Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei 007mark:

Dat iedereen te positief was over vandaag, zei ik al eerder. Maar ben dus niet verbaasd dat niet lekker loopt. Eerder in het seizoen hadden we ook al moeite met ploegen die zich verdedigend opstelden. En had wel het idee dat Ajax dat vandaag ook ging doen.

Om hier aan toe te voegen: ook gewoon een iets te lange lijst blessures en pijntjes, waardoor je kwaliteit mist om echt veel te forceren nog. Zelfs op sommige posities noodgedwongen gebruik maken van 3e keuzes. Read, Nieuwkoop, Carranza, Smal, Hadj en Nadjé maken minuten en daar kom je niet ver mee. En dan is zelfs Zerrouki er nog niet in gekomen.

Knap van Ajax overigens, vooral de overwinning van Farioli op Priske ook. Tactisch gezien gewoon goed gedaan, maar dit kon je verwachten als je een beetje had ingelezen op hoe hij bij Nice had gespeeld. Vandaag ook verdedigend neergezet, maar haalt toch hele seizoen al prima resultaten. Op een nederlaag tegen NAC na dan. Maar vond de kritiek daar tot nu toe wel te zwaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is Priske gewoon aan te rekenen dat hij geen moment heeft kunnen reageren op hoe Ajax het middenveld vastzette. Daar mag je je de ogen voor uit de kop schamen. Dat je verliest kan een keer, zeker zolang je Wellenreuther op blijft stellen, maar dat je niet in staat bent gebleken ook maar iets om te zetten kan niet. Dat is gênant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoofdverantwoordelijke is te Kloese voor deze belachelijk krappe selectie. Je moet nu te veel spelen met steeds dezelfde spelers spelen omdat de bank complete bagger is.

Ajax had het goed staan maar scoren gewoon door 2 fouten van Wellenreuther. Tijd voor Bijlow. Mooi geweest nu. Elke week wel een ketser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei aron24:

Maar waarom wissel je in godsnaaam Ivanusec niet in bij een 2-0 achterstand? Dat is de beste speler op de bank.

Ja dat houd hij al 1,5 jaar goed verborgen.

De hele bank is complete shit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er was door de blessure van Ueda gewoonweg aanvallend weinig voor handen dat je had kunnen helpen..je had hier een tweede Osman nodig eigenlijk. Alles wat je nu inbracht had eerder de neiging om terug te draaien dan open te draaien. 

Vond de commentator trouwens nog lief voor Hadj Moussa, met de opmerking dat hij een dribbel begon zonder plan. Dat is gewoon zijn hele speelwijze. Echt bizarre aankoop geweest, want dit zag je bij Vitesse ook gewoon al. :cab:

Vraag me nu de eerste teleurstelling is gezakt wel af wat Priske had kunnen doen met het materiaal dat voorhanden was? Middenveld anders neerzetten met 2 tienen? Misschien Hancko naar lb ipv Smal en dan Beelen erbij, zodat je meer power in het naar voren gaan had kunnen houden? Hoewel Hancko een zwakke wedstrijd speelde.

Op het middenveld en aanvallend had je m.i. geen echte verbeterings opties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel punten mag Wellenreuther ons nog kosten? De tyfus zeg. Terechte nederlaag, matige instelling. Maar goed, kop omhoog seizoen nog lang zat. Gewoon doorgaan met wat we voor vandaag lieten zien. Geen man overboord kampioenschap was toch al een utopie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de doelpunten waar Wellenreuther er niet sterk tot slecht uitzag even op een rijtje gezet: 

Willem II
Sparta
Leverkusen de 0-4
NEC
Benfica
Ajax 2x

Let op: hier laat ik de twee penalty's die Wellenreuther dit seizoen heeft veroorzaakt nog buiten beschouwing.

Genoeg is genoeg. Tijd voor Bijlow. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hoeveel punten mag Wellenreuther ons nog kosten? De tyfus zeg. Terechte nederlaag, matige instelling. Maar goed, kop omhoog seizoen nog lang zat. Gewoon doorgaan met wat we voor vandaag lieten zien. Geen man overboord kampioenschap was toch al een utopie. 

Beginnen over instelling vind ik altijd zo makkelijk. Alsof spelers niet hun best doen...

Dat laatste over het kampioenschap; volgens mij had niemand de illussie dat we hier nog bij in de buurt zouden komen, kijkende naar de achterstand op PSV. Maar je begrijpt hopelijk zelf ook wel dat deze nederlaag heel zuur is in de strijd om plek 2? Die belangrijker is dan ooit, met het 2e CL-ticket waar de Nederlandse competitie nu nog recht op heeft. Moeten nog naar de hoofdstad toe later dit seizoen, maar die komen na de inhaalwedstrijd tegen Utrecht gewoon op 6 punten voor. Met hoe ze nu defensief staan, gaan ze ook nooit zoveel punten verspelen als vorig seizoen. Daarnaast kan hele rechterrijtje er geen kut van. Hebben ook meerdere spitsen die kunnen scoren. Dus al met al een nederlaag die nog best grote gevolgen kan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Priske is ook wel de man die aan onhoudbare ideeën vast blijft houden hé? Het is logisch dat je iemand niet wisselt op basis van één wedstrijd, terwijl het onlogisch is dat niet te doen na legio onzekere optredens. 

Citaat

Brian Priske ziet nog geen aanleiding om te wisselen van doelman. "Het is onderdeel van voetbal dat spelers verkeerde beslissingen maken. Timon is betrokken bij de doelpunten, maar er zijn zeker ook andere spelers bij betrokken. We evalueren altijd alle spelers, niet gebaseerd op één wedstrijd, maar op het hele seizoen. Niet alleen Justin zit op de bank, maar ook nog andere spelers die het goed doen. We zijn over het algemeen blij met de prestaties van Timon."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Urbeto:

Priske is ook wel de man die aan onhoudbare ideeën vast blijft houden hé? Het is logisch dat je iemand niet wisselt op basis van één wedstrijd, terwijl het onlogisch is dat niet te doen na legio onzekere optredens. 

Mee eens. Vind zijn uitspraak ook maar vreemd. Die andere spelers waar hij op doelt kunnen nog de mogelijkheid krijgen om in te vallen in een wedstrijd en daarmee zichzelf als het er echt om gaat in de kijker te spelen. Bijlow krijgt die kans niet, simpelweg omdat het wisselen van een keeper een zeldzaamheid is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Grote Ree:

Mee eens. Vind zijn uitspraak ook maar vreemd. Die andere spelers waar hij op doelt kunnen nog de mogelijkheid krijgen om in te vallen in een wedstrijd en daarmee zichzelf als het er echt om gaat in de kijker te spelen. Bijlow krijgt die kans niet, simpelweg omdat het wisselen van een keeper een zeldzaamheid is.

Ik denk dat Priske binnenkort eens met Van Persie moet bellen. Die had misschien wel wat onconventionele ideeën over de rol van keepers in een selectie, maar hij durft daardoor in ieder geval wel in te grijpen. Daarnaast is het ook niet alsof je met Bijlow een onbekende op doel krijgt: je centrum is gewoon bekend met zijn speelwijze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Urbeto:

Ik denk dat Priske binnenkort eens met Van Persie moet bellen. Die had misschien wel wat onconventionele ideeën over de rol van keepers in een selectie, maar hij durft daardoor in ieder geval wel in te grijpen. Daarnaast is het ook niet alsof je met Bijlow een onbekende op doel krijgt: je centrum is gewoon bekend met zijn speelwijze. 

Ik had exact dezelfde gedachte. Gevoelsmatig - ik kan het niet staven - heeft Wella ook al meer blunders gemaakt dit seizoen dan Bijlow in al die seizoenen hiervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind wat Priske zegt niet zo interessant. Kan me best voorstellen dat die het niet ziet zitten om Wellenroetoe af te branden voor de microfoon. 

Wat belangrijker is, is wat hij nu gaat doen. Als hij namelijk echt tot de winterstop vasthoudt aan onze Duitse vriend, gaat dat nog punten kosten. 

Verder was vandaag echt goed te merken dat Carranza, en in iets mindere mate Osman, echt niets te zoeken hebben om dit niveau. Werken hard, maar rendement is 0,0. Hwang viel na de 70e minuut ook ver terug, maar dat kan ook vermoeidheid geweest zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites