Fabian. Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 5 uur geleden zei Chiemel: Voel je uiteraard niet verplicht om het te veranderen, was in ieder geval een tip van mijn kant om mee kans op punten te krijgen. Zou ik nu net zo goed tegen @Fabian. kunnen zeggen. Dacht zelf trouwens altijd dat Ronde Belgisch was. Ik moet ook nog een nieuwe kiezen. Dat wordt begin volgende week denk ik. Ja moest ook even checken, maar toch echt Nederlands als ik Google moet geloven. Verder is het al aangegevn, bekendheid is relatief. Rondé is ook voor mij erg bekend, maar als je gaat kijken naar het aantal views op Spotify en Youtube zit t nog niet op een half miljoen bij deze song. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 (bewerkt) Land: Slowakije Artiest: Hrdza Nummer: Štefan Youtube link: 29 juli 2019 bewerkt door QuaLyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Land: Spanje Artiest: Pablo Lopéz & Juanes Nummer: Tu enemigo YT: Deze song is in editie 18 al ingestuurd (door Vilhena) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 Land: Oostenrijk Artiest: Soap&Skin Liedje: Italy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 juli 2019 Auteur Share Geplaatst 29 juli 2019 13 minuten geleden zei Grote Ree: Op 26-7-2019 om 19:21 zei MarkHouten: Land: Spanje Artiest: Pablo Lopéz & Juanes Nummer: Tu enemigo YT: Deze song is in editie 18 al ingestuurd (door Vilhena) Correct! Scherp opgemerkt. @MarkHouten hopelijk heb je nog een andere paraat:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 juli 2019 Share Geplaatst 29 juli 2019 2 uur geleden zei Chiemel: Land: Oostenrijk Artiest: Soap&Skin Liedje: Italy Gelukkig heb je nog een andere kunnen vinden. Sorry nogmaals voor het stelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 30 juli 2019 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2019 Inmiddels al 20 inzendingen binnen! Zou mooi zijn als we de 25 van vorige editie weten te halen/passeren. @Roprop @Erwin. @Viva La Vida @TeamWesil @ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 30 juli 2019 Share Geplaatst 30 juli 2019 (bewerkt) Land: Rusland Artiest: Нейромонах Феофан (Neuromonakh Feofan) Liedje: Притоптать (Pritoptat) Ga hier zeker niet mee winnen, maar wil hem jullie toch niet onthouden. Staat oa. over 2 weken op Lowlands 30 juli 2019 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 31 juli 2019 Share Geplaatst 31 juli 2019 Ik sla m even over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarkHouten Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 (bewerkt) Bij deze dan m'n juiste inzending Land: Cuba Artiest: Buena Vista Social Club Nummer: Chan Chan Youtube: 1 augustus 2019 bewerkt door MarkHouten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2019 22! Een mooie aantal jongens! Komt er in het weekend nog wat bij of kunnen we de deadline naar voren halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 augustus 2019 Share Geplaatst 1 augustus 2019 (bewerkt) Op 31-7-2019 om 08:46 zei Erwin.: Ik sla m even over Dit klopt niet Land: Ierland Artiest: Inhaler Nummer: My Honest Face Youtube: 1 augustus 2019 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 3 augustus 2019 Share Geplaatst 3 augustus 2019 Op 1-8-2019 om 09:59 zei nasje92: 22! Een mooie aantal jongens! Komt er in het weekend nog wat bij of kunnen we de deadline naar voren halen? Ik vermoed dat we er wel zo'n beetje zijn qua inzendingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 augustus 2019 Share Geplaatst 4 augustus 2019 21 uur geleden zei Chimpa: Ik vermoed dat we er wel zo'n beetje zijn qua inzendingen. Als je mij nog tot morgen heeft wil ik graag nog meedoen. Net terug van drie weken vakantie in zuidelijk Afrika, daar lag dat wat moeilijk om te gaan zoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 5 augustus 2019 Share Geplaatst 5 augustus 2019 16 uur geleden zei ivago: Als je mij nog tot morgen heeft wil ik graag nog meedoen. Net terug van drie weken vakantie in zuidelijk Afrika, daar lag dat wat moeilijk om te gaan zoeken Natuurlijk! Top dat je meedoet. Mooie vakantie gehad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2019 18 uur geleden zei ivago: Als je mij nog tot morgen heeft wil ik graag nog meedoen. Net terug van drie weken vakantie in zuidelijk Afrika, daar lag dat wat moeilijk om te gaan zoeken Zekers! Dan sluit ik de deadline, na jouw inzending:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Op 1-8-2019 om 07:21 zei MarkHouten: Bij deze dan m'n juiste inzending Land: Cuba Artiest: Buena Vista Social Club Nummer: Chan Chan Youtube: Nou niet om het één of het ander, maar dit is een bekend hitnummer uit 1996/97(?) en heeft 23.000.000 views op Youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 6 augustus 2019 Maakt niets uit. Er zijn geen regels met betrekking tot het inzenden van bekende of onbekende muziek. Het is aan de stemmer om te bepalen in hoeverre je hier rekening mee houdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Land: Taiwan Artiest: TuT Nummer: Send Me Youtube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 augustus 2019 Share Geplaatst 6 augustus 2019 Op 5-8-2019 om 08:13 zei Chimpa: Natuurlijk! Top dat je meedoet. Mooie vakantie gehad? Eerste keer Afrika en I'm in love. Prachtige, bijna onbeschrijfelijke ervaring. Vooral de adembenemende desolate landschappen van Namibië en het rijke dierenleven in Botswana zullen mij eeuwig en drie dagen bijblijven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2019 (bewerkt) TIME 2 VOTE! Het is zover! De aanmeldingen zijn gesloten en dus kunnen we gaan stemmen. Deze editie bestaat uit 23 deelnemers, een heel mooi aantal. Het is nu aan jullie om te stemmen op je favoriete nummer. Dit doe je door de volgende punten aan een inzending toe te kennen: 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1. Ik ontvang ook graag twee reserves, mocht er iemand zijn die om wat voor reden dan ook zijn stem niet indient. Het zou fijn zijn als iedereen de moeite neemt om op korte termijn (het liefst zo snel mogelijk) de stemmen via een PM naar mij stuurt. De deadline voor het inleveren van de stemmen is maandag 19 augustus 2019! Spotifylijst DE DEELNEMERS Australië: Bråves ft Chris Kläfford - Cold at the altar Cuba: Buena Vista Social Club - Chan Chan Denemarken: Rene Shades – Oh Susie Duitsland: Mo’ horizons – Flyin’ away Engeland: Foxes - Night Glo Estland: Jaanuks Saks – Su Säravad silmad Finland: Liima – Always Frankrijk: Last Train – Between Wounds Guyana: Juke Ross – Colour me Ierland: Inhaler - My Honest Face Japan: MIYAVI - The Others Nederland: Ronde - Anyone Nieuw-Zeeland: The Beths - Happy Unhappy Oekraïne: Melovin – TN Oostenrijk: Soap&Skin - Italy Panama: Shoked - Vida Efimera Rusland: Neuromonakh Feofan - Pritoptat Slovenië: Siddharta - My Dice Slowakije: Hrdza - Stefan Taiwan: TuT - Send me Verenigde Staten: The moth & the flames – Only just begun Wales: Catfish and the bottleman - Conversation Zweden: Katatonia- The parting LET THE GAMES BEGIN! ps: mocht voor iemand de deadline te vroeg komen ivm vakantie of iets dergelijks, laat het me dan zsm even weten 7 augustus 2019 bewerkt door nasje92 Deadline aangepast naar maandag de 19e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Ik ben indd 16 aug. pas terug van vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 7 augustus 2019 13 minuten geleden zei 007mark: Ik ben indd 16 aug. pas terug van vakantie. Red je het in dat weekend om het dan ff te luisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 Precies 10 nummers die ik leuk vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus 2019 Share Geplaatst 7 augustus 2019 3 uur geleden zei nasje92: Red je het in dat weekend om het dan ff te luisteren? Ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten