Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei MetalMichael:

Dan wel hopen dat hij het hele seizoen fit blijft. Maar dan heb je met gemak de beste voorhoede van de eredivisie, dat moeten zelfs de meest verstokte Ajacieden en PSV-ers inzien. Sini - Gimi - Paxi

Daarachter

Ivanusec (10)

Wieffer (6) - Stengs (8)

Hartman - Hancko - Geertruida - Pedersen/Nieuwkoop

Bijlow

Gisteren niets gezien, maar dan zou je weer iedereen in zijn kracht hebben spelen m.i. 

Las dat Beelen wel een hele goede indruk maakte met zn invalbeurt. Wel fijn, want daar is, voor een kkd speler, best fors voor betaald.

Ik hap dan maar even, dat vind ik ergens altijd wel geestig: ik vind als verstokte Ajax fan Noa Lang een stuk beter als paixao. 

En dan weet ik idd dat die in principe linksbuiten is. 

bewerkt door Elsjorro1990
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei joostmakaay:

Lang > Sinisterra

Bakayoko == Paixao

De Jong < Santi

Om ook maar even wat hot takes te doen.

Sini vond ik eind Feyenoord nog wel iets hoger niveau hebben en ook vast kunnen houden. Dat moeten we bij Lang nog ff aankijken. Daarnaast heeft Sini het bij een PL degradant ook best aardig gedaan vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ajax wil ik het dan maar even niet over hebben. 

Ik wil niet dit topic vervuilen, maar als Bergwijn en Kudus gewoon ‘normaal’ presteren, doen die ook echt niet onder en zijn ze individueel misschien zelfs nog wel beter. Akpom is even afwachten.

Wel echt zonde van de rode kaart van Nieuwkoop, had echt verwacht dat Feyenoord in ieder geval tot Ajax alles zou winnen. Dat middenveld is toch wel echt een puzzel als ik die namen zo zie. Begrijp ook steeds beter waarom de aankoop Zerrouki vreemd is, je hebt nu eigenlijk 3 mannen voor 1 plek, tenzij Timber nog kan functioneren als nummer 8. Stengs kan ik me niet voorstellen dat dat goed gaat op die plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naast Ivanusec moet dus ook Stojkovic (die bij Dinamo als de vervanger van Ivanusec wordt gezien) naar Rotterdam komen. Ligt een contract van 5 jaar voor hem klaar en zou zo'n 3 miljoen moeten kosten. X meesterscout Kantoona heeft hem laatst ook al een keer getipt en alleen op basis daarvan zou je hem meteen moeten binnenhalen :P 

Verder wordt ook Chavez opeens weer genoemd. Is transfervrij en Rusland schijnt het dus niet helemaal te zijn. Ben benieuwd naar de aankomende twee weken want het is wel duidelijk dat er het eea moet gaan gebeuren en ik hoop dat ze dat nu inzien.

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-zoekt-toenadering-voor-bitello

De krullenbol waar al een tijdje over gespeculeerd wordt. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffffff komst van Sini zou wel echt bizar zijn hoor. Zo genoten van deze jongen en denk dat die het plezier bij ons ook weer helemaal terug kan vinden.

Denk overigens dat de zaakwaarnemers van Geert er nog wel voor gaan zorgen dat hij weggaat. Die Leegreg (broer van Leroy) is me toch zo'n engnek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei aron24:

Denk dat het lenen ook niet gratis is, maar dit is wel een goede deal voor Pedersen. 

Ja, zou je gelijk in kunnen hebben. 1 miljoen huursom. Beetje ruimte in het salarisbudget en ik denk dat Feyenoord die 6 miljoen ook gaat uitgeven, ook al komt die pas volgend jaar binnen. Of niet, maar dan heb je voor 6 miljoen je vervanger voor Geertruida binnen. Ofzo, doe maar niet overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei 007mark:

Volgens mij stond Marcus er in het buitenland prima op, dus vind de transfersom wat laag. Maargoed, voor de minste voetballer uit de gehele selectie best prima.

Je onderhandelingspositie wordt er niet beter op als je zijn vervanger al in huis hebt gehaald en hij eigenlijk "overbodig" is. Ik vind het een mooi bedrag en las ook een tweet van FTM dat dit Bitello moneys zijn dus kom maar door met die Braziliano.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Je onderhandelingspositie wordt er niet beter op als je zijn vervanger al in huis hebt gehaald en hij eigenlijk "overbodig" is.

Ja, met al een vervanger halen voor een speler die je nog hebt geef je wel een duidelijk signaal af dat je van hem af wilt. Dus dan is dit echt nog een hele prima transfersom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ElMarcos:

Ja, met al een vervanger halen voor een speler die je nog hebt geef je wel een duidelijk signaal af dat je van hem af wilt. Dus dan is dit echt nog een hele prima transfersom. 

Ik geloof ook niet zo erg in het verhaal van Geertruida zou weggaan dus we halen alvast Nieuwkoop. Nieuwkoop is niet de vervanger van Geert maar van Pedersen. Als Geert vertrekt komt Nino (of een andere RCV). Ja er werd gezegd dat er zowel een rechtsback als CV gehaald zou worden maar dan had je Pedersen gewoon kunnen behouden als je van plan bent om Geert te verkopen. Moet wel zeggen dat ik 8 miljoen gewoon een hele nette som vind voor een back als Pedersen, tbf. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het maakt voor je spel nogal wat uit of je met Trauner - Geertruida speelt of met Geertruida - Nieuwkoop. Op dit moment zie ik liever Geertruida op rechtsback, omdat hij iets meer naar binnen speelt (dan Pedersen deed). Hierdoor ondersteunt hij het middenveld wat meer, zeker in de omschakeling. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook meer gecharmeerd van Geertruida op rechts (en dat terwijl ik hem centraal ook zo ongelofelijk goed vind). Ik zie het uiteindelijk ook wel zitten om Beelen centraal te hebben staan met Geert op rechts. Voor wat ik gezien heb van Beelen is dit toch wel weer mooi gescout hoor en begrijp ik heel goed waarom ze hem zo graag wilde hebben (Nederlands, jong, talentvol).

Ergens is de situatie wel heel erg gelijk aan die van vorig seizoen. Augustus/september doorkomen en daarna staat er een machine. We beginnen nu voor het derde seizoen op rij met een stroef lopend elftal waar de balans nog moet komen. :D Je zou hopen dat dat niet zo zou zijn na een kampioenschap maar niets is minder waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites