Spring naar bijdragen

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Heeft weinig met jetpacks enzo te maken, je zegt zelf net namelijk nog dat je daar ook campers en headglitchers had. Zeker als je, zoals jij stelt, je altijd onzichtbaar was met ghost. Wat overigens niet zo was, want je moest blijven bewegen met ghost anders werkte het niet. Gaat erom dat je zonder iets als ghost dus altijd te zien bent en ze niet kan flanken. Het hele tactische aspect (dat kleine beetje wat er nog in zo'n spel als COD zat) is weg. Recon plane? Dan ben je klaar. Potje vaseline, op je tanden bijten en laat het maar gebeuren.

En dat over die bunker, dat is niet om het realisme aan te kaarten maar om die recon plane nog een béétje te balancen. Heeft weinig met skill te maken. Recon plane actief en dan is het met de oogjes naar de radar.

Je hebt in alle shootergames campers en glitches in verschillende soorten en maten dat vooropgesteld. In oa bo3 werd er minder op gebaseerd, omdat je het redelijk makkelijk kon counteren. Ik praat overigens niet alleen over ghost, het werd vrijwel altijd met een silencer en deadly silence gebruikt wat je vrijwel onzichtbaar maakt ja. Ook in ww2 ben je met een silencer redelijk onzichtbaar, dat is een keuze die je maakt afhankelijk van hoe goed je bent (denkt te zijn)

niet lullig bedoeld en niet dat ik zelf een 3.0 k/d heb, maar misschien zijn jullie dan gewoon niet zo goed. Juist recon olane zorgt er voor dat je tactisch moet spelen, je moet blijven verplaatsen, na een kill een andere route nemen en noem zo maar op. Mocht je wel mer de airborne spelen met silencer kun je je gewoon vrij ongezien verplaatsen dus gaat due vlieger Niet op.

ik ervaar het zelf in ieder geval niet zo. En als ik in een lobby zit waar wel goede gasten inzitten, ram ik die uavs gewoon binnen 10 seconden de lucht uit. Gewoon een class met bazooka als 2nd aanzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je speelt geen Battlefield. Ik heb alle edities van zowel Battlefield als CoD grijs gespeeld dus ik zou mijn mening hierover wel serieus nemen als ik jou was. Nogmaals, goed lezen: als je tegenstander weet waar jij zit in een schietspel is dat het aller-aller-aller ergste wat je kan overkomen. Je word dan constant in je rug geschoten. Constant. Daarom is UAV troep en moedig ik juist ghost aan. Moet je nagaan hoe dat in het echt zou zijn, als de vijand weet wat jou locatie is.

Net zoals wat Matthew zegt, mensen blijven maar naar die radar kijken. Dat is weinig skillgap en staat los van het klein beetje realisme wat CoD nog had. En counter UAV? Wat is daar counter aan dan? Waarom moet ik x-aantal kills halen om een UAV te counteren?

In Battefleid heb je geen UAV hé, moet je gewoon je ogen open doen. Ja of en toe zie je een paar red dots op de radar maar het is meestal tactisch kijken. Verder ook geen vreemde doodskoppen oid als iemand dood gaat. Gewoon je ogen open doen. Is ook hillarisch als mensen die enkel CoD spelen switchen naar BF, bakken er helemaal niets van. Maar als mensen die BF spelen overstappen op CoD kunnen ze simpel mee. Hoe zou dat komen? Skillgap?

Ja dat je een BF fanboy bent weten we al een tijdje. Verder is het complete onzin wat je zegt. Ik heb in een ver verleden ( niet dat dan een referentie is ofzo) vanaf battlefield 1942 een aantal BF redelijk veel gespeeld en speelde de vorige battlefield vaak bij mijn zwager. Prestaties zijn gewoon ongeveer hetzelfde. Het is gewoon een kwestie van adapten naar een andere game met een andere speelstijl, meer niet.

kun je praten over realisme en skillgap, nog 1 keer: die Mp van CoD is er niet voor het realisme. Dat is het nooit geweest en dat zal het nooit worden. Dat over in de rug schieten laat dan ook wel zien dat jij of niet op je radar kijkt of geen goede headset hebt, dan kun je namelijk je enemies horen. Essentieel onderdeel van het spel. Die uav is een hulpmiddel, waar je maar op een hele kleine range te zien krijgt waar je tegenstander zit, aangezien Het maar een paar ingame meters laat zien. Verder dan dat krijg je alleen te zien in welke richting ze zitten. Dus ja, als je de uav zo overpowered vind en zus en zo, ben je gewoon dus niet zo heel erg goed, of weiger je je aan te passen aan het feit dat je een andere game dan BF speelt.

skillgap is ook belachelijk, niet voor niks dat er genoeg spelers zijn die gewoon echt heel goed zijn. Maar dat is niet doordat die gasten alleeeeeeen maar op de radar kijken. Voordat ze die uav droppen is er dus al een bloodthirsty medal gehaald. Nogmaals: die gasten zijn zo goed omdat ze slim spelen, maps en spawnplekken goed kunnen onthouden, maar het allerbelangrijkste: ze hebben een hele goede headset met een speciale controlller met thumb grips. Kan ik niet genoeg benadrukken. Met zie thumb grips ga je niet vaak meer kogels misschieten.

wat ze trouwens wel echt zouden moet verbieden op de console zijn keyboarders. Dat is wel zo lachwekkend. Ik zag laatst een YouTube voorbijkomen die het gebruikte. Gieten hoor.

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

"skillgap is ook belachelijk"

"spawnplekken goed onthouden"

Ik kan zo direct met mijn neefje van 4 twee uur gaan zitten om de game te spelen, durf te wedden dat hij daarna alle spawn plekken uit zn kop kent. Dat is geen skill maar conditionering. In Battlefield kun je op teammates spawnen, dus het is puur random. Skillgap. Reactiesnelheid. Concentratie. Tactisch inzicht.

Het is geen skill als ik dezelfde situatie honderdend keren meemaak en op een dusdanige manier leer dat ik het beter weet dan mijn tegenstander. Ik weet dondersgoed hoe je CoD moet spelen maat, ik heb het grijs gespeeld, ik speel deze editie ook FYI. Het is gewoon veel te makkelijk met UAV. Zeker als je met een goede squad speelt, je speelt dan lobby's letterlijk leeg, mensen gaan gewoon weg omdat ze worden afgemaakt en constant bij spawn worden gekilld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"skillgap is ook belachelijk"

"spawnplekken goed onthouden"

Ik kan zo direct met mijn neefje van 4 twee uur gaan zitten om de game te spelen, durf te wedden dat hij daarna alle spawn plekken uit zn kop kent. Dat is geen skill maar conditionering. In Battlefield kun je op teammates spawnen, dus het is puur random. Skillgap. Reactiesnelheid. Concentratie. Tactisch inzicht.

Het is geen skill als ik dezelfde situatie honderdend keren meemaak en op een dusdanige manier leer dat ik het beter weet dan mijn tegenstander. Ik weet dondersgoed hoe je CoD moet spelen maat, ik heb het grijs gespeeld, ik speel deze editie ook FYI. Het is gewoon veel te makkelijk met UAV. Zeker als je met een goede squad speelt, je speelt dan lobby's letterlijk leeg, mensen gaan gewoon weg omdat ze worden afgemaakt en constant bij spawn worden gekilld.

Skill is zoveel mee dan alleen maar onthouden wat een spawnplek is, maar je bent altijd goed in het reageren op 1 onderdeel van een post zonder de punten daarna te benoemen. Overigens MOET je een spawnsysteem hebben, dat snapt mijn zoontje van 3 ( overdrijven kan ik ook namelijk) ook nog wel. Wanneer je dat compleet random maakt sparen je dus midden in tegenstanders, midden in de map en noem het allemaal maar op. Dat slaat natuurlijk nergens op. Ja als je tyfus grote maps hebt zoals BF, maar niet zoals CoD waar je altijd relatief kleinere maps hebt. Komen we weer terug bij aanpassen speelstijl.

als jij CoD grijs gespeeld hebt, snap ik niet hoe je dat volgehouden hebt als je je zo ergert aan deze zaken. Dit word als sinds mensenheugenis zo gedaan namelijk. Over met een Squad spelen, ja duuuuuuuuuh. Als jij Y gasten hebt die en goed zijn in CoD en goed samen weten te spelen ja kap dan maar gelijk ja. Maar dat is in BF niet anders.

edit: laatste toevoeging. Het is een beetje alsof je zegt over en spel als world of warcraft: jezus wat zijn die Graphics slecht zeg, terwijl de opzet van het spel juist draait om hoe die wereld er uit hoort te zien volgens de makers. Het is kritiek leveren op iets wat zo bedoeld is door de ontwikkelaars. Alsof je WoW gaat vergelijken met iets als skyrim, puur omdat het dezelfde genres zijn.

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon lekker Search & Destroy gaan spelen, dat is voor de ekte mannen.

Heb 'm trouwens voor kerst gevraagd, dus moet nog even een maandje wachten.

1 van de weinige modes die ik niet speel:p die nieuwe war mode is wel echt een lekkere afwisseling. Maar meer dan anders ben je daar wel echt heel erg afhankelijk van wat je teammates doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk hoe Elsjorro een ander beticht van het 'niet correct reageren', terwijl hij zelf het hele punt niet snapt. Assassin/Ghost hoort bij COD. Waarom? Omdat je killstreaks hebt waardoor je op de radar komt te staan. Dat moet je gewoon kunnen counteren en niet enkel door een Counter-UAV of hoe dat ding tegenwoordig ook heet in te zetten. Die moet je dan eerst nog maar eens zien te halen en dat zijn dit jaar nog meer kills/punten dan voorheen, tenzij je je enige Perk (aka Basic Training) vult met die ene waardoor je minder punten nodig hebt voor je killstreak. De enige spelers die het eruit wilden/willen hebben, zijn de mensen die het niet meer geregeld krijgen als ze niet zien waar de tegenstander is. De slechtere spelers dus. Nu je geen Ghost meer in kan stellen moet je voor de Mountain-division kiezen om niet constant op die radar te staan. Laat dat nou net een division zijn die speciaal gemaakt is voor snipers en waar je dus, op het niet op de radar komen na, geen voordelen bij hebt. Daardoor is de UAV nu een van de beste killstreaks die je kan halen en gek genoeg unlock je die als eerste.

Ook grappig dat je benoemt dat het hebben van een goede headset en thumb grips 'essentieel' is. Dat is toch te belachelijk voor woorden? Waarom zou ik een dure headset aan moeten schaffen om Call of Duty te spelen? Ik speel al 8 jaar zonder headset en thumb grips en dat ging 8 jaar erg goed. Nu ze Ghost eruit gehaald hebben krijg ik het opeens niet meer geregeld. Waarom niet? Omdat ze je nu altijd aan zien komen als ze een Recon Plane hebben en ze dus lekker kunnen wachten tot je in hun aim loopt. Kan je zeggen 'moet je bij die plekjes maar pre-aimen', maar dan moet ik pre-aimend over zowat de hele map lopen. Vind het erg veelzeggend dat iemand die jarenlang COD met veel plezier gespeeld heeft, zelfs Black Ops III (was ik vooraf erg sceptisch over, maar het speelde heel lekker), deze versie na een paar potjes vaak al beu is. Ook is het erg apart dat ik altijd een k/d van 1.8/1.9+ gehad heb en zowat elk potje positief ging, terwijl ik nu een k/d heb van ongveer 1.3 en ik positieve en negatieve k/ds afwissel.

Ach. Iedereen ervaart het anders natuurlijk, maar ik vind het echt drie keer niks. Was in het begin positief en blijf erbij dat er nog steeds potentie in het spel zit, maar ik vind het nu maar bagger eigenlijk. Weinig/rare opties, matige gameplay met een twijfelachtige hit detection, weinig echt leuke maps. Nee, doe mij dan maar MW2 of MW3.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 van de weinige modes die ik niet speel:p die nieuwe war mode is wel echt een lekkere afwisseling. Maar meer dan anders ben je daar wel echt heel erg afhankelijk van wat je teammates doen.

De laatste potjes War die ik gespeeld heb;

1. De gehele verdediging te campen (lekker aimen op de trap bij de bunker of achter de barrel staan bij de twee deuren)

2. Teamgenoten blijven met een sniper in zee staan bij Operation Neptune. Terwijl je de bunker moet veroveren

3. Niemand bouwt de brug, dat gedeelte is lekker snipers vs snipers

4. Niemand gebruikt rookgrananten bij de brug of op het strand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk hoe Elsjorro een ander beticht van het 'niet correct reageren', terwijl hij zelf het hele punt niet snapt. Assassin/Ghost hoort bij COD. Waarom? Omdat je killstreaks hebt waardoor je op de radar komt te staan. Dat moet je gewoon kunnen counteren en niet enkel door een Counter-UAV of hoe dat ding tegenwoordig ook heet in te zetten. Die moet je dan eerst nog maar eens zien te halen en dat zijn dit jaar nog meer kills/punten dan voorheen, tenzij je je enige Perk (aka Basic Training) vult met die ene waardoor je minder punten nodig hebt voor je killstreak. De enige spelers die het eruit wilden/willen hebben, zijn de mensen die het niet meer geregeld krijgen als ze niet zien waar de tegenstander is. De slechtere spelers dus. Nu je geen Ghost meer in kan stellen moet je voor de Mountain-division kiezen om niet constant op die radar te staan. Laat dat nou net een division zijn die speciaal gemaakt is voor snipers en waar je dus, op het niet op de radar komen na, geen voordelen bij hebt. Daardoor is de UAV nu een van de beste killstreaks die je kan halen en gek genoeg unlock je die als eerste.

Ook grappig dat je benoemt dat het hebben van een goede headset en thumb grips 'essentieel' is. Dat is toch te belachelijk voor woorden? Waarom zou ik een dure headset aan moeten schaffen om Call of Duty te spelen? Ik speel al 8 jaar zonder headset en thumb grips en dat ging 8 jaar erg goed. Nu ze Ghost eruit gehaald hebben krijg ik het opeens niet meer geregeld. Waarom niet? Omdat ze je nu altijd aan zien komen als ze een Recon Plane hebben en ze dus lekker kunnen wachten tot je in hun aim loopt. Kan je zeggen 'moet je bij die plekjes maar pre-aimen', maar dan moet ik pre-aimend over zowat de hele map lopen. Vind het erg veelzeggend dat iemand die jarenlang COD met veel plezier gespeeld heeft, zelfs Black Ops III (was ik vooraf erg sceptisch over, maar het speelde heel lekker), deze versie na een paar potjes vaak al beu is. Ook is het erg apart dat ik altijd een k/d van 1.8/1.9+ gehad heb en zowat elk potje positief ging, terwijl ik nu een k/d heb van ongveer 1.3 en ik positieve en negatieve k/ds afwissel.

Ach. Iedereen ervaart het anders natuurlijk, maar ik vind het echt drie keer niks. Was in het begin positief en blijf erbij dat er nog steeds potentie in het spel zit, maar ik vind het nu maar bagger eigenlijk. Weinig/rare opties, matige gameplay met een twijfelachtige hit detection, weinig echt leuke maps. Nee, doe mij dan maar MW2 of MW3.

Sorry, maar je praat echt poep man. Ghost is iets wat

compleet genegeerd word/werd door het merendeel van de decent players. Vrijwel alle noobs speelden met ghost. Het is in elk geval een weloverwogen besluit geweest om het er uit te halen. Overigens hoeft het helemaal geen dure headset te zijn, een degelijke van 50 ekkies is al genoeg om je tegenstanders te kunnen horen. Ook iets wat al jaren zo is. Thumb grips idem dito, al zijn die maar een paar euries per setje. Ik speel op dit

moment ook zonder beide, aangezien headset kapot is, maar nog steeds haal ik prima scores.

nogmaals, net zoals anders, zijn er genoeg manieren om uavs te counteren, de lucht uit te krijgen. Dat jij niet de moeite neemt een bazooka 2nd in te stellen is je eigen ding, maar het is super easy om ze af te knallen.

het is wel grappig dat je afsluit met “ doe mij maar mw2/mw3” want op ghost na zit vrijwel alles er in war daar ook in zat. Ik heb het eerder geroepen: allemaal gebaseerd op nostalgie. Kijk maar naar de geflopte remake van me. Is 1 op 1 gekopieerd. Volgens sommigen de beste cod ooit, geremasterd bleken er toch duizend en 1 fouten in te zitten die ons op 14 jarige leeftijd niet op vielen en nu wel. Dit is een van de beste cod in jaren. Maar dat is obv subjectief. Ik heb mensen gezien die ghosts de beste vinden, terwijl ik daar nog steeds nachtmerries van krijg als ik daar aan terug denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, maar je praat echt poep man. Ghost is iets wat

compleet genegeerd word/werd door het merendeel van de decent players. Vrijwel alle noobs speelden met ghost. Het is in elk geval een weloverwogen besluit geweest om het er uit te halen.

Wat zijn 'decent players' in jouw ogen? De professionele mannen? De gasten die net onder het professionele niveau spelen? De bovengemiddelde spelers? Die echt goede spelers pakken dat uiteraard niet nee. Die kunnen er toch wel voor zorgen dat de tegenstander geen UAV krijgt en zelfs als ze die hebben, lukt het ze vaak niet om die gasten te killen. Enige reden dat die gasten Ghost eruit willen is zodat ze het (nog) makkelijker krijgen en dat ze niet onverwachts tegen iemand aanlopen die ze headglichtend op staat te wachten en ze zo pakt. Of kan jij nog een ander nadeel van Ghost opnoemen? Ben ik wel benieuwd naar. Campen kon ook niet meer, want je moest om de zoveel seconden bewegen om niet op de radar te komen. Leuk dat alle noobs met Ghost spelen, maar wat zegt dat? Mijns inziens vrij weinig.

Overigens hoeft het helemaal geen dure headset te zijn, een degelijke van 50 ekkies is al genoeg om je tegenstanders te kunnen horen. Ook iets wat al jaren zo is. Thumb grips idem dito, al zijn die maar een paar euries per setje. Ik speel op dit

moment ook zonder beide, aangezien headset kapot is, maar nog steeds haal ik prima scores.

Jij zegt dat het essentieel is om een headset te hebben, ik niet. Zo heb ik het de vorige jaren ook ervaren. Uiteraard heb je een voordeel als je ze kan horen lopen, maar het is niet essentieel voor een goede score. Gelukkig maar, want anders zou het te triest voor woorden zijn. Thumb grips heb ik hier liggen, maar die heb ik niet op mijn controller zitten. Kan het eens proberen, maar dat is niet echt het probleem. Prima dat jij goede scores haalt, je zal het ook vast wel kunnen, maar je zou eens met ons mee moeten doen. Kom je in een team met een aantal downies, speel je tegen gasten die als de grootste klapmongolen spelen, halen ze een Recon Plane en dan kan je stoppen. Sta je vast in je spawn, zeker als ze een beetje kunnen aimen en die hit detection niet lijkt te werken. Superleuk!

nogmaals, net zoals anders, zijn er genoeg manieren om uavs te counteren, de lucht uit te krijgen. Dat jij niet de moeite neemt een bazooka 2nd in te stellen is je eigen ding, maar het is super easy om ze af te knallen.

Heb je er dit jaar een met lock-on? Heb er eens een ingesteld, maar die had dat niet. Dan raak ik niks hoor. Zou ook niet nodig moeten zijn, want daar wil ik gewoon een tweede wapen instellen of oppakken.

het is wel grappig dat je afsluit met “ doe mij maar mw2/mw3” want op ghost na zit vrijwel alles er in war daar ook in zat. Ik heb het eerder geroepen: allemaal gebaseerd op nostalgie. Kijk maar naar de geflopte remake van me. Is 1 op 1 gekopieerd. Volgens sommigen de beste cod ooit, geremasterd bleken er toch duizend en 1 fouten in te zitten die ons op 14 jarige leeftijd niet op vielen en nu wel. Dit is een van de beste cod in jaren. Maar dat is obv subjectief. Ik heb mensen gezien die ghosts de beste vinden, terwijl ik daar nog steeds nachtmerries van krijg als ik daar aan terug denk.

Vind je? Ghost vind ik al vrij belangrijk, maar andere verschillen: andere class set-ups, leukere maps, hit detection/servers was beter, betere community (voor mijn gevoel dan). Gevoel was daar gewoon een stuk beter en het speelde veel fijner. Hoe weet jij overigens dat MW1 een op een gekopieerd is? Dat is bijna niet te doen hè. Hele kleine veranderingen kunnen een ander spelgevoel geven. Heb hem zelf niet veel gespeeld, maar volgens mij was het wel gewoon een degelijk spel. Kreeg er niet hetzelfde gevoel bij als 10 jaar terug, maar dat kwam ook vooral omdat je van die jetpacks terug moest schakelen naar 'basic' COD. Dat was weer wennen en daar heb ik de tijd niet voor genomen. Ghost heb ik ook amper gespeeld. Vind MW2 en MW3 echt de twee beste tot nu toe, bijna alles klopte daar voor mijn gevoel gewoon. Heel veel tijd ingestoken en ook nukes/MOABs gehaald enzo. Black Ops III liep ook heel lekker. Deze echter totaal niet. Komt misschien nog, maar voorlopig is het echt om te janken.

bewerkt door JanVertonghen'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zijn 'decent players' in jouw ogen? De professionele mannen? De gasten die net onder het professionele niveau spelen? De bovengemiddelde spelers? Die echt goede spelers pakken dat uiteraard niet nee. Die kunnen er toch wel voor zorgen dat de tegenstander geen UAV krijgt en zelfs als ze die hebben, lukt het ze vaak niet om die gasten te killen. Enige reden dat die gasten Ghost eruit willen is zodat ze het (nog) makkelijker krijgen en dat ze niet onverwachts tegen iemand aanlopen die ze headglichtend op staat te wachten en ze zo pakt. Of kan jij nog een ander nadeel van Ghost opnoemen? Ben ik wel benieuwd naar. Campen kon ook niet meer, want je moest om de zoveel seconden bewegen om niet op de radar te komen. Leuk dat alle noobs met Ghost spelen, maar wat zegt dat? Mijns inziens vrij weinig.

Alles wat in de buurt komt van de 2.0 zoiets?

Jij zegt dat het essentieel is om een headset te hebben, ik niet. Zo heb ik het de vorige jaren ook ervaren. Uiteraard heb je een voordeel als je ze kan horen lopen, maar het is niet essentieel voor een goede score. Gelukkig maar, want anders zou het te triest voor woorden zijn. Thumb grips heb ik hier liggen, maar die heb ik niet op mijn controller zitten. Kan het eens proberen, maar dat is niet echt het probleem. Prima dat jij goede scores haalt, je zal het ook vast wel kunnen, maar je zou eens met ons mee moeten doen. Kom je in een team met een aantal downies, speel je tegen gasten die als de grootste klapmongolen spelen, halen ze een Recon Plane en dan kan je stoppen. Sta je vast in je spawn, zeker als ze een beetje kunnen aimen en die hit detection niet lijkt te werken. Superleuk!

Ik vond het de vorige jaren ook vrij essentieel ja , vooral bo3 en infinite warfare met al dat jumpen, kon je je enemies al vanaf meters afstand horen. Zodra ik een ps4 heb, doe ik gelijk met jullie mee. Zelf speel ik alleen maar solo.

Heb je er dit jaar een met lock-on? Heb er eens een ingesteld, maar die had dat niet. Dan raak ik niks hoor. Zou ook niet nodig moeten zijn, want daar wil ik gewoon een tweede wapen instellen of oppakken.

Die bazooka idd geen lock-on

Vind je? Ghost vind ik al vrij belangrijk, maar andere verschillen: andere class set-ups, leukere maps, hit detection/servers was beter, betere community (voor mijn gevoel dan). Gevoel was daar gewoon een stuk beter en het speelde veel fijner. Hoe weet jij overigens dat MW1 een op een gekopieerd is? Dat is bijna niet te doen hè. Hele kleine veranderingen kunnen een ander spelgevoel geven. Heb hem zelf niet veel gespeeld, maar volgens mij was het wel gewoon een degelijk spel. Kreeg er niet hetzelfde gevoel bij als 10 jaar terug, maar dat kwam ook vooral omdat je van die jetpacks terug moest schakelen naar 'basic' COD. Dat was weer wennen en daar heb ik de tijd niet voor genomen. Ghost heb ik ook amper gespeeld. Vind MW2 en MW3 echt de twee beste tot nu toe, bijna alles klopte daar voor mijn gevoel gewoon. Heel veel tijd ingestoken en ook nukes/MOABs gehaald enzo. Black Ops III liep ook heel lekker. Deze echter totaal niet. Komt misschien nog, maar voorlopig is het echt om te janken.

Ja vind ik wel ja. De remastered versie is volgens mij toegegeven dat het 1 op 1 gekopieerd is, dat alle flaws en bugs van destijds er nog inzaten. En dan zien we ineens dat we de game toch een stuk minder vinden, wellicht heeft

het te maken met verwachtingspatroon van ons oid. Maar goed nogmaals: ik heb er in elk geval geen last van, ga niet vaker dood als enemies een uav hebben en dank god oo ke blote knieeen dat ghost foetsie is.

wat niet wegneem dat andere mensen dat anders kunnen ervaren natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jij Y gasten hebt die en goed zijn in CoD en goed samen weten te spelen ja kap dan maar gelijk ja. Maar dat is in BF niet anders.

Hier lul je jezelf weer klem door onwetendheid. BF squad is max 5, en als je met een volle party speelt moeten de anderen in een squad van 3 met 2 randoms. Maar dan speel je alsnog 8 tegen 32 anderen. Bij CoD speel je een squad van 6 tegen 6 randoms.

Skillgap

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Sanel'] Hier lul je jezelf weer klem door onwetendheid. BF squad is max 5, en als je met een volle party speelt moeten de anderen in een squad van 3 met 2 randoms. Maar dan speel je alsnog 8 tegen 32 anderen. Bij CoD speel je een squad van 6 tegen 6 randoms. Skillgap[/QUOTE] Je hebt toch in BF ook objectives. Dan speel je dus met 8 man samen tegen 32 randoms? Dat is toch precies hetzelfde, het zij op een iets andere schaal. Je zou daar de pech kunnen hebben dat je 24 schijt gasten krijgt maar die kans is toch ook niet heel groot. Je kunt wel blijven hameren op die skillgap, het is echt complete onzin. Die gasten, nogmaals, die zo goed zijn, zijn dat niet door jou aangehaalde redenen. Maar door oa grips en headset. @JanVertonghen je moet even wennen aan die grips, maar eenmaal gewend heb je daar een veel betere accuracy waardoor je je sensitivy drastisch omhoog kunt gooien. Je zult echt instant resultaat zien. Trouwens, ik neem aan dat er voor battlefield ook gewoon thumb grips gebruikt worden? Het principe is hetzelfde.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom Battlefield vergelijken met COD? Je gaat PUBG toch ook niet vergelijken met COD? Of FIFA vergelijken met NBA omdat er in beide spellen een bal zit.

Ik ga stuk hier. Wat een vergelijking zeg. FIFA vergelijken we bijvoorbeeld met PES, omdat het beide voetbalgames zijn. COD kan je prima vergelijken met Battlefield, omdat het (op de consoles) de twee meest gespeelde shooters zijn. Het zijn uiteraard verschillende games, maar qua materiaal lijkt het genoeg op elkaar om het met elkaar te vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga stuk hier. Wat een vergelijking zeg. FIFA vergelijken we bijvoorbeeld met PES, omdat het beide voetbalgames zijn. COD kan je prima vergelijken met Battlefield, omdat het (op de consoles) de twee meest gespeelde shooters zijn. Het zijn uiteraard verschillende games, maar qua materiaal lijkt het genoeg op elkaar om het met elkaar te vergelijken.

Wellicht dat zijn vergelijking wat overdreven is, maar ergens heeft die wel een punt. Battlefield heeft toch altijd wel bekend gestaan ( volgens mij) om het realisme wat er in zat. Battlefield 1942 vond ik persoonlijk echt een hele togge

game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellicht dat zijn vergelijking wat overdreven is, maar ergens heeft die wel een punt. Battlefield heeft toch altijd wel bekend gestaan ( volgens mij) om het realisme wat er in zat. Battlefield 1942 vond ik persoonlijk echt een hele togge

game.

BF 1942 was echt een leuke game. Veel gefrustreerde mede gamers doordat ik kamikaze acties deed, door met een jeep tegen een tank aan te rijden of neer te storten met een vliegtuig :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom Battlefield vergelijken met COD? Je gaat PUBG toch ook niet vergelijken met COD? Of FIFA vergelijken met NBA omdat er in beide spellen een bal zit.

Als PES niet bestond en FIFA en NBA de enige sportspellen waren, dan wel. Battlefield en CoD zijn de enige (mainstream) oorlogsshooters, dus de vergelijking, hoewel wellicht niet gepast, is logisch. PUBG vergelijk je dan weer met H1Z1 en Fortnite.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

game.

COD is meer gericht op cqc en snelheid. Waar je bij Battlefield oorlogje speelt en je er nauwelijks aan ontkomt om met je team te spelen. COD zou je dan eerder moeten vergelijken met een Counterstrike. Want bij beide spellen speel je tenminste nog close quarter en zou je in je eentje de game kunnen winnen.

Ik snap wel dat het beide shooters zijn. Maar beide spellen spreken een andere doelgroep aan. Waar dat bij PES en FIFA wel anders ligt. Maar het was een overdreven vergelijking.

bewerkt door Marc.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb deze cod gewoon nog amper killstreaks gehaald :-D Verder dan 5/6 kills achter elkaar kom ik gewoon niet huhu. Elke keer weer op klote manieren dood. Vind de game verder wel leuk. Vermaak me er wel mee. Maps vind ik zeer matig. Zijn weinig die ik lekker vind spelen. Meeste maps zijn allemaal zo gedesigned dat telkens op dezelfde plek alle actie plaatsvindt, wel jammer want daardoor is het steeds heel voorspelbaar.

Maps vind ik ook niet echt geweldig inderdaad. Ze zijn niet slecht of zo, maar zoals je zegt iets te voorspelbaar en de meeste actie vind inderdaad plaats op dezelfde plaatsen.

Maar goed, wij zijn de toppers uit COD4/MW2 gewend hè :D Pure porno was dat.

Wat? Wil je nu zeggen dat COD4 totaal niet zo goed was als de mensen zeggen?

Geweldig spel man. M'n eerste shooter en de beste die ik ooit gespeeld heb. Heerlijke wapens, topmaps en geen achterlijke killstreaks.

bewerkt door Mathi
Link naar opmerking
Deel via andere websites