Mvdv Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 0-1, op naar de volgende ronde (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) Kan bijna niet meer misgaan inderdaad. Janssen sterk. Edit: Die Doka ook echt enige goede speler zowat deze wedstrijd bij Istanbul. 6 augustus 2015 bewerkt door Ivoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 Ik vond die Johansson altijd wel een redelijk zieke spits, heeft toch best veel mooie goals gemaakt? Had ook een fijne techniek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Van den Brom gaat dus vanavond 5-3-2 spelen met Luckassen als extra verdediger in het centrum. Snap niet waarom je dat zou doen, oke je krijg 5 goals tegen in de Eredivisie, maar waar komt de opinie vandaan dat een extra verdediger in Europa dan nuttig is. :cab: Spelers zijn daarnaast niet gewend aan deze formatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Hebben ze bij AZ echt geen betere keeper? Vind hem vrij zwak bij die tegengoals. Tegen Ajax ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renato Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Coutinho is daar tweede keeper, die zal wel een kans krijgen als die Rochet niet beter gaat keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Coutinho is toch sowieso een prima keeper voor az Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Hopelijk beetje leuke wedstrijd vanavond, want ik zit samen met @Fabian. In het stadion :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2015 Huhu, ik was er ook. Compleet doodgeërgerd tot aan de goal. Die Dos Santos, kreeg die nou een applauswissel :cab: Vond ik echt de slechtste man op het veld. Blij met de overwinning wel toch, leuke poule ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 29 augustus 2015 Share Geplaatst 29 augustus 2015 Huhu, ik was er ook. Compleet doodgeërgerd tot aan de goal. Die Dos Santos, kreeg die nou een applauswissel :cab: Vond ik echt de slechtste man op het veld. Blij met de overwinning wel toch, leuke poule ook wel. Geërgerd aan de tegenstander hoop ik toch? Az speelde toch best aardig? Was volgens mij geen applauswissel. Haye en Hupperts waren vele malen beter dan Dos Santos. Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2015 (bewerkt) Geërgerd aan de tegenstander hoop ik toch? Az speelde toch best aardig? Was volgens mij geen applauswissel. Haye en Hupperts waren vele malen beter dan Dos Santos. Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, aan het spel in zijn totaliteit. De irritaties door Astra en het niet lukken van acties. En ik ergerde me vooral aan onze Dabney. Heb hem werkelijk geen een goede actie zien maken :r Je ziet wel aan alles dat hij het talent heeft, maar voor nu is het gewoon nog net-niet allemaal. AZ speelde heerlijk aanvallend en Hupperts maakte wel lekkere acties. Johannsson op de back ook als een baas. Die Servische aankoop heb ik nog niet gezien, maar ben ook wel benieuwd wat die allemaal kan. Aanvallend zal 'ie moeilijk beter zijn dan Johannsson, maar misschien verbaast ie me wel. Overwinteren moet wel mogelijk zijn denk ik ook, met deze poule. O Brezancic is VL zie ik nu, helemaal prima. Daar konden we nog wel iemand gebruiken inderdaad :< 29 augustus 2015 bewerkt door Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 september 2015 Auteur Share Geplaatst 7 september 2015 ALKMAAR - Het was een drukke transferzomer in Alkmaar. Op de deur van het AFAS Stadion klopten zeven spelers aan. Directeur Voetbalzaken Earnest Stewart laat zijn licht schijnen over de nieuwelingen. Gino Coutinho “Met Gino Coutinho hebben we een schat aan ervaring in huis gehaald. Na zo’n 200 wedstrijden in het betaalde voetbal weet hij precies wat er nodig is. Gino heeft bij ADO Den Haag bewezen dat hij een prima keeper op Eredivisie-niveau is. Ook keepte hij in Europees verband. Die ervaring kan hij overbrengen op onze keeperstalenten als Sergio Rochet en Nick Olij. Momenteel krijgt Rochet de voorkeur, maar als Coutinho nodig is zal hij er staan. Zijn sterke punten? Een uitstekende reflex én zijn meevoetballende kwaliteiten.” Rajko Brezancic “Rajko Brezancic is een moderne vleugelverdediger. Hij heeft een enorme actieradius, waarmee hij de gehele linkerflank bestrijkt. Brezancic heeft het uithoudingsvermogen om 90 minuten te blijven gaan, waardoor hij verdedigend en aanvallend zijn mannetje staat. Met 26 jaar wordt hij direct één van de ervaren krachten in onze selectie. Zijn teller staat al op ruim 150 duels in het betaalde voetbal. In zijn eerste weken merken we al dat hij jonge spelers sturing geeft, zowel in woord, gebaar als met zijn dwingende spel.” Jop van der Linden “Jop van der Linden heeft in zijn eerste maanden al direct een goede indruk achtergelaten. Hij is een betrouwbare centrale verdediger, die over de nodige duelkracht beschikt. Ook positioneel is Jop een slimme speler. Hij staat vaak goed in verdedigende situaties, waardoor hij veel balveroveringen heeft. Zijn aanvallende wapen is inmiddels ook doorgedrongen tot het AFAS Stadion. Met zijn geweldige trap kan hij bij standaardsituaties voor veel gevaar zorgen voor het vijandelijke doel. Dat bleek tijdens de Europese duels met Istanbul Basaksehir en Astra Giurgiu, waarin hij beslissend was met zijn doelpunten.” Joris van Overeem “Joris van Overeem is geen ‘echte’ nieuweling, maar toch willen we hem op deze pagina noemen. Hij vertrok vorig seizoen als talent naar FC Dordrecht, waar hij op huurbasis 34 wedstrijden in de Eredivisie heeft gespeeld. Die hebben hem gevormd tot een volwassen middenvelder. Joris heeft nu het vermogen om grote afstanden te overbruggen, van de eerste tot de laatste minuut. Met zijn voorbeeldige mentaliteit is hij een welkome versterking van onze selectie. Joris is een échte teamspeler. Mooi dat hij het vertrouwen krijgt van onze technische staf. Door zijn sterke spel, met onder meer het belangrijke doelpunt op bezoek in Istanbul, heeft hij ook een plek bij Jong Oranje verworven. Een compliment voor hem en de AZ Jeugdopleiding.” Ben Rienstra “Met de komst van Ben Rienstra hebben we ons middenveld beter in balans gebracht. Ben heeft inmiddels ruimschoots ervaring in de Eredivisie. Hij heeft altijd oog voor defensieve taken in het elftal, maar ook aanvallend laat hij zich regelmatig gelden. Een sterk punt is zijn passing: gedurfd, maar toch nauwkeurig. Met Rienstra hebben we een leider in huis gehaald; een type dat we zochten na het vertrek van onze aanvoerder Nemanja Gudelj. Hij kan de jonge spelers om hem heen aansturen. Het is tevens mooi dat hij een jongen uit de regio Alkmaar is. Hij kent de clubcultuur en onze supporters kunnen zich met hem identificeren.” Alireza Jahanbakhsh “Alireza Jahanbakhsh heeft iets dat je tegenwoordig niet veel meer ziet in het voetbal. Hij kan op snelheid en techniek een man passeren, waardoor er ruimtes op het veld ontstaan. Zelden zal je Alireza een plichtmatig balletje terug zien geven. Hij is altijd in beweging en op zoek naar doelgevaar. Bij NEC was hij de smaakmaker, met in totaal 19 doelpunten en 21 assists. Zo’n buitenspeler is heerlijk voor een spits. Helaas kwam hij naar ons toe met een knieblessure, maar hij wordt nu elke week fitter en sterker. Het AZ-publiek gaat hopelijk nog heel veel mooie dingen van hem zien.” Vincent Janssen “Met Vincent Janssen hebben we een zeer beloftevolle Nederlandse spits in huis gehaald. Niet voor niets is hij momenteel een belangrijke kracht bij Jong Oranje. Vincent is een knokker, die na te zijn weggestuurd bij Feyenoord via Almere City toch zijn entree in de Eredivisie heeft gemaakt. Hij geeft nooit op: een tegenslag lijkt hem juist sterker te maken. Die vechtersmentaliteit zit ook opgesloten in zijn spel. Janssen is een spits die het elftal beter kan laten voetballen. Als hij de bal krijgt, zet een verdediger hem er zelden vanaf. Hierdoor krijgen we meer combinaties voorin. Janssen krijgt van ons de tijd om te wennen aan het niveau in de Eredivisie en de Europa League. Zijn eerste optredens beloven al veel goeds. Janssen kan ook een doelpunt maken. In de jeugd bij Feyenoord was hij vaak topscorer, net zoals vorig seizoen in Almere.” © http://www.az.nl/nieuws/stewart-hij-was-smaakmaker/1?catid= Ik hoop dat Brezancic snel minuten mag gaan maken als linksback. Afgelopen week in de oefenwedstrijd tegen FC Oss heeft hij samen met Alireza zijn eerste minuten mogen maken. Al met al prima versterkingen binnen gehaald afgelopen zomer. Het zal vechten worden om play-offs, want ik zie AZ geen top 5 eindigen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 1 oktober 2015 Share Geplaatst 1 oktober 2015 Ik ben hierheen gekomen om eerste keeper te worden en ga voor het hoogst haalbare", laat hij strijdbaar weten in gesprek met De Telegraaf. "Ik werk er hard voor en geloof erin; als je zaait, ga je ook oogsten." :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Mattias Johansson verlengt zijn contract met een jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 oktober 2015 Share Geplaatst 15 oktober 2015 Mattias Johansson verlengt zijn contract met een jaar. [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 [MENTION=7105]Fantasy[/MENTION]; _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ El Hamdaoui versterkt aanval van AZ Mounir El Hamdaoui keert als contractspeler terug bij AZ. Dinsdagmiddag wordt het mondelinge akkoord met de 31-jarige Marokkaan over een verbintenis tot medio volgend jaar bezegeld. El Hamdaoui trainde al een paar weken mee bij de club die hij in het seizoen 2008/09 met 23 doelpunten naar de landstitel schoot. Hij viel gelijk op door zijn fitheid en gedrevenheid. Zijn voorkeur ging aanvankelijk uit naar een nieuwe buitenlandse werkgever, maar concrete belangstelling bleef uit. El Hamdaoui wil zich nu bij AZ in de kijker spelen. Na zijn vertrek bij Ajax in 2012 kwam de bij Excelsior opgeleide aanvaller nog maar weinig aan spelen toe. Het bleef bij 35 wedstrijden voor Fiorentina en Málaga (op huurbasis) in drie jaar. Na een matige seizoenstart heeft AZ wel behoefte aan een extra aanvaller. El Hamdaoui is echter nog niet speelgerechtigd in de Europa League, aangezien de spelerslijst al bij de UEFA ligt. Daarom ontbreekt hij deze week ook in het thuisduel met FC Augsburg. Indien de Alkmaarders de groepsfase overleven, is de Eredivisie-topscorer van 2009 weer inzetbaar. Komende zondag zal hij al zijn rentree kunnen maken in De Kuip tegen Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2015 :<:<:<:< Sowieso shirt halen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Dat hij zondag mag beginnen met een hattrick ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION] Die vent is zo slecht he. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Is Alireza een keertje fit of hij zit het bij hem? Ali op rechts en El Hamdaoui in de spits, lekker man. Als El Hamdaoui zijn oude niveau nog heeft althans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Is Alireza een keertje fit of hij zit het bij hem? Ali op rechts en El Hamdaoui in de spits, lekker man. Als El Hamdaoui zijn oude niveau nog heeft althans. Geen idee, maar het duurt inderdaad wel erg lang voordat die man een keer fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Dus Janssen naar de bank? Of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 20 oktober 2015 Share Geplaatst 20 oktober 2015 Dus Janssen naar de bank? Of? Wat mij betreft ipv Hupperts, Janssen en Mounir samen in de spits en Henriksen erachter. Alleen dan moeten we gaan puzzelen als Reza fit is, maar dat duurt nog wel even denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2015 (bewerkt) Is Alireza een keertje fit of hij zit het bij hem? Ali op rechts en El Hamdaoui in de spits, lekker man. Als El Hamdaoui zijn oude niveau nog heeft althans. "We hebben van tevoren rekening gehouden met de mogelijkheid dat het herstel van Alireza Jahanbakhsh wat langer zou gaan duren", antwoordt Stewart desgevraagd. "We wisten dat hij een operatie had ondergaan. Op het moment dat je echter de kans krijgt om een heel goede speler binnen te halen, die creatief is, doelpunten kan maken en assists levert, moet je dat zeker niet nalaten. Met het herstel van Alireza duurt het net even wat langer dan gehoopt, want de hoop is dat iedereen fit is en direct op de toppen van zijn kunnen speelt. Daar heeft Alireza net even wat meer tijd voor nodig. Dat hebben we. Als hij straks weer 100 procent fit is, gaat hij de mensen heel blij maken." El Hamdaoui: http://www.az.nl/nieuws/el-hamdaoui-het-voelt-goed/1 :love: Shirt krijg ik geloof ik met kerst, dus daarna meteen even laten bedrukken :mrgy: Coutinho; Brezancic, Gouweleeuw, v.d. Linden, Haps; Ortiz, Rienstra, Henriksen; Jahanbakhsh, El Hamdaoui, Tankovic (d) 21 oktober 2015 bewerkt door Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 oktober 2015 Share Geplaatst 21 oktober 2015 Lekker elftal, nou nog Vlaar ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten