Magikarp Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 (bewerkt) Zou me trouwens niks verbazen als dit een zoethoudertje is voor Tapia. Sjaak ziet in dat dit één van de weinige spelers met restwaarde is, dus wilt ie z'n zaakwaarnemer ff pleasen anders komt die verlenging waar ze over praten er niet van. Maar misschien is het wat. 17 interlands voor Peru zie ik, met 24 jaar een prima leeftijd. Beetje naargeestige clubs gehad, en bij Rode Ster hadden ze het na een jaar al gezien geloof ik. Op Transfermarkt staat ie nog onder contract bij Lima tot 31 dec, maar lees dat ie al transfervrij is inderdaad. Lijkt ook alsof ie is verhuurd op het eind. Opvallend. Groot is ie trouwens niet, met z'n 1.78-1.80 (als ik de sites moet geloven). Scheelt al dat ie geen 7 miljoen kost en dit een risico is die wel genomen zou kunnen worden momenteel. Of het kwalitatief een verstandige is heb ik geen idee van uiteraard. 28 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 augustus 2019 Share Geplaatst 28 augustus 2019 43 minuten geleden zei Magikarp: Ah, Cim kiest ervoor om geen argumenten te brengen maar iemand met een ander standpunt, die voldoende is toegelicht, uit het niets belachelijk te maken. Smaakvol. Ik voel me opgezocht @MetalMichael Cim kopieerde gewoon je postst over Senesi, laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Duurt wel lang met die Senesi he? Hopelijk komt daar snel duidelijkheid over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 10 minuten geleden zei Sacioli: Duurt wel lang met die Senesi he? Hopelijk komt daar snel duidelijkheid over. Wat ik begreep, gaat het ook alleen door als Feyenoord zich plaatst voor de groepsfase van de EL. Vrij logisch ook, want dan komen er een aantal miljoenen in de clubkas. En DiE gAaN wE dAn MeTeEn VeBrAsSeN @Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Ben blij dat ik vanavond niet kan kijken. Zie alweer verhalen als 'domineren', 'van eigen kracht uitgaan', 'het staat weer 0-0'. Met zulke geforceerde, politiek correcte, kut uitspraken is zo'n wedstrijd gedoemd een verschrikkelijke pot te worden die eindigt in 0-0 of 1-1 of zo. Hoop dat ze het tegendeel bewijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Jespresso: Ben blij dat ik vanavond niet kan kijken. Zie alweer verhalen als 'domineren', 'van eigen kracht uitgaan', 'het staat weer 0-0'. Met zulke geforceerde, politiek correcte, kut uitspraken is zo'n wedstrijd gedoemd een verschrikkelijke pot te worden die eindigt in 0-0 of 1-1 of zo. Hoop dat ze het tegendeel bewijzen. Nou, helemaal prima toch. Eerlijk gezegd zal het mij erg een zorg zijn hoe we die EL groepsfase halen. Al komen we 4-0 achter en schiet Elvis Manu in minuut 94 de 4-1 binnen, dan nog zijn we geplaatst. Daar gaat het vanavond om. Die geforceerde uitspraken kan ik inderdaad ook niks mee. Ondanks dat een goede overwinning wel lekker is voor het vertrouwen natuurlijk (en wat punten) 29 augustus 2019 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 34 minuten geleden zei Jespresso: Ben blij dat ik vanavond niet kan kijken. Zie alweer verhalen als 'domineren', 'van eigen kracht uitgaan', 'het staat weer 0-0'. Met zulke geforceerde, politiek correcte, kut uitspraken is zo'n wedstrijd gedoemd een verschrikkelijke pot te worden die eindigt in 0-0 of 1-1 of zo. Hoop dat ze het tegendeel bewijzen. Hoe zijn die uitspraken politiek correct? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 5 minuten geleden zei MetalMichael: Hoe zijn die uitspraken politiek correct? Het is toch wat de mensen willen horen. Het doel is gewoon om die wedstrijd zonder kleerscheuren door te komen en de groepsfase te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 4 minuten geleden zei Jespresso: Het doel is gewoon om die wedstrijd zonder kleerscheuren door te komen en de groepsfase te behalen. Wat een politiek correct antwoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) En dan achteraf weer klagen dat de tegenstander niet speelde zoals je verwacht had. Heb je daar méér dan 90 minuten voor nodig om gepast op te reageren dan? Als we ff uitgaan van het feit dat ze dus vooraf menen wat ze zeggen, dat ze voor de winst willen gaan en het '0-0 staat'. Zo ging dat tegen die Russen ook. Zeg gewoon waar het op staat, in plaats van te doen alsof je nog voor een winst gaat daar. 55 minuten geleden zei 007mark: Al komen we 4-0 achter en schiet Elvis Manu in minuut 94 de 4-1 binnen, dan nog zijn we geplaatst. Daar gaat het vanavond om. Hier laat jij dus zien dat jij er niks van begrijpt Marcel. Als Elvis Manu voor ons scoort liggen we eruit. Die is niet speelgerechtigd. Dit is mijn uitspraak en zo zit het. 29 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 25 minuten geleden zei Pino: Wat een politiek correct antwoord. Cliché's zijn waar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 6 minuten geleden zei Magikarp: En dan achteraf weer klagen dat de tegenstander niet speelde zoals je verwacht had. Heb je daar méér dan 90 minuten voor nodig om gepast op te reageren dan? Als we ff uitgaan van het feit dat ze dus vooraf menen wat ze zeggen, dat ze voor de winst willen gaan en het '0-0 staat'. Zo ging dat tegen die Russen ook. Zeg gewoon waar het op staat, in plaats van te doen alsof je nog voor een winst gaat daar. Hier laat jij dus zien dat jij er niks van begrijpt Marcel. Als Elvis Manu voor ons scoort liggen we eruit. Die is niet speelgerechtigd. Dit is mijn uitspraak en zo zit het. Nou, je hebt zelf ook weer lekker op zitten letten. Waar je Russen zei, bedoel je Georgiërs. Stop de tijd. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Zojuist zei 007mark: Nou, je hebt zelf ook weer lekker op zitten letten. Waar je Russen zei, bedoel je Georgiërs. Stop de tijd. Toon verborgen inhoud Satire. Zo noem ik Grieken en Turken ook gewoon Ottomanen. Gelukkig hebben we de foto's nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Wat een prachtig geval van satire zeg. Ik verwacht vanavond gewoon een 0-2 overwinning. Als we de wedstrijd vroeg doodmaken met een 0-1 kan je de wedstrijd daarna rustig uitspelen verwacht ik. Hoop dat Sinisterra vandaag ook nog wat minuutjes mag maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Volgens mij moet die Peruaan als back-up komen voor Karsdorp en niet als CV. Althans dat is wat ik nu al een paar keer gelezen heb. Dat zou betekenen dat Nieuwkoop weg gaat (MOOI OPROTTEN) en Geertruida of zijn contract niet wil verlengen, of naar de CVM positie wordt doorgeschoven. Ik hoop dat laatste want ik zie het wel zitten in deze knaap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Volgens mij heb ik hem wel eens op FM in mn team gehad trouwens. toen was 'ie wel prima. #Tsigalko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Nou, in de rust kan Senesi wel aangekondigd worden. Dit geven ze niet meer weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Ik word lid van de fanclub van D'n Taap!! Wat een koning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Mooie, gemakkelijke overwinning. Er lijkt een prima elftal te staan voor de EL. Alleen de verdediging moet nog wel echt sterker. Hopen dat Senesi morgen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 (bewerkt) Wout Burger gg's only Kunnen we voortaan niet elke week tegen 10 manke Israëliërs spelen want dan loopt het wel en kunnen we wat winnen. Maar dat zal er niet in zitten denk ik? 29 augustus 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Godverdomme wat waren die gasten slecht ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 12 minuten geleden zei Magikarp: Wout Burger gg's only Kunnen we voortaan niet elke week tegen 10 manke Israëliërs spelen want dan loopt het wel en kunnen we wat winnen. Maar dat zal er niet in zitten denk ik? In de eredivisie speel je ook tegen zat manke derde rangs buitenlanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 9 minuten geleden zei Regis: In de eredivisie speel je ook tegen zat manke derde rangs buitenlanders Ja maar je ziet hoe het gaat als het er 11 zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2019 Share Geplaatst 29 augustus 2019 Eerste halfuur met een schuin ook zitten kijken, maar daarin was Hapoel gewoon best gevaarlijk huhu. Loting morgennnnn. Dan even kijken wat voor leuks we kunnen treffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2019 Share Geplaatst 30 augustus 2019 Nieuwkoop en contractverlenging en op huurbasis naar Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten