Urbeto Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Iedereen lijkt de Joey Kooij norm aan te nemen dit seizoen. Sneu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Leo Oldenburger. Osman kan er trouwens geen kut van. Tweede helft aub Mussa of Luka🔥 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Nou ik zie liever Osman dan die pannakooivoetballer met een kapotte passknop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 7 minuten geleden zei Sick Blik: Nou ik zie liever Osman dan die pannakooivoetballer met een kapotte passknop. Als hij zo door gaat pakt hij rood. Snel wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Ik vind het ook te vroeg om Osman al af te schrijven maar zou hem nu wel wisselen want zie hem anders nog wel tegen een tweede geel aanlopen na rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Jammer dat Hwang van de week al weer 28 is geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 14 minuten geleden zei Sick Blik: Wat een ontzettend slechte zielige scheids zeg Droevig inderdaad. Osman wisselen vanwege die gele kaart lijkt mij geen slecht idee inderdaag. Aangezien Ivanusec geloof ik een enkelband heeft met een actieradius van 5 meter rondom de dugout, zal Hadj wel komen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 18 minuten geleden zei 007mark: Hoho. Jaren geleden deden we hier een bingo, maar mocht geloof ik niet meer. Je bent gewaarschuwd!! Oh jawel hoor. Saillant detail is echter dat deze georganiseerd werd door iemand die het nodig vond om zichzelf een permaban te verschaffen. Voorhoede is echt van bedroevend niveau vandaag. Misschien ergens wel goed voor Gimenez om de komende weken in de luwte te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september (bewerkt) Als Hadj Moussa nou eens gewoon een keer passt na zn actie. Hahhaahha deze vrije trap. En hoeveel fouten mag Wellenreuther nog blijven maken? 22 september bewerkt door Sick Blik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Wat een ongelofelijke kut pot is dit dan joh. Gaat ook gewoon weer 1-1 worden als ze zelf die tweede niet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Er bestaat slaapmedicatie die minder efficiënt is dan deze wedstrijd. Wat spelen we weer ongekend weinig klaar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Publiek is ook tam. Zweep die gasten eens op. Lijkt nergens op dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september We worden gek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Jaaaaaa!!! We worden helemaal gek hier. En nu doorpakken. 3 4 en 5 willen we zien. Komen wij uit Rotterdam?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Ik snap na vandaag ineens waarom Ivanusec zo laag in de pikorde staat. Beschamende invalbeurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Serieuze Basaçikoglu-vibes van Hadj Moussa. Kan er niet veel van, maar hij probeert in ieder geval vanalles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Kun je me dan ook uitleggen waarom Hadj Moussa zo hoog staat in de pikorde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Zojuist zei Lenstra: Kun je me dan ook uitleggen waarom Hadj Moussa zo hoog staat in de pikorde? Dat is echt de slechtste aankoop deze zomer en er zijn veel slechte spelers gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 1 minuut geleden zei Lenstra: Kun je me dan ook uitleggen waarom Hadj Moussa zo hoog staat in de pikorde? Schimmige deals met de Algerijnse regering. Moeten minimaal 45 minuten er één van hun opstellen, anders gaan er koppen rollen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Ivanusec wel echt een weergaloze techniek. Er zit zoveel meer in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Je zal maar een @timpy00 plegen en deze wedstrijd in zijn geheel terug moeten kijken. Voor me gevoel zit ik al vijf uur te kijken naar helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september WE ARE SO BACK!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Stukje in de eerste helft was aardig, de rest wederom zwak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 3 minuten geleden zei Beppu: Je zal maar een @timpy00 plegen en deze wedstrijd in zijn geheel terug moeten kijken. Voor me gevoel zit ik al vijf uur te kijken naar helemaal niks. Scheelt dat er bij ons van 'een proces' geen sprake is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Geen goal tegen en winst, maar heel goed was het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten