MetalMichael Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) Op 29-7-2021 om 22:12 zei cimbomcu: Over Kokcu ook steeds maar roepen ''het komt er niet uit'', ''je ziet wel dat hij talent heeft'', ''het zou er toch een keer moeten uitkomen?''? Nee, hou ermee op jongens. Het is gewoon een slechte en overschatte speler. Wordt nooit meer beter. Sowieso sinds Drita (pagina 180) erg stil met de ramptoeristen. 14 maart 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Ben blij dat Kokcu het goed doet hoor, Turks international he Gelukkig maar dat hij onder Slot het vrij goed doet. Voor de rest staan jullie gewoon 3de, wat niks bijzonders is en vrij normaal als Feyenoord. De hoeveelheid lof die Feyenoord krijgt vind ik dan ook iets wat overdreven. @MetalMichael Wil best na zondag terugkeren als ramptoerist hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Je krijgt het gewoon je bek niet uit he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Heb het idee dat Kökcu vooral fysiek er op vooruit is gegaan en daarvan ook profiteert in zijn algehele spel. Voor het eerst vind ik hem nu wel een prima middenvelder die zich ook steeds meer weet te onderscheiden. Nog steeds vraag ik mij wel af waar zijn plafond ligt, maar datzelfde heb ik ook met spelers als Bijlow, Senesi, Malacia en Sinisterra. Allemaal een goed niveau voor Feyenoord - en kunnen ook zeker nog wel een stapje maken - maar ik zie ze niet zomaar bij de absolute top spelen. Maar goed, dat hoeft ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 16 minuten geleden zei Socrates: Heb het idee dat Kökcu vooral fysiek er op vooruit is gegaan en daarvan ook profiteert in zijn algehele spel. Dit is precies wat het is. Hij kan nu in de 80e minuut doen wat hij normaal tot een half uur volhield. Heeft hij zelf in een interview ook benoemd. Kan het nu ook op een hoger tempo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 Zojuist zei MetalMichael: Dit is precies wat het is. Hij kan nu in de 80e minuut doen wat hij normaal tot een half uur volhield. Heeft hij zelf in een interview ook benoemd. Kan het nu ook op een hoger tempo. Ja, dat maakt ook een groot verschil. Je kan technisch goed zijn, maar als je als middenvelder al heel snel in ademnood zit, lever je gewoon op alle fronten in. Meeverdedigen, duels, voor een afvallende bal gaan, druk zetten, een loopactie maken.. Zelfs met enige soepelheid de beste pass geven die je in je mars hebt. Met een lage conditie en wat vet te veel doe je eigenlijk constant alles maar op 70/80% van je kunnen als middenvelder. Als spits kan je nog wat doseren in energie. Als vleugelspeler ook nog enigszins. Maar als technische middenvelder moet je constant aan staan. Zulk verval zie je dus ook als puur technische middenvelders wat ouder worden bijvoorbeeld. Goed voorbeeld is Pjanic, die kan al een paar seizoenen ineens niets bijzonders meer, terwijl het intrinsiek een geweldige voetballer is. Denk je overigens dat het puur door de andere begeleiding komt, of dat hij nu zelf ook echt iets anders is gaan doen? Het is immers redelijk makkelijk om alles te gooien op de wisselingen in de technische staf, maar zelfs met de waarschijnlijk wat gedateerde trainingen van vorig seizoen waren er spelers die nog steeds een stuk fitter leken dan Kökcu. Lijkt mij toch ook wel een verandering in persoonlijk besef en daaropvolgend arbeid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 maart 2022 Share Geplaatst 14 maart 2022 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Socrates: Ja, dat maakt ook een groot verschil. Je kan technisch goed zijn, maar als je als middenvelder al heel snel in ademnood zit, lever je gewoon op alle fronten in. Meeverdedigen, duels, voor een afvallende bal gaan, druk zetten, een loopactie maken.. Zelfs met enige soepelheid de beste pass geven die je in je mars hebt. Met een lage conditie en wat vet te veel doe je eigenlijk constant alles maar op 70/80% van je kunnen als middenvelder. Als spits kan je nog wat doseren in energie. Als vleugelspeler ook nog enigszins. Maar als technische middenvelder moet je constant aan staan. Zulk verval zie je dus ook als puur technische middenvelders wat ouder worden bijvoorbeeld. Goed voorbeeld is Pjanic, die kan al een paar seizoenen ineens niets bijzonders meer, terwijl het intrinsiek een geweldige voetballer is. Denk je overigens dat het puur door de andere begeleiding komt, of dat hij nu zelf ook echt iets anders is gaan doen? Het is immers redelijk makkelijk om alles te gooien op de wisselingen in de technische staf, maar zelfs met de waarschijnlijk wat gedateerde trainingen van vorig seizoen waren er spelers die nog steeds een stuk fitter leken dan Kökcu. Lijkt mij toch ook wel een verandering in persoonlijk besef en daaropvolgend arbeid. Wederom dat laatste, maar wel icm Slot. Die heeft natuurlijk een intensieve speelstijl, waarbij hij echt niet wegkomt met temporiseren. Heeft lang op zijn techniek/talent denken te kunnen teren, zeker de afgelopen seizoenen. Kan me voorstellen dat ze in de zomer wel hebben gezeten: Joh Orkun, nu ben je wel een keer talent af. We zien voor jou een leidende rol op het middenveld in ons spel. Daar hoort wel dit en dit bij. Ben je daartoe bereid? Plus, bedenk ik me nu, kwam hij natuurlijk ook later binnen ivm EK. En bij Turkije lag de intensiteit van de trainingen dusdanig laag dat hij zelf ook al vond dat hij eerder achteruit dan vooruit was gegaan op dat vlak. Dan is het aanhaken of afhaken in zo'n voorbereiding. Plus dat natuurlijk het resultaat van het harde werk al vrij vroeg zichtbaar was en dat plezier en motivatie oplevert om het vol te houden. 14 maart 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Het "exclusieve" full support shirt is dus deze week te koop in de fanshop als je voor full support heb gekozen (?). Ik heb mooi via een vriend van mij dit gruwelijke shirt weten te bemachtigen. Ondanks dat ik het weer typisch Feyenoord vind ben ik wel blij dat ik m heb kunnen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 Fucking hell man, Bijlow gaat niet meer keepen de rest van het seizoen. Kan je gewoon plek 3 kosten en een hele mooie Conference League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Trauner corona, slechte timing... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 7 minuten geleden zei Lenstra: Trauner corona, slechte timing... Zeker in combinatie met corona voor Pedersen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Maar goed dat ze vorige week 5-2 gewonnen hebben, je zou er maar uit gaan door al die coronagevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Begrijp ik goed dat we nu Aursnes naar achteren gaan halen in plaats van Hendriks gewoon een kans te geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 7 uur geleden zei PJHoutman: Begrijp ik goed dat we nu Aursnes naar achteren gaan halen in plaats van Hendriks gewoon een kans te geven? Die mag sowieso alleen een paar minuutjes invallen wanneer Feyenoord ruim voor staat, volgens mij vertrouwt Slot compleet niet op Hendriks. Blijft vreemd, ook gezien het feit dat hij zo ongeveer je enige back-up is achterin. Jammer dat hij niet verhuurd is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Kan je beter Hendrix achterin zetten dan Aursnes, denk ik. Hopelijk heeft het voor vanavond niet al te veel impact, die 3 doelpunten voorsprong moet je wel kunnen behouden. Wel een waardeloze timing, zeker met oog op zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Man, zal je altijd zien he. Lijkt het net een beetje stabiel te zijn allemaal krijgen we C weer op bezoek. Vermoedelijke opstelling wordt volgens mij vaak gemaakt door AD en die zitten er gigantisch vaak naast. Als ze Ramon nu niet opstellen achterin snap ik echt niet waarom ze hem niet verhuurd hebben. Wel jammer want eigenlijk had je Aursnes bijvoorbeeld rust moeten geven aangezien die op scherp staat, zal nu wel niet gebeuren. Zolang Nelson maar niet start... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Marciano; Toornstra, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Til, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Okay, dit is logischer. Toornstra in de Kuijt-rol lijkt me prina. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Als ik de tweet van Feyenoord mag geloven lijkt het toch meer op Aursnes centraal, Geertruida rechts en dan Toornstra op het middenveld. Al zou ik ook eerder kiezen voor twee verdedigers in het centrum. Dan Toornstra maar rechtsback inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Lekker grensie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Linssen basis zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Citaat Feyenoord boekte zijn tiende Europese zege van het seizoen en kwam daarmee naast de Nederlandse recordhouders AZ (seizoen 2004/2005 in de UEFA Cup) en Ajax (2018/2019 in de Champions League). Lekker Europees seizoen wel hoor Ergens hoop je volgende ronde op PAOK of FK Bodø/Glimt, want die zijn op papier de minsten. Toch zou ik het ook niet heel erg vinden om bijvoorbeeld tegen PSV te moeten, misschien zelfs wel leuk. Verder hoopte ik eerst om Slavia Praag te ontlopen, vanwege revanchegevoelens en puur het feit dat we ze al een keer gehad hebben. Maar daar pakken vandaag 2 verdedigers rood, dus misschien zou dat ook nog wel gunstig zijn. Leicester of Marseille wil je qua kwaliteit ontlopen, maar zijn wel heerlijke tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 PAOK, Slavia of PSV denk ik de gunstigste lotingen. Eigenlijk denk ik dat er op dat afschuwelijke Roma na geen een loting is die ik kut zou vinden, dus het zal Roma wel worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Malacia een vraagteken voor de klassieker. Weten we direct waar de gebeden van Anthony de komende dagen over gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 9 uur geleden zei PJHoutman: PAOK, Slavia of PSV denk ik de gunstigste lotingen. Eigenlijk denk ik dat er op dat afschuwelijke Roma na geen een loting is die ik kut zou vinden, dus het zal Roma wel worden Leicester of Marseille zou ik ook wel kut vinden hoor. Doe mij gewoon de makkelijke route (PSV dus want die winnen we altijd) en bewaar een Leicester of Marseille maar mooi voor Tirana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten