JanVertonghen Geplaatst 13 februari 2019 Share Geplaatst 13 februari 2019 (bewerkt) Kan je wel leuk blijven herhalen dat het algemeen bekend is, maar laat dat eens zien dan. @Kokkie en ik volgen die gozer al maandenlang, nieuws rondom Fortnite ook, maar we hebben nooit gelezen dat hij dik betaald wordt door Epic Games. Dus óf we hebben het gemist, óf je zit het uit je duim te zuigen. Volgens mij is het enige geld dat hij vanuit Epic Games ontvangt prijzengeld of van evenementen (laatst een toernooi in Korea en iets bij de Pro Bowl) waarbij hij aanwezig is. Ik denk niet dat ze hem maandelijks een bedrag sturen met de boodschap 'blijf Fortnite spelen of je krijgt geen cent meer van ons'. Wat me dan helemaal gek lijkt is dat Tfue per stream een keer of tweehonderd roept 'this game is shit' en dat hij dagelijks over elk dingetje dat mis is met Fortnite loopt te klagen. Denk niet dat zo'n deal zo hoort te werken. Zeg ook nergens dat die streamers het moeten doen voor het geld. Misschien doen ze dat wel, misschien zijn ze het gewoon uit interesse gaan en blijven spelen. Ik wilde alleen even aangeven dat een aantal streamers ervoor betaald zijn om het onder de aandacht te brengen. Noem je ook nog eens de namen op die, ondanks een grote fanbase, niet competitief Fortnite spelen. Dan switch je wel wat makkelijker natuurlijk. Reden waarom ze het zijn gaan en blijven spelen maakt me verder niet uit, dat moeten ze ook lekker zelf weten. Ben alleen benieuwd hoeveel spelers daar blijven spelen en hoeveel het na een paar weekjes voor gezien houden. Ik verwacht in ieder geval niet dat het ooit in de buurt gaat komen van Fortnite. En wat Epic Games betreft: die gaan meteen een patch uitbrengen met een stuk of vijf zeer goede aanpassingen, waar de community al een tijdje over klaagt. Die krijgen het ook wel mee dus. Ik krijg betaald om Fortnite te blijven spelen en verdedigen hoor @Magikarp. 13 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2019 7 uur geleden zei JanVertonghen: Kan je wel leuk blijven herhalen dat het algemeen bekend is, maar laat dat eens zien dan. @Kokkie en ik volgen die gozer al maandenlang, nieuws rondom Fortnite ook, maar we hebben nooit gelezen dat hij dik betaald wordt door Epic Games. Dus óf we hebben het gemist, óf je zit het uit je duim te zuigen. Volgens mij is het enige geld dat hij vanuit Epic Games ontvangt prijzengeld of van evenementen (laatst een toernooi in Korea en iets bij de Pro Bowl) waarbij hij aanwezig is. Ik denk niet dat ze hem maandelijks een bedrag sturen met de boodschap 'blijf Fortnite spelen of je krijgt geen cent meer van ons'. Wat me dan helemaal gek lijkt is dat Tfue per stream een keer of tweehonderd roept 'this game is shit' en dat hij dagelijks over elk dingetje dat mis is met Fortnite loopt te klagen. Denk niet dat zo'n deal zo hoort te werken. Zeg ook nergens dat die streamers het moeten doen voor het geld. Misschien doen ze dat wel, misschien zijn ze het gewoon uit interesse gaan en blijven spelen. Ik wilde alleen even aangeven dat een aantal streamers ervoor betaald zijn om het onder de aandacht te brengen. Noem je ook nog eens de namen op die, ondanks een grote fanbase, niet competitief Fortnite spelen. Dan switch je wel wat makkelijker natuurlijk. Reden waarom ze het zijn gaan en blijven spelen maakt me verder niet uit, dat moeten ze ook lekker zelf weten. Ben alleen benieuwd hoeveel spelers daar blijven spelen en hoeveel het na een paar weekjes voor gezien houden. Ik verwacht in ieder geval niet dat het ooit in de buurt gaat komen van Fortnite. En wat Epic Games betreft: die gaan meteen een patch uitbrengen met een stuk of vijf zeer goede aanpassingen, waar de community al een tijdje over klaagt. Die krijgen het ook wel mee dus. Ik krijg betaald om Fortnite te blijven spelen en verdedigen hoor @Magikarp. Ik zal eens kijken dit weekend of ik het terug kan vinden. Volgens mij heeft hij het zelf ook wel bevestigd. Ja we gaan het zien, ik denk dat het wel eens akelig dichtbij zou kunnen komen. Maar dat is dan vooral gebaseerd op eigen ervaring. Vooral het geluid is zo goed, dat heb ik nog niet eerder gezien in een game. En dat was in blackout een groot kritiekpunt. Dat het geluid zo slecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 (bewerkt) COD is een prima game maar je bent een dwaas als je het alleen koopt om Blackout te spelen, dat is gewoon gemaakt om lekker goedkoop te scoren. Multiplayer is gewoon vermakelijk. Zie hier wat reacties dat Apex niet kan veranderen en repetitief is.. Knap dat jullie dat nu al weten. Misschien brengen ze om de 3 maanden en nieuwe map uit. Dat is vrij onwaarschijnlijk, maar ben wel benieuwd waar zo'n dev mee komt om de strijd aan te gaan met Fortnite. Zou achterlijk zijn als ze een BR game uitbrengen in dit 'Fortnite-tijdperk' en er dan in de toekomst vrijwel niets aan veranderen. Dat zou een instant doodsteek voor de game zijn. 14 februari 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Waarom zou je via youtube gaan kijken hoe en wat een ander speelt? Misschien word ik te oud voor die shit maar ik heb helemaal niks met streamersVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 Kijk wel graag naar streamers hoor. Zijn er een aantal bij die echt kwaliteit leveren; qua games en entertainment. Snap ook heel goed dat heel veel mensen er niet van houden. Vind het altijd wel vermakelijk, of gewoon fijn als achtergrond geluid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2019 4 uur geleden zei Jespresso: COD is een prima game maar je bent een dwaas als je het alleen koopt om Blackout te spelen, dat is gewoon gemaakt om lekker goedkoop te scoren. Multiplayer is gewoon vermakelijk. Zie hier wat reacties dat Apex niet kan veranderen en repetitief is.. Knap dat jullie dat nu al weten. Misschien brengen ze om de 3 maanden en nieuwe map uit. Dat is vrij onwaarschijnlijk, maar ben wel benieuwd waar zo'n dev mee komt om de strijd aan te gaan met Fortnite. Zou achterlijk zijn als ze een BR game uitbrengen in dit 'Fortnite-tijdperk' en er dan in de toekomst vrijwel niets aan veranderen. Dat zou een instant doodsteek voor de game zijn. Ik vond persoonlijk blackout leuker dan multiplayer ja. Maar dat heeft vooral met de game mode te maken. Multiplayer ben ik prestige 2 dus ook dat wel wat gespeeld. Maar blackout heeft zichzelf vooral in de voet geschoten met wat onbegrijpelijke acties die nu stuk voor stuk aangepast worden. Denk aan de SDM die binnen 2 shot killde, leve 3 armor wat bijna onverslaanbaar was, 9-bang, concussions dat gemixed met een hoop bugs heeft de game geen goed gedaan. @Rossi ga dan vooral een keer drdisrespect kijken. Man ik kan helemaal stuk gaan om die gast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Rossi: Waarom zou je via youtube gaan kijken hoe en wat een ander speelt? Misschien word ik te oud voor die shit maar ik heb helemaal niks met streamers Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Vergelijk het met een sport. Waarom kijk je naar professionele teams als je bijvoorbeeld voetballen zo leuk vindt en het ook zelf kan gaan doen? Het is gewoon leuk om mensen te zien die erg goed zijn in het spelletje. Je leert er ook veel dingen van. Verder heb je ook content creators, maar die kijk ik bijna niet meer. @Elsjorro1990 die DrDisrespect is iemand waarvan ik nooit begrepen heb dat die zo’n grote fanbase heeft. Zijn humor zal dan toch veel mensen aanspreken, maar ik vind het niks. Zag laatst ook een filmpje langskomen waar meneer huilend voor de camera aangaf dat hij vreemd was gegaan. Dat was echt beschamend om te zien. Respect voor die man was dan ook meteen ver te zoeken. Heeft wat dat betreft zijn naam wel goed uitgekozen. 14 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 14 februari 2019 47 minuten geleden zei JanVertonghen: Vergelijk het met een sport. Waarom kijk je naar professionele teams als je bijvoorbeeld voetballen zo leuk vindt en het ook zelf kan gaan doen? Het is gewoon leuk om mensen te zien die erg goed zijn in het spelletje. Je leert er ook veel dingen van. Verder heb je ook content creators, maar die kijk ik bijna niet meer. @Elsjorro1990 die DrDisrespect is iemand waarvan ik nooit begrepen heb dat die zo’n grote fanbase heeft. Zijn humor zal dan toch veel mensen aanspreken, maar ik vind het niks. Zag laatst ook een filmpje langskomen waar meneer huilend voor de camera aangaf dat hij vreemd was gegaan. Dat was echt beschamend om te zien. Respect voor die man was dan ook meteen ver te zoeken. Heeft wat dat betreft zijn naam wel goed uitgekozen. Dat was wel cringe ja, dat je vreemd gaat is 1, maar doe ff lekker normaal en gooi daar niet een stream voor aan van 10 minuten. Maar verder kan ik het wel waarderen, die hele act met de 2 time champion, violence speed and momentum. Het geschreeuw, het nadoen van een dolfijn. Ik vind het echt top end entertainment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 februari 2019 Share Geplaatst 14 februari 2019 CDNThe3rd is hands down de beste entertainer van Twitch. Wat een man is dat. Kan daar echt helemaal stuk om gaan, ongeacht welke game hij speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 15 februari 2019 Share Geplaatst 15 februari 2019 Dr. Disrespect doet me altijd denken aan deze dono; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 16 februari 2019 Share Geplaatst 16 februari 2019 Op 14-2-2019 om 08:42 zei Rossi: Waarom zou je via youtube gaan kijken hoe en wat een ander speelt? Misschien word ik te oud voor die shit maar ik heb helemaal niks met streamers Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Same story. Die hele discussie hier ook over welke game groter is, lekker boeiend. Ik vind Apex lekker spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 18 februari 2019 Share Geplaatst 18 februari 2019 Ik vond Fortnite echt geen fuck aan. Meermaals geprobeerd, maar nooit geslaagd. Twee potjes gespeelt met Apex en dit bevalt mij 100x beter. Speelt een stuk soepeler en fijnere setting. Wie weet hoe lang het mij boeit, maar voor mij vermaakt het momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2019 Op 16-2-2019 om 23:33 zei Kokkie: Er gaat helemaal geen discussie welke game groter is. Dat is namelijk geen discussie maar gewoon overduidelijk. Er ontstond een discussie over Apex als Fortnitekiller omdat ElSjorTelegraaf meteen weer een spel op de hypetrain zet (zoals die ook doet met de CODjes). Lekker toch dat er weer een spelletje is wat een beetje prima te spelen is maar Fortnite zal de komende jaren niet in te halen zijn. Kun je nou nooit normaal doen? Of ben je nog geïrriteerd dat je bimbo er van door gegaan is? Ik mag toch denken dat dit een geruchte concurrent is? Om nog maar niet te spreken over het feit dat ik toch zelf mag bepalen of ik apex een lekkere game vind. Zelfde geld voor cod overigens. Als jij minecraft leuk vind, ga ik je toch ook niet belachelijk maken? Moet je mee kappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 19 februari 2019 20 minuten geleden zei Kokkie: Jij probeert er een een wedstrijdje van te maken. Ik vertel hoe het in elkaar zit. Mocht je daar niet tegen kunnen had je niet die discussie moeten aangaan hier. Onzin. Ik geef alleen aan waarom ik denk dat dit wel eens een hit kan worden. Overigens gaf ik in de openingspost al aan dat het om de nieuwste hype ging. Dat jij dan vervolgens een dergelijke belachelijke reactie er uit moet gooien is prima, en dat je lekker hautain probeerd te doen moet je ook lekker zelf weten, maar doe dat lekker thuis ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 (bewerkt) 4 uur geleden zei Kokkie: Aai. Daar gaan we al. Die grijze lijn is de trendlijn idd. Kan niet genoeg boeien blijkbaar. Dat verbaast mij echt helemaal niets. Er is geen game die met Fortnite mee kan, zeker niet gezien de 100 miljoen dollar World Cup die ze gaan organiseren. 25 februari 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2019 Nou zijn die beginaantallen ook wel schrikbarend hoog he. Drop eens een fortnite grafiekje hier dan? Ik durf ( bijna) te wedden dat die hetzelfde er uit ziet, ergens een massive point met daarna een dalende lijn die ergens rond de 150/200k stabiel blijft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 februari 2019 Share Geplaatst 25 februari 2019 Wel 50% minder omzet dat Fortnite !!!!!!!!!!!!!!!111 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 25 februari 2019 2 uur geleden zei Kokkie: Dan neem ik voor Fortnite maar een periode van de laatste 180 dagen. Een stijgende trend te zien. Hetzelfde geldt voor de afgelopen 365 dagen trouwens. Waarom pak ik geen Fortnite grafiek van de afgelopen 30 dagen? Die is natuurlijk beïnvloed door wat Apex heeft gedaan maar daar zit dus alweer een stijging in. Wanneer je de grafiek van een periode van 1 jaar bekijkt is die hetzelfde als deze. Stijgende trend en af en toe piekjes omdat er Skirmishes zijn. Je snapt zelf ook wel dat vergelijken dan lastig word he? Maar goed, ik verwacht ook niet dat apex fortnite binnen 4 week van de troon stoot ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2019 6 uur geleden zei Kokkie: Nou, de enige echt grote streamer, Shroud, heeft even gezegd dat Apex al dood is en het saai is geworden. Nu krijgt ie 50k kijkers per dag dus zal die nog wel even doorspelen maar dat heeft niet lang geduurd iig. Ben benieuwd wat de volgende hype is. Het is wel lekker dat je hier af en toe wat one liners komt droppen. Ff wachten tot iets je goed uit komt en hallo ik ben er weer. Ik zie je hier namelijk niet posten als er gemeld word dat apex sneller 50 mil geregistreerde players had dan fortnite. Maar goed, verder wel eens dat het inmiddels erg eentonig begint te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Het is wel lekker dat je hier af en toe wat one liners komt droppen. Ff wachten tot iets je goed uit komt en hallo ik ben er weer. Ik zie je hier namelijk niet posten als er gemeld word dat apex sneller 50 mil geregistreerde players had dan fortnite. Maar goed, verder wel eens dat het inmiddels erg eentonig begint te worden. Meer betaalde streamers. Zo simpel is het. Fortnite heeft aan het begin 0 betaalde promotie gedaan met streamers oid. 13 maart 2019 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2019 1 minuut geleden zei Jespresso: Meer betaalde streamers. Zo simpel is het. Fortnite heeft aan het begin 0 betaalde promotie gedaan met streamers oid. Uiteraard, maar maakt de reden wat uit dan? Overigens ga je dan cijfers in perspectief plaatsen. Maar dat kun je toch ook prima met die twitch viewers grafiek? Immers bepalen de streamers wat er gespeeld word. Wat dat betreft zou ik alleen actieve playerbase een geldig meetinstrument vinden ( 1tje die fortnite ook prima wint van apex btw) Maar goed, nogmaals dan maar: ook ik vind apex tegenvallen. I.p.v. aan te haken, lijken ze het niet aan te kunnen. Servers zijn laggy ass hell, wingman nog steeds belachelijk overpowered etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 april 2019 Share Geplaatst 18 april 2019 Nog veel mensen die dit spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten