Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Misschien Minteh in de spits? Heeft hij vaker gedaan en dan jahanbakhsh op rechts of Paixao en dan Ivanusec  op links? Ben wel een Gimenez fan, maar hij is hard toe aan vakantie. Zal wel weer zo'n kuttoernooitje in Noord Amerika moeten spelen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Misschien Minteh in de spits? Heeft hij vaker gedaan en dan jahanbakhsh op rechts of Paixao en dan Ivanusec  op links? Ben wel een Gimenez fan, maar hij is hard toe aan vakantie. Zal wel weer zo'n kuttoernooitje in Noord Amerika moeten spelen?!

De keren dat Minteh in de spits stond, was dat ook echt helemaal niets. Ik sluit me wel aan bij Elsjorro. Naast veel springen en een beetje rennen heb ik Ueda ook nog niet heel erg veel goeds zien doen. Dit seizoen is het denk ik vooral uitspelen hoe het nu staat. Kijken of Gimenez een transfer gaat maken en anders heeft hij deze zomer hopelijk rust, want denk dat het een gevalletjes is dat hij gewoon echt geen rust heeft gehad. Maar ja Mexico speelt mee met de Copa dacht ik. Dus die zal wel weer de hele zomer door mogen spelen.

Voor volgend seizoen hoop ik dat er weer een talentvolle spits aangetrokken wordt die samen met Ueda de strijd aan mag gaan. Ervan uitgaande dat Santi vertrekt. Dan kan Ueda het over een langere periode laten zien. Er zal toch niet voor niets zo'n bedrag aan hem uitgegeven zijn denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik hap maar even dan: Op basis van wat zou Ueda een kans moeten krijgen? Zag hem tegen Fortuna ook weer een giga kans missen. Die zit er ook echt niet lekker in. 

Happen vind ik een overbodig woord.

Dit is gewoon een serieuze vraag aan hoe de fans erover denken hier, ik snap dat hij populair is maar waar houdt dat op he?

Nou in iedergeval dat Ueda veel actiever lijkt te zijn in het spel wat Feyenoord speelt, daarnaast zag het tegen Fortuna vond ik prima uit wat Ueda deed, alleen de afronding idd.  Daarnaast is hij je recordaankoop en moet je met die jongen volgend jaar door. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Dit is gewoon een serieuze vraag aan hoe de fans erover denken hier, ik snap dat hij populair is maar waar houdt dat op he?

Nou in iedergeval dat Ueda veel actiever lijkt te zijn in het spel wat Feyenoord speelt, daarnaast zag het tegen Fortuna vond ik prima uit wat Ueda deed, alleen de afronding idd.  Daarnaast is hij je recordaankoop en moet je met die jongen volgend jaar door. 

Op het moment doen ze niet veel voor elkaar onder. Vind het echter te laat om Santi nu nog naar de kant te halen. Als je serieus wilde overwegen om Ueda eerste spits te maken, had je dat al veel eerder moeten doen en hem ook echt een serieuze kans geven in plaats van af en toe half uur invallen. Dat schiet niet op. 

Ik denk echter wel dat Gimenez er volgend jaar gewoon weer staat. Die is helemaal opgebrand door na vorig seizoen dat toernooi in Amerika te moeten spelen. Hij heeft geloof ik twee weken vakantie gehad, maar kwam al eerder terug naar de club als ik me niet vergis. De fysieke vermoeidheid en mentale vermoeidheid gaan hand in hand met elkaar denk ik. Voor een spits is dat helemaal het geval wanneer je geen goaltjes maakt.

Lekker het seizoen uitspelen, misschien nog een goaltje meepikken en volgend jaar weer een frisse start. Voor hem zou het goed zijn om nog een jaar te blijven en dan over een heel jaar constant te presteren en je te laten zien in de CL. Twijfel echter wel of hij dit gaat doen. Voor Feyenoord is het ook lastig: wat ga je dan met Ueda doen? Ze waren er natuurlijk heilig van overtuigd dat Gimenez voor een miljoentje of 40 verkocht zou worden aan het einde van het jaar, en dat Ueda zijn plek komend seizoen zou vullen. 40 miljoen ga je nu niet krijgen, en Ueda lijkt vooralsnog niet de spits die het eventuele gat moet gaan opvullen. Komen lastige keuzes aan voor Slot en Kloesoe voor die positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Op het moment doen ze niet veel voor elkaar onder. Vind het echter te laat om Santi nu nog naar de kant te halen. Als je serieus wilde overwegen om Ueda eerste spits te maken, had je dat al veel eerder moeten doen en hem ook echt een serieuze kans geven in plaats van af en toe half uur invallen. Dat schiet niet op. 

Ik denk echter wel dat Gimenez er volgend jaar gewoon weer staat. Die is helemaal opgebrand door na vorig seizoen dat toernooi in Amerika te moeten spelen. Hij heeft geloof ik twee weken vakantie gehad, maar kwam al eerder terug naar de club als ik me niet vergis. De fysieke vermoeidheid en mentale vermoeidheid gaan hand in hand met elkaar denk ik. Voor een spits is dat helemaal het geval wanneer je geen goaltjes maakt.

Lekker het seizoen uitspelen, misschien nog een goaltje meepikken en volgend jaar weer een frisse start. Voor hem zou het goed zijn om nog een jaar te blijven en dan over een heel jaar constant te presteren en je te laten zien in de CL. Twijfel echter wel of hij dit gaat doen. Voor Feyenoord is het ook lastig: wat ga je dan met Ueda doen? Ze waren er natuurlijk heilig van overtuigd dat Gimenez voor een miljoentje of 40 verkocht zou worden aan het einde van het jaar, en dat Ueda zijn plek komend seizoen zou vullen. 40 miljoen ga je nu niet krijgen, en Ueda lijkt vooralsnog niet de spits die het eventuele gat moet gaan opvullen. Komen lastige keuzes aan voor Slot en Kloesoe voor die positie.

Gimenez zou zeker in de Eredivisie altijd 20 tot 30 goals maken, daar heeft die natuurlijk de kwaliteiten voor. Wel heeft hij een beetje last van Haaland vibes, dat wanneer het niet loopt hij ook gewoon helemaal onzichtbaar is.  Ik denk dat je vooral op dat gebied meer mag verwachten van hem, denk ook dat Slot dat doet en hem ook daarom vaak zat na een uur al eraf haalt.

Ik heb zelf niet zoveel met zulke spitsen die soms het elftal met 10 man laten voetballen. Dus mijn kritiek op hem of op een Haaland heeft niet te maken met Feyenoord voor de duidelijkheid ;)  

Op een gegeven moment had bij Ajax ook Dolberg of Huntelaar discussie. Waar velen voor Huntelaar kozen vanwege zijn goals en Dolberg het moeilijker had. Ja dat vond ik altijd onbegrijpelijk, leuk zo'n Huntelaar maar ook heel armoedig wanneer die niet scoorde in zijn laatste jaren.  Nu vind ik Gimenez wel voetballend beter dan een Huntelaar hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Gimenez zou zeker in de Eredivisie altijd 20 tot 30 goals maken, daar heeft die natuurlijk de kwaliteiten voor. Wel heeft hij een beetje last van Haaland vibes, dat wanneer het niet loopt hij ook gewoon helemaal onzichtbaar is.  Ik denk dat je vooral op dat gebied meer mag verwachten van hem, denk ook dat Slot dat doet en hem ook daarom vaak zat na een uur al eraf haalt.

Ik heb zelf niet zoveel met zulke spitsen die soms het elftal met 10 man laten voetballen. Dus mijn kritiek op hem of op een Haaland heeft niet te maken met Feyenoord voor de duidelijkheid ;)  

Op een gegeven moment had bij Ajax ook Dolberg of Huntelaar discussie. Waar velen voor Huntelaar kozen vanwege zijn goals en Dolberg het moeilijker had. Ja dat vond ik altijd onbegrijpelijk, leuk zo'n Huntelaar maar ook heel armoedig wanneer die niet scoorde in zijn laatste jaren.  Nu vind ik Gimenez wel voetballend beter dan een Huntelaar hoor.

Ik ben het niet helemaal eens dat Gimenez onzichtbaar is als hij geen goals maakt, al is dat de laatste maanden wel steeds meer het geval ja. Vorige week tegen Ajax bijvoorbeeld vond ik hem namelijk best goed spelen. In de eerste seizoenshelft was dit ook het geval, maar dat vergeet men vaak omdat dit al een aantal maanden geleden is en hij nu in een drama vorm verkeerd, zowel als afmaker en als teamspeler. Maar zoals ik zei: ik heb er echt wel vertrouwen in dat hij dit volgend jaar weer gaat laten zien. @PJHoutman benoemde dat laatst ook. Paar weken ontladen, zelfvertrouwen op doen en lekker fris beginnen volgend jaar. Zijn explosiviteit lijkt ook volledig verdwenen. Kijk bijvoorbeeld die counters tegen Volendam en een aantal weken terug tegen Utrecht waar hij makkelijk werd bijgehaald. Als je dat vergelijkt met een aantal goals die hij in de eerste maanden van het seizoen maakt is dit echt een wereld van verschil. Hoe hij bijvoorbeeld Hatootje uitkapte en helemaal weg was bij de 0-2 in de Arena, dat was echt ziek hoe snel hij weg was.

Zijn volgende stap (blijven of transfertje) wordt wel een cruciale in zijn carrière om er maar even een cliché uit te gooien. Hier heeft hij alle krediet, bij een pak hem beet Sevilla zit je na drie kut potten gewoon op de bank. Zie er dan maar eens vanaf te komen als spits zijnde.

6 minuten geleden zei cimbomcu:

Oh en mag ik even van de gelegenheid gebruik maken om te benadrukken dat ik jou een hele fijne user vind @Beppu

Aai hier begin ik een beetje van te blozen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei rich ruzzian:

Beste optie is toch gewoon verkopen die Santi? 

Ik hoor hier jullie bijna allemaal zeggen: volgend seizoen zal hij er weer staan enz . 

Dat weet je natuurlijk nooit of die er dan weer staat. Ik denk meer dat hier iedereen het denkt omdat hij nu twee jaar bij Feyenoord zit en nu een half jaar benedenmaats presteert.

Het eerste half jaar was aanpassen/wennen, maar toen liet die al wel zien dat het een lekker spitsje was. Er werd toen vooral gewerkt aan zijn manier van lopen, uithoudingsvermogen en dat hij het druk zetten etc. beter onder de knie kreeg. Tweede half jaar schoot die bijna alles aan gort, eerste seizoenshelft ging die hier mee door, maar merkte je je ook al wel dat allemaal net iets minder was (qua intensiteit en scherpte zeg maar), maar de ballen vlogen nog binnen.

Nu is het in een periode van 2 jaar pas dat de vorm er niet lijkt te zijn, maar dan ook echt helemaal niet. Op basis van de 2 jaar is het natuurlijk 'logischer' dat die er volgend jaar weer staat ipv dat hij deze vorm door trekt. Vooral als je inderdaad gaat nadenken en hij vorige zomer gewoon geen vakantie heeft gehad. Dus het is ook te verklaren waarom de scherpte er niet is op dit moment.

Een andere reden dat de vorm weg is, kan ook nog steeds het dinopak zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Santi voor hoe hevig de vormdip is niet eens zo heel slecht spelen de laatste twee wedstrijden. Is qua looplijnen beter in het druk zetten dan Ueda. Die gemiste kansen zijn natuurlijk bizar voor iemand die een jaar lang alles binnen legde, maar ik vind die geluiden dat Santi er nu opeens niets meer van kan en dat je hem 'zo snel mogelijk moet verkopen zolang je er nog 15 miljoen voor kan krijgen' echt onzinnig. Hebben die mensen in 2023 geen Feyenoord gekeken? 

Ik denk dat het goed is als hij nog een jaartje blijft. Hij heeft nog een contract tot 2027 en wordt overmorgen pas 23. Op die vlakken heb je dus geen haast. Mocht Ueda wél presteren zou het een ander verhaal zijn, maar die laat vooralsnog vooral zien een spits voor het niveau FC Utrecht te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Nou ja, los van de populariteit van Gimenez, brengt Ueda wel echt veel te weinig in de wedstrijden die ik heb gezien. Om dan maar eens een spits te vergelijken, die wel ietwat meer speelminuten gemaakt heeft ( Ueda 866 totaal in alle competities) en een Akpom ( 1224 minuten) dan zie je dat Ueda elke 433 minuten een goal maakt. Akpom elke 95 minuten. Tot zover de statistieken.

Wat mij vooral opvalt aan Ueda, is dat hij gewoon echt teveel kansen mist. En dat zijn er echt een boel. Ik heb best wat wedstrijden gezien van Feyenoord dit jaar, omdat ik het een ploeg vindt die mooi voetbal laat zien. En dan valt wat mij betreft die Ueda heel erg uit de toom. Jij zegt: Ik vind Ueda tegen Fortuna prima spelen. Maar uiteindelijk gaat het er in meer of mindere mate om, zeker als spits, dat je die ballen in het netje legt. Dat lukt Ueda niet. Of dat dan kwaliteit, ritme, of ongeluk is, laat ik even in het midden. Maar zeker die kans wat later in de wedstrijd tegen Fortuna, verraad imo een gebrek aan kwaliteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Ik vind Santi voor hoe hevig de vormdip is niet eens zo heel slecht spelen de laatste twee wedstrijden. Is qua looplijnen beter in het druk zetten dan Ueda. Die gemiste kansen zijn natuurlijk bizar voor iemand die een jaar lang alles binnen legde, maar ik vind die geluiden dat Santi er nu opeens niets meer van kan en dat je hem 'zo snel mogelijk moet verkopen zolang je er nog 15 miljoen voor kan krijgen' echt onzinnig. Hebben die mensen in 2023 geen Feyenoord gekeken? 

Ik denk dat het goed is als hij nog een jaartje blijft. Hij heeft nog een contract tot 2027 en wordt overmorgen pas 23. Op die vlakken heb je dus geen haast. Mocht Ueda wél presteren zou het een ander verhaal zijn, maar die laat vooralsnog vooral zien een spits voor het niveau FC Utrecht te zijn. 

Eens ja, al zou ik persoonlijk voor een miljoen of 35/40 Santi lekker weg sturen. Ik verwacht niet 1,2,3 hetzelfde bij Santi als bij destijds een Jorgensen, Maar ik vraag me af of je in dat geval niet gewoon lekker de centen moet pakken. Al zou dat wat mij betreft wel afhankelijk zijn, als club zijnde, wat er met de selectie gebeurd volgend seizoen. Stel, je gaat Hancko, Wieffer en Timber kwijt raken, dan zou ik persoonlijk Santi houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Elsjorro1990:

brengt Ueda wel echt veel te weinig in de wedstrijden die ik heb gezien

Ik heb dit seizoen de wedstrijd in de beker tegen Utrecht in het stadion gezien. Toen heeft Ueda een half uur gespeeld en leek het of hij totaal nieuw in het team was. Verkeerde looplijnen, totaal geen connectie met zijn teamgenoten, heel zwak in het drukzetten. Dat valt me iedere keer op tijdens zijn invalbeurten, al wordt dat langzaam wel beter en door zijn inzet oogt het wel energieker dan Gimenez. Ik ben me tegen Utrecht echt rot geschrokken van Ueda, zeker als je in het stadion gaat letten op wat hij doet als de bal niet in zijn buurt is, de dingen die je op TV niet ziet dus. 

Mocht je Gimenez al willen slachtofferen, dan zou ik altijd gaan voor Lingr. Het beste is, zoals al meer hebben aangegeven, om Gimenez voor 40 miljoen te verkopen (zijn marketingteam is fantastisch, als we moeten geloven waar hij allemaal op de lijsten zou staan) en een sterke concurrent voor Ueda halen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Eens ja, al zou ik persoonlijk voor een miljoen of 35/40 Santi lekker weg sturen. Ik verwacht niet 1,2,3 hetzelfde bij Santi als bij destijds een Jorgensen, Maar ik vraag me af of je in dat geval niet gewoon lekker de centen moet pakken. Al zou dat wat mij betreft wel afhankelijk zijn, als club zijnde, wat er met de selectie gebeurd volgend seizoen. Stel, je gaat Hancko, Wieffer en Timber kwijt raken, dan zou ik persoonlijk Santi houden. 

Ik denk dat je dit alleen niet 123 krijgt deze zomer vanwege deze vormdip. Feyenoords clubrecord is immers nog altijd 'maar' 25 miljoen. Zie het wel weer gebeuren dat clubs als Atletico voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten door deze vormdip en met 22 miljoen op de proppen komen. In zo'n geval moet je hem gewoon behouden. Zoals je zelf zegt gaan Hancko en Wieffer sowieso wel weg, terwijl ook Geertruida naar iedere waarschijnlijkheid gaat vertrekken. Er zullen al genoeg nieuwe spelers ingepast moeten worden, dus laat Santi maar gewoon blijven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ook Gimenez gewoon laten staan, is nu ook maar 1 wedstrijdje per week. Dus geen midweeks programma. 
Daarnaas is Minteh aan de zijkant uitstekend, ook in het drukzetten en meeverdedigen met zijn snelheid. Dus zie er niets in om hem als spits op te stellen. En Ueda overtuigd ook niet.

Overiegns zou ik het een aderlating vinden als Van Persie vertrekt. Staat er volgens mij goed op, en als spitsentrainer ook wel een bijdrage gehad in de ontwikkeling van Santi. Die is namelijk ook echt wel beter geworden in de tijd dat hij bij de club zit. Ook al komt het er nu al een tijdje niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Urbeto:

Ik denk dat je dit alleen niet 123 krijgt deze zomer vanwege deze vormdip. Feyenoords clubrecord is immers nog altijd 'maar' 25 miljoen. Zie het wel weer gebeuren dat clubs als Atletico voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten door deze vormdip en met 22 miljoen op de proppen komen. In zo'n geval moet je hem gewoon behouden. Zoals je zelf zegt gaan Hancko en Wieffer sowieso wel weg, terwijl ook Geertruida naar iedere waarschijnlijkheid gaat vertrekken. Er zullen al genoeg nieuwe spelers ingepast moeten worden, dus laat Santi maar gewoon blijven. 

Mwoah, ik denk dat dat wel mee valt. Ik denk dat er een boel clubs zijn die een Gimenez gezien hebben die 1. een hele snelle stijle leercurve heeft en 2. zien dat Gimenez heel veel aspecten van het spits zijn bezit. Ik heb denk ik niet vaak een veel completere spits gezien dan Gimenez. Dus in dat opzicht zou ik het niet eens zo gek vinden als idd een Atletico alsnog komt met een miljoen of 40.

Maar, inderdaad eens met jou: Enkel en alleen als hij 1 vd 2/3 vertrekkers is. Als je al Geertruida, Hancko, Wieffer, Minteh en wellicht een Timber kwijt raakt, dan zou ik er wel echt voor gaan liggen. We zien bij ons hoeveel impact een half basiselftal vervangen heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Nou ja, los van de populariteit van Gimenez, brengt Ueda wel echt veel te weinig in de wedstrijden die ik heb gezien. Om dan maar eens een spits te vergelijken, die wel ietwat meer speelminuten gemaakt heeft ( Ueda 866 totaal in alle competities) en een Akpom ( 1224 minuten) dan zie je dat Ueda elke 433 minuten een goal maakt. Akpom elke 95 minuten. Tot zover de statistieken.

Wat mij vooral opvalt aan Ueda, is dat hij gewoon echt teveel kansen mist. En dat zijn er echt een boel. Ik heb best wat wedstrijden gezien van Feyenoord dit jaar, omdat ik het een ploeg vindt die mooi voetbal laat zien. En dan valt wat mij betreft die Ueda heel erg uit de toom. Jij zegt: Ik vind Ueda tegen Fortuna prima spelen. Maar uiteindelijk gaat het er in meer of mindere mate om, zeker als spits, dat je die ballen in het netje legt. Dat lukt Ueda niet. Of dat dan kwaliteit, ritme, of ongeluk is, laat ik even in het midden. Maar zeker die kans wat later in de wedstrijd tegen Fortuna, verraad imo een gebrek aan kwaliteit. 

Ben ik het met je eens hoor. Al met al presteert Ueda te weinig, alleen vond ik hem tegen Fortuna wel lekker invallen en laatst scoorde die dan wel. En 10 min invallen is natuurlijk sowieso moeilijker dan de speeltijd die hij nu krijgt of een paar wedstrijden in de basis mag staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei cimbomcu:

Ben ik het met je eens hoor. Al met al presteert Ueda te weinig, alleen vond ik hem tegen Fortuna wel lekker invallen en laatst scoorde die dan wel. En 10 min invallen is natuurlijk sowieso moeilijker dan de speeltijd die hij nu krijgt of een paar wedstrijden in de basis mag staan.

Ik denk dat het heel erg vertekend, omdat hij wel een bezig bijtje is, om het maar zo te stellen. Dus dan lijkt het al heel gauw wat: Hij is zo bedrijvig. Maar imo gaat het bij een spits, zeker eentje die als wisselspeler gebruikt wordt, nog steeds om het afdrukken. En dat doet die gewoon niet goed. Er komt namelijk een moment dat je moet gaan bepalen of het wel genoeg is als reservespits. Ik heb de statistieken er zo niet bij, maar ik kan me voorstellen dat hij van alle reservespitsen in de eredivise met hetzelfde speelminuten, 1 vd slechtste moyennes heeft. 

Dat vind ik dan persoonlijk wel vrij kwalijk als je bij een team als Feyenoord voetbalt, die toch best aardig voetbal op de mat leggen. Dan moet je gewoon meer doelpunten maken, gelet ook op de kansen die die krijgt. Ik denk dat Slot dat ook ziet, zeker ook op trainingen, want anders was het moment daar echt wel al geweest om Ueda een keer een wedstrijdje of 3/4 te geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens hoop ik gewoon dat Feyenoord de stoute schoenen aantrekt om Minteh gewoon te kopen. Pets even 15-20 miljoen neer want was een talent is dat zeg. Ivanusec gaat volgend seizoen denk ik ook hele hoge ogen gooien. Die heeft echt een jaar nodig gehad om te wennen aan het voetbal wat Feyenoord speelt maar die zag je toch echt grote stappen maken. Hoop ergens nog dat Ueda ook gewoon een jaar heeft nodig gehad om te wennen maar vrees bij hem het ergste, en dat terwijl ik de dingen die ik aan het begin en bij Japan zag nog echt wel hoopgevend vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Urbeto:

terwijl ook Geertruida naar iedere waarschijnlijkheid gaat vertrekken. 

Dit is denk ik de eerste die gaat vertrekken, en waarvan de kans het kleinst is dat hij blijft.

2 uur geleden zei cimbomcu:

Zag ook wat statistiekjes dat Ueda betere cijfers kan overleggen. Qua schoten per 90 minuten, touches in de box etc.
Maar dat is hoe dan ook vervuilde data, omdat hij altijd pas binnen de lijnen komt als een tegenstander al 70 minuten kapot is gespeeld, en wellicht meer ruimtes komen, óf Feyenoord aanvallender gaat spelen. Dus ik weet niet zo goed hoe waardevol dat soort cijfers op dat moment zijn.

Wat ik wel zie, is dat Ueda niet enorm veel voetbal in de ploeg brengt. Wel dat hij een goede hoogspringer had kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geertruida zou niet misstaan bij Leverkusen, vind ik. Verwacht dat Frimpong ook een klapper van een transfer zou gaan kunnen maken deze zomer. City kan wel een opvolger voor Walker gebruiken bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Keeza:

Geertruida zou niet misstaan bij Leverkusen, vind ik. Verwacht dat Frimpong ook een klapper van een transfer zou gaan kunnen maken deze zomer. City kan wel een opvolger voor Walker gebruiken bijvoorbeeld.

Dan kan Walker weer naar Feyenoord om het cirkeltje compleet te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Keeza:

Ik zie Geertruida Frimpong niet vervangen. Zou Geertruida eerder als vervanger van die Kosso zien (dat is de RCV toch?) dan van Frimpong. Lutsa is een goede RA maar denk nog betere RCV in 3/5 mans verdediging

Link naar opmerking
Deel via andere websites