PJHoutman Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 9 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik hoop vanavond echt op: Wellenreuther Ik hoop eigenlijk vooral dat Bijlow ergens een wondermiddel heeft opgedoken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ik hoop eigenlijk vooral dat Bijlow ergens een wondermiddel heeft opgedoken Ja dat is eigenlijk ook mijn grootste wens maar helaas... Vind die Wellenreuther ook helemaal niets. Kunnen we Marsman niet terughalen, dat vond ik echt de enige vervanger die van een acceptabele kaliber was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik hoop vanavond echt op: Wellenreuther Geertruida - Trauner - Hancko - Hartman Kokcu - Bullaude - Wieffer Szymanski - Gimenez - Paixao maar het zal wel Jahanbaksh en Idrissi worden. Maar laat iig Pedersen maar weer ff banken, die heeft zijn plicht gedaan met die goal tegen AZ maar voor de rest is het echt janken. Zo weinig rendement echt omg. Hoop ook op dit alleen denk toch dat Szymanksi op 10 gaat spelen en Jahanbaksh op rechts. Trauner kon toch vandaag en zondag gewoon 90 minuten aan? De buitenspelers blijven toch echt het grote probleem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Hopelijk geen onderschatting vanavond. Iedereen schrijft Feyenoord na de wedstrijd van vorige week al richting de kwartfinale, omdat Shakthar zo slecht was. Maar die hebben geloof ik weer wat spelers terug, en denk dat ze heel anders uit de hoek gaan komen vanavond. Ons kennende gaat dus zeker geen makkie worden. Heb er wel echt zin in om deze pot aan te zetten vanavond. Hopelijk weer en magisch avondje in een kolkende Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 5 minuten geleden zei 007mark: Hopelijk geen onderschatting vanavond. Iedereen schrijft Feyenoord na de wedstrijd van vorige week al richting de kwartfinale, omdat Shakthar zo slecht was. Maar die hebben geloof ik weer wat spelers terug, en denk dat ze heel anders uit de hoek gaan komen vanavond. Ons kennende gaat dus zeker geen makkie worden. Heb er wel echt zin in om deze pot aan te zetten vanavond. Hopelijk weer en magisch avondje in een kolkende Kuip. Dit dus. Er komen een paar belangrijke weken aan. Wel echt zin in vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 36 minuten geleden zei 007mark: Hopelijk geen onderschatting vanavond. Iedereen schrijft Feyenoord na de wedstrijd van vorige week al richting de kwartfinale, omdat Shakthar zo slecht was. Maar die hebben geloof ik weer wat spelers terug, en denk dat ze heel anders uit de hoek gaan komen vanavond. Ons kennende gaat dus zeker geen makkie worden. Heb er wel echt zin in om deze pot aan te zetten vanavond. Hopelijk weer en magisch avondje in een kolkende Kuip. Ik merk vooral dat de buitenwereld aan onderschatting doet, maar dat dit bij Feyenoord echt geen sprake is. Mag dat ook hopen want als je gewoon kritisch naar het spelbeeld van de afgelopen weken kijkt is geen enkele wedstrijd een makkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Lopez; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi. Trauner er weer in, geen Pedersen dus. Hartman is er niet bij, ook niet op de bank, Lopez speelt. Ik wacht echt op het moment dat Paixao genoeg inhoud heeft / z'n verdedigende taken goed genoeg doet volgens Slot dat Idrissi niet meer start. Of dat Idrissi de AZ-vorm terugvindt, dat mag natuurlijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Lopez/Hartman is denk om het even. Prima dat Trauner weer terug is. Let's go boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 15 minuten geleden zei Lenstra: Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Lopez; Wieffer, Szymański, Kökcü; Jahanbakhsh, Gimenez, Idrissi. Trauner er weer in, geen Pedersen dus. Hartman is er niet bij, ook niet op de bank, Lopez speelt. Ik wacht echt op het moment dat Paixao genoeg inhoud heeft / z'n verdedigende taken goed genoeg doet volgens Slot dat Idrissi niet meer start. Of dat Idrissi de AZ-vorm terugvindt, dat mag natuurlijk ook. 5 minuten geleden zei 007mark: Lopez/Hartman is denk om het even. Prima dat Trauner weer terug is. Let's go boys. Hartman helaas ziek... :( Heel jammer want ik vind niet dat Lopez/Hartman om het even is, Hartman is verdedigend veel sterker en vind zijn passing ook van een veel hoger niveau dan die van Lopez. Maar goed, hier mogen we het niet door verliezen. Lets gooooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Godverdomme ben zenuwachtig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 2 minuten geleden zei 007mark: Godverdomme ben zenuwachtig man. Same hier... Dacht dat ik t koud had, maar dat is het niet helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Treble loading! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Tjonge jonge Shakhtar is toch ook niks vanavond he, en dan krijg je ook nog deze penalty tegen. Terecht hoor, maar dan zit ook alles tegen nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Prima dat jullie doorgaan, maar had dit niet ff met nét wat meer moeite gekund? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 het is bij vlagen aan de bal bij Feyenoord ook indrukwekkend. Heerlijke generale op weg naar zondag. Vraag is dan wel altijd is Feyenoord zo goed, of Shakhtar zo zwak. Ik gok beiden vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 (bewerkt) Als Wellenreuther nog even wat vertrouwen tankt ook.. Met Szymanski zet je aanvallend zoveel overtuigender druk. 16 maart 2023 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 dit Feyenoord. Denk dat dit één van de beste helften van dit seizoen was hoor, de manier waarop er druk gezet wordt, aanvallend spel met overlap en goede bezetting in de 16. Heel sterk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Hopelijk is dit een mooie generale voor zondag ook. De tweede helft nu lekker uit ballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Hopelijk weer wat minuutjes voor Bullaude. en alsjeblieft geen Dilro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Hopelijk weer wat minuutjes voor Bullaude. en alsjeblieft geen Dilro Verwacht dat die beide wel weer gaan invallen vandaag. Maakt verder toch ook niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Lekker jongens. Lord Orie met twee goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 5 minuten geleden zei chrisje1993: Verwacht dat die beide wel weer gaan invallen vandaag. Maakt verder toch ook niet uit. Ik verwacht het ook hoor, maar ik weet niet vind die Dilro echt een kwalletje. Idrissi vind ik ook geen geweldige voetballer maar die heeft nog wel iets van pit ofzo. Zou eigenlijk wel leuk zijn als Milambo AKA de giraffe ook mag invallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Zojuist zei ReneLeBlanc: Ik verwacht het ook hoor, maar ik weet niet vind die Dilro echt een kwalletje. Idrissi vind ik ook geen geweldige voetballer maar die heeft nog wel iets van pit ofzo. Zou eigenlijk wel leuk zijn als Milambo AKA de giraffe ook mag invallen. Dilrosun vond ik goed aan het seizoen begonnen, maar valt de laatste tijd echt tegen. Milambo mag van mij ook wel invallen. Denk dat Danilo, Dilrosun, Pedersen, Bullaude en Paixao de invallers gaan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 28 minuten geleden zei MetalMichael: Vraag is dan wel altijd is Feyenoord zo goed, of Shakhtar zo zwak. Ik gok beiden vandaag. Idrissi scoort, dus dat betekent dat Shakhtar ontzettend zwak is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Prettige overwinning vandaag. Nu nog even wat belangrijke spelers wisselen en Milambo en Bullaude wat speeltijd gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten