Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dacht ook even dat buitenspel zou worden opgeheven doordat die verdediger van Utrecht nog aan de bal zat. Maar zal wel niet, omdat bal wel al in de richting van Santi ging?

Eerste seizoenshelft meerdere malen verweten dat het een elftal van slappe zakken is. Maar heb nu wel een ploeg gezien die ervoor wilde vechten, en ook vol voor de overwinning na de 1-1. Jammer alleen dat je niet zo begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde jullie al bijna feliciteren met het kampioenschap, maar die kan ik beter toch even achterwege laten. Desalniettemin niet de eerste keer dat er tóch een (meerdere) punt(en) gepakt worden in een dramatischr wedstrijd, gaat nog een leuke titelstrijd worden zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Dacht ook even dat buitenspel zou worden opgeheven doordat die verdediger van Utrecht nog aan de bal zat. Maar zal wel niet, omdat bal wel al in de richting van Santi ging?

Volgens de regels wel 'een nieuwe situatie'. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Speler wilt inderdaad de bal gewoon wegwerken. Alleen doet hij dat 'niet helemaal lekker'. Krijgen helaas geen scheidsrechters meer voor de camera, want was dan wel benieuwd geweest naar de uitleg.

Verder niet te lang bij stilgestaan, want je verliest niet per se een punt enkel door deze situatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

Sinds begin dit seizoen is dit verduideljkt en gaat het om de mate van controle van de verdediger op de bal, 'nieuwe situatie' is te vaag. In dit geval is de verdediger niet in staat om op in redelijke mate een 'bewuste redding met controle op de bal' uit te voeren, waardoor Giménez nog steeds strafbaar buitenspel staat. Terecht afgekeurd dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pierre tipt JP van Hecke bij Feyenoord. Nou vind ik dat op zich niet zo’n heel raar idee, want groot talent en dat missen we acherin. Maar denk dat Brighton hem niet zomaar laat gaan, en je moet zo’n jongen eigenlijk alleen huren met optie tot koop.

Als stopverf voor dit seizoen denk ik dat hij nog niet per se goed genoeg is, dan zie ik liever een ervaren kracht. 

Overigens ben ik in deze wel bevooroordeeld, want Zeeuw ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Hecke zag ik op verschillende fora al voorbij komen, zou dat ook een goede zet vinden. Nederlands, mooie leeftijd, komt er niet aan te pas in Brighton (pas 3 wedstrijden voor gespeeld) en nog maar 1 jaar contract van de zomer?

Verder hoop ik echt niet dat Vilhena daadwerkelijk terugkomt. Dacht dat we nu wel creatievere oplossingen hadden met de scouting dan oud spelers. De enige oud spelers die terug mogen komen zijn Gini en de Vrij waarbij laatstgenoemde echt vreselijk geil zou zijn. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei MetalMichael:

Volgens mij is Szymanski erg belangrijk in het drukzetten van Slot (ik weet het, niet veel van te zien vandaag), dus dat zie ik hem niet doen.

Ben je wel je enige overgebleven vastigheid achterin ook kwijt.

Walemark geblesseerd geraakt deze week? Aangezien hij niet startte en nu ook Jahanbaksh invalt? 

:-D:-D Ook dat volgens mij, zovan ik roep maar wat en hopen dat niemand erover valt.

Dat gelooft toch niemand joh, je meest creatieve speler op de flank neerzetten ''omdat hij zo goed kan drukzetten'' gewoon bang voor minder verdedigend werk als die in het centrum komt te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Ook dat volgens mij, zovan ik roep maar wat en hopen dat niemand erover valt.

Dat gelooft toch niemand joh, je meest creatieve speler op de flank neerzetten ''omdat hij zo goed kan drukzetten'' gewoon bang voor minder verdedigend werk als die in het centrum komt te staan.

Nou ja, Slot heeft meermaals aangegeven dat hij zijn aanvallende keuzes (deels) baseert op zijn speelstijl en dan vooral het drukzetten. Ook meermaals aangehaald rondom Danilo/Santi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei PJHoutman:

Pierre tipt JP van Hecke bij Feyenoord. Nou vind ik dat op zich niet zo’n heel raar idee, want groot talent en dat missen we acherin. Maar denk dat Brighton hem niet zomaar laat gaan, en je moet zo’n jongen eigenlijk alleen huren met optie tot koop.

Als stopverf voor dit seizoen denk ik dat hij nog niet per se goed genoeg is, dan zie ik liever een ervaren kracht. 

Overigens ben ik in deze wel bevooroordeeld, want Zeeuw  

Fan van JP. Lijkt me een vette stap. (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Idem. Denk dat Cim al een tijdje geen Feyenoord heeft gezien. 

Joh Ozil was ook zeker goed in druk zetten, of Ziyech, of Isco of Asensio. Het is gewoon doorgaan op de trend van dat soort technische creatieve spelers die riscio met zich meebrengen liever niet in de as te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Thierryvane:

Fan van JP. Lijkt me een vette stap.  

5 uur geleden zei delichris:

Als die kan naar Feyenoord komt hebben ze echt een groot talent binnen gehaald.

9 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Van Hecke zag ik op verschillende fora al voorbij komen, zou dat ook een goede zet vinden. Nederlands, mooie leeftijd, komt er niet aan te pas in Brighton (pas 3 wedstrijden voor gespeeld) en nog maar 1 jaar contract van de zomer?

Verder hoop ik echt niet dat Vilhena daadwerkelijk terugkomt. Dacht dat we nu wel creatievere oplossingen hadden met de scouting dan oud spelers. De enige oud spelers die terug mogen komen zijn Gini en de Vrij waarbij laatstgenoemde echt vreselijk geil zou zijn.

10 uur geleden zei PJHoutman:

Overigens ben ik in deze wel bevooroordeeld, want Zeeuw  

Bij VI werd gemeld dat Feyenoord alleen kan huren. Voor Brighton is dit niet mogelijk door de nieuwe regelgeving waarin het aantal verhuurde spelers gelimiteerd wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites