007mark Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 5 uur geleden zei Abe: Alireza speelt niet tegen een Israëlische ploeg, ik denk eerlijk gezegd wel dat Diemers gaat spelen, want na z'n uitvallen zie ik Orrie ook wel banken. Wel met je eens verder. Ah, daar heb je natuurlijk gelijk in. Dan hopen op Diemers als rechtsbuiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 12 uur geleden zei Arezo: @ReneLeBlanc @PJHoutman Eigenlijk heb ik gewoon een ongelofelijke kutopstelling gemaakt. Dan zullen Aursnes en Toornstra spelen? Ik denk dat Toornstra sowieso niet speelt, had sowieso al wat pijntjes. Aursnes durf ik niet echt in te schatten, het lijkt er bij hem namelijk op dat alles geen moeite kost maar goed dat kan ook schijn zijn. Persoonlijk zou ik Senesi ook even wat rust geven, die loopt ook niet altijd even pijnvrij overal weg. Probleem daarmee is dan alleen dat je niet Malacia en Senesi kan sparen, want Hendriks kan niet op beiden posities staan, daar ik er van uitgaat dat Trauner ook niet gaat spelen. Lastig lastig lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 (bewerkt) Slot heeft het al verklapt: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Bannis. 8 december 2021 bewerkt door Abe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 Fucking Bannis, dan ga ik toch echt wat anders doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 december 2021 Share Geplaatst 8 december 2021 2 uur geleden zei Abe: Slot heeft het al verklapt: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Bannis. Zou Bannis dan niet op tien komen in de Til-rol? Texeira rechtsvoor, Nelson links. Lijkt mij functioneler dan Bannis op linksvoor in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Laatste keer Diemers in een Feyenoordshirt waarschijnlijk. Zeker kijken dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 10 uur geleden zei 007mark: Laatste keer Diemers in een Feyenoordshirt waarschijnlijk. Zeker kijken dus. En niet eens onverdienstelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Diemers is niet de slechtste nee. Alleen die corners, hahahahaha. Bannis laat wel zien dat die gewoon te kort komt hoor, wilt wel graag maar heeft gewoon een jaartje KKD nodig om zich in ieder geval te gaan ontwikkelen. Hendriks vind ik dan wel weer sterk, zelfde geldt voor Geertruida. Die is voor mij wel man of the match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Ik kijk vanaf minuut 30. Nelson is prima. Vind die Benita wel ok invallen. Bannis, Diemers, Teixeira staan niet voor niets op nominatie voor exit. Leuk wel dat Sem Valk invalt. Halfbroertje van Wouter Burger zo te zien. Hartjes moet qua commercie natuurlijk de grote man worden, de mogelijkheden zijn eindeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Nelson is een lekker voetballertje hoor. Mag van mij wel een keertje basis in de eredivisie staan. Aursnes is echt ongekend goed. Echt puur genot die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 38 minuten geleden zei Abe: En niet eens onverdienstelijk Voor zijn doen bedoel je? Mooi man, veel jeugdspelers op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 december 2021 Share Geplaatst 9 december 2021 Zonde van die tegengoal nog. Leuk voor die jeugdspelers dat zo'n wedstrijd kunnen spelen. Alleen maar gunstig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Haha wat eigenlijk je beste man op het veld hoort te zijn, maakt de meest knullige fout. Je zag ook aan m dat die zich echt kapot schaamde (wat maar goed is ook). Zal m niet snel nog een keer overkomen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 12 uur geleden zei ReneLeBlanc: Nelson is een lekker voetballertje hoor. Mag van mij wel een keertje basis in de eredivisie staan. Aursnes is echt ongekend goed. Echt puur genot die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Antonucci lijkt ook wel van de aardbodem verdwenen hè? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 december 2021 Share Geplaatst 10 december 2021 Op 1-8-2021 om 20:12 zei Socrates: Ik zou serieus beginnen te overwegen om met een valse spits te gaan spelen. Als je nu ook nog Bryan Linssen had genoemd als die valse spits, dan was je de meester voorspeller van MU geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 (bewerkt) Weer zo'n verdedigende actie van Senesi... Heeft hij echt regelmatig dit seizoen. Frustrerende wedstrijd en dom puntverlies. 12 december 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 31 minuten geleden zei MetalMichael: Weer zo'n verdedigende actie van Senesi... Heeft hij echt regelmatig dit seizoen. Frustrerende wedstrijd en dom puntverlies. Later nog een keer. Bijlow ging bij die goal ook wel de fout in trouwens - als je denkt dat Senesi hem niet gaat hebben moet je dichterbij staan, als je denkt dat Senesi hem wel heeft kan hij hem niet terugkoppen want je staat juist te dichtbij. Een soort niemandsland. Malacia die naar binnen trekt en steeds als eindpunt van de aanval uitkomt, daar moeten we ook wel echt mee ophouden. Dat kan hij echt niet. Dessers weer zeer egoïstisch, wél goed in de kaats. En Til, ik zal het wel niet begrijpen maar wat doet zo'n jongen nou goed de hele wedstrijd? Aursnes wel weer sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 december 2021 Share Geplaatst 12 december 2021 Lekker de koppositie laten liggen. Jongens jongens jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 13 december 2021 Share Geplaatst 13 december 2021 Achja, dat is achteraf geneuzel. Feit is gewoon dat Feyenoord een hele sterke indruk maakt en ja, soms valt het kwartje de andere kant op. Feyenoord is gewoon nog niet zo goed dat we zo'n ploeg zo aan de kant zetten en dan zijn alle foutjes gewoon dodelijk. Helaas zijn die foutjes vaak op het conto van Senesi te schrijven. Ondanks dat ik het echt een grandioze held vind, mag die van mij van de winter wel vertrekken. Als we daarmee 2/3 aankopen kunnen doen vind ik het gescheten. Zet Geertruida er maar in, die kan tenminste met z'n snelheid wat meer compenseren en vind hem centraal altijd sterker dan op rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Blijft lastig he, uitwedstrijdjes tegen de subtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Wordt op zich nog best aardig gevoetbald, maar is lastig tot kansen komen. Verder weer slordigheden van Senesi en Geertruida die ook zomaar verkeerd af kunnen lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Lekker verlengen. Godverdomme 80 minuten langs niks aan de hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Eerst een eigen fout, waardoor je moet gaan verlengen. Daarna een persoonlijke fout waardoor je wordt uitgeschakeld. Hele wedstrijd, zeker in de tweede helft, heer en meester, dus dat geeft wel vertrouwen. Pedersen toch wel een paar niveaus beter dan Geertruida, die weer veel te ver naar binnen gepositioneerd stond in de eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2021 Share Geplaatst 15 december 2021 Meest negatieve scenario; én verlengen én uitgeschakeld. Helemaal moreel naar de klote met het oog op de Klassieker. 0-4 ofzo zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten