Elsjorro1990 Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 3 uur geleden zei Bakkes12: Ach man loop niet zo te zeveren joh. Waarom ben je bij voorbaat kansloos? Omdat Ajax en PSV zoveel beter zijn? Dat valt nog wel te bezien. Ik ben tot dusverre echt niet overtuigd van die twee. De enige ploeg die overtuigd is misschien AZ maar dat valt ook nog maar te bezien. Ik ben het met je eens dat er eerder ingegrepen moest worden op de CV posities maar dat gebeurd nu toch? We hebben pas drie wedstrijden gespeeld, de achterstand is pas vier punten. Waarom zouden we niet langer mee kunnen doen? Nee mij hoor je niet zeggen dat we daadwerkelijk kampioen worden, maar om er nu een top 5 ploeg van te maken is ook niet helemaal fair. Ik vind inzetten op de jeugd ook wel terecht maar dat moet niet ten koste gaan van de prestaties. Met alleen maar jeugd spelen we over 5 jaar in de middenmoot. Dan is de discussie met jou bij voorbaat al eentje die niet gevoerd kan worden, als je er serieus van overtuigd bent dat je ook maar een procentje kans hebt dat je het PSV of Ajax lastig gaat maken. Je bent namelijk compleet kansloos. Overigens is hoe PJ het stelt, en ik krijg dit bijna niet mijn strot uit, wel de weg waar je voor zou moeten gaan. Het heeft je toch ook uit de shit geholpen? Destijds inzetten op de jeugd. Prima dat je dan op een gegeven moment gaat zoeken naar een mix, zie Ajax. Die doen ook niet alles meer met eigen jeugd. Maar die hebben daadwerkelijk het vermogen staan om dat te doen en kunnen dan miskopen prima opvangen ( orejuela, Cassiera, magallan,) dat is te samen al een bedrag van 14 mil. Als je dat dus als Feyenoord gebeurd is alles dus weer voor niets geweest. Maar het lijkt wel alsof het beleid weer gemaakt wordt om alle gekke supportertjes gerust te stellen. Zo van: we doen er alles aan om om de titel te spelen. Terwijl je daar op dit moment gewoon kansloos voor bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Sinisterra op de bank :( Middenveld wel weer Taap-Fer-Kokcu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Billenknijpen met Tapia hoor. Wat was die bij die kans in de 25e minuut allemaal aan het doen joh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Anticipeerde op een bal die teruggelegd zou worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Zag er heel klungelig uit. Beste man bij de tegenstander vandaag, het is dat Fer die 2-0 binnenschiet, is hjj ook weer ongelukkig bij betrokken. Naja, aantal goede dingen gezien, aantal mindere. Ié wel sterk en met durf aan het spelen, Larsson eerste helft ook prima. Karsdorp kan het een uur goed aan, daarna had je hem best kunnen wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Joh die kopbal zou er niet eens in gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Dat was vanuit mijn positie niet heel duidelijk dan. Hulde voor de man, alsnog een van de mindere Feyenoorders vandaag. Lijkt overigens wel de gangmaker in de groep te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Goh man, deze uitslag is wel heel lekker hoor. Afmaken in Israel maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 1 uur geleden zei 007mark: Goh man, deze uitslag is wel heel lekker hoor. Afmaken in Israel maar. Nee Soof, niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Alsof ik voelde dat iemand het over mij had Hoorde Beer Sheva nog best hoog zitten, maar hoorde dat het niet veel was (?) Vorig seizoen twee keer tegen Celtic gezien en vond ze toen nog redelijk goed eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Was trainen, zie nu net de highlights op het YT-kanaal van Feyenoord. Na die eerste goal van Fer moet je bij t juichen ff naar links in t publiek kijken, staat een dude met een (parodie)-Heinekenshirt die echt helemaal niks van Fer wil weten ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 28 minuten geleden zei Sophomore: Alsof ik voelde dat iemand het over mij had Hoorde Beer Sheva nog best hoog zitten, maar hoorde dat het niet veel was (?) Vorig seizoen twee keer tegen Celtic gezien en vond ze toen nog redelijk goed eerlijk gezegd. Jaren geleden verloren ze bij Roda, op Kaalheide, met 10-0. Ik was er bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pino: Jaren geleden verloren ze bij Roda, op Kaalheide, met 10-0. Ik was er bij. En heeft het één met het ander te maken? Staan er trouwens nieuwe palen in De Kuip? Tussen het veld en de tribunes zeg maar, van die lange zwarte palen. Edit: Ah blijkbaar voor netten aan te hangen. 23 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 1 uur geleden zei PJHoutman: Was trainen, zie nu net de highlights op het YT-kanaal van Feyenoord. Na die eerste goal van Fer moet je bij t juichen ff naar links in t publiek kijken, staat een dude met een (parodie)-Heinekenshirt die echt helemaal niks van Fer wil weten ? Hahaha heerlijk ja. Viel me tijdens de pot ook gelijk op. Wat een klein persoon ben je dan he. Is dat @Jespresso toevallig? Had overigens voor 006Marcel ook na een gewonnen pot nog een rapport gemaakt, maar blijkbaar slaat MU posts waar je aan begonnen bent niet meer op als je de browser sluit. Had prachtige volzinnen vol waarheden en leermomenten voor jullie, o.a over Ié, Botteghin en Larsson, maar die moet ik jullie nu schuldig blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 @Magikarp ik ben dat toevallig niet nee. Wel leuk dat je aan me denkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) 10 uur geleden zei PJHoutman: Nee Soof, niet doen. Gas erop en nog een keer winnen. 10 uur geleden zei Sophomore: Alsof ik voelde dat iemand het over mij had Hoorde Beer Sheva nog best hoog zitten, maar hoorde dat het niet veel was (?) Vorig seizoen twee keer tegen Celtic gezien en vond ze toen nog redelijk goed eerlijk gezegd. Hoorde hetzelfde inderdaad. Zijn van 2016 tot 2018 toch drie keer op rij kampioen geworden van Israel, dan moet je wel iets kunnen. Of komt toch door sterke spel van Feyenoord huhu. 8 uur geleden zei Magikarp: Had overigens voor 006Marcel ook na een gewonnen pot nog een rapport gemaakt, maar blijkbaar slaat MU posts waar je aan begonnen bent niet meer op als je de browser sluit. Had prachtige volzinnen vol waarheden en leermomenten voor jullie, o.a over Ié, Botteghin en Larsson, maar die moet ik jullie nu schuldig blijven. Zonde. Heb zelf namelijk niet de hele wedstrijd kunnen zien door trainen, maar was zeer benieuwd naar je analyse. Dylan Vente trouwens verhuurd aan RKC, lijkt mij een goede zaak. Toch ook meteen een beetje zijn laatste kans. 23 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Neemt niet weg dat wanneer je Vente verhuurd je ook wel een nieuwe spits in de koker moet hebben. Met alleen Jorgensen ga je het niet redden hoor.. Denk echter ook niet dat Gaich komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Had die Mitroglu (?) ook wel graag naar De Kuip zien komen. Benieuwd of er nog wat gaat gebeuren de komende week, die transfer van Senesi lijkt trouwens wel serieuze vormen aan te nemen. Even totaal wat anders: Waar is die Johnston gebleven? Zie en hoor er niks meer van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Goede stap voor Vente om naar RKC te gaan. Die jongen komt voor het eerste van Feyenoord gewoon echt nog flink te kort en zo kan je mooi kijken of het wat is. Sowieso is RKC wel een leuk clubje om spelers aan uit te lenen. Spelen goed voetbal, spelen op Eredivisie niveau en zullen nou ook weer niet gigantisch veel geld te besteden hebben. Wat mij betreft sturen ze Summerville ook die kant uit. Die mag ook wel wat vlieguren maken. Dat was ook mijn eerste gedachte @Vilhena over die Mitroglu. Zo moeilijk is dat toch niet? Misschien willen ze liever een jonge spits halen dat ze Jorgenson na dit seizoen kunnen verkopen? Ik kan me daar wel iets bij voorstellen maar toch. Die Johnston is gehaald als back-up. Die gaat niet direct basisspeler worden, maar zo kan je verdedigers als van Beek en Scharie lozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 26 minuten geleden zei Twan1810: Neemt niet weg dat wanneer je Vente verhuurd je ook wel een nieuwe spits in de koker moet hebben. Met alleen Jorgensen ga je het niet redden hoor.. Grote kans dat misschien dan toch Novakovich gaat komen. 21 minuten geleden zei Vilhena: Had die Mitroglu (?) ook wel graag naar De Kuip zien komen. Benieuwd of er nog wat gaat gebeuren de komende week, die transfer van Senesi lijkt trouwens wel serieuze vormen aan te nemen. Even totaal wat anders: Waar is die Johnston gebleven? Zie en hoor er niks meer van. Lijkt me voor de Eredivisie ook een prima spits. Jaartje huren had best gekund, maar las ook dat PSV meer dan een miljoen neerlegt voor de huur. Op het moment dat Jorgensen weer terugkeert, zou die Griek dan gaan banken. Weet niet of hij daar zo veel zin in heeft eigenlijk. 6 minuten geleden zei Bakkes12: Die Johnston is gehaald als back-up. Die gaat niet direct basisspeler worden, maar zo kan je verdedigers als van Beek en Scharie lozen. Ook 'pas' 20 jaar. Misschien willen ze hem rustig brengen. Weet nog niet helemaal de gedachte erachter, maar verwacht hem in ieder geval wel in de bekerwedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 @Jespresso ja alhoewel de geruchten over die Barreal ook maar terug blijven komen. Ik ben wel benieuwd wat feit is wel dat er een spits bij moet. Als je een spits gisteren in het veld had staan had je deze wedstrijd met 6/7-0 gewonnen denk ik. Je ziet gewoon dat er echt behoefte is aan een echte spits. Narsingh is het gewoon niet, Berghuis is veel sterker op rechts/zwervend. Die Ié is ook een mooie vent hoor. Spreekt dus echt geen woord Engels maar staat d'r toch wel eventjes. Ongeacht of die nou helemaal goed gepositioneerd staat. Die sprint ook naar de zestien van Hapoel Beer Sheva. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Novakovich mag echt wegblijven wat mij betreft. Type Buylykin, leuk voor de middenmoot maar niks voor de top. Zou zelf nog eerder Guidetti huren dan geld steken in Novakovich of Szalai, die nu genoemd worden. Dan haal je in ieder geval een echt karakter binnen die niet hoeft te wennen. Ié wel lachen, totdat ie bij een gewaagde dribbel de bal inlevert en je een goal incasseert. Ben benieuwd naar Senesi, alle geluiden zijn positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Ik ben ook geen voorstander van Novakovich maar ik zie het helaas wel gebeuren ja. Waar haal je de geruchten van Szalai vandaan? Ik heb niets voorbij zien komen daarover namelijk. Guidetti moet je niet doen joh, kan alleen maar mislukken. Iedereen is positief ja, behalve Magikarp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 (bewerkt) We spreken elkaar in 2027 wel weer, wanneer we nog steeds geen stap vooruit zijn gekomen en we nog steeds allemaal snakken naar het 'verkleinen van het gat tussen Feyenoord en Ajax/PSV'. Over Magallan waren de geluiden ook positief. Dat geld is weggegooid, net als dat geld van Orejuela en Cassiera. Verschil is dat Ajax zich dat kan veroorloven. Feyenoord kan zich geen foute transfers veroorloven, maar dat enorme risico nemen ze op die manier wel. Dit is gokken met geld dat je niet hebt. Wie daar positief over is snapt niet alleen niks van voetbal, ook niks van bedrijfsvoering en misschien zelfs niks van hele basic financiele huishouding an sich. Risico is goed, teveel risico niet. 1 uur geleden zei Twan1810: Neemt niet weg dat wanneer je Vente verhuurd je ook wel een nieuwe spits in de koker moet hebben. Met alleen Jorgensen ga je het niet redden hoor.. Denk echter ook niet dat Gaich komt. Dacht ik ook, maar denk dat ze hier ook wel tevreden mee zijn als alternatief. Geen spits. Scheelt weer centen. 42 minuten geleden zei Bakkes12: Ongeacht of die nou helemaal goed gepositioneerd staat. Die sprint ook naar de zestien van Hapoel Beer Sheva. Genieten. Nu is het lachen, ongeacht, en genieten. Tot ie tevéél in zichzelf gaat geloven en hij je 12 punten kost. Wil je dan nog weleens horen. Heb het al eerder gezegd: een goed resultaat maakt een foute beslissing niet opeens een goede beslissing. Op termijn gaat dat gewoon fout en dan staan jullie weer te kankeren uit woede en teleurstelling. Teleurstelling die jullie jezelf aandoen door zo achterlijk naief positief te zijn. Blind voor het spelletje, net als Ié zelf. 31 minuten geleden zei Twan1810: Novakovich mag echt wegblijven wat mij betreft. Type Buylykin, leuk voor de middenmoot maar niks voor de top. Past prima bij Feyenoord dan. Zeker als het slechts een tijdelijke oplossing is. Beide beentjes op de grond houden he, Feyenoord is geen top. Niet teveel dromen en verwachten, daar ga je hele rare dingen van doen. Zoals obscure spelers halen omdat de trainer hem kent of op basis van wat verhalen 7 miljoen overmaken naar een paar boeven (en dat toejuichen). 23 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 36 minuten geleden zei Bakkes12: @Jespresso ja alhoewel de geruchten over die Barreal ook maar terug blijven komen. Ik ben wel benieuwd wat feit is wel dat er een spits bij moet. Als je een spits gisteren in het veld had staan had je deze wedstrijd met 6/7-0 gewonnen denk ik. Je ziet gewoon dat er echt behoefte is aan een echte spits. Narsingh is het gewoon niet, Berghuis is veel sterker op rechts/zwervend. Die Ié is ook een mooie vent hoor. Spreekt dus echt geen woord Engels maar staat d'r toch wel eventjes. Ongeacht of die nou helemaal goed gepositioneerd staat. Die sprint ook naar de zestien van Hapoel Beer Sheva. Genieten. Barreal is een rechtsbuiten. Lijkt me niet nodig om te halen. 25 minuten geleden zei Twan1810: Novakovich mag echt wegblijven wat mij betreft. Type Buylykin, leuk voor de middenmoot maar niks voor de top. Zou zelf nog eerder Guidetti huren dan geld steken in Novakovich of Szalai, die nu genoemd worden. Dan haal je in ieder geval een echt karakter binnen die niet hoeft te wennen. Ié wel lachen, totdat ie bij een gewaagde dribbel de bal inlevert en je een goal incasseert. Ben benieuwd naar Senesi, alle geluiden zijn positief. Guidetti huren? Die heeft na zijn periode bij Feyenoord toch bijzonder weinig laten zien? 8 minuten geleden zei Bakkes12: Ik ben ook geen voorstander van Novakovich maar ik zie het helaas wel gebeuren ja. Waar haal je de geruchten van Szalai vandaan? Ik heb niets voorbij zien komen daarover namelijk. Guidetti moet je niet doen joh, kan alleen maar mislukken. Iedereen is positief ja, behalve Magikarp. En Pjotr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten