MetalMichael Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 (bewerkt) Preventieparadox, I know, maar er is toch nagenoeg niks gebeurd gisteren? Je vraagt je af of alles wel nodig is geweest. En met alles bedoel ik zowel de ophef vooraf als de maatregelen. 23 januari 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 26 minuten geleden zei MetalMichael: Preventieparadox, I know, maar er is toch nagenoeg niks gebeurd gisteren? Je vraagt je af of alles wel nodig is geweest. En met alles bedoel ik zowel de ophef vooraf als de maatregelen. Het leek qua politie-inzet gisteren echt alsof ik oorlogsgebied betrad. Eerlijk gezegd vond ik het vrij ridicuul en veel te overdreven. Als je dan hoort dat het miljoenen heeft gekost vraag ik me wel af waarvoor dat ooit goed is. Zoveel concrete dreiging tot escalatie was er gisteren ook helemaal niet. Ik begrijp dat er met het oog op online dreigementen aan het adres van bepaalde Ajacieden wat extra politie op de been was, maar het leek mij echt excessief om ME-busjes te plaatsen zover als het oog reikte. En dan heb ik het nog niet eens over de Duitse en Belgische waterkanonnen. Het was net een politie exercitieterrein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 12 minuten geleden zei Urbeto: Het leek qua politie-inzet gisteren echt alsof ik oorlogsgebied betrad. Eerlijk gezegd vond ik het vrij ridicuul en veel te overdreven. Als je dan hoort dat het miljoenen heeft gekost vraag ik me wel af waarvoor dat ooit goed is. Zoveel concrete dreiging tot escalatie was er gisteren ook helemaal niet. Ik begrijp dat er met het oog op online dreigementen aan het adres van bepaalde Ajacieden wat extra politie op de been was, maar het leek mij echt excessief om ME-busjes te plaatsen zover als het oog reikte. En dan heb ik het nog niet eens over de Duitse en Belgische waterkanonnen. Het was net een politie exercitieterrein. Dit weten we toch helemaal niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Hwb: Dit weten we toch helemaal niet? Op zich niet, maar er gebeurt praktisch nooit wat tijdens Feyenoord - Ajax en vice versa, ook niet toen er nog uitpubliek mocht komen. Als er rellen zijn keren die zich altijd tegen de Mobiele Eenheid, dus in hoeverre die militarisering rond het stadion nut heeft valt zeer te bezien. Ik kan me dus voorstellen dat er weinig risico op escalatie was. 23 januari 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 23 januari 2023 Share Geplaatst 23 januari 2023 Kasanwirjo is dus binnen. Nog niet heel veel van gezien, maar op zich prima type transfer, op die positie toch nog een gat in de selectie. Betekent hopelijk dat we nu de rest van het seizoen niet te veel naar Pedersen hoeven te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 januari 2023 Share Geplaatst 24 januari 2023 13 uur geleden zei PJHoutman: Kasanwirjo is dus binnen. Nog niet heel veel van gezien, maar op zich prima type transfer, op die positie toch nog een gat in de selectie. Betekent hopelijk dat we nu de rest van het seizoen niet te veel naar Pedersen hoeven te kijken. Ik geloof niet dat Kasanwirjo de nieuwe rechtsback of nieuwe rechter centrale verdediger gaat worden hoor. Die is gehaald voor de toekomst, plus je gaat Geertruida na deze wedstrijd niet uit het centrum halen toch? Man, wat speelde die gast lekker, maar ja nog maar 1,5 jaar contract en met die zaakwaarnemer van hem zal die wel weer niet verlengen. Was bij de vorige verlenging ook al zo'n gedoe. Hij zou gaan en toen uiteindelijk weer niet, maar laat die jongen alsjeblieft zsm bijtekenen. We hebben Geert echt nog een jaartje nodig denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Hopen vanavond op een snelle, ruime voorsprong zodat we wat spelers kunnen wisselen. Moet er niet aan denken om Kökçü zondag te gaan missen door een gele kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Rood lijkt me zwaar. Maar goede actie van Santi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Rood lijkt me zwaar. Maar goede actie van Santi. Is het ook, maar is wel de regel. Bij een (normale) tackle was het geel geweest, vanwege een poging om de bal te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Ik zal wel een calimero zijn, maar de tering wat is dit commentaar (van die ESPN knakker) suggestief.. Ik word er echt simpel van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Lekkere actie van Santi hoor. Ik vind wel dat hij echt leuke dingen laat zien, ook die kaats op Kökcu (die vervolgens helemaal verkeerd op de voet kwam bij Orrie) was echt een lekkere kaats. Ik zou Orrie wel eruithalen als het 3-0 wordt, geel is echt funest voor dit weekend. Wieffer misschien ook wat rust geven, zelfde geldt voor Hartman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Mja, als hij zondag geel krijgt mist hij PSV. Geen idee wat fijner is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Mja, als hij zondag geel krijgt mist hij PSV. Geen idee wat fijner is PSV missen. Thuis, garantie voor succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Nou, hier had ik mijn avond niet per se voor hoeven vrijhouden zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Wat ik misschien nog wel zou overwegen: van Ewijk halen. Ook al speelt Pedersen vandaag wel ok, vind ik het gewoon niets. Zet je van Ewijk lekker op rechts en Geert centraal. Kan je Pedersen mooi verkaufen deze zomer en Trauner zal misschien ook wel de deur achter zich dicht trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 januari 2023 Share Geplaatst 25 januari 2023 Ik weet niet waar ik me meer aan geïrriteerd heb; de verschrikkelijke kou of de wedstrijd. De punten zijn heilig en welkom, maar man man man wat hebben ze weinig laten zien tegen 10 man. Was ook treurig om te zien hoe massaal men voortijdig huiswaarts keerde. Feyenoord onwaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 10 uur geleden zei ReneLeBlanc: Wat ik misschien nog wel zou overwegen: van Ewijk halen. Ook al speelt Pedersen vandaag wel ok, vind ik het gewoon niets. Zet je van Ewijk lekker op rechts en Geert centraal. Kan je Pedersen mooi verkaufen deze zomer en Trauner zal misschien ook wel de deur achter zich dicht trekken. Ik denk niet dat Feyenoord 10+ miljoen neer gaat leggen voor een back in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Hield niet over gister, maar prima de 3 punten gepakt en uitgelopen op PSV en Twente. Dat is het belangrijkste nu we die 2 ploegen ook gaan krijgen komende weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 20 uur geleden zei MetalMichael: Is het ook, maar is wel de regel. Bij een (normale) tackle was het geel geweest, vanwege een poging om de bal te spelen. Blijkbaar dus niet, want geseponeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Blijkbaar dus niet, want geseponeerd Maakt het nog raarder. Scheidsrechter en het gehele VAR team oordelen van wel, KNVB van niet. Ik vermoed dat het discussiepunt het ontnemen van een scoringskans is, aangezien er nog een verdediger aan kwam lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: Blijkbaar dus niet, want geseponeerd Zie het ja, weet toch vrij zeker dat ik de regel een keer op deze manier uitgelegd heb horen worden. Misschien mbt keepers dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Iedereen lijkt dit gewoon een botsing te vinden tussen Gimenez en Hilgers, maar hij ontneemt door die botsing Feyenoord toch gewoon een kans? Of zie ik dit verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Nee dat zie je goed. Misidjan gooit de bal naar Bijlow = geel, lichte slaande beweging is geel. En hands was ook geel. 3x geel moeten hebben dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Wat een domme gele kaart van Bijlow zeg. Net als dat theater van Alireza.. Goal van Jimenez natuurlijk wel heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 januari 2023 Share Geplaatst 29 januari 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Goal van Jimenez natuurlijk wel heerlijk Joede joal, inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten