Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

De Italiaanse interesse in Kökcu begint serieuze(re) vormen aan te nemen. Wat vinden jullie? Verkopen of komend jaar met Kökcu vlammen, op de 10 positie?

Ik opteer voor het laatste, omdat ik denk dat hij echt gaat excelleren wanneer hij een stuk dichter bij de goal komt te spelen i.p.v. als box-to-box middenvelder. Zijn waarde zal daardoor nog toenemen.

Financieel gezien is er uiteraard wel een 'dikke' uitgaande transfer nodig maar mijn verwachting is dat Senesi daar voor zal worden ingezet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jeffers:

De Italiaanse interesse in Kökcu begint serieuze(re) vormen aan te nemen. Wat vinden jullie? Verkopen of komend jaar met Kökcu vlammen, op de 10 positie?

Ik opteer voor het laatste, omdat ik denk dat hij echt gaat excelleren wanneer hij een stuk dichter bij de goal komt te spelen i.p.v. als box-to-box middenvelder. Zijn waarde zal daardoor nog toenemen.

Financieel gezien is er uiteraard wel een 'dikke' uitgaande transfer nodig maar mijn verwachting is dat Senesi daar voor zal worden ingezet. 

Hoe dichter bij de goal hij speelt, hoe zwakker Kökcu over het algemeen presteert. Liggen zijn kwaliteiten ook niet, imo. Kan niet passeren, is eigenlijk te traag om op de rebound te duiken en maakt vaak verkeerde beslissingen aan de bal (kiezen voor afstanddschoten op momenten dat het niet kan, te veel balcontacten terwijl er opties aan de flanken liggen). Zie Kökcu eigenlijk helemaal niet 'vlammen' volgend seizoen, zou helemaal niet rouwig zijn als hij voor een redelijk bedrag vertrekt, zeker als dat betekent dat Senesi nog een jaar blijft.  

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Goatruida:

Tijdens de training vrijdag speelde Advocaat met een 433 systeem waarin Bozenik de kans zou krijgen. Schijnbaar is dat niet bevallen en lijkt hij toch terug te vallen naar een 442. Aanpassen tegen ADO :classic_ninja:

Ja, pijnlijk dit. 

@PJHoutman Wat betreft Nieuwkoop, Brussel ligt relatief dichtbij Tholen ;) 

Ik heb het idee dat hij in zijn carrière niet uit gaat komen voor clubs die meer dan 1,5 uur rijden zijn vanuit Tholen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Abe:

Ja, pijnlijk dit. 

@PJHoutman Wat betreft Nieuwkoop, Brussel ligt relatief dichtbij Tholen ;) 

Ik heb het idee dat hij in zijn carrière niet uit gaat komen voor clubs die meer dan 1,5 uur rijden zijn vanuit Tholen.

Ontzettend jammer ook. Had Bozenik graag is een keer 90 minuten willen zien spelen, ADO had een fijne tegenstander daarvoor geweest. Hopen dat die jongen er naast zit, maar ben bang van niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff zuur dat Vitesse gister de wints nog pakt in blessuretijd. Hopelijk kunnen we vandaag wel gewoon volgen, al ben ik er zelfs tegen ADO niet van overtuigd.

Bozenik basis. Come on dan :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker spitsengoaltje hoor, volgens mij heb ik dit seizoen nauwelijks nog zo'n overtuigende afronding gezien van een van onze spitsen. 

Het is geen fantastische voetballer verder, maar dit soort dingen kan ie toch wel goed en ik hou wel van dat soort spitsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had de laatste paar jaar tijdens uitwedstrijden tegen Ajax altijd de traditie ontwikkeld om met m'n hoofd onder de dekens te blijven liggen en het bestaan van de hele wereld te ontkennen. Misschien volgende week dat ook maar eens tijdens een thuiswedstrijd doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je zelfs al moeite hebt met anticiperen op de draaicirkel van Michiel Kramer weet je wel dat je tijd als 'degelijke' centrale verdediger er op zit, hè.

Sowieso te veel trage spelers die zowel aan als zonder de bal heel mat en apatisch ogen. Fer, Diemers, Jorgensen.. Echt heel matig.

Maar wel mooi dat ze 'verlost' zijn van Berghuis, je ziet duidelijk dat het veldspel veel beter is. Valt een zware last van de schouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites