Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Was toch wel weer een uitdaging op papier? Geen slechte tegenstander, verlenging in een Europese uitwedstrijd en mentaal 'tikje'. Des te knapper dat je deze wist te winnen inderdaad. Verder vrijwel niets van gezien zoals gezegd, maar volgens mij heel dominant en volwassen gewonnen als ik alles zo terugkijk en -lees. Grote klasse.

Volgende speelronde kan het gebeuren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een vrij slaapverwekkende middag in de Kuip eerlijk gezegd. Het weer hielp hierbij niet mee, het gros van de mensen kwam totaal doorweekt binnen. Toch een zeer zakelijke overwinning en het gaat natuurlijk niet meer mis. Hopelijk maken we het af tegen Go Ahead.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei PJHoutman:

Opmerkelijk uitspraak van een Ajacied.

Ja wat hadden wij het lastig dit seizoen met ze onder onze kut coach. 0-3. Al jarenlang wordt Utrecht ontzettend gehyped om niets. Laten ze eerst maar eens die dikke miljonair vervangen, misschien dat ze dan met leuk beleid nog eens wat gaan laten zien.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

Volgens mij weten jullie dondersgoed wat wij bedoelen. Zo niet, dan overschat ik jullie wellicht.

Ja maar een blinde kan nog zien dat Utrecht gewoon echt matig is dit seizoen. Hebben 40 spelers in selectie maar kwaliteit is er amper....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Aston Villa wil snel toeslaan en bereidt miljoenenbod voor'

29/04/2023 22:11 1622 reacties

Orkun Kökcü heeft de laatste weken niet te klagen over belangstelling. De 22-jarige middenvelder ligt na de wedstrijden tegen AS Roma uitstekend in de markt en het lijkt dan ook een kwestie van tijd voordat hij bij Feyenoord vertrekt.

Aston Villa is één van de zes clubs uit de Premier League die concrete belangstelling heeft voor Kökcü. The Villans hebben de international van Turkije de laatste maanden uitvoerig gescout en zijn overtuigd geraakt van zijn kwaliteiten. The Mirror meldt dat de ploeg van Unai Emery een miljoenenbod aan het voorbereiden is.

Er worden geen concrete bedragen genoemd, maar het Engelse medium denkt dat een bod van 45 miljoen euro voldoende moet zijn om Feyenoord te overtuigen. Kökcü heeft een contract tot medio 2025 bij Feyenoord, waardoor de Rotterdammers een sterke onderhandelingspositie hebben.

45 miljoen, lekker hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooooooooooooi, als ik gisteren de ene na de andere zie neervallen met kramp en dan de wedstrijd van Roma en Utrecht daarna weer voor de geest haal is het toch eigenlijk bizar hoe fit Feyenoord is of hoe niet fit die andere twee zijn. :D Mijn god zeg, zullen we alsjeblieft afspreken dat we geen amateur ploegen meer op zondag avond in onze voetbaltempel laten ballen? Zonde van de moeite

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Mijn god zeg, zullen we alsjeblieft afspreken dat we geen amateur ploegen meer op zondag avond in onze voetbaltempel laten ballen? Zonde van de moeite

Als je dat wil voorkomen, moet je in ieder geval zelf die amateurploeg in de halve finale maar uitschakelen komende jaren ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Ooooooooooooi, als ik gisteren de ene na de andere zie neervallen met kramp en dan de wedstrijd van Roma en Utrecht daarna weer voor de geest haal is het toch eigenlijk bizar hoe fit Feyenoord is of hoe niet fit die andere twee zijn.  Mijn god zeg, zullen we alsjeblieft afspreken dat we geen amateur ploegen meer op zondag avond in onze voetbaltempel laten ballen? Zonde van de moeite

Jij bent drukker met Ajax dan met Feyenoord, hè? Heb je dat zelf ook door?

Ga lekker genieten van het kampioenschap i.p.v. alleen maar domme dingen posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Ooooooooooooi, als ik gisteren de ene na de andere zie neervallen met kramp en dan de wedstrijd van Roma en Utrecht daarna weer voor de geest haal is het toch eigenlijk bizar hoe fit Feyenoord is of hoe niet fit die andere twee zijn.  Mijn god zeg, zullen we alsjeblieft afspreken dat we geen amateur ploegen meer op zondag avond in onze voetbaltempel laten ballen? Zonde van de moeite

Zonde van het gras ook in de Kuip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het echt een rare beslissing vinden, gezien de doorbraak van Wieffer. Dan zou je een miljoenenaankoop laten concurreren met een neo-international. Snap dat je achter Wieffer - Timber ook wat kwaliteit wil hebben bij blessures, schorsingen of invalbeurten, maar ik denk dat de prijs-kwaliteit verhouding bij Zerrouki echt te scheef ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites