Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Feyenoord wordt nu gelinkt aan Bryan Linssen, dat zou wel een mooie aanwinst zijn.

Die man wordt in oktober 30, hou op hoor. We hebben Toornstra, bijna identiek qua rol binnen de selectie, denk niet dat Linssen ook echt overduidelijk beter is ofzo, dus dan kunnen we dat salaris beter aan een speler van 22 besteden waar je misschien nog wat aan verdient. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei PJHoutman:

Die man wordt in oktober 30, hou op hoor. We hebben Toornstra, bijna identiek qua rol binnen de selectie, denk niet dat Linssen ook echt overduidelijk beter is ofzo, dus dan kunnen we dat salaris beter aan een speler van 22 besteden waar je misschien nog wat aan verdient. 

Toornstra is toch geen zelfde type als Linssen, man? Je mist Sinisterra tot de winterstop, dan kun je prima een Linssen als optie d'r bij pakken, als die geen belachelijk salaris vraagt. Die zal inderdaad geen hoge restwaarde hebben, maar hij komt ook voor niks. Met jeugd alleen kom je d'r niet en Linssen presteert al jaren constant in de subtop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Toornstra is toch geen zelfde type als Linssen, man? Je mist Sinisterra tot de winterstop, dan kun je prima een Linssen als optie d'r bij pakken, als die geen belachelijk salaris vraagt. Die zal inderdaad geen hoge restwaarde hebben, maar hij komt ook voor niks. Met jeugd alleen kom je d'r niet en Linssen presteert al jaren constant in de subtop.

Ik zei niet zelfde type, ik zei zelfde rol. Schaduwspits of optie op de flanken. Sinisterra is tegen de tijd dat de competitie hervat waarschijnlijk al weer terug, en anders hebben we ook Azarkan, Bannis en zelfs Zwarts en Summerville die opties op die positie zijn en in ieder geval een kans verdienen voor je een dertiger die nog nooit hoger dan de Nederlandse subtop heeft gespeeld gaat halen. 

Hij komt voor niks maar kost wel een hoop salaris dat we veel beter elders kunnen besteden. Zijn een hoop posities die we imo moeten versterken voor we naar een buitenspeler gaat kijken. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja. Vind Linssen altijd wel een speler die iets extra’s heeft. In elk geval een speler die een patent heeft op mooie doelpunten. Daarnaast een speler die denk ik wel goed past bij het legioen: ‘niet lullen maar poetsen’. 

zie alleen 1 probleem: Linssen zal op deze leeftijd geen trek hebben om ‘slechts’ een backup te zijn voor Sinistera en daarvoor haalt men hem wel. Hij schijnt ook aanbiedingen uit Duitsland te hebben gehad en een aanbieding van 1.8 miljoen salaris. Op zijn leeftijd die lekker pakken en nog ff 3-4 jaar leuke dingen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je een Linssen er prima bij kunt hebben, maar het zal afhangen van zijn salariseisen. Daarnaast dacht ik dat Sinisterra er tot de winterstop ofzo uitlag, maar hoe dan ook, je hebt een rotatieoptie op links nodig. Ik weet niet hoever die jeugdspelers zijn in dat opzicht, dus ik kan er niks zinnigs over zeggen in vergelijking met Linssen. Het voordeel van ervaring is dat je wel precies weet wat je in huis haalt en dat deze speler het ook over een langere periode heeft laten zien. Mits de salariseisen niet belachelijk zijn, zou ik het een goede aankoop vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sacioli:

Linssen is wmb prima. Zal ook niet teveel salaris (kunnen) vragen. Summervile is echt nog een klein mannetje. Met de windsnelheden die we dit jaar gehad hebben zal hij zo De Kuip uitvliegen. 

Dat was mijn verwachting bij Ado ook, maar daar was hij veruit de gevaarlijkste speler, ondanks de wekelijkse wanprestaties van het team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MetalMichael:

Dat was mijn verwachting bij Ado ook, maar daar was hij veruit de gevaarlijkste speler, ondanks de wekelijkse wanprestaties van het team.

Het is bij ADO wel anders voetballen. Wat ik van Summerville heb gezien, is dat het een speler is die wel ruimte nodig heeft om echt dreigend te worden. ADO speelt wat behoudender dan Feyenoord, dus die ruimte ligt er vaak wel. Als vleugelspeler bij Feyenoord heb je minder ruimte op de vleugel, tenzij je gaat zwerven á la Berghuis. Ik ben dus wel benieuwd hoe dat uitpakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem een half jaartje gezien bij Dordrecht. Je ziet wel echt de potentie, lichtvoetig, goede dribbel en (soms) ook nog het overzicht. Heb hem bij Ado te weinig gezien, maar als hij niet sterker wordt, zal hij het in de kleine ruimtes nooit gaan winnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Het is bij ADO wel anders voetballen. Wat ik van Summerville heb gezien, is dat het een speler is die wel ruimte nodig heeft om echt dreigend te worden. ADO speelt wat behoudender dan Feyenoord, dus die ruimte ligt er vaak wel. Als vleugelspeler bij Feyenoord heb je minder ruimte op de vleugel, tenzij je gaat zwerven á la Berghuis. Ik ben dus wel benieuwd hoe dat uitpakt. 

Dat laatste klopt zeker. Met Sinisterra had je iemand die, vrij opportunistisch vaak, de weg naar de goal zocht. Die inverted winger rol zie ik Summerville ook wel invullen. Hij is er handig en behendig genoeg voor, dat heeft hij bij Ado wel laten zien. De vraag is wel of hij het fysiek gaat redden, daarin moet ik @Sacioli gelijk geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Telegraaf: Feyenoord wint TOTO KNVB Beker

Feyenoord mag zich volgens Jan Kabalt de winnaar van de KNVB-beker noemen. Hij wist op artikel 11 van de reglementen betaald voetbal. De voetbaladvocaat zegt dat alleen het Bestuur Betaald Voetbal, die bestaat uit KNVB-directeuren Eric Gudde en Jean Paul Decossaux, de zege kan blokkeren.

Feyenoord zou de beker volgens Kabalt winnen omdat ze de uitspelende club zouden zijn in de finale. Door de coronacrisis is de finale echter nooit gespeeld. Feyenoord is door de loting als ‘uitspelende’ club aangewezen. Wanneer FC Utrecht ‘uit’ had gespeeld, dan had het elftal van John van den Brom de winnaar geweest.

In artikel 11 van de reglementen betaald voetbal ‘Wedstrijdverbod’ staat: ''Indien een wedstrijd in het toernooi om de TOTO KNVB Beker van overheidswege wordt verboden, is het de club in kwestie toegestaan de betreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen. De alsdan verantwoordelijke burgemeester heeft de bevoegdheid nadere en/of beperkende voorwaarden te stellen aan de veiligheidsorganisatie.''

En ook: ''Indien het niet mogelijk is de desbetreffende wedstrijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein te spelen, wordt de uitslag van de wedstrijd automatisch 0-1 en wordt deze als gespeeld beschouwd. De thuisspelende club wordt alsdan geacht niet aan de betreffende speelronde te hebben deelgenomen'', aldus de regelementen.

Nou, hier hoeven ze niet over te vergaderen. ;c

Wel anderhalve meter afstand houden op de Coolsingel jongens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Rogier.:

Lijkt me dat dit niet geldt voor de finale?  Daarnaast zou dat echt gigantische onzin en onrecht voor Utrecht zijn zeg. Grijpen ze even op een millimeter na naast Europees voetbal op 2 vlakken.

Zou echt een absurde interpretatie zijn van de reglementen. Mag hopen dat Feyenoord hier ook gewoon van af zou zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan ze natuurlijk nooit doen nee. Lijkt me een regel geldende voor wanneer er onrust is in een bepaalde stad bij een bepaalde club, waardoor de burgemeester de wedstrijd niet door wil laten gaan. Hier is echter sprake van overmacht voor beide partijen. Daarnaast betreft het een finale op officieel neutraal terrein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Rogier.:

Lijkt me dat dit niet geldt voor de finale?  Daarnaast zou dat echt gigantische onzin en onrecht voor Utrecht zijn zeg. Grijpen ze even op een millimeter na naast Europees voetbal op 2 vlakken.

KNVB directie mag overrullen, dat zullen ze ook wel doen. Al dan niet op verzoek van Feyenoord en Utrecht. De regel geldt in principe natuurlijk ook voor een finale. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites