MetalMichael Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 24 minuten geleden zei Tim': Wauw, serieus? Wat knap dat je dat altijd zo goed verborgen kan houden dan Kan hier weer gaan uitleggen wat er zo grappig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 13 uur geleden zei cimbomcu: Ik heb een hekel aan Feyenoord, juist door types als Van Hanegem. Niks van gemerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Misschien kan @cimbomcu keer aansluiten in de podcast. Mooi tegengewicht voor @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Nou ik vraag me wel af of jullie mij zien als Feyenoord equivalent van Cimbomcu, want dat zou me wel verdrietig maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 6 minuten geleden zei Arezo: Nou ik vraag me wel af of jullie mij zien als Feyenoord equivalent van Cimbomcu, want dat zou me wel verdrietig maken. Nee, erger nog Spoiler grapje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Ik hou ook van jullie heren Ik breng graag wat tegengas als het gaat om ''oooooh wat leuk nou, het schattige clubje wordt bijna kampioen'' en dat vinden we allemaal zo lievig en schattig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 maart 2023 Share Geplaatst 7 maart 2023 Prima hoor, maar post dan pas wanneer iemand dat zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Ik kan Cim best een beetje volgen in zijn mening, het komt er alleen enorm verzuurd uit bij hem. Dit Feyenoord is namelijk niet echt een kampioensploeg, maar het blijft gewoon goed zijn ding doen waar Ajax en PSV te vaak verzaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 2 uur geleden zei Erwin.: Ik kan Cim best een beetje volgen in zijn mening, het komt er alleen enorm verzuurd uit bij hem. Dit Feyenoord is namelijk niet echt een kampioensploeg, maar het blijft gewoon goed zijn ding doen waar Ajax en PSV te vaak verzaken. Maar dit zeggen (de meeste) Feyenoorders zelf ook. Heb nog niemand horen roepen dat het geweldig gaat dit seizoen of dat we al zeker kampioen gaan worden. Ik lees zelfs vooral opluchting als we onszelf weer naar drie punten mazzelen. Dus je hebt gelijk, maar Cim hallucineert heel andere Feyenoorders, heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Citaat Feyenoord gaat de koopoptie op Leo Sauer lichten. Het 17-jarige Slowaakse talent wordt op korte termijn definitief weggeplukt bij MŠK Žilina, melden bronnen aan 1908.nl. Afgelopen zomer huurde Feyenoord de jonge vleugelspeler van MŠK Žilina. In de deal werd een koopoptie opgenomen. Volgens Feyenoord Youth Watcher bedraagt die koopoptie nog geen 500.000 euro. De Slowaak gooide als jongste speler direct hoge ogen bij het Feyenoord onder-21 van trainer Melvin Boel en zijn assistent Ulrich van Gobbel. Sauer is geboren in december 2005, maar kon moeiteloos mee de rest van de selectie. In de onder-21 divisies was Sauer dit seizoen in achttien duels goed voor vijf goals en drie assists. De prestaties van Sauer bleven ook bij Feyenoord 1 niet onopgemerkt. Tijdens de winterstop maakte hij zijn eerste onofficiële minuten bij het elftal van hoofdtrainer Arne Slot in oefenduels tegen KV Oostende, RC Strasbourg en Stade Rennes. Hij bekroonde zijn officieuze debuut met een fraaie goal tegen KV Oostende. Sauer kwam afgelopen lente op de radar bij Feyenoord. In maart 2022 was de Slowaak goed voor een doelpunt tegen Nederland onder-17. Feyenoord had uiteindelijk in de zomer beet. Enkele maanden later ligt er in het Maasgebouw een meerjarig profcontract klaar voor ondertekening. Bij de -21 wedstrijden die ik van hem heb gezien en in de oefenwedstrijden met het eerste al leuke dingen laten zien. Goede zaak dat de optie gelicht is. Eerder deze week ook uitgeroepen tot Slowaaks talent -17 door de Slowaakse bond, voor wat het waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 6 minuten geleden zei PJHoutman: Maar dit zeggen (de meeste) Feyenoorders zelf ook. Heb nog niemand horen roepen dat het geweldig gaat dit seizoen of dat we al zeker kampioen gaan worden. Ik lees zelfs vooral opluchting als we onszelf weer naar drie punten mazzelen. Dus je hebt gelijk, maar Cim hallucineert heel andere Feyenoorders, heb ik het idee. Heb je ook helemaal gelijk in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Op 6-3-2023 om 09:54 zei MetalMichael: Dit geldt ook zo hard voor enkele members hier he. Column van Van Hanegem, die ongetwijfeld hierdoor wel weer calimero genoemd zal worden. En terecht. Van Hanegem is namelijk de eerste om dit soort zaken de grond in te slaan als het andersom gebeurd. Zie ook dat hele " Ik word schijtchagrijnig van die ajax spelers die 4 goede wedstrijden spelen en dan Oranje in geluld worden" terwijl meneer hetzelfde doet met Mats Fucking Wieffer, die op moment van die opmerking ook zoiets aan volle eredivisie wedstrijden in zijn benen had. Ze ( van Hanegem, Swart, Kerkhofjes) kunnne niet voorbij hun clubvoorkeur kijken en slaan louter onzin uit als dat een issue wordt. Overigens gun ik dit Feyenoord absoluut een titel, na Ajax. Spelen goed voetbal, leuke trainer. Trauner vind ik een heerlijke gozer. Prima toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 25 minuten geleden zei Elsjorro1990: En terecht. Van Hanegem is namelijk de eerste om dit soort zaken de grond in te slaan als het andersom gebeurd. Zie ook dat hele " Ik word schijtchagrijnig van die ajax spelers die 4 goede wedstrijden spelen en dan Oranje in geluld worden" terwijl meneer hetzelfde doet met Mats Fucking Wieffer, die op moment van die opmerking ook zoiets aan volle eredivisie wedstrijden in zijn benen had. Ze ( van Hanegem, Swart, Kerkhofjes) kunnne niet voorbij hun clubvoorkeur kijken en slaan louter onzin uit als dat een issue wordt. Overigens gun ik dit Feyenoord absoluut een titel, na Ajax. Spelen goed voetbal, leuke trainer. Trauner vind ik een heerlijke gozer. Prima toch? Met het woordje hierdoor wijs ik op de specifieke situatie die in het stukje column aangehaald wordt. Daarnaast vind ik niet dat je Van Hanegem in het rijtje van Swart en de Kerkhofjes kunt zetten. Laatst genoemden zijn, itt Van Hanegem, nauwelijks kritisch op hun eigen club. Over dat laatste: Ik heb altijd een beetje moeite met het woord "gunnen", heeft voor mij een beetje een negatieve bijklank. Beetje zoals je je kleine neefje laat winnen bij een spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 12 minuten geleden zei MetalMichael: Met het woordje hierdoor wijs ik op de specifieke situatie die in het stukje column aangehaald wordt. Daarnaast vind ik niet dat je Van Hanegem in het rijtje van Swart en de Kerkhofjes kunt zetten. Laatst genoemden zijn, itt Van Hanegem, nauwelijks kritisch op hun eigen club. Over dat laatste: Ik heb altijd een beetje moeite met het woord "gunnen", heeft voor mij een beetje een negatieve bijklank. Beetje zoals je je kleine neefje laat winnen bij een spelletje. Dat mag dan wel zo zijn, maar van Hanegem is net zo goed een ouwe zeikerd die pertinent alles wat met de aartsrivaal te maken heeft "dramatisch" vindt. Zie ook mijn voorbeeld. Dat gunnen komt vooral doordat ik blij ben dat Feyenoord er weer tussen staat. 1. vind ik dat persoonlijk een veel mooiere club dan bijvoorbeeld een PSV en 2. in de tijd dat ik "bewust" ajax-supporter ben, dus laten we even zeggen vanaf mijn tienerjaren (14+) is Feyenoord gigantisch afgegleden en is die rivaliteit eigenlijk nooit echt een rivaliteit geweest, op de ranglijst in elk geval. Ik vind het juist prachtig om die rivaliteit weer terug te hebben. Nek aan nek die klassieker in gaan, zoals nu het geval is. Ik ben blij dat dat weer terug is en in die zin gun ik de bekroning in de vorm van een titel. Niet zo erg als dat ik Ajax de titel gun natuurlijk. Maar als het dan iemand anders mag worden, dan vooral Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: En terecht. Van Hanegem is namelijk de eerste om dit soort zaken de grond in te slaan als het andersom gebeurd. Zie ook dat hele " Ik word schijtchagrijnig van die ajax spelers die 4 goede wedstrijden spelen en dan Oranje in geluld worden" terwijl meneer hetzelfde doet met Mats Fucking Wieffer, die op moment van die opmerking ook zoiets aan volle eredivisie wedstrijden in zijn benen had. Ze ( van Hanegem, Swart, Kerkhofjes) kunnne niet voorbij hun clubvoorkeur kijken en slaan louter onzin uit als dat een issue wordt. Overigens gun ik dit Feyenoord absoluut een titel, na Ajax. Spelen goed voetbal, leuke trainer. Trauner vind ik een heerlijke gozer. Prima toch? Ik ben het met je eens hoor, maar je weet toch wel hoe die columns tot stand komen? Er worden stellingen voorgelegd waar Willem zijn mening over moet geven. Bij het AD weten ze dondersgoed wat er goed scoort bij de lezers en hoe ze dat uit Willem zijn mond kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Elsjorro1990: En terecht. Van Hanegem is namelijk de eerste om dit soort zaken de grond in te slaan als het andersom gebeurd. Zie ook dat hele " Ik word schijtchagrijnig van die ajax spelers die 4 goede wedstrijden spelen en dan Oranje in geluld worden" terwijl meneer hetzelfde doet met Mats Fucking Wieffer, die op moment van die opmerking ook zoiets aan volle eredivisie wedstrijden in zijn benen had. Ze ( van Hanegem, Swart, Kerkhofjes) kunnne niet voorbij hun clubvoorkeur kijken en slaan louter onzin uit als dat een issue wordt. Overigens gun ik dit Feyenoord absoluut een titel, na Ajax. Spelen goed voetbal, leuke trainer. Trauner vind ik een heerlijke gozer. Prima toch? Van Hanegem zegt vooral; als spelers als Taylor, Rensch, Gravenberch in Oranje komen, is er geen reden om dat met Wieffer niet te doen. En daar heeft hij natuurlijk wel een beetje gelijk in; spelers van Ajax worden na een poep en een scheet opgeroepen, dan kun je dat ook bij de koploper doen. En zoals al eerder gezegd; ik vind dat Wieffer, Hartman en in mindere mate Geertruida helemaal niet thuishoren in de voorselectie, dus daar gaat het me helemaal niet om. 8 maart 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 Szymanski weer klaar voor een basisplek. Gelukkig maar want ik hoef Dilrosun nooit meer op 10 te zien zeg. Mijn god. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 maart 2023 Share Geplaatst 8 maart 2023 8 uur geleden zei PJHoutman: Maar dit zeggen (de meeste) Feyenoorders zelf ook. Heb nog niemand horen roepen dat het geweldig gaat dit seizoen of dat we al zeker kampioen gaan worden. Ik lees zelfs vooral opluchting als we onszelf weer naar drie punten mazzelen. Dus je hebt gelijk, maar Cim hallucineert heel andere Feyenoorders, heb ik het idee. Snap ik PJ, de meeste Feyenoorders hier vind ik heel lief en realistisch. Heb alleen moeite met de media en de trainert van jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 17 uur geleden zei Elsjorro1990: Dat mag dan wel zo zijn, maar van Hanegem is net zo goed een ouwe zeikerd die pertinent alles wat met de aartsrivaal te maken heeft "dramatisch" vindt. Zie ook mijn voorbeeld. Dat gunnen komt vooral doordat ik blij ben dat Feyenoord er weer tussen staat. 1. vind ik dat persoonlijk een veel mooiere club dan bijvoorbeeld een PSV en 2. in de tijd dat ik "bewust" ajax-supporter ben, dus laten we even zeggen vanaf mijn tienerjaren (14+) is Feyenoord gigantisch afgegleden en is die rivaliteit eigenlijk nooit echt een rivaliteit geweest, op de ranglijst in elk geval. Ik vind het juist prachtig om die rivaliteit weer terug te hebben. Nek aan nek die klassieker in gaan, zoals nu het geval is. Ik ben blij dat dat weer terug is en in die zin gun ik de bekroning in de vorm van een titel. Niet zo erg als dat ik Ajax de titel gun natuurlijk. Maar als het dan iemand anders mag worden, dan vooral Feyenoord. Eigenlijk doet Feyenoord sinds de jaren 80 al niet structureel meer mee voor de titel. Al waren ze natuurlijk altijd wel beter dan die periode van een jaar of 6 15 jaar geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 (bewerkt) Ik denken mijn voornaam, moeilijk is.... Die van Hartman zou ik niet eens met opzoeken, foutloos spellen Ik ga eens goed voor zitten, veel plezier en succes Feyenoorders!! Jammer van Santi 😢 9 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Oh god, de tegenstander heeft een hele drukke trainer. Dat vind ik altijd zo vervelend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Gvd. Kom net thuis zie ik Danilo in de spits lopen. Santi blijkbaar uitgevallen in warmimg up? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Slaapverwekkende eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 (bewerkt) 32 minuten geleden zei 007mark: Gvd. Kom net thuis zie ik Danilo in de spits lopen. Santi blijkbaar uitgevallen in warmimg up? Yep exact dat dus, helaas. Wieffer is echt heel goed! Idrissi, Hartman en Hancko vind ik ook goed spelen. En Geertruida moet je echt niet op flanken hebben als back lol. Gelukkig heeft ie met Hancko goede backup naast hem. Pedersen begon goed maar heeft nu wat moeilijker. Zeker wel beste linkerkant @PJHoutman eens voor mij als neurale fan al helemaal. Aan Wieffer ligt iig niet. 9 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 maart 2023 Share Geplaatst 9 maart 2023 Groeiend gras is interessanter om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten