ReneLeBlanc Geplaatst 5 juli 2021 Share Geplaatst 5 juli 2021 Nou jongens, één zwaluw maakt nog geen zomer natuurlijk maar iemand de wedstrijd tegen AEK gezien? De 0-1 was wel weer knullig, Senesi die weer te lang blijft lopen ipv een lange bal geven, maar dat werd meteen getackled na de drinkpauze. Linssen op rechts en Sini gewoon weer op links, begon meteen te lopen. Maakte meteen zijn fout goed met die uitstekende diepe bal op Linssen (die het ook wel heel dik afmaakte zeg ) en daarna ook nog twee keurige goals van Bannis en Sini. Vooral die derde is een uitstekend voorbeeld van hoe het er dit seizoen wel eens uit kan gaan zien. Meteen druk zetten, en de keeper maakt daardoor een fout. Ik denk ook echt dat onze Bozenik heel goed kan renderen in dit systeem. Nu hopen dat er snel een rechtercentrale verdediger bij komt en dat er snel een vervanger komt voor die slang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 juli 2021 Share Geplaatst 6 juli 2021 Zag er bij vlagen prima uit idd. Moet toch heerlijk zijn voor die gasten om met Van Persie op het trainingsveld te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 juli 2021 Share Geplaatst 7 juli 2021 Bozenik mist een strasfschop. Lekker voor het zelfvertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 juli 2021 Share Geplaatst 8 juli 2021 Ach die jongen komt wel weer bovendrijven, hij moest die pingel van Slot nemen en dat die m dan mist is wel jammer maar niet het einde van de wereld, die jongen is er pas weer 2 dagen bij en voelt nu al veel meer vertrouwen dan die de afgelopen 1,5 jaar heeft gevoeld. Het systeem is er ook eentje waarmee hij bekend is dus ik zie alleen maar een win-win siuatie. Ik heb dat interview met Arnesen even gekeken en die heeft het dan over die investering en dat er waarde op het veld gecreëerd moet worden voordat er in stenen moet worden geïnvesteerd. Daarin noemt die een rijtje spelers op waarmee we al waarde op het veld hebben staan (Geertruida en Bijlow als ze verlengen + Kökcu, Sini, Malacia en Bozenik) valt me hierin meteen op dat Senesi hierin niet genoemd word. We hebben al geen RCV laat staan een nieuwe LCV, Hendriks doet het aardig maar is toch niet het niveau wat je wil nastreven. Het is nog twee weken voor de eerste wedstrijd in die Conference League, lijkt me dat er voor die periode een nieuwe RCV, een nieuwe rechtsbuiten en een back-up als linksback moet staan. Laat Bergneus maar snel in Amsterdam tekenen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 (bewerkt) Hoop dat Slot mijn conclusie deelt dat Diemers niet in een Feyenoordshirt thuishoort. Zelfs in de oefenwedstrijden kan ik hem niet uitstaan. Net 2-0 verloren van Young Boys, Feyenoord kwam er niet aan te pas. Heel matig in de opbouw. Domme fout van Malacia bij de 1-0 ook. Nog genoeg te doen voor Anesen en Slot tot aan de start. Nou, het grote transfergeruchtenspel begint: Malacia -> Brugge Update 17:26 | Arnesen heeft het eerste bod op Malacia afgewezen en komt met een duidelijk antwoord of de verdediger gaat vertrekken: "Hij blijft bij Feyenoord", vertelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond. Vente -> Roda 10 juli 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 Als je 10 miljoen voor Malacia kan krijgen, altijd doen met Haps achter de hand. Dat geld is wel nodig op andere plekken. Hoop dat dit een truc is van Arnesen om de prijs nog wat op te drijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 juli 2021 Share Geplaatst 10 juli 2021 Heb liever dat Haps vertrekt, eerlijk gezegd. Die gedraagt zich als een diva, terwijl hij er om de haverklap geblesseerd uitligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Heb ik iets gemist? Hoezo gedraagt Haps zich als een diva? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 16 uur geleden zei MetalMichael: Hoop dat Slot mijn conclusie deelt dat Diemers niet in een Feyenoordshirt thuishoort. Zelfs in de oefenwedstrijden kan ik hem niet uitstaan. Net 2-0 verloren van Young Boys, Feyenoord kwam er niet aan te pas. Heel matig in de opbouw. Domme fout van Malacia bij de 1-0 ook. Nog genoeg te doen voor Anesen en Slot tot aan de start. Nou, het grote transfergeruchtenspel begint: Malacia -> Brugge Update 17:26 | Arnesen heeft het eerste bod op Malacia afgewezen en komt met een duidelijk antwoord of de verdediger gaat vertrekken: "Hij blijft bij Feyenoord", vertelt de technisch directeur in gesprek met RTV Rijnmond. Vente -> Roda Ja zou Arne Slot effe WhatsAppje sturen dat MetalMichael zegt dat Diemers niet meer kan ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Wat is dit nou weer voor post dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Karel is boos dat ik hem op iets wees in het Coronatopic. Kan hij niet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 14 minuten geleden zei MetalMichael: Karel is boos dat ik hem op iets wees in het Coronatopic. Kan hij niet hebben. Ik maak grapje, meer niet Er wordt wel vaker gezegd ''denk niet ze meelezen'' over bijvoorbeeld celebrity's, voetbal coaches whatever etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juli 2021 Share Geplaatst 11 juli 2021 Wij willen Diemers wel terug. Kost jullie wel wat, maar wij willen hem best hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 22 uur geleden zei Nom de Guerre: Wij willen Diemers wel terug. Kost jullie wel wat, maar wij willen hem best hebben. Gaarne, ik kom m persoonlijk brengen. Wat een klaploper is die vent met dat achterlijke gedraai en gekap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Berghuis rond dus. Eindelijk zou ik bijna zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Deze transferwindow kan niet meer stuk. Godver wat is dit lekker wakker worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Hopelijk maakt Slot Toornstra ons nieuwe captain, Fer kan gewoon niet meer. Ideale 12e man, kan de jonge jongens prima begeleiden maar in de basis meh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Ik hoop op een volle Kuip met de Klassieker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 19 december, prachtig op zijn eigen verjaardag. Zullen genoeg creatieve liedjes voor hem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 0-4. Hattrick Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Lijkt me knap vanaf de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Lijkt me vooral knap vanaf het koffiezetapparaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Als ik ergens op moet inzetten is dat Berghuis er niet bij is tijdens de Klassieker... Ik begin haast te denken dat de rode kaarten tegen Heerenveen en Vitesse expres waren, beide keren zorgde het er voor dat ie niet tegen Ajax hoefde te spelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Vervanger is zo goed als zeker rond: Jahanbakhsh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Wilde het net posten. Lijkt me een prima vervanger, redelijk hetzelfde profiel en iemand die er gelijk staat. Heeft alleen wel een jaar langer dan Berghuis zitten prutsen in Engeland toch? Hopelijk heeft hem dat niet teveel slecht gedaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten