Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Zou me trouwens niks verbazen als dit een zoethoudertje is voor Tapia. Sjaak ziet in dat dit één van de weinige spelers met restwaarde is, dus wilt ie z'n zaakwaarnemer ff pleasen anders komt die verlenging waar ze over praten er niet van.

Maar misschien is het wat. 17 interlands voor Peru zie ik, met 24 jaar een prima leeftijd. Beetje naargeestige clubs gehad, en bij Rode Ster hadden ze het na een jaar al gezien geloof ik. Op Transfermarkt staat ie nog onder contract bij Lima tot 31 dec, maar lees dat ie al transfervrij is inderdaad. Lijkt ook alsof ie is verhuurd op het eind. Opvallend. Groot is ie trouwens niet, met z'n 1.78-1.80 (als ik de sites moet geloven). 

Scheelt al dat ie geen 7 miljoen kost en dit een risico is die wel genomen zou kunnen worden momenteel. Of het kwalitatief een verstandige is heb ik geen idee van uiteraard.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Magikarp:

Ah, Cim kiest ervoor om geen argumenten te brengen maar iemand met een ander standpunt, die voldoende is toegelicht, uit het niets belachelijk te maken. Smaakvol.

Ik voel me opgezocht @MetalMichael

Cim kopieerde gewoon je postst over Senesi, laat gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Sacioli:

Duurt wel lang met die Senesi he? Hopelijk komt daar snel duidelijkheid over. 

Wat ik begreep, gaat het ook alleen door als Feyenoord zich plaatst voor de groepsfase van de EL. Vrij logisch ook, want dan komen er een aantal miljoenen in de clubkas. 

En DiE gAaN wE dAn MeTeEn VeBrAsSeN @Magikarp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben blij dat ik vanavond niet kan kijken. Zie alweer verhalen als 'domineren', 'van eigen kracht uitgaan', 'het staat weer 0-0'.

Met zulke geforceerde, politiek correcte, kut uitspraken is zo'n wedstrijd gedoemd een verschrikkelijke pot te worden die eindigt in 0-0 of 1-1 of zo. 

Hoop dat ze het tegendeel bewijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Jespresso:

Ben blij dat ik vanavond niet kan kijken. Zie alweer verhalen als 'domineren', 'van eigen kracht uitgaan', 'het staat weer 0-0'.

Met zulke geforceerde, politiek correcte, kut uitspraken is zo'n wedstrijd gedoemd een verschrikkelijke pot te worden die eindigt in 0-0 of 1-1 of zo. 

Nou, helemaal prima toch. Eerlijk gezegd zal het mij erg een zorg zijn hoe we die EL groepsfase halen. Al komen we 4-0 achter en schiet Elvis Manu in minuut 94 de 4-1 binnen, dan nog zijn we geplaatst. Daar gaat het vanavond om. Die geforceerde uitspraken kan ik inderdaad ook niks mee.

Ondanks dat een goede overwinning wel lekker is voor het vertrouwen natuurlijk (en wat punten) ;c 

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Jespresso:

Hoe zijn die uitspraken politiek correct?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan achteraf weer klagen dat de tegenstander niet speelde zoals je verwacht had. Heb je daar méér dan 90 minuten voor nodig om gepast op te reageren dan? Als we ff uitgaan van het feit dat ze dus vooraf menen wat ze zeggen, dat ze voor de winst willen gaan en het '0-0 staat'. Zo ging dat tegen die Russen ook. Zeg gewoon waar het op staat, in plaats van te doen alsof je nog voor een winst gaat daar.

55 minuten geleden zei 007mark:

Al komen we 4-0 achter en schiet Elvis Manu in minuut 94 de 4-1 binnen, dan nog zijn we geplaatst. Daar gaat het vanavond om.

Hier laat jij dus zien dat jij er niks van begrijpt Marcel. Als Elvis Manu voor ons scoort liggen we eruit. Die is niet speelgerechtigd. Dit is mijn uitspraak en zo zit het.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Magikarp:

En dan achteraf weer klagen dat de tegenstander niet speelde zoals je verwacht had. Heb je daar méér dan 90 minuten voor nodig om gepast op te reageren dan? Als we ff uitgaan van het feit dat ze dus vooraf menen wat ze zeggen, dat ze voor de winst willen gaan en het '0-0 staat'. Zo ging dat tegen die Russen ook. Zeg gewoon waar het op staat, in plaats van te doen alsof je nog voor een winst gaat daar.

Hier laat jij dus zien dat jij er niks van begrijpt Marcel. Als Elvis Manu voor ons scoort liggen we eruit. Die is niet speelgerechtigd. Dit is mijn uitspraak en zo zit het.

Nou, je hebt zelf ook weer lekker op zitten letten.

Waar je Russen zei, bedoel je Georgiërs. Stop de tijd.

Spoiler

image.png.5882e527ce81f61f5e17ecfbe91891b2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtig geval van satire zeg. 

Ik verwacht vanavond gewoon een 0-2 overwinning. Als we de wedstrijd vroeg doodmaken met een 0-1 kan je de wedstrijd daarna rustig uitspelen verwacht ik. Hoop dat Sinisterra vandaag ook nog wat minuutjes mag maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij moet die Peruaan als back-up komen voor Karsdorp en niet als CV. Althans dat is wat ik nu al een paar keer gelezen heb. Dat zou betekenen dat Nieuwkoop weg gaat (MOOI OPROTTEN) en Geertruida of zijn contract niet wil verlengen, of naar de CVM positie wordt doorgeschoven. Ik hoop dat laatste want ik zie het wel zitten in deze knaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Magikarp:

Wout Burger gg's only 

Kunnen we voortaan niet elke week tegen 10 manke Israëliërs spelen want dan loopt het wel en kunnen we wat winnen. Maar dat zal er niet in zitten denk ik?

In de eredivisie speel je ook tegen zat manke derde rangs buitenlanders

Link naar opmerking
Deel via andere websites