Jeffers Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 De Italiaanse interesse in Kökcu begint serieuze(re) vormen aan te nemen. Wat vinden jullie? Verkopen of komend jaar met Kökcu vlammen, op de 10 positie? Ik opteer voor het laatste, omdat ik denk dat hij echt gaat excelleren wanneer hij een stuk dichter bij de goal komt te spelen i.p.v. als box-to-box middenvelder. Zijn waarde zal daardoor nog toenemen. Financieel gezien is er uiteraard wel een 'dikke' uitgaande transfer nodig maar mijn verwachting is dat Senesi daar voor zal worden ingezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 (bewerkt) 8 uur geleden zei Jeffers: De Italiaanse interesse in Kökcu begint serieuze(re) vormen aan te nemen. Wat vinden jullie? Verkopen of komend jaar met Kökcu vlammen, op de 10 positie? Ik opteer voor het laatste, omdat ik denk dat hij echt gaat excelleren wanneer hij een stuk dichter bij de goal komt te spelen i.p.v. als box-to-box middenvelder. Zijn waarde zal daardoor nog toenemen. Financieel gezien is er uiteraard wel een 'dikke' uitgaande transfer nodig maar mijn verwachting is dat Senesi daar voor zal worden ingezet. Hoe dichter bij de goal hij speelt, hoe zwakker Kökcu over het algemeen presteert. Liggen zijn kwaliteiten ook niet, imo. Kan niet passeren, is eigenlijk te traag om op de rebound te duiken en maakt vaak verkeerde beslissingen aan de bal (kiezen voor afstanddschoten op momenten dat het niet kan, te veel balcontacten terwijl er opties aan de flanken liggen). Zie Kökcu eigenlijk helemaal niet 'vlammen' volgend seizoen, zou helemaal niet rouwig zijn als hij voor een redelijk bedrag vertrekt, zeker als dat betekent dat Senesi nog een jaar blijft. 30 april 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 april 2021 Share Geplaatst 30 april 2021 In ander nieuws; Nieuwkoop vertrekt naar Union SG, net gepromoveerd naar de Belgische hoogste klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 Tijdens de training vrijdag speelde Advocaat met een 433 systeem waarin Bozenik de kans zou krijgen. Schijnbaar is dat niet bevallen en lijkt hij toch terug te vallen naar een 442. Aanpassen tegen ADO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 1 uur geleden zei Goatruida: Tijdens de training vrijdag speelde Advocaat met een 433 systeem waarin Bozenik de kans zou krijgen. Schijnbaar is dat niet bevallen en lijkt hij toch terug te vallen naar een 442. Aanpassen tegen ADO Ja, pijnlijk dit. @PJHoutman Wat betreft Nieuwkoop, Brussel ligt relatief dichtbij Tholen Ik heb het idee dat hij in zijn carrière niet uit gaat komen voor clubs die meer dan 1,5 uur rijden zijn vanuit Tholen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 1 mei 2021 Share Geplaatst 1 mei 2021 5 uur geleden zei Abe: Ja, pijnlijk dit. @PJHoutman Wat betreft Nieuwkoop, Brussel ligt relatief dichtbij Tholen Ik heb het idee dat hij in zijn carrière niet uit gaat komen voor clubs die meer dan 1,5 uur rijden zijn vanuit Tholen. Ontzettend jammer ook. Had Bozenik graag is een keer 90 minuten willen zien spelen, ADO had een fijne tegenstander daarvoor geweest. Hopen dat die jongen er naast zit, maar ben bang van niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Sorry voor de dubbelpost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Pff zuur dat Vitesse gister de wints nog pakt in blessuretijd. Hopelijk kunnen we vandaag wel gewoon volgen, al ben ik er zelfs tegen ADO niet van overtuigd. Bozenik basis. Come on dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Lekker spitsengoaltje hoor, volgens mij heb ik dit seizoen nauwelijks nog zo'n overtuigende afronding gezien van een van onze spitsen. Het is geen fantastische voetballer verder, maar dit soort dingen kan ie toch wel goed en ik hou wel van dat soort spitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Feyenoord gonna Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Begint de wedstrijd zo goed, met Bozenik (zo gegund), 0-1 voor in wat voor mij een ontzettend lastige pot had geweest. En dan geef je het zo weg. Echt zo typisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Ik had de laatste paar jaar tijdens uitwedstrijden tegen Ajax altijd de traditie ontwikkeld om met m'n hoofd onder de dekens te blijven liggen en het bestaan van de hele wereld te ontkennen. Misschien volgende week dat ook maar eens tijdens een thuiswedstrijd doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 (bewerkt) Vrij pijnlijk dit 2 mei 2021 bewerkt door Abe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Van je drie middenvelders haal je dan Kökcü er af deze pot. Ik snap er weer eens weinig van bij Advocaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goatruida Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Ik vond Kokcu nog als één van de betere starten, daarna met iedereen door de ondergrens heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Hoe kun je achterstaan tegen dit ontzettend matige ADO? Ik hoop wel dat ze dit nog rechtzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Stilstaan en kijken wat er gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Als je zelfs al moeite hebt met anticiperen op de draaicirkel van Michiel Kramer weet je wel dat je tijd als 'degelijke' centrale verdediger er op zit, hè. Sowieso te veel trage spelers die zowel aan als zonder de bal heel mat en apatisch ogen. Fer, Diemers, Jorgensen.. Echt heel matig. Maar wel mooi dat ze 'verlost' zijn van Berghuis, je ziet duidelijk dat het veldspel veel beter is. Valt een zware last van de schouders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Echt om je dood te schamen dit. Slechtste wedstrijd in een jaar of 10 zou ik haast willen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 24 minuten geleden zei Goatruida: Ik vond Kokcu nog als één van de betere starten, daarna met iedereen door de ondergrens heen. Feyenoord heeft geen ondergrens joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Je zou toch niet gaan verliezen van een 3e klasser..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Diemers... Dat is echt onze verkoop van de eeuw geweest. Jammer voor Mark, want het is echt wel een modale Eredivisiespeler voor het rechterrijtje. De top c.q. subtop lijkt toch echt te hoog gegrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Heb Fer in tijden niet zo'n snelle sprint zien trekken (bij die wissel). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 Zojuist zei Socrates: Heb Fer in tijden niet zo'n snelle sprint zien trekken (bij die wissel). Sneller of minder snel van die van Haller, toen hij laatst gewisseld werd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 mei 2021 Share Geplaatst 2 mei 2021 2 minuten geleden zei Kyrill: Sneller of minder snel van die van Haller, toen hij laatst gewisseld werd? Fer is wel een beetje de Haller van het middenveld ja, met het verschil dat Feyenoord niet met miljoenen heeft gesmeten voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten