Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei 007mark:

Hele nacht met schuim op mijn bek in bed gelegen. Godverdomme matchday, we pakken die gasten uit 020. Er op klappen, geen woorden maar daden. WIJ ZIJN FEYENOORD.

Neeh 6-0 denk ik.

Als ze maar werken voor hun geld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De wekelijkse Feyenoord-Bingo!

"Erger u niet, verwonder u slechts."

D-Day. LAFCA. JHK. En meer van zulks. 

Maar niet voor ons. Wij gaan bingoën.

Speciale vermelding voor iedereen van de vorige ronde (Young Boys uit): Laat nog ff weten of je bingo had want ik ben oprecht te lui om terug te gaan zoeken naar iets wat ergens tussen de onzin die 90% van de users hier loopt te posten stond. 

Ook moet je ff zelf bijhouden hoe vaak je hebt meegedaan en dan na je 3e keer ff een screenshotje oid sturen want ook daar ben ik te lui voor. Zo kan het best zijn dat Rogier nu al 3x op rij heeft meegedaan maar al schiet je me lek. Misschien dat ik eens een excelletje bij ga houden. Wil echter niet té ver afwijken van het beleid dat in de bestuurskamer van Feyenoord gevoerd wordt, dus moet even zien hoe ver het van de realiteit af komt te staan wanneer ik daadwerkelijk dingen serieus ga nemen en bij ga houden.

Zoals altijd kunnen suggesties in de brievenbus. 

1. Magikarp

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10. 

Stand (aantal deelnames voor bonuspunt tussen haakjes):

Spoiler

1. Magikarp - 6 (1)

2. 007mark - 1 (1) 

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Feyenoord

Regels/puntentelling:

Spoiler

Simpele regels, zodat zelfs de selectie zelf mee kan doen:

- De bingo loopt vanaf de voorbeschowing tot het eindsignaal.

- Elke volle kaart telt voor 10 punten (volbracht vóór de 75e minuut: 5 bonus)

- Horizontale rij = 5 punten, max 1 p.p (volbracht vóór de 52e minuut: 1 bonus)

- Verticale rij = 5 punten, max 1 p.p (volbracht vóór de 52e minuut: 1 bonus)

- Diagonale rij = 5 punten, max 1 p.p (volbracht vóór de 52e minuut: 1 bonus)

- Driemaal op rij deelnemen: 1 punt

----------------------------------------------

Vanwege de lage hoeveelheid bingo's is unaniem besloten om feitelijk onmogelijke bingo-items als 'vrij' te behandelen.

Een aantal voorbeelden: John de Wolf als analist bij een UEFA Cup wedstrijd is niet mogelijk, dus mocht die op de kaart staan is dat gewoon af te kruisen. Jorgensen geblesseerd zodoende ook: hij kan niet uitvallen, dus 'vrij'. Larsson zit op de bank vanavond, en er is een kans dat hij invalt en zo'n slap wijvenschotje aflevert, dus die is niet vrij en zal via de normale criteria gehaald moeten worden.

-----------------------------------------------

Deelnemers komen enkel en alleen in aanspraak voor de bonussen als zij met een tijdsindicatie aan kunnen geven wanneer een vakje aangekruist is. Het gaat immers om serieuze prijzen.

Huidige Bingo-items:

Spoiler

c1aff37fde483ab374c1c4c2b97d65c9.png

Verheldering criteria:

Spoiler

- 'Schot' Larsson: Zo'n slap pisballetje waar je 0.04 seconden voor ie hem raakt nog hoopt dat het wat wordt, maar hij dan niet van de grond komt en de keeper nog ff een tukkie kan doen voor hij hem opraapt/de bal in het uitvak belandt. Een schot wat gewoon slecht is, dus. Een prima schot telt niet, een goal ook niet.

- El Navigatissimo: Eerste stuurman Liam Kelly valt in/speelt

- Arte Rojocampos: Argentijnse televisiepresentator en part-time komediant (Marcos Senesi) valt in/speelt

- Tapiaatje: (hij scoorde tegen ADO een eigen goal) bal over 3 meter in de voeten van de tegenstander, man laten lopen (die scoort of +1.00 xG heeft daardoor), eigen doelpunt of een simpele bal niet aan kunnen nemen.

- Commentator benoemt transfersom Rojocampos: Het exacte bedrag hoeft niet genoemd te worden, als het maar gaat over dat het een grote aankoop was etc etc etc 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeker ijdele hoop als ik zeg dat Berghuis maar eens een tijdje niet moet spelen? Kan die wel leuk goede individuele statistieken hebben (gehad), maar wat heb je eraan als zo'n ventje ervoor zorgt dat de rest van het team minder presteert? Kan hij wel 11 kansen creëren van de 20 over een bepaalde tijd, maar zonder die man heb je er in ieder geval één minder die consequent in de weg loopt en alles zelf wil doen. Dan creëer je als team niet 20 maar 30 kansen in diezelfde tijd. 

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Domme tactiek ook, Stam snapt het niet helemaal. Lekker proberen te tikken als je niet in vorm bent tegen dit Ajax... Strijd? In tijden  niet zo'n apathisch, initiatiefloos en slap Feyenoord gezien. Heb hem na de 3-0 afgezet, ga me niet onnodig ergeren. 10-0 uitgezeten, net als vele vernederingen... Maar ik denk dat 27-10-2019 de officiele overlijdensdatum van Feyenoord is vanaf nu. Senesi zal wel weer bakken stront over zich heen krijgen, ik heb serieus medelijden met hem... Waarom kiezen voor deze club, misschien word ik zelf maar AZ-supportert. Of Sparta, das immers de club van Rotterdam!

Link naar opmerking
Deel via andere websites