Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Aparte huurconstructie. Een min of meer gratis optie voor de flanken, gezien het feit dat hij geen werkvergunning krijgt ga ik er vanuit dat Newcastle een gedeelte blijft betalen. Maar goed, stijf links en aardig rap. Gezien de aankondiging dat hij mee mag doen met de voorbereiding verwacht ik dat hij in de o21 mag mee doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei MetalMichael:

Fijn dat Koeman Wieffer alvast uitprobeert in een wat aanvallendere rol op het middenveld. Ziet er prima uit tot dusver.

Appte precies hetzelfde inderdaad al richting @PJHoutman Speelde uitstekend.

Op 10-5-2023 om 10:52 zei Jeffers:

al is voor de variatie (single pivot met AMC) een 'creatieve 8' meer dan wenselijk. Reijnders? Wijnaldum?

Doe maar niet. Had mijn twijfels al en deze werden versterkt toen ik de geruchten las deze week. Na het zien van vanavond ben ik definitief er van overtuigd dat er dit niet moeten willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eentje om in de gaten te houden. Milambo mocht richting het einde van het jaar bij de selectie blijven van Slot, Karim heeft dat eigenlijk nooit bereikt. Dus er zal vast iets zijn waarvoor hij lager in de pikorde stond. Prima bedrag als je het mij vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Azarkan wordt echt een speler waar de helft van de supporters weer blijft roepen dat hij terug moet komen als hij weer eens een doelpunt gaat maken voor Utrecht. Prima dribbelaar en goed linkerbeen, maar niet goed genoeg. Dan is één miljoen wel lekker, terwijl ze vroeger voor niets vertrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei 007mark:

En Azarkan voor een miljoentje naar FC Utrecht. 

Ondertussen is er een nieuwe optie als 2e spits achter Santi. Heeft redelijk wat kools gemaakt in Slovenië: https://1908.nl/artikelen/feyenoord-toont-belangstelling-voor-zan-vipotnik

Ja ziet er uit als een klinische doelpuntenmaker maar las ook op Twitter dat het vooral namedropping is (Feyenoord heeft m daadwerkelijk bekeken maar niet concreet volgens mij). Ben benieuwd of er echt klappers gaan komen inkomend. Hoop vooral dat Dilrosun opzout en we niet weer Hancko/Geert/Wieffer/Santi kwijtraken. Ik zou liever die Borbas naar de Kuip gehaald zien worden dan deze Sloveen maar dat is mijn bescheiden mening. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die voor de waarde weggaat die hij vertegenwoordigd op Transfermarkt, dan is dat echt een prima bedrag voor Danilo denk ik. Zijn cijfers zijn inderdaad goed, maar komt veel te kort voor CL-niveau. En dan is het wel lekker als je een speler kan verkopen tegen en mooi bedrag, die vorig jaar nog transfervrij kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites