Mansveld Geplaatst 3 maart 2019 Share Geplaatst 3 maart 2019 Oja en wat een trieste zogenaamde harde kern hebben wij. Waren volgens mij massaal weggebleven.Triest om te zien ja, dat spandoek was ook niet echt van niveau wat van Feyenoord gewend ben.Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 13 uur geleden zei Rossi: Triest om te zien ja, dat spandoek was ook niet echt van niveau wat van Feyenoord gewend ben. Was gemaakt door de Kameraadjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 4 maart 2019 Share Geplaatst 4 maart 2019 Ahh vandaar. Dan heb ik niks gezegd..Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Wat vonden jullie van Jan de Jong bij SV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Niet gezien . Begreep dat het nogal een goed-nieuws-show was, prima dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Erg in de verdediging, maar vond dat hij zich er, weliswaar onhandig, maar best aardig redde. Men zal het nooit eens zijn met het besluit wbt de voetbalpyramide, maar de argumenten zijn wat mij betreft prima verdedigbaar. Vond het eigenlijk wel van lef getuigen dat hij daar ging zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Ook niks van gezien. Anyway, toch wel heel benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden. Vernam namelijk wel dat De Jong in SV had gezegd dat ze in een vergevorderd stadium zouden zitten wat dat betreft. Fraser is de meest voor de hand liggende keus, Stam wordt genoemd en Perez noemde een Deense hoofdtrainer. Feit is natuurlijk wel dat een nieuwe hoofdtrainer niet alle problemen gaat oplossen die er binnen de club spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 John Dahl Tomasson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 John Dahl Tomasson. Hij heeft al aangegeven dat hij niet wil. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 1 minuut geleden zei Tomasson: Hij heeft al aangegeven dat hij niet wil. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Ah ok. Las een Deense trainer en was eerste naam die me ten binnen schoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Ah ok. Las een Deense trainer en was eerste naam die me ten binnen schoot. Perez had 't over Kasper Hjulmand, zelf nooit eerder van gehoord maar schijnt bij Mainz te hebben getraind en het nu goed te doen bij Nordsjaelland.. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 4 minuten geleden zei Tomasson: Perez had 't over Kasper Hjulmand, zelf nooit eerder van gehoord maar schijnt bij Mainz te hebben getraind en het nu goed te doen bij Nordsjaelland.. Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk Vorig seizoen derde geworden. Dit seizoen 8x winst, 8x gelijk en 8x verloren in de competitie. Geen cijfers waar je stijl van achterover slaat dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Dat past toch exact binnen het Feyenoord-profiel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Wat vonden jullie van Jan de Jong bij SV?Slechte one-linersVerstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Stam dus. Dieptrieste aanstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 1 minuut geleden zei PJHoutman: Stam dus. Dieptrieste aanstelling. Waar haal je dat vandaan? FR12? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 2 minuten geleden zei MrMHB: Waar haal je dat vandaan? FR12? VI meldt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 VI 5 minuten geleden zei PJHoutman: Stam dus. Dieptrieste aanstelling. Waarom? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 @PJHoutman Ik hoop dat het niet waar is, ik zou het ook een waardeloze aanstelling vinden. Nu is VI al jaren niet echt betrouwbaar meer... Dus laten we ons daaraan vast houden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Zojuist zei Magikarp: VI Waarom? Zit je weer x-aantal seizoenen naar dat afbraakvoetbal te kijken. Had gehoopt dat er nu eens een risico genomen werd, het is er een ideaal moment voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Zojuist zei PJHoutman: Zit je weer x-aantal seizoenen naar dat afbraakvoetbal te kijken. Had gehoopt dat er nu eens een risico genomen werd, het is er een ideaal moment voor. Afbraakvoetbal op basis van? Stam zit toch net een half jaar bij PEC? Volg die gasten verder niet, weet ook niet hoe ze verder spelen. Is dat zo slecht dan? Daarbij kon je er een Guardiola neerzetten maar het probleem staat vooral op het veld wat dat betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Met wat geluk neemt ie ook nog Van Polen mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 7 minuten geleden zei Magikarp: Afbraakvoetbal op basis van? Stam zit toch net een half jaar bij PEC? Volg die gasten verder niet, weet ook niet hoe ze verder spelen. Is dat zo slecht dan? Daarbij kon je er een Guardiola neerzetten maar het probleem staat vooral op het veld wat dat betreft. Op basis van Reading, op basis van PEC. Nou kan het zeker zo zijn dat hij zich heeft aangepast aan zijn materiaal daar, maar het wekt op zijn zachtst gezegd niet heel veel vertrouwen. Daarbij vind km het ook nog een verschrikkelijk dooie lul, dat heb ik nu na Rutten en Gio ook wel even gehad eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Reading heb ik zéker niet gevolgd, jij? Verder begrijp ik je wel hoor, maar zou ook niet weten wat je anders moet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 5 minuten geleden zei Magikarp: Reading heb ik zéker niet gevolgd, jij? Verder begrijp ik je wel hoor, maar zou ook niet weten wat je anders moet Nee, dat weet ik ook niet per sé. Heb niet een heel goed beeld van wat er buiten Nederland rondloopt, binnen Nederland zijn er niet echt aansprekende kandidaten. Wenger is vrij maar die paste waarschijnlijk niet binnen het profiel 'persoonlijkheidsloze oud-international zonder visie'. Hoe dan ook, hopen dat Gio de rest van het seizoen wat jonge gasten laat snuffelen en dan bidden dat Van Geel een stuk of negen konijnen uit de hoge hoed tovert in de zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten