Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Nou. Spel zit vol bugs. Rampzalig zeg :mrg: Die lobby hangt ook elke pot na afloop vast zodat je het spel opnieuw kan opstarten.

Daarom ga ik ook eerst singleplayer spelen. Dan heb je al dat gekut niet. Paar daagjes wachten en dan is het een stuk minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D Ja. Leuk.

Dramatisch servers. Het is werkelijk weer een schande hoor dat je zoiets kan uitgeven. Die laadtijden zijn dramatisch en het duurt minuten voor je eens in een game zit en dat terwijl er zoveel mensen online zijn.

Maps zijn ook drama hoor. Ziet er leuk uit maar wat een headglitch spots zeg en vol met campspots.

Geen last van op de Xbox. Games laden super snel en werkt prima. Ik snap dat gezeik over headglitches en campspots niet zo. Dat zit er al sinds mensenheugenis in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen last van op de Xbox. Games laden super snel en werkt prima. Ik snap dat gezeik over headglitches en campspots niet zo. Dat zit er al sinds mensenheugenis in.

Op de PS4 dus wel maatje. Ik wou vanmiddag met mijn broertje samen online. Had stopwatch gezet... Na 6 minuten zaten we nog niet eens in een lobby... Alleen 2 meldingen ''can't connect to lobby ofzo''

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de PS4 dus wel maatje. Ik wou vanmiddag met mijn broertje samen online. Had stopwatch gezet... Na 6 minuten zaten we nog niet eens in een lobby... Alleen 2 meldingen ''can't connect to lobby ofzo''

Tja, normaal is het een

voordeel dat de ps4 een grotere playerpool heeft. Geraak hier super snel in games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb erg veel moeite nog hoor met deze game. Wordt er gewoon eigenlijk alleen maar afgeknald ;c ;c Is voor mij denk ook alweer 3 jaar geleden en dat hele boots to the ground principe ben ik helemaal kwijt. Moet maar weer beetje bij beetje gaan opbouwen want anders ga ik weinig plezier beleven :huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Bakkes12']Ik heb erg veel moeite nog hoor met deze game. Wordt er gewoon eigenlijk alleen maar afgeknald ;c ;c Is voor mij denk ook alweer 3 jaar geleden en dat hele boots to the ground principe ben ik helemaal kwijt. Moet maar weer beetje bij beetje gaan opbouwen want anders ga ik weinig plezier beleven :huhu:[/QUOTE] Tip: koop een goede headset. Die van mij is kapoet en speel gelijk een stuk minder. Meer dan ooit is het gewoon heel erg belangrijk om je tegenstanders te kunnen horen.@fm-helden ik vind het een brute game. Speelt heerlijk weg, goede wapens, leuke toevoegingen. Sommige wapens zijn wel echt iets te goed, die bar is bijvoorbeeld Dick en Killed in 3/4 kogels. Die war game mode vind ik ook echt heerlijk om te spelen. Kritiekpunt: ik vind die cannon map echt pure schijt. Verder ga ik nog niet heel erg goed, kd ratio is net aan positief. Was heel erg gewend om te springen bij gunfights, moet dus nu vooral dropshotten. Eind deze maand ff een nieuwe controller kopen met die 2. Extra paddles aan de achterkant gaat ook heel wat goed maken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Elsjorro1990'] Tip: koop een goede headset. Die van mij is kapoet en speel gelijk een stuk minder. Meer dan ooit is het gewoon heel erg belangrijk om je tegenstanders te kunnen horen.@fm-helden ik vind het een brute game. Speelt heerlijk weg, goede wapens, leuke toevoegingen. Sommige wapens zijn wel echt iets te goed, die bar is bijvoorbeeld Dick en Killed in 3/4 kogels. Die war game mode vind ik ook echt heerlijk om te spelen. Kritiekpunt: ik vind die cannon map echt pure schijt. Verder ga ik nog niet heel erg goed, kd ratio is net aan positief. Was heel erg gewend om te springen bij gunfights, moet dus nu vooral dropshotten. Eind deze maand ff een nieuwe controller kopen met die 2. Extra paddles aan de achterkant gaat ook heel wat goed maken. [/QUOTE] Ja ik denk dat ik gewoon mijn koptelefoon gebruiken, dan moet t al stuk beter worden. Verder heb ik ook moeite met de maps, maar heb ik meteen die BAR maar unlocked. Belachelijk dat wapen ;c ;c
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik denk dat ik gewoon mijn koptelefoon gebruiken, dan moet t al stuk beter worden. Verder heb ik ook moeite met de maps, maar heb ik meteen die BAR maar unlocked. Belachelijk dat wapen ;c ;c

Ja ik moet die code nog even toevoegen, unlock ik hem ook gelijk. Maar ppsh,stg, Grease gun het zijn allemaal fijne wapens. Die Grease gun met silencer erop is echt lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen swatsikas en donkere/vrouwelijke personen in de MP is gedaan omdat ze de SP historisch accuraat willen en de MP moet draaien om jouw "avatar", wil je een donker persoon zijn dan kan dat, wil je een vrouwelijk persoon zijn kan dat. Kan ik op zich wel begrijpen, zeker in deze tijden waar mensen over de rooie raken door een poep en een scheet.

Gisteravond eerste beetje MP gespeeld, wel ff wennen na jaren geen CoD gespeeld te hebben :D Zag ook ziek veel mensen laggen, niet normaal haha

bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen swatsikas en donkere/vrouwelijke personen in de MP is gedaan omdat ze de SP historisch accuraat willen en de MP moet draaien om jouw "avatar", wil je een donker persoon zijn dan kan dat, wil je een vrouwelijk persoon zijn kan dat. Kan ik op zich wel begrijpen, zeker in deze tijden waar mensen over de rooie raken door een poep en een scheet.

Gisteravond eerste beetje MP gespeeld, wel ff wennen na jaren geen CoD gespeeld te hebben :D Zag ook ziek veel mensen laggen, niet normaal haha

Dat is niet de enige reden. Het schijnt dat YouTube ook nogal actief is in het weren van content omtrent dat soort zaken. Wanneer er constant nazi tekens in beeld komen, bestaat ee een kans dat YouTube dat gaat blokkeren. En dan mis je toch een essentieel gedeelte in je marketing. Maar voor de rest dikke onzin wat die roept natuurlijk. Mo draait niet om historisch correct, het draait

om knallen knallen en nog eens knallen. En dat gaat met deze game weer als vanouds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites