Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Arezo:

Haps done deal, Here we go.

Desser(t) wordt het toetje van deze transferperiode. OF zou er toch nog een verdediger komen?! Ik kijk die afkickenshow en ik zie die Feyenoord TM weer onrustig met die vingertjes van hem over zijn telefoontje glijden.

Die moet het ook lekker bij zijn eigen platforms houden ipv de hele dag in die studio te zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Die moet het ook lekker bij zijn eigen platforms houden ipv de hele dag in die studio te zitten.

Die zit daar toch ook alleen maar voor z'n eigen gewin. Lekker met je kop de hele dag in beeld bij je doelgroep, meer volgers op Twitter, meer socialfame voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Arezo:

Haps done deal, Here we go.

Desser(t) wordt het toetje van deze transferperiode. OF zou er toch nog een verdediger komen?! Ik kijk die afkickenshow en ik zie die Feyenoord TM weer onrustig met die vingertjes van hem over zijn telefoontje glijden.

Ik mag hopen dat die Bjorkan nog komt, anders snap ik niet dat je Haps weg doet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Die zit daar toch ook alleen maar voor z'n eigen gewin. Lekker met je kop de hele dag in beeld bij je doelgroep, meer volgers op Twitter, meer socialfame voor hem.

Bekijk het ook wel vanaf zijn standpunt, maar niet vanuit het feit dat je een goede podcast wilt uitstralen :P. Die andere twee, Yordi en die knakker er tegenover kan ik wel naar luisteren. Die 'presentator' komt me ook iets te jolig over.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Arezo:

Hoe gaat die Bjorkan in 2 uur vanuit Bodo of Glimt naar Rotterdam komen, gekeurd worden enzo? Zelfs met een prive jet is dat niet te doen.

Tegenwoordig kan alles ter plekke (in Noorwegen nu dus) gedaan worden. Zo is Chelsea nu bezig met Saul. Die zit in Madrid en geen enkele intentie om te reizen naar Londen, maar alles wordt digitaal gedaan. Medische keuring dan ook gewoon in Madrid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haps laten gaan met zés miljoen verlies. Terwijl je geen serieuze vervanger hebt en Malacia met interlands en CL meer wedstrijden dan ooit moet gaan spelen. En dan durf ik zelfs te zeggen dat Haps de wisselspeler is die het dichtst bij je basiself komt qua kwaliteit. 

Hoop dat we er over een tijdje achterkomen dat er echt iets zwaars speelde op de achtergrond, anders is dit echt een aanfluiting van een transfer.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hendriks dus de enige backup voor zowel Senesi als Malacia.....Sowieso gek dat de breedte van je selectie al een probleem is, en dat je op de laatste dag dan nog 2 spelers extra van de hand doet.

Verder even kijken naar de spitsen die de revue hebben gepasseerd deze window:

Diallo

Castellanos

Sporar

Dessers ;e

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch niet zo moeilijk: Nog een jaartje contract, geen uitzicht op een basisplaats op zijn favoriete positie, tweede seizoen dat hij niet zou spelen, veel blessures gehad, mentale problemen gehad. Gezicht als een oorwurm in een Feyenoordshirt. Denk dat het voor alle partijen prima is. Had zomaar vervelend kunnen worden als hij aan zijn contract zou zijn gehouden. 

In de winter die Noor transfervrij oppikken. 

Wel bijzonder dat je het eerst hebt over een te smalle selectie en er per saldo niemand bij is gekomen. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat ze hadden verwacht dat Bjorkan of Van der Ven (of misschien zelfs allebei) sowieso zou lukken, maar ze daar een beetje bedrogen uit zijn gekomen. Als dat gelukt was had je een prima selectie gehad denk ik, al vind ik Dessers wel een erg matige keuze. Maar die schijnt op voorspraak van Slot gekomen te zijn, dus in dat opzicht wel een speler waar over is nagedacht en die in de speelwijze past. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei RicoV1989:

Ik vermoed dat ze hadden verwacht dat Bjorkan of Van der Ven (of misschien zelfs allebei) sowieso zou lukken, maar ze daar een beetje bedrogen uit zijn gekomen. Als dat gelukt was had je een prima selectie gehad denk ik, al vind ik Dessers wel een erg matige keuze. Maar die schijnt op voorspraak van Slot gekomen te zijn, dus in dat opzicht wel een speler waar over is nagedacht en die in de speelwijze past. 

Dit dus, zou niet weten waarom je het anders op deze manier zou aanpakken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens moet ik zeggen dat ik uiteindelijk wel erg tevreden ben over de transferzomer. Je hebt gigantisch veel puin eruit gesneden en zeer gericht ingekocht. Je kan niet verwachten dat je zo'n zomer uitkomt met ook nog eens een brede selectie. Dat is de volgende stap. 

Als je bijvoorbeeld kan kiezen tussen iemand als Fer houden omdat je anders je selectie te smal vindt OF hem dumpen als die kans komt kies ik altijd voor de laatste optie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei RicoV1989:

Overigens moet ik zeggen dat ik uiteindelijk wel erg tevreden ben over de transferzomer. Je hebt gigantisch veel puin eruit gesneden en zeer gericht ingekocht. Je kan niet verwachten dat je zo'n zomer uitkomt met ook nog eens een brede selectie. Dat is de volgende stap. 

Als je bijvoorbeeld kan kiezen tussen iemand als Fer houden omdat je anders je selectie te smal vindt OF hem dumpen als die kans komt kies ik altijd voor de laatste optie. 

Neem toch aan dat je ook resultaat wil? Moet over twee weken Malacia z'n achillespees afscheuren en die nieuwe kale aankoop centraal breekt z'n enkel op de training. Heb je toch wel een aardig smalle selectie om dat in te vullen ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei RicoV1989:

Maar dan bel je toch Venezia en zeg je: "Jammer joh, in januari ben je de eerste"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jotew:

Neem toch aan dat je ook resultaat wil? Moet over twee weken Malacia z'n achillespees afscheuren en die nieuwe kale aankoop centraal breekt z'n enkel op de training. Heb je toch wel een aardig smalle selectie om dat in te vullen ..

Daarom is Haps ook de enige verkoop die ik niet snap (tenzij die Bjorkan nog komt, maar dat verwacht ik niet meer). Achter de kale kletser heb je bijvoorbeeld Geertruida dus ik vind dat dan wel weer goed genoeg en ik snap dat je niet kiest voor een extra optie daar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei MetalMichael:

Wel bijzonder dat je het eerst hebt over een te smalle selectie en er per saldo niemand bij is gekomen. :-D

Pak net mijn telraam erbij en je blijkt nog gelijk te hebben ook. Chapeau.

Blijkt dat je voor vandaag een te smalle selectie had en na vandaag dus nog steeds he.

Edit: daarbij haal je dus 2 man op huurbasis die volgende zomer weer gevlogen zijn. Net als Til. Moet je over een jaar dus weer 3 man vervangen minimaal.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei RicoV1989:

Cyriel Dessers. Daar krijg ik toch een beetje Charisteas-gevoelens van.

Maar is ie serieus slechter dan Linsen in de spits? Of zou je denken met komst van Reiss nelson op AMR, Alireza op AML gaat en Sinistera in de spits gaat spelen ipv op AML?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Jotew:

Met zo'n redenatietrend heb je 6 linksbacks nodig, voor het geval de eerste 5 geblesseerd raken. En dan het liefste nog een 7e, want met die 6e weet je het ook nooit. Met Haps is er gegokt en verloren. Zijn transfersom en salaris moesten de komst van Van der Ven mogelijk maken. Ik denk dat ze er niet op hadden gerekend dat dat niet door zou gaan, gezien de connectie Slot <-> Roila <-> Vd Ven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei MetalMichael:

Met zo'n redenatietrend heb je 6 linksbacks nodig, voor het geval de eerste 5 geblesseerd raken. En dan het liefste nog een 7e, want met die 6e weet je het ook nooit. Met Haps is er gegokt en verloren. Zijn transfersom en salaris moesten de komst van Van der Ven mogelijk maken. Ik denk dat ze er niet op hadden gerekend dat dat niet door zou gaan, gezien de connectie Slot <-> Roila <-> Vd Ven.

Schets alleen maar een scenario wat voor kan vallen. Je komt gewoon achterin wat te kort, kan je hoog of laag springen maar er had een aankoop bij gemoeten. Tuurlijk, misschien gingen ze er vanuit dat het met een Van der Ven of een Bjorkan (of hoe heetie..) rond zou komen, dan nog kom je te kort.

Een linksback die alles (NL, Eredivisie, Conference)  moet gaan spelen met kans op blessures / over vermoeidheid en een centrale verdediger die langdurig geblesseerd raakt, t nou ook weer niet zo dat dit zelden voor komt ..

Daarbij, je hoeft het niet met me eens te zijn. Zeg alleen maar wat ik vind :) 

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Jotew:

Schets alleen maar een scenario wat voor kan vallen. Je komt gewoon achterin wat te kort, kan je hoog of laag springen maar er had een aankoop bij gemoeten. Tuurlijk, misschien gingen ze er vanuit dat het met een Van der Ven of een Bjorkan (of hoe heetie..) rond zou komen, dan nog kom je te kort. 

Daarbij, je hoeft het niet met me eens te zijn. Zeg alleen maar wat ik vind :) 

Ik schetste ook een scenario. Denk dat niemand binnen of rond Feyenoord tevreden is met de breedte achterin. Je hebt in principe maar 1 vervanger voor lb en lcv en 1 vervanger voor rb en rcv met enige betaald voetbal ervaring. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei MetalMichael:

Ik schetste ook een scenario. Denk dat niemand binnen of rond Feyenoord tevreden is met de breedte achterin. Je hebt in principe maar 1 vervanger voor lb en lcv en 1 vervanger voor rb en rcv met enige betaald voetbal ervaring. 

Jij komt met 6 of 7 linksback aan kakken, alsof het scenario wat ik schets echt eens in de 30 jaar gebeurd.. Maar blijf erbij dat het gewoon reëel is. Maar je geeft nu zelf ook aan dat de selectie breder had mogen zijn, dus dan zijn we 't toch gewoon eens :classic_tongue: Vind het zonde, ben een voorstander van een sterke competitie. Feyenoord doet het goed, althans vind ik. Dan is dit toch jammer zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites