Djordison Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Zit die oefenwedstijd op YT te kijken. Heerlijk dat publiek dat er doorheen ouwehoert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Beelen kiest dus voor Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Maart of april dit jaar boys? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 Op 17-5-2023 om 21:49 zei 007mark: Een speler waar we dit seizoen beducht voor waren was Gustav Isaksen (FC Midtjylland), tijdens de ontmoetingen in de Europa League. Speelt wat meer wedstrijden dan de Japanner hierboven, maar is ook eventjes betrokken bij 25 doelpunten dit seizoen. Kunnen we best gebruiken vanaf de zijkant en is pas 22 jaar. Ook in de diverse jeugdelftallen van Denemarken is hij productief geweest, dus dit lijkt mij een top signing voor komend seizoen. Zal ook vast niet heel goedkoop zijn, maar met de Champions League miljoenen en het binnenkomende bedrag voor Kökcü mogen we ook best investeren in dit soort aankopen. https://1908.nl/artikelen/feyenoord-orienteert-zich-op-isaksen?fbclid=PAAabyzbjiMlx3xVwGUaFppkgdKuEF1pDKkfw24oTh3ORVTNyJYywCIJcxhwA Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 #MarkVerweij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 juli 2023 Share Geplaatst 9 juli 2023 Citaat Feyenoord wil ver gaan om Arnaut Danjuma voor één seizoen te huren van Villarreal. Dat meldt De Telegraaf zondagavond. De zesvoudig Oranje-international is in beeld om Oussama Idrissi op te volgen in De Kuip. Pohhh, dat zou een versterking zijn zeg. Knap als dat lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Zou voor de Eredivisie wel echt een goeie huurspeler zijn inderdaad. Stel je voor dat je komt te spelen met Danjuma - Gimenez - Isaksen En dan heb je ook nog Paixao, Ivanusec en Minteh die voorin kunnen. Hallelujah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 11 minuten geleden zei 007mark: Zou voor de Eredivisie wel echt een goeie huurspeler zijn inderdaad. Stel je voor dat je komt te spelen met Danjuma - Gimenez - Isaksen En dan heb je ook nog Paixao, Ivanusec en Minteh die voorin kunnen. Hallelujah. Mag wat kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Het is dan ook niet en, en, en. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Zo bracht ik het wel. En zou ook zomaar kunnen als Geertruida een transfer maakt. Dan heb je geld van 2 dikke transfers en CL-inkomsen. En salaris van Idrissi en Szymanski wat vrij komt. Dan moet je wel achterin nog wat erbij halen, dus benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 10 minuten geleden zei 007mark: Zo bracht ik het wel. En zou ook zomaar kunnen als Geertruida een transfer maakt. Dan heb je geld van 2 dikke transfers en CL-inkomsen. En salaris van Idrissi en Szymanski wat vrij komt. Dan moet je wel achterin nog wat erbij halen, dus benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Dan zou je op de PSV toer gaan in jouw geval, want dan blijft er weinig over voor achterin. Zou opteren voor die Kroaat en een buitenspeler (Paixao op de andere flank) en dan een rechter cv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Het ligt er ook aan wat Pedersen doet. Als Geertruida gaat ben je wel je ultieme joker kwijt. Dan moet je eigenlijk een nieuwe RCV en VR. Benita zie ik namelijk totaal geen goede back in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 3 minuten geleden zei Djordison: Het ligt er ook aan wat Pedersen doet. Als Geertruida gaat ben je wel je ultieme joker kwijt. Dan moet je eigenlijk een nieuwe RCV en VR. Benita zie ik namelijk totaal geen goede back in Kans is heel groot dat Benita verhuurd gaat worden. Maar daar mis je ook weinig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Brenet wordt ook nog genoemd als RB? Ik verwacht niet dat hij komt, maar heeft wel een clausule rond de 1.5 miljoen. Als Luts gaat heb je dan Brenet en Pedersen voor RB. Centraal Trauner, Beelen, Kasanwirdjo Hancko en Hendriks. Dat vind ik kwalitatief wel te mager eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Zojuist zei Arezo: Dat vind ik kwalitatief wel te mager eigenlijk. Vooral drie hele onbewezen spelers centraal voor dit niveau denk ik. Maar goed. Het is altijd nog beter dan wat we bij Ajax overhouden met het vertrek van Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Ja, dat vijftal is voor nu in ieder geval niet goed genoeg. @Arezo Dat kan in de toekomst anders zijn, zeker met Beelen. Met Hendriks hebben ze niet voor niks al een aantal jaar verhuurd, dat vertrouwen moet ook niet heel groot zijn. Kasanwirjo zie ik meer een freestyle danser in dan een voetballer. Ik vraag mij nog altijd af voor welke positie hij nu echt gehaald is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 8 minuten geleden zei Djordison: Met Hendriks hebben ze niet voor niks al een aantal jaar verhuurd, Was hij niet die jongen die toen tijdens de voorbereiding zwaar geblesseerd raakte waardoor de verhuur niet door ging? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Hendriks raakte vlak na zijn verhuur aan Utrecht geblesseerd. Deed het het jaar ervoor naar behoren als hij ergens moest invallen., maar mist nu wel gewoon een jaar ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 Zeker, gister speelde hij een helft verdienstelijk tegen Zwolle. Oké het is een oefenwedstrijd. Schijnt dat hij zich tijdens zijn blessure fysiek ontwikkelt heeft. Dat zei althans dat commentatortje van Feyenoord TV. Daardoor vraag ik me af of hij niet als Backup voor Hancko kan dienen. Rasmussen deed dit ook een jaartje, die positie is vacant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 10 juli 2023 Share Geplaatst 10 juli 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Was hij niet die jongen die toen tijdens de voorbereiding zwaar geblesseerd raakte waardoor de verhuur niet door ging? Ja, verhuur is wel doorgegaan. Einde van het seizoen nog wat wedstrijden meegedaan, maar viel toen opnieuw uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Feyenoord is dus concreet geworden voor Ivanusec. Er wordt ook gesproken over Isaksen en Ivanusec. Dat zou natuurlijk wel echt heel leip zijn. Transfer van Beelen kan ik niet goed inschatten. Kijk eigenlijk vrijwel nooit KKD en ken hem dus ook niet, iemand die hier wat zinnigs over te zeggen heeft want bijna 3 miljoen vind ik toch wel een flink bedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Feyenoord is dus concreet geworden voor Ivanusec. Er wordt ook gesproken over Isaksen en Ivanusec. Dat zou natuurlijk wel echt heel leip zijn. Transfer van Beelen kan ik niet goed inschatten. Kijk eigenlijk vrijwel nooit KKD en ken hem dus ook niet, iemand die hier wat zinnigs over te zeggen heeft want bijna 3 miljoen vind ik toch wel een flink bedrag. Ik kopieer even de berichten in die @Christian. mij stuurde toen ik hem dezelfde vraag stelde: Citaat Wel talentvol maar clubs als Feyenoord en PSV zijn echt nog te vroeg. Goede voetballende verdediger en 1 vd grootste talenten uit de KKD. Maar een Beukema was bijvoorbeeld al verder toen hij van GAE naar AZ ging. Schuurs zelfde verhaal van Fortuna naar Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Is pas goed gaan voetballen toen hij vanaf het middenveld naar CV werd gezet. Ook al 22, snap de transfer niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Hartjes naar Excelsior op huurbasis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2023 Share Geplaatst 11 juli 2023 Krijgen ook nog 2,5 miljoen + 20% doorverkoop voor Bozenik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten