Tijn Geplaatst 22 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2019 Stemronde 1/16: Arizona Inzending: TeamWesil De tweede editie van the Great American Song Contest gaat uiteindelijk van start met zestien deelnemende staten, en debutant Arizona heeft de eer om deze editie af te trappen. TeamWesil wist de eerste editie met New Jersey in de middenmoot te eindigen voor een niet onverdienstelijke twaalfde plek. De woestijnstaat zal echter hopen dat hun inzending Dear and the Headlights, een indierockband uit hoofdstad Phoenix, mee weet te doen voor de ereplaatsen. De punten van de staat Arizona worden in Phoenix gepresenteerd door de spelers van de Phoenix Suns. Spoiler 1. Ohio – 12 punten [007mark]* 2. Florida – 10 punten [hjs] 3. Delaware – 8 punten [nasje92] 4. Massachusetts – 7 punten [Jeroen.] 5. New Jersey – 6 punten [Kelvin] 6. California – 5 punten [komodo25] 7. South Carolina – 4 punten [bas2204] 8. Wisconsin – 3 punten [Dysproz] 9. Illinois – 2 punten [ivago] 10. New York – 1 punt [Erwin.] 11. Arizona – 0 punten [TeamWesil] 12. Indiana – 0 punten [Tijn] 13. Michigan – 0 punten [Zeus] 14. Oregon – 0 punten [Satyr] 15. Texas – 0 punten [Richard] 16. Washington – 0 punten [Chiemel] @Satyr @Chiemel@007mark @hjs@Zeus @nasje92 @Jeroen. @Kelvin @komodo25 @bas2204 @Dysproz @ivago @Erwin. @TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Jeetje, hier ook al geen punten. Vind dat ik minimaal top 7 moet halen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Met 5 punten een leuke start . Thanks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Een viertal punten. Dat is een aardig begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Dat is nog eens een binnenkomen. Bedankt voor de 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 3 punten. Beter dan niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Hoppa, gelijk van de 0 af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 Mooie start hier. Hopelijk kan ik dit volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 mei 2019 Share Geplaatst 22 mei 2019 @Rossi Jammer dat je zo reageert. Zeker als het onbewust gedaan is. Laat die zeikers maar zeiken. En er zijn, gezien de reacties, ook mensen die je fout inzien en er verder niet om geven, omdat het maar een spel is. Vorige editie hadden we er ook eentje die, na het inzenden, op meer dan 500K views was geeïndigd. Kan gebeuren, maar na twee dagen is iedereen dat weer vergeten. Overigens stemde ik nadat dat bekend was geworden dat 'ie er meer dan 500K had. Dan geef ik gewoon minder punten als "straf", verder boeit het me ook weinig. Had echter weinig uitgemaakt, omdat ik het echt een zaadnummer vond en 'ie volgens mij laatste was in mijn stemlijst. Voor de volgende keer, want ik hoop natuurlijk dat je gewoon mee blijft doen aan deze leuke initiatieven, zeg ik; check het nog even voor de zekerheid. Kost toch niet zo veel moeite en het scheelt jezelf en ons weer wat gezeik om te lezen. Mocht het dan toch weer een keer gebeuren, dan is dat maar zo. Er staat hier niks op het spel en het is vooral bedoeld om mensen nieuwe muziek te leren kennen. En dit geval de wat onbekendere muziek, vandaar de regel van Tijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 [mention=5005]Rossi[/mention] Jammer dat je zo reageert. Zeker als het onbewust gedaan is. Laat die zeikers maar zeiken. En er zijn, gezien de reacties, ook mensen die je fout inzien en er verder niet om geven, omdat het maar een spel is. Vorige editie hadden we er ook eentje die, na het inzenden, op meer dan 500K views was geeïndigd. Kan gebeuren, maar na twee dagen is iedereen dat weer vergeten. Overigens stemde ik nadat dat bekend was geworden dat 'ie er meer dan 500K had. Dan geef ik gewoon minder punten als "straf", verder boeit het me ook weinig. Had echter weinig uitgemaakt, omdat ik het echt een zaadnummer vond en 'ie volgens mij laatste was in mijn stemlijst. Voor de volgende keer, want ik hoop natuurlijk dat je gewoon mee blijft doen aan deze leuke initiatieven, zeg ik; check het nog even voor de zekerheid. Kost toch niet zo veel moeite en het scheelt jezelf en ons weer wat gezeik om te lezen. Mocht het dan toch weer een keer gebeuren, dan is dat maar zo. Er staat hier niks op het spel en het is vooral bedoeld om mensen nieuwe muziek te leren kennen. En dit geval de wat onbekendere muziek, vandaar de regel van Tijn.Ach als de meningen erover uiteenlopen dan wil ik de negatieve niet teleurstellen. Volgende keer beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Toch al twee puntjes, beter dan geen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Super. Prima begin met 8 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 mei 2019 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2019 Stemronde 2/16: California Inzending: komodo25 Voor de tweede stemronde blijven we aan de Amerikaanse westkust plakken, want Amerika's grootste staat qua inwoners California is aan de beurt. California wist bij de eerste editie van the Great American Song Contest in de top vijf te eindigen, dus men hoopt dat Built Like Alaska op het succes van The Frights weet voort te borduren. Built Like Alaska komt uit de stad Oakdale, met de prachtige bijnaam 'Cowboy Capital of the World'. Het is echter geen Country dat deze band maakt, maar indie in de traditie van de band Grandaddy. Dit zijn de punten van California, met daarbij de opmerking dat je in de balk bovenin op forward moet klikken. Spoiler 1. Florida – 22 punten [hjs]* 2. Ohio – 15 punten [007mark]* 3. New Jersey – 13 punten [Kelvin] 4. Wisconsin – 13 punten [Dysproz] 5. South Carolina – 12 punten [bas2204] 6. Delaware – 10 punten [nasje92] 7. Massachusetts – 7 punten [Jeroen.] 8. Arizona – 6 punten [TeamWesil] 9. California – 5 punten [komodo25] 10. Washington – 5 punten [Chiemel] 11. Oregon – 4 punten [Satyr] 12. Illinois – 3 punten [ivago] 13. New York – 1 punt [Erwin.] 14. Indiana – 0 punten [Tijn] 15. Michigan – 0 punten [Zeus] 16. Texas – 0 punten [Richard] @hjs @007mark @Kelvin @Dysproz @bas2204 @nasje92 @Jeroen. @TeamWesil @komodo25 @Chiemel @Satyr @ivago @Erwin. @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Lekker begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Overigens 1 noot van mijn kant. De 12 punten waren in 1e instantie naar Pennsylvania gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Toch nog mensen met smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 44 minuten geleden zei Rossi: Toch nog mensen met smaak Oh je doet echt niet mee? Jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 2 minuten geleden zei Chiemel: Oh je doet echt niet mee? Jammer Nee, volgende editie beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 1 uur geleden zei Rossi: Toch nog mensen met smaak Goede muziek kan ik zeker waarderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Drie is niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 Hupla mooie binnenkomer nadat ik in de eerste ronde men punten gaf. De strijd is ingezet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 mei 2019 Share Geplaatst 23 mei 2019 En een mooie 8 punten als vervolg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 mei 2019 Share Geplaatst 24 mei 2019 Ik heb punten!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 24 mei 2019 Share Geplaatst 24 mei 2019 Toch weer 2 puntjes er bij. Keurig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 24 mei 2019 Share Geplaatst 24 mei 2019 Weer 10 punten er bij,kom zowaar aan de leiding ? Bedankt . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten