (War), prima scores. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 51 minuten geleden zei Goatruida: Daarom speel ik altijd zonder crossplay. Lijkt me verschrikkelijk inderdaad. Vond 't al niet leuk toen iedereen met de DMR speelde, kan me voorstellen dat dit nog vervelender is. DMR vond ik niet eens zo heel erg irritant. Dat is namelijk een game-dingetje. Na 4/5 potjes gingen wij ook DMR runnen en dan heb je weer een level playingfield. Maar die cheaters zijn zo dood irritant. Of de bug abusers. Die bug met die stint glich was echt om te gieren. Heeft me al met al weer een win of 20 gekost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Firebase Z map Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Iemand die nog speelt? Het is echt compleet onspeelbaar geworden. Hoe krijgen ze het toch elke keer voor elkaar. Blackout was echt compleet hetzelfde verhaal, al vielen de cheaters daar heel erg mee. Dat was gewoon een gameplay dingetje waardoor ze die game de nek omgedraaid hebben. Warzone = Cheatzone. Niet te doen. Elk potje kom je cheaters tegen, zeker als je trio's runt. Duo's is af en toe nog wel een fatsoenlijk potje, maar goddomme zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Iemand die nog speelt? Het is echt compleet onspeelbaar geworden. Hoe krijgen ze het toch elke keer voor elkaar. Blackout was echt compleet hetzelfde verhaal, al vielen de cheaters daar heel erg mee. Dat was gewoon een gameplay dingetje waardoor ze die game de nek omgedraaid hebben. Warzone = Cheatzone. Niet te doen. Elk potje kom je cheaters tegen, zeker als je trio's runt. Duo's is af en toe nog wel een fatsoenlijk potje, maar goddomme zeg. Ik speel lekker ontspannen zombies, daar komen er geen cheaters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 Nee helemaal niet meer eigenlijk. Ik wacht nu op de nieuwe battlefield. Hopelijk is die een stuk beter als de laatste versie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 juli 2021 Share Geplaatst 21 juli 2021 9 uur geleden zei La Pulga: Ik speel lekker ontspannen zombies, daar komen er geen cheaters. dit dus Online trekt mij totaal niet meer. behalve Prophunt, dat is op zich wel leuk om te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2021 Share Geplaatst 22 juli 2021 Nog wekelijks een avondje of drie aan de Warzone hier hoor. Heerlijk man die resurgence map. FAR83 zwaar OP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 juli 2021 Share Geplaatst 23 juli 2021 Op 22-7-2021 om 10:14 zei Thierryvane: Nog wekelijks een avondje of drie aan de Warzone hier hoor. Heerlijk man die resurgence map. FAR83 zwaar OP. Rebirth Island zit niet zo vel gepropt met cheaters als Verdansk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Weinig last van tbh. Zou ook niet weten hoe ik een hacker moet herkennen in COD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Bij zombies is er momenteel een glitch dat je teleport via zombies Bij Outbreak nog niet gehad maar bij de nieuwe Mauer der Toten is het echt erg op een gegeven moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 Hier ook Rebirth Island. Geen last van cheaters en veel actie. Na dit gespeeld te hebben is Verdansk wel klaar voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 juli 2021 Share Geplaatst 26 juli 2021 13 uur geleden zei Thierryvane: Weinig last van tbh. Zou ook niet weten hoe ik een hacker moet herkennen in COD. Geloof me, dat valt je direct op. Auto aim. Heel veel mensen hebben ook wallhack. Dat is echt niet te doen. Zitten 5 minuten lang ingezoomd te wachten op de plek waar jij in een huisje zit. Lat je je zien, boem weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Afijn, nieuwe COD uit. Multiplayer speelt best lekker weg, maar sinds gisteren ook de nieuwe map voor Warzone live. Alle aanpassingen kunnen me weinig schelen, als is de nerf van Deadly Silence wel erg lekker. Maar ik hoop dat die nieuwe anticheat zijn werk doet. De laatste paar maand was er geen fatsoenlijk potje meer te spelen zonder dat er een cheater in zat. Volgens mij de eerste 3 seizoenen van warzone iets van 80 wins gepakt, de 3 seizoenen daarna nog maar iets van 6 erbij. Janken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Nieuwe WarZone map is echt heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Zal binnenkort eens checken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 augustus 2022 Share Geplaatst 8 augustus 2022 COD Gold war bundel was (en misschien nogsteeds?) in de aanbieding, dus die heb ik maar eens aangeschaft. Tot nu toe alleen wat potjes Nuketown gespeeld omdat dit de jaren bekende map is. Gisteren gestart met de campaign. Begint wel een terugkerend iets te worden hier. September t/m ong April/Mei veel Fifa spelen en dan rond de zomermaanden me wagen aan COD. Eeuwig zonde dat ze Cod Modern Warfare remastered 1 wel in multiplayer modus hebben uitgebracht en dat toen voor 2 alleen campaign is geworden. Dat was voor mij veruit de tofste COD op de ps/xbox. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Wie gaat de nieuwe Call of Duty Modern Warfare 2 spelen? Multiplayer? Lijkt me leuk om het met jullie op te nemen tegen de rest van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 oktober 2022 Share Geplaatst 6 oktober 2022 Ik speel zelf nog vrijwel dagelijks COD Cold war en dan alleen die nuketown modus. Heerlijk Maar ga geen dure nieuwe cod kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten