Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Ik hoop eigenlijk vooral dat Bijlow ergens een wondermiddel heeft opgedoken  

Ja dat is eigenlijk ook mijn grootste wens maar helaas... Vind die Wellenreuther ook helemaal niets. Kunnen we Marsman niet terughalen, dat vond ik echt de enige vervanger die van een acceptabele kaliber was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ik hoop vanavond echt op:

Wellenreuther

Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman

Kokcu - Bullaude - Wieffer

Szymanski - Gimenez - Paixao

maar het zal wel Jahanbaksh en Idrissi worden. Maar laat iig Pedersen maar weer ff banken, die heeft zijn plicht gedaan met die goal tegen AZ maar voor de rest is het echt janken. Zo weinig rendement echt omg.

Hoop ook op dit alleen denk toch dat Szymanksi op 10 gaat spelen en Jahanbaksh op rechts. Trauner kon toch vandaag en zondag gewoon 90 minuten aan? De buitenspelers blijven toch echt het grote probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk geen onderschatting vanavond. Iedereen schrijft Feyenoord na de wedstrijd van vorige week al richting de kwartfinale, omdat Shakthar zo slecht was. Maar die hebben geloof ik weer wat spelers terug, en denk dat ze heel anders uit de hoek gaan komen vanavond. Ons kennende gaat dus zeker geen makkie worden.

Heb er wel echt zin in om deze pot aan te zetten vanavond. Hopelijk weer en magisch avondje in een kolkende Kuip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Hopelijk geen onderschatting vanavond. Iedereen schrijft Feyenoord na de wedstrijd van vorige week al richting de kwartfinale, omdat Shakthar zo slecht was. Maar die hebben geloof ik weer wat spelers terug, en denk dat ze heel anders uit de hoek gaan komen vanavond. Ons kennende gaat dus zeker geen makkie worden.

Heb er wel echt zin in om deze pot aan te zetten vanavond. Hopelijk weer en magisch avondje in een kolkende Kuip.

Dit dus. Er komen een paar belangrijke weken aan. Wel echt zin in vanavond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei 007mark:

Ik merk vooral dat de buitenwereld aan onderschatting doet, maar dat dit bij Feyenoord echt geen sprake is. Mag dat ook hopen want als je gewoon kritisch naar het spelbeeld van de afgelopen weken kijkt is geen enkele wedstrijd een makkie :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Lopez; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.

Trauner er weer in, geen Pedersen dus. Hartman is er niet bij, ook niet op de bank, Lopez speelt. Ik wacht echt op het moment dat Paixao genoeg inhoud heeft / z'n verdedigende taken goed genoeg doet volgens Slot dat Idrissi niet meer start. Of dat Idrissi de AZ-vorm terugvindt, dat mag natuurlijk ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lenstra:

Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Lopez; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi.

Trauner er weer in, geen Pedersen dus. Hartman is er niet bij, ook niet op de bank, Lopez speelt. Ik wacht echt op het moment dat Paixao genoeg inhoud heeft / z'n verdedigende taken goed genoeg doet volgens Slot dat Idrissi niet meer start. Of dat Idrissi de AZ-vorm terugvindt, dat mag natuurlijk ook. 

5 minuten geleden zei 007mark:

Lopez/Hartman is denk om het even. Prima dat Trauner weer terug is.

Let's go boys. 

Hartman helaas ziek... :( Heel jammer want ik vind niet dat Lopez/Hartman om het even is, Hartman is verdedigend veel sterker en vind zijn passing ook van een veel hoger niveau dan die van Lopez. Maar goed, hier mogen we het niet door verliezen. Lets gooooo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei chrisje1993:

Verwacht dat die beide wel weer gaan invallen vandaag. Maakt verder toch ook niet uit. 

Ik verwacht het ook hoor, maar ik weet niet vind die Dilro echt een kwalletje. Idrissi vind ik ook geen geweldige voetballer maar die heeft nog wel iets van pit ofzo. Zou eigenlijk wel leuk zijn als Milambo AKA de giraffe ook mag invallen. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Ik verwacht het ook hoor, maar ik weet niet vind die Dilro echt een kwalletje. Idrissi vind ik ook geen geweldige voetballer maar die heeft nog wel iets van pit ofzo. Zou eigenlijk wel leuk zijn als Milambo AKA de giraffe ook mag invallen. :D 

Dilrosun vond ik goed aan het seizoen begonnen, maar valt de laatste tijd echt tegen. 

Milambo mag van mij ook wel invallen. Denk dat Danilo, Dilrosun, Pedersen, Bullaude en Paixao de invallers gaan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites