Beppu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 29 minuten geleden zei Urbeto: Dit soort plaagstootjes horen bij een bekerfinale, ongeacht de tegenstander. Je had het jaren geleden tegen FC Utrecht met de graffiti 'oorlog' over en weer met die kabouters en nu is het deze actie. Het feit dat het niet zomaar een willekeurige sneer is maar uit een ruim veertig jaar oud nummer komt is juist wel mooi qua creativiteit. Een songtekst counteren met een even zo toepasselijke songtekst. Ik begrijp werkelijk niet hoe je daar de humor niet van in kan zien. Je kunt genoeg dingen aanmerken op de sfeer in de Kuip, maar hierover zeuren en stellen dat je je als Feyenoord zijnde klein maakt puur en alleen omdat je engageert met je tegenstander is tamelijk absurd. Herken humor voor wat het is en maak het niet groter of kleiner(ender) dan dat. Je wordt bedankt. Nu voel ik me een zuurpruim. Ik vind het ook wel een ludiek doek hoor, begrijp me niet verkeerd. Zie ook zeker de humor er wel van in. Ik vraag me echter af of je als topclub dit soort dingen wel moet willen tegenover een (nogmaals met alle respect) NEC. Resultaten van dit jaar vind ik trouwens niet zo relevant @Kyrill. Als we twee keer 4-0 hadden gewonnen was het niet anders geweest. Maar het gaat hier nu alweer veel te lang over. Bekertje erbij! We worden gek! Volgend jaar met Slot en (Han)co de cup met de grote oren pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 11 minuten geleden zei Kyrill: Maar is NEC fans ''uitlachen'' wel ''terecht'' wat Beppu zegt je maakt jezelf kleiner @Beppu en in de competitie speelde je thuis ook ''maar'' 2-2 tegen ze en nu won je met 1-0 van ze, dus is ook niet alsof je ze 2x pak rammel hebt gegeven met 3-0 winst of meer....? Ludieke plaagstoot ≠ uitlachen. Enfin, voor de liefhebbers is de huldiging op ESPN te zien. Altijd wel leuk om te zien wat voor gekkigheid dat soort gebeurtenissen aantrekt. Wel leuk voor de kinderen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april (bewerkt) 15 uur geleden zei 007mark: Volgende graag Trauner met pssttt pssttt pssttt Je hebt hem nu weer live 22 april bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 52 minuten geleden zei Urbeto: Ludieke plaagstoot ≠ uitlachen. Enfin, voor de liefhebbers is de huldiging op ESPN te zien. Altijd wel leuk om te zien wat voor gekkigheid dat soort gebeurtenissen aantrekt. Wel leuk voor de kinderen natuurlijk. Jij bent gewoon een ordinaire pestkop! Pak je op school ook altijd de kleintjes? Even doekie ophangen in de collegezaal: 'Olov, Bjørn, Gustaf dumhuvudden!' nadat ze een onvoldoende hebben gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Ik zit met enige vertraging de huldiging terug te kijken en (ik ben natuurlijk niet helemaal neutraal hè) maar los van kwaliteiten zit deze selectie ook wel goed in elkaar qua persoonlijkheden vind ik. Echt alleen maar leuke 'normale' gozers. Trauner, Hancko, Gimenez Timber, Geertruida en dan de ideale schoonzonen Wieffer, vd Belt Beelen. Jahanbaksch en Lamprou als de ervaren gasten voor de sfeer. Gekke gasten als Paixao en Minteh. Vergeet er misschien een paar maar is denk ik echt wel een belangrijk (en vaak onderschatte) basis voor succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Dit zou echt een ongeëvenaarde aderlating zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april We zijn verloren. Geniet nog even van deze prijs jongens, voorlopig de laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Was natuurlijk ook enigszins te verwachten dat Slot een keer een stap hogerop zou maken na de afgelopen 2 seizoenen. Mocht hij weggaan dan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zou imo oliedom zijn om nu zo'n grote stap te maken. Kan beter een paar jaartje niveau Brighton/West Ham/Villa doen, als hij wil slagen. Maar ik denk dat de centen sowieso onweerstaanbaar zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 3 minuten geleden zei PJHoutman: Zou imo oliedom zijn om nu zo'n grote stap te maken. Kan beter een paar jaartje niveau Brighton/West Ham/Villa doen, als hij wil slagen. Maar ik denk dat de centen sowieso onweerstaanbaar zullen zijn. Het is toch helemaal niet zeker als hij die keuze maakt dat hij dan ooit een absolute topclub kan leiden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Daar komt bij dat als je nu naar Liverpool gaat en daar niet geheel slaagt er altijd nog wel kans is om bij de clubs van het kaliber Brighton aan de slag te komen. Andersom is die kans niet zo groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 1 minuut geleden zei Urbeto: Daar komt bij dat als je nu naar Liverpool gaat en daar niet geheel slaagt er altijd nog wel kans is om bij de clubs van het kaliber Brighton aan de slag te komen. Andersom is die kans niet zo groot. Niet mee eens, zeker dat laatste niet. Op Guardiola na komen bijna alle managers van de PL top teams, niet per se van hele ''grote teams'' Klopp kwam jaren geleden van Dortmund, Arteta was ''maar'' assistent van Guardiola bij City. Erik ten Hag kwam van Ajax, Ange Popestocoglou zat voor Spurs bij Celtic etc etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zojuist zei Kyrill: Niet mee eens, zeker dat laatste niet. Op Guardiola na komen bijna alle managers van de PL top teams, niet per se van hele ''grote teams'' Klopp kwam jaren geleden van Dortmund, Arteta was ''maar'' assistent van Guardiola bij City. Erik ten Hag kwam van Ajax, Ange Popestocoglou zat voor Spurs bij Celtic etc etc Het zou helpen als je de reactie goed leest voordat je op antwoord plaatsen drukt. Ik zeg dat als je bij Liverpool onverhoopt niet slaagt, je nog best bij een club als Brighton aan de slag kunt. Andersom, mocht je niet slagen bij Brighton of West Ham, is de kans niet zo groot dat Liverpool daarna nog aanklopt. Wat dat betreft zou ik Slot dus heel goed begrijpen mocht hij deze grote stap zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 28 minuten geleden zei Jotew: Was natuurlijk ook enigszins te verwachten dat Slot een keer een stap hogerop zou maken na de afgelopen 2 seizoenen. Mocht hij weggaan dan he. Hij blijft in Rotterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 1 minuut geleden zei Urbeto: Het zou helpen als je de reactie goed leest voordat je op antwoord plaatsen drukt. Ik zeg dat als je bij Liverpool onverhoopt niet slaagt, je nog best bij een club als Brighton aan de slag kunt. Andersom, mocht je niet slagen bij Brighton of West Ham, is de kans niet zo groot dat Liverpool daarna nog aanklopt. Wat dat betreft zou ik Slot dus heel goed begrijpen mocht hij deze grote stap zetten. Laat ik het anders stellen... Als jij al WEL denkt dat ie zou slagen bij Liverpool waarom zou ie in vredesnaam dan in jouw ogen niet slagen bij Brighton of West Ham? En jij komt met Brighton en Westham, heb ik zelf nooit genoemd. Ik heb zelf clubs als Dortmund, Spurs en Ac Milan genoemd.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Als Liverpool echt serieus geinteresseerd is is Slot gewoon pleiten. Hij zou gek zijn als die dat niet zou doen namelijk. Liverpool is geen Spurs he, waar je eigenlijk weet dat je niet mee doet om de prijzen (no offence). Liverpool is gewoon top 5 van de wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zojuist zei ReneLeBlanc: Als Liverpool echt serieus geinteresseerd is is Slot gewoon pleiten. Hij zou gek zijn als die dat niet zou doen namelijk. Liverpool is geen Spurs he, waar je eigenlijk weet dat je niet mee doet om de prijzen (no offence). Liverpool is gewoon top 5 van de wereld. En dat is dus precies mijn punt, ik net al in Brits Voetbal topic heb gemaakt. United en Spurs doen veel minder mee om de prijzen dan Liverpool, dus is de druk bij Liverpool voor Slot ook vele malen groter, dan bij die andere twee clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Hij zal wel 1-0 achter staan daar, mede omdat je voor Engelse begrippen als totale nobody binnen komt. De vrij grote schoenen te vullen hebt nu Klopp vertrekt. Toch denk ik dag het moment prima is, na een redelijk matige Europese campagne. Mocht zover komen, ook te hopen dat Liverpool niet alsnog kampioen wordt dit seizoen. Anders is echt een flinke kluif om dat te everaren volgend jaar. Daarnaast denk ik dat het DNA van de club redelijk gelijk is, waardoor de fit best okay is. Voor Feyenoord een enorme aderlating, al gun ik het hem ook om via de voordeur te vertrekken. Hopelijk vangen we dan ook nog 15-20 miljoen. Enorm veel voor een trainer. Als opvolger (ik ga direct maar in de oplossinsmodus) zou ik dan direct Pascal Jansen vastleggen. Nu kan het nog, maar stond geloof ik in belangstelling van Spartak Moskou. Heeft relafief dezelfde speelstijd, dus zal ook kunnen zorgen voor continuiteit in het beleid en visie van de club, wat is uitgezet voor de komende jaren. Ook mijn stokpaardje Wim Jonk zou ik dan weer willen noemen. Overall lijkt het mij vooral te wensen dat zaken snel rond komen. Of dat nu met Slot is, of een andere trainer voor Liverpool. Is namelijk iedereen bij gebaat. Weer weken, of zelfs maanden aan mediaberichten heb ik ook helemaal geen trek in haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 14 minuten geleden zei timpy00: Het is toch helemaal niet zeker als hij die keuze maakt dat hij dan ooit een absolute topclub kan leiden? Nee, maar de kans dat je niet gigantisch voor joker staat (die ik zéér waarschijnlijk acht, want Slot heeft zich de afgelopen jaren niet bepaald een briljant tacticus getoond) is wel vele malen groter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 6 minuten geleden zei Kyrill: Laat ik het anders stellen... Als jij al WEL denkt dat ie zou slagen bij Liverpool waarom zou ie in vredesnaam dan in jouw ogen niet slagen bij Brighton of West Ham? En jij komt met Brighton en Westham, heb ik zelf nooit genoemd. Ik heb zelf clubs als Dortmund, Spurs en Ac Milan genoemd.... Het gaat er in een discussie alleen niet enkel om wat jij zegt Karel. Als je naast mijn reactie ook de andere reacties goed zou lezen zie je immers dat PJ kort boven mijn initiële reactie Brighton, West Ham en Aston Villa oppert. Dat jij dan in een ander topic Dortmund, Spurs en AC Milan hebt genoemd is daarbij niet relevant. Verder zeg ik ook nergens dat ik verwacht dat Slot niet zou slagen bij Brighton of West Ham. Ik stel enkel dat hij na een eventueel mislukt avontuur bij Liverpool - al reken ik daar dus niet op - nog af zou kunnen vloeien naar clubs van het kaliber Brighton of West Ham. Andersom zie ik dat niet gebeuren, maar daarmee val ik dus in herhaling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zojuist zei Urbeto: Het gaat er in een discussie alleen niet enkel om wat jij zegt Karel. Als je naast mijn reactie ook de andere reacties goed zou lezen zie je immers dat PJ kort boven mijn initiële reactie Brighton, West Ham en Aston Villa oppert. Dat jij dan in een ander topic Dortmund, Spurs en AC Milan hebt genoemd is daarbij niet relevant. Verder zeg ik ook nergens dat ik verwacht dat Slot niet zou slagen bij Brighton of West Ham. Ik stel enkel dat hij na een eventueel mislukt avontuur bij Liverpool - al reken ik daar dus niet op - nog af zou kunnen vloeien naar clubs van het kaliber Brighton of West Ham. Andersom zie ik dat niet gebeuren, maar daarmee val ik dus in herhaling. Natuurlijk is dat wel relevant, en ik heb PJ zijn reactie gelezen. Maar heb jij zijn andere reactie ook gelezen van PJ, slot geen tacticus wonder is? En dat ie voor joker kan komen te staan?En is wel relevant omdat als Slot weggaat zouden er heus niet alleen maar PL teams in de rij staan.... Dortmund loopt al jaren aan te modderen, en veel coaches krijgen het niet aan de praat, dus dan is een betere talentvolle coach als Slot zeker weten een goed idee. Is niet alsof het alleen maar Liverpool of niks is hé voor Slot.. En hij is daar natuurlijk uiteraard, niet de enige kandidaat. En laatste jaren gaat Westham juist alleen maar beter en beter, vooral Europees zou niet weten waarom zij nieuwe coach nodig hebben. 0.0 schande om als ECL winnaar in de EL te verliezen van een team als Leverkusen dat 43/44? duels ongeslagen op rij is, in alle competitie's.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 22 minuten geleden zei Beppu: Hij blijft in Rotterdam Dat is niet zo zeker als het feit dat Oosting in Enschede blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Zojuist zei Jotew: Dat is niet zo zeker als het feit dat Oosting in Enschede blijft Daar refereerde ik aan inderdaad. Heb inmiddels het één en ander in gang gezet om Slot zijn fiets te verduisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Natuurlijk is dat wel relevant, en ik heb PJ zijn reactie gelezen. Maar heb jij zijn andere reactie ook gelezen van PJ, slot geen tacticus wonder is? En dat ie voor joker kan komen te staan?En is wel relevant omdat als Slot weggaat zouden er heus niet alleen maar PL teams in de rij staan.... Dortmund loopt al jaren aan te modderen, en veel coaches krijgen het niet aan de praat, dus dan is een betere talentvolle coach als Slot zeker weten een goed idee. Is niet alsof het alleen maar Liverpool of niks is hé voor Slot.. En hij is daar natuurlijk uiteraard, niet de enige kandidaat. En laatste jaren gaat Westham juist alleen maar beter en beter, vooral Europees zou niet weten waarom zij nieuwe coach nodig hebben. 0.0 schande om als ECL winnaar in de EL te verliezen van een team als Leverkusen dat 43/44? duels ongeslagen op rij is, in alle competitie's.... Ik heb die reactie van PJ ook gelezen en vind de notie dat Slot geen goede tacticus is bijzonder onzinnig, maar PJ en ik delen wel vaker niet dezelfde mening over Feyenoord gerelateerde zaken dus dit verrast me niet. De rest van je bericht heeft niets te maken met Liverpool en de huidige interesse in Slot als 'leading candidate'. Ik weet dan ook niet zo goed wat je punt is. Natuurlijk zijn er ook andere clubs die Slot mogelijk op de lijst hebben staan, maar dat is nu toch niet relevant? Liverpool heeft een gesprek gehad met Slot, niet Dortmund of West Ham. Hoe de twee laatstgenoemde clubs al dan niet een mooie bestemming voor Slot zouden zijn doet er hierbij dus ook niet toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april 2 minuten geleden zei Beppu: Daar refereerde ik aan inderdaad. Heb inmiddels het één en ander in gang gezet om Slot zijn fiets te verduisteren. Weet ik, dat lag er ook aardig dik bovenop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten