Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ik heb jullie mening er nog niet over gehoord, maar ik ben wel heel benieuwd, dus vandaar een stelling:

Als Feyenoord Berghuis deze zomer voor 4 miljoen kan verkopen, moeten ze dat wél doen.

Ben er zelf nog niet helemaal uit, omdat ook meerdere malen aangegeven is dat het geld niet echt geherinvesteerd kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou je echt moeten accepteren dat je ver van de Europese plekken kan gaan eindigen en langzaam een nieuw team kan gaan bouwen, want veel waarde in deze groep is er ook niet. Feyenoord is zo verschrikkelijk afhankelijk van Berghuis. Hij is betrokken bij 20 van de 44 goals dit jaar (ED). 13 doelpunten(wel 8 penalty's), 7 assits. Er is verder niemand in de selectie die ook maar een beetje fatsoenlijke cijfers kan overleggen.  Oké Jens Toornstra 5 goals, net zoveel als Bergshuis zonder penalty's en Bryan Linssen met 6. Maar qua assits heb je die Texeira op plek 2 staan. ;e Zonder Berghuis sta je gewoon in het rechterrijtje te voetballen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent inderdaad erg afhankelijk, maar rechterrijtje is zwaar overdreven. Je ziet Berghuis een enorm stempel op dit Feyenoord drukken. Mocht hij vertrekken krijgen een hoop spelers ook wat meer lucht en kun je tactisch gaan variëren. Laten we wel wezen, met Berghuis speel je op één manier, die draait om vrijwel elke aanval bij Berghuis te krijgen. Het hele elftal staat in dienst van Berghuis. 

Of je hem voor €4 miljoen van de hand moet doen deze zomer? Ik denk dat het financieel niet anders kan. Drukt met zijn salaris enorm op het spelersbudget. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Berghuis moet je enkel voor 4 miljoen laten gaan wanneer Arnesen een goedkoop buitenkansje gespot heeft ergens. Zoals een Zinckernagel had kunnen zijn op basis van z'n statistieken in Noorwegen. Heb je nu nog niet iemand op het oog voor die positie, zou ik lekker nog een jaartje met Berghuis spelen. Denk dat Slot hem met zijn aanvallende intenties wel weer aan het voetballen krijgt, dus dan is Berghuis voor dit niveau een uitstekende speler. 

4 miljoen wel echt een zielig laag bedrag, kan ook alleen bij ons zo onderhandeld worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Regis:

Dan zou je echt moeten accepteren dat je ver van de Europese plekken kan gaan eindigen en langzaam een nieuw team kan gaan bouwen, want veel waarde in deze groep is er ook niet. Feyenoord is zo verschrikkelijk afhankelijk van Berghuis. Hij is betrokken bij 20 van de 44 goals dit jaar (ED). 13 doelpunten(wel 8 penalty's), 7 assits. Er is verder niemand in de selectie die ook maar een beetje fatsoenlijke cijfers kan overleggen.  Oké Jens Toornstra 5 goals, net zoveel als Bergshuis zonder penalty's en Bryan Linssen met 6. Maar qua assits heb je die Texeira op plek 2 staan. ;e Zonder Berghuis sta je gewoon in het rechterrijtje te voetballen. 

Wat Michael zegt dus; Berghuis maakt aanvallend meer kapot dan hij creëert. Ik denk dat Feyenoord er alleen maar beter van zou worden als er bijvoorbeeld een Azarkan zou komen te staan. Misschien niet de eerste drie maanden, maar zeker over een heel seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Maar heeft Jaap Stam ook reeks van 21 ongeslagen duels gehad met Feyenoord?:LO:

Een ongeslagen reeks zegt alleen niet zo veel. Heb liever dat een trainer 50% van zijn wedstrijden winst, en de andere 50% verliest, dan dat je alles gelijkspeelt. Bij dat laatste ben je dan wel ongeslagen, maar haal je minder punten.

In die ongeslagen reeks van Dick hebben we geen enkele topploeg gehad, en speel je gewoon gelijk tegen onder andere Heracles, Utrecht, Twente, Sparta (thuis) en RKC (uit).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei PJHoutman:

Wat Michael zegt dus; Berghuis maakt aanvallend meer kapot dan hij creëert. Ik denk dat Feyenoord er alleen maar beter van zou worden als er bijvoorbeeld een Azarkan zou komen te staan. Misschien niet de eerste drie maanden, maar zeker over een heel seizoen.

Laat Azarkan eerst maar is een reeks potjes bij NAC voetballen en indruk maken. Wordt bij Feyenoord ook lichtelijk overhyped. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Pas net wakker uit een lange winterslaap? Is toch een aardige soap geweest. :-D

Soaps hebben alleen maar cliffhangers toch, dus nooit een Slot.

Godverdomme, zelfde grap als PJ. Ik ga mijn account opheffen. Groeten

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei RicoV1989:

Vermoeiend dit weer zeg. In principe prima spelen, maar met twee kansen ook gelijk twee goals tegen krijgen.. 

Dan ook nog van Boadu die volgens mij alleen vandaag en in de Kuip een goede wedstrijd speelt dit seizoen ;e

Als je op deze manier blijft verdedigen, krijg je er tweede helft ook nog wel een paar tegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites