MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Expres de er nog bijgezet. Mislukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Ik vond het wel leuk hoor Michael (k) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 26 minuten geleden zei MetalMichael: Expres de er nog bijgezet. Mislukt. Das waar heb je gelijk in. Je kent me, reageer te serieus. Was nu over nadenk idd wel leuk eigenlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 1 uur geleden zei MetalMichael: En wat hebben die dan voor op Pelle wat voor jou de doorslag geeft tov de zaken die ik benoemde? Daarnaast krijgen we nu een Argentijn, dus qua zicht op spelers buiten ex-Feyenoord/ex-eredivisie zit het beter dan onder Van Geel. Die namen die ik noem hebben vooral voor zich spreken dat ze getuigen van creativiteit, inderdaad net als Pratto Vooral ook dat ik denk dat ze kwalitatief wel wat beter zijn dan Pelle. We zullen dat nooit weten. Zou dit trouwens uit de hoge hoed van Henk Timmer komen? Die had laatst zo'n verhaal bij FC Rijnmond over zijn netwerk daar, kwam Senesi ook vandaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Wou net zeggen, is toch gewoon dat Argentijnse netwerk van Timmer & co. Weinig creatiefs aan. Hoop voor Feyenoord dat hij fit en niet al te sloom is. Dat het niet een tweede Kazim gaat worden, al deed die het nog niet eens zo slecht voor zijn mogelijkheden. Had het overigens een beter idee gevonden als ze waren gegaan voor een spits met diepte in zijn spel. Dat ontbreekt zo erg aan het aanvalsspel van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Overigens op discussie aanhaken. Als Feyenoord zijnde moet je het niet willen Pelle 35 jaar alweer en zal vast fors salaris willen. Voor zijn vrouw Viky Varga zou je het wel moeten willen, dan kan Hans Kraay weer helemaal los gaan. Is er niet iets dat in de jeugd rondloopt dat potentie heeft qua spitsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 @Zeus Wat is het voordeel van diepgang in je spits als 90% van de tegenstanders met 8 man in de zestien staat? Juist in die wedstrijden verliezen we punten onder Advocaat. Er is zo weinig ruimte om die diepgang te benutten dat ik denk dat je veel beter af bent met een combinerende spits (en dan eentje die wel kan voetballen, dus niet Jørgensen). @KyrillWe hebben El Moussaoui maar die moet nog 17 worden. Heeft zijn fysiek wel mee voor zijn leeftijd maar ik vind hem als voetballer nog niet heel erg geraffineerd, denk niet dat hij op zeer korte termijn in aanmerking komt voor een plek in de selectie. Qua jongens die tegen 1 aanzitten heb je Bannis en Vente en die komen allebei erg te kort. Bannis krijgt wel minuutjes (en Vente wonderwel ook) maar heeft buiten die ene lucky goal tegen Emmen nog niet heel veel (kunnen) laten zien. Zijn in ieder geval geen jongens die de tweede seizoenshelft de kar kunnen trekken, dus ik vind het wel vrij logisch dat er naar een spits van buitenaf gekeken wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Heb je nooit Suarez zien spelen bij Barca? Juist als er weinig ruimte is om te voetballen zie je vaak spitsen die het veld langer maken door heel diep te gaan staan. Als je op die laatste linie staat en op de juiste momenten de ruimte opzoekt (ook in de breedte) kan je ongelofelijk veel goals maken. Daarnaast leg je de centrumverdedigers van de tegenstander ook een keuze voor. Omdat er meer ruimte ontstaat tussen de laatste twee linies dwing je ze vaak tot een keuze: doordekken en een spits meer ruimte geven of blijven staan en ruimte om te voetballen weg te geven. Daarnaast heb ik ook genoeg momenten in wedstrijden gezien van Feyenoord waarbij er genoeg ruimte is voor een loopactie in de diepte, maar die er niet komt. Een spits die doodleuk alleen maar in de bal komt, zoals Jorgensen ook doet, heb je echt niks aan met de spelers die er omheen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 40 minuten geleden zei Zeus: Heb je nooit Suarez zien spelen bij Barca? Juist als er weinig ruimte is om te voetballen zie je vaak spitsen die het veld langer maken door heel diep te gaan staan. Als je op die laatste linie staat en op de juiste momenten de ruimte opzoekt (ook in de breedte) kan je ongelofelijk veel goals maken. Daarnaast leg je de centrumverdedigers van de tegenstander ook een keuze voor. Omdat er meer ruimte ontstaat tussen de laatste twee linies dwing je ze vaak tot een keuze: doordekken en een spits meer ruimte geven of blijven staan en ruimte om te voetballen weg te geven. Daarnaast heb ik ook genoeg momenten in wedstrijden gezien van Feyenoord waarbij er genoeg ruimte is voor een loopactie in de diepte, maar die er niet komt. Een spits die doodleuk alleen maar in de bal komt, zoals Jorgensen ook doet, heb je echt niks aan met de spelers die er omheen staan. Nou moet ik oppassen met mijn vergelijking maar is dat niet een beetje wat Advocaat probeert met Linssen? Dat hij die loopactie niet maakt, sja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Advocaat stelt dat Feyenoord helemaal geen scouting heeft. Doet me wel deugd dat 'ie dat zegt. Maakt de poging naar Pelle misschien nog logischer @MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 (bewerkt) Twee scouts kun je ook geen scouting noemen idd. Feyenoord baseert zijn aankopen op bepaalde netwerken. 8 januari 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 Ben allang al blij dat je niet meer via Rob Jansen spelers scouten, kan beter maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 januari 2021 Share Geplaatst 8 januari 2021 (bewerkt) 4 uur geleden zei MetalMichael: Twee scouts kun je ook geen scouting noemen idd. Feyenoord baseert zijn aankopen op bepaalde netwerken. Jij baseerde laatst aankopen door middel van Football Manager. Lijkt me niet veel beter. 8 januari 2021 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 10 uur geleden zei 007mark: Jij baseerde laatst aankopen door middel van Football Manager. Lijkt me niet veel beter. Eh nee. Ik bekeek in FM wat voor type die man was. Daarnaast ben ik geen professionele voetbalclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 19 uur geleden zei lennard95: Ben allang al blij dat je niet meer via Rob Jansen spelers scouten, kan beter maar toch. Die man heeft wat mij betreft nog steeds een te grote vinger in de pap. Zeker als je die afspraken rondom Kuyt hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 21 minuten geleden zei Abe: Die man heeft wat mij betreft nog steeds een te grote vinger in de pap. Zeker als je die afspraken rondom Kuyt hoort. Volgens mij wil Arnesen daar ook vanaf, Dirk faalt zelfs bij de o19 laat hem maar beter een paar jaar bij QB trainer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 9 januari 2021 Share Geplaatst 9 januari 2021 Ja precies. Heb met Arnesen voor het eerst wel het gevoel dat Jansen minder te vertellen heeft. Slot wordt vertegenwoordigd door Raiola dusja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 De Beer direct in de basis, dus we gaan meteen zien of het wat is. Verder hoop ik eigenlijk dat we kapot worden gespeeld door Woutje Burger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 1 uur geleden zei 007mark: Verder hoop ik eigenlijk dat we kapot worden gespeeld door Woutje Burger. Los van dat Burger dit niet doet, zie ik niet in waarom je dat zou hopen. Van mij mag hij het hele seizoen verder geweldig spelen, behalve vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Slechte wedstrijd, 3 punten en een goal van Jorgensen. Op naar woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 (bewerkt) Was t zo’n slechte wedstrijd? Heb alleen de laatste 40 minuten gezien maar vond Feyenoord best aardig spelen eigenlijk. Paar diepe ballen, goede kansen gecreëerd voor Sini en Pratto (en Haps, maar we doen niet meer aan doorgebroken speler, geloof ik) Viel me niet echt tegen. 10 januari 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Het was een weinig spannende wedstrijd, maar zou het niet zo snel een slechte wedstrijd noemen. Je gaf imo geen enkele grote kans weg en speelt uiteindelijk, ondanks de pas late bevrijding, redelijk makkelijk die wedstrijd uit. Plus dat wanneer Abels Haps niet had vastgegrepen je waarschijnlijk al wél eerder de wedstrijd in het slot had gegooid. Prima driepunter in een derby op kunstgras, nu lekker met de beentjes omhoog Ajax - PSV kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Zat best wat diepte in het spel. Kwam ook door een paar goede ballen van Berghuis, en goede loopacties van Sinisterra en Pratto inderdaad. Vond zelfs dat Diemers een paar dingen goed deed vandaag. Je verzuimt alleen om de wedstrijd wat eerder te beslissen. Pratto had er overigens ook wel ééntje mogen maken Maar hij viel mij verder niet tegen moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 januari 2021 Share Geplaatst 10 januari 2021 Beertje heeft denk ik een biertje gedronken met de feestdagen. Die oogt aan de zware kant. Degelijke wedstrijd verder, hadden wel meer mogen scoren. Verder blij dat Haps weer vrij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten