Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Oja en wat een trieste zogenaamde harde kern hebben wij. Waren volgens mij massaal weggebleven.

Triest om te zien ja, dat spandoek was ook niet echt van niveau wat van Feyenoord gewend ben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook niks van gezien.

Anyway, toch wel heel benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden. Vernam namelijk wel dat De Jong in SV had gezegd dat ze in een vergevorderd stadium zouden zitten wat dat betreft. Fraser is de meest voor de hand liggende keus, Stam wordt genoemd en Perez noemde een Deense hoofdtrainer.

Feit is natuurlijk wel dat een nieuwe hoofdtrainer niet alle problemen gaat oplossen die er binnen de club spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ok. Las een Deense trainer en was eerste naam die me ten binnen schoot. 
Perez had 't over Kasper Hjulmand, zelf nooit eerder van gehoord maar schijnt bij Mainz te hebben getraind en het nu goed te doen bij Nordsjaelland..

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tomasson:

Perez had 't over Kasper Hjulmand, zelf nooit eerder van gehoord maar schijnt bij Mainz te hebben getraind en het nu goed te doen bij Nordsjaelland..

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Vorig seizoen derde geworden. Dit seizoen 8x winst, 8x gelijk en 8x verloren in de competitie. Geen cijfers waar je stijl van achterover slaat dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Zit je weer x-aantal seizoenen naar dat afbraakvoetbal te kijken. Had gehoopt dat er nu eens een risico genomen werd, het is er een ideaal moment voor. 

Afbraakvoetbal op basis van? Stam zit toch net een half jaar bij PEC? Volg die gasten verder niet, weet ook niet hoe ze verder spelen. Is dat zo slecht dan? Daarbij kon je er een Guardiola neerzetten maar het probleem staat vooral op het veld wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Magikarp:

Afbraakvoetbal op basis van? Stam zit toch net een half jaar bij PEC? Volg die gasten verder niet, weet ook niet hoe ze verder spelen. Is dat zo slecht dan? Daarbij kon je er een Guardiola neerzetten maar het probleem staat vooral op het veld wat dat betreft.

Op basis van Reading, op basis van PEC. Nou kan het zeker zo zijn dat hij zich heeft aangepast aan zijn materiaal daar, maar het wekt op zijn zachtst gezegd niet heel veel vertrouwen. Daarbij vind km het ook nog een verschrikkelijk dooie lul, dat heb ik nu na Rutten en Gio ook wel even gehad eigenlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Magikarp:

Reading heb ik zéker niet gevolgd, jij? Verder begrijp ik je wel hoor, maar zou ook niet weten wat je anders moet

Nee, dat weet ik ook niet per sé. Heb niet een heel goed beeld van wat er buiten Nederland rondloopt, binnen Nederland zijn er niet echt aansprekende kandidaten. Wenger is vrij maar die paste waarschijnlijk niet binnen het profiel 'persoonlijkheidsloze oud-international zonder visie'. 

Hoe dan ook, hopen dat Gio de rest van het seizoen wat jonge gasten laat snuffelen en dan bidden dat Van Geel een stuk of negen konijnen uit de hoge hoed tovert in de zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites