Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei MetalMichael:

Preventieparadox, I know, maar er is toch nagenoeg niks gebeurd gisteren? Je vraagt je af of alles wel nodig is geweest. En met alles bedoel ik zowel de ophef vooraf als de maatregelen.

Het leek qua politie-inzet gisteren echt alsof ik oorlogsgebied betrad. Eerlijk gezegd vond ik het vrij ridicuul en veel te overdreven. Als je dan hoort dat het miljoenen heeft gekost vraag ik me wel af waarvoor dat ooit goed is. Zoveel concrete dreiging tot escalatie was er gisteren ook helemaal niet. Ik begrijp dat er met het oog op online dreigementen aan het adres van bepaalde Ajacieden wat extra politie op de been was, maar het leek mij echt excessief om ME-busjes te plaatsen zover als het oog reikte. En dan heb ik het nog niet eens over de Duitse en Belgische waterkanonnen. Het was net een politie exercitieterrein. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Urbeto:

Het leek qua politie-inzet gisteren echt alsof ik oorlogsgebied betrad. Eerlijk gezegd vond ik het vrij ridicuul en veel te overdreven. Als je dan hoort dat het miljoenen heeft gekost vraag ik me wel af waarvoor dat ooit goed is. Zoveel concrete dreiging tot escalatie was er gisteren ook helemaal niet. Ik begrijp dat er met het oog op online dreigementen aan het adres van bepaalde Ajacieden wat extra politie op de been was, maar het leek mij echt excessief om ME-busjes te plaatsen zover als het oog reikte. En dan heb ik het nog niet eens over de Duitse en Belgische waterkanonnen. Het was net een politie exercitieterrein. 

Dit weten we toch helemaal niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hwb:

Dit weten we toch helemaal niet?

Op zich niet, maar er gebeurt praktisch nooit wat tijdens Feyenoord - Ajax en vice versa, ook niet toen er nog uitpubliek mocht komen. Als er rellen zijn keren die zich altijd tegen de Mobiele Eenheid, dus in hoeverre die militarisering rond het stadion nut heeft valt zeer te bezien. Ik kan me dus voorstellen dat er weinig risico op escalatie was. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei PJHoutman:

Kasanwirjo is dus binnen. Nog niet heel veel van gezien, maar op zich prima type transfer, op die positie toch nog een gat in de selectie. Betekent hopelijk dat we nu de rest van het seizoen niet te veel naar Pedersen hoeven te kijken.

Ik geloof niet dat Kasanwirjo de nieuwe rechtsback of nieuwe rechter centrale verdediger gaat worden hoor. Die is gehaald voor de toekomst, plus je gaat Geertruida na deze wedstrijd niet uit het centrum halen toch? Man, wat speelde die gast lekker, maar ja nog maar 1,5 jaar contract en met die zaakwaarnemer van hem zal die wel weer niet verlengen. Was bij de vorige verlenging ook al zo'n gedoe. Hij zou gaan en toen uiteindelijk weer niet, maar laat die jongen alsjeblieft zsm bijtekenen. We hebben Geert echt nog een jaartje nodig denk ik. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere actie van Santi hoor. :< Ik vind wel dat hij echt leuke dingen laat zien, ook die kaats op Kökcu (die vervolgens helemaal verkeerd op de voet kwam bij Orrie) was echt een lekkere kaats. Ik zou Orrie wel eruithalen als het 3-0 wordt, geel is echt funest voor dit weekend. Wieffer misschien ook wat rust geven, zelfde geldt voor Hartman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waar ik me meer aan geïrriteerd heb; de verschrikkelijke kou of de wedstrijd. De punten zijn heilig en welkom, maar man man man wat hebben ze weinig laten zien tegen 10 man. Was ook treurig om te zien hoe massaal men voortijdig huiswaarts keerde. Feyenoord onwaardig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Wat ik misschien nog wel zou overwegen: van Ewijk halen. Ook al speelt Pedersen vandaag wel ok, vind ik het gewoon niets. Zet je van Ewijk lekker op rechts en Geert centraal. Kan je Pedersen mooi verkaufen deze zomer en Trauner zal misschien ook wel de deur achter zich dicht trekken.

Ik denk niet dat Feyenoord 10+ miljoen neer gaat leggen voor een back in de Eredivisie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Blijkbaar dus niet, want geseponeerd ;c 

Maakt het nog raarder. Scheidsrechter en het gehele VAR team oordelen van wel, KNVB van niet. Ik vermoed dat het discussiepunt het ontnemen van een scoringskans is, aangezien er nog een verdediger aan kwam lopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites