Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Nou jongens, één zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk maar iemand de wedstrijd tegen AEK gezien? De 0-1 was wel weer knullig, Senesi die weer te lang blijft lopen ipv een lange bal geven, maar dat werd meteen getackled na de drinkpauze. Linssen op rechts en Sini gewoon weer op links, begon meteen te lopen. Maakte meteen zijn fout goed met die uitstekende diepe bal op Linssen (die het ook wel heel dik afmaakte zeg :< ) en daarna ook nog twee keurige goals van Bannis en Sini. Vooral die derde is een uitstekend voorbeeld van hoe het er dit seizoen wel eens uit kan gaan zien. Meteen druk zetten, en de keeper maakt daardoor een fout. Ik denk ook echt dat onze Bozenik heel goed kan renderen in dit systeem. Nu hopen dat er snel een rechtercentrale verdediger bij komt en dat er snel een vervanger komt voor die slang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach die jongen komt wel weer bovendrijven, hij moest die pingel van Slot nemen en dat die m dan mist is wel jammer maar niet het einde van de wereld, die jongen is er pas weer 2 dagen bij en voelt nu al veel meer vertrouwen dan die de afgelopen 1,5 jaar heeft gevoeld. Het systeem is er ook eentje waarmee hij bekend is dus ik zie alleen maar een win-win siuatie.

Ik heb dat interview met Arnesen even gekeken en die heeft het dan over die investering en dat er waarde op het veld gecreëerd moet worden voordat er in stenen moet worden geïnvesteerd. Daarin noemt die een rijtje spelers op waarmee we al waarde op het veld hebben staan (Geertruida en Bijlow als ze verlengen + Kökcu, Sini, Malacia en Bozenik) valt me hierin meteen op dat Senesi hierin niet genoemd word. We hebben al geen RCV laat staan een nieuwe LCV, Hendriks doet het aardig maar is toch niet het niveau wat je wil nastreven. Het is nog twee weken voor de eerste wedstrijd in die Conference League, lijkt me dat er voor die periode een nieuwe RCV, een nieuwe rechtsbuiten en een back-up als linksback moet staan. Laat Bergneus maar snel in Amsterdam tekenen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat Slot mijn conclusie deelt dat Diemers niet in een Feyenoordshirt thuishoort. Zelfs in de oefenwedstrijden kan ik hem niet uitstaan.

Net 2-0 verloren van Young Boys, Feyenoord kwam er niet aan te pas. Heel matig in de opbouw. Domme fout van Malacia bij de 1-0 ook. Nog genoeg te doen voor Anesen en Slot tot aan de start.

Nou, het grote transfergeruchtenspel begint:

Malacia -> Brugge 

Update 17:26 | Arnesen heeft het eerste bod op Malacia afgewezen en komt met een duidelijk antwoord of de verdediger gaat vertrekken: "Hij blijft bij Feyenoord", vertelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond.

Vente -> Roda

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei MetalMichael:

Hoop dat Slot mijn conclusie deelt dat Diemers niet in een Feyenoordshirt thuishoort. Zelfs in de oefenwedstrijden kan ik hem niet uitstaan.

Net 2-0 verloren van Young Boys, Feyenoord kwam er niet aan te pas. Heel matig in de opbouw. Domme fout van Malacia bij de 1-0 ook. Nog genoeg te doen voor Anesen en Slot tot aan de start.

Nou, het grote transfergeruchtenspel begint:

Malacia -> Brugge 

Update 17:26 | Arnesen heeft het eerste bod op Malacia afgewezen en komt met een duidelijk antwoord of de verdediger gaat vertrekken: "Hij blijft bij Feyenoord", vertelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond.

Vente -> Roda

Ja zou Arne Slot effe WhatsAppje sturen dat MetalMichael zegt dat Diemers niet meer kan ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei MetalMichael:

Karel is boos dat ik hem op iets wees in het Coronatopic. Kan hij niet hebben. ;)

Ik maak grapje, meer niet ;)

Er wordt wel vaker gezegd ''denk niet ze meelezen'' over bijvoorbeeld celebrity's, voetbal coaches whatever etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik ergens op moet inzetten is dat Berghuis er niet bij is tijdens de Klassieker...

Ik begin haast te denken dat de rode kaarten tegen Heerenveen en Vitesse expres waren, beide keren zorgde het er voor dat ie niet tegen Ajax hoefde te spelen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites